Norvegienii au testat autonomia a 29 de mașini electrice în condiții de iarnă și zăpadă, până la epuizarea bateriei
#19
Posted 07 February 2023 - 11:53
Au fost proiecte pilot, car sharing cu masini cu hidrogen , model Kia. A durat doar 2 ani. Raspunsul firmei:
Într-un e-mail adresat clienților săi, BeeZero spune că aceștia „au aflat că un astfel de model poate fi operat doar pe termen lung dacă este și viabil din punct de vedere economic”. |
#20
Posted 07 February 2023 - 12:40
Norvegia are limite reduse de viteza (maxim 110 parca). Și 80km/h la greu, pe majoritatea străzilor.
Pentru mine ar fi util un test de autostrada la 130km/h. @bursul Eu am un vecin cu Hyundai Nexo, il vad destul de des cu ea. Nicio idee unde ii face plinul. Mie mi s-ar părea interesant un phev pe hidrogen. Oricum sunt hibride in sensul că au o baterie buffer. Sa o facă mai mare - gen 5kwh - incarcabila la priza și acoperă deja nevoia de naveta pentru majoritatea omului. Iar pt drumuri lungi bagi hidrogen, că-i cel mai abundent element din Univers Edited by KiloW, 07 February 2023 - 12:45. |
#23
Posted 07 February 2023 - 13:03
KiloW, on 07 februarie 2023 - 12:40, said:
Norvegia are limite reduse de viteza (maxim 110 parca). Maşinile electrice impun, practic, şoferii să conducă cu o viteză mai moderată, pentru că altfel îşi epuizează bateriile prea repede şi-şi reduc autonomia sub o limită acceptabilă pentru şoferi, iar asta îi face pe aceştia să menţină un ritm mai moderat de condus, declară ministrul german al transporturilor. |
#24
Posted 07 February 2023 - 13:20
#26
Posted 07 February 2023 - 13:54
Bursul, on 07 februarie 2023 - 13:03, said:
Oricum astia cu electricele nu merg mai repede. Si nu o zic eu... L.E. Bine, eu zic de București, nu de Germania 😁 Edited by crisstonne, 07 February 2023 - 13:55. |
#27
Posted 07 February 2023 - 14:14
ro_explorer, on 07 februarie 2023 - 13:20, said:
Eu merg exact cum mergeam și înainte. Terminați cu prostiile. Cumpărați-vă electrice întâi și apoi comentați pe tema asta. Nu mai vorbiți din reviste ca va faceți de ras. RaySefo, on 07 februarie 2023 - 13:41, said:
Eu doar in Germania nu pot merge ca inainte Aici puteti sa-i scrieti ministrului, daca v-a ranit sentimentele crisstonne, on 07 februarie 2023 - 13:54, said:
Depinde de om, eu m-am întrecut cu unul cu i3, am reușit să îl înving doar pentru că am experiență mai mare la drăivăreală, altfel, are electrica un cuplu de ,,numa numa ". Dar intre noi fie vorba, pot sa confirm cele zise de respectivul |
#28
Posted 07 February 2023 - 14:23
In Romania se merge altfel?
In Suedia se merge la fel indiferent de motorizare. In toate tarile din lume se merge la fel, pentru ca normalitatea e sa ai limite de viteza pentru toată lumea. Și mereu o sa fie melci la fel cum mereu o sa fie schumacheri pe șosele... dar ambele categorii sunt excepții de la normalitate. Edited by ro_explorer, 07 February 2023 - 14:25. |
|
#29
Posted 07 February 2023 - 14:28
ro_explorer, on 07 februarie 2023 - 14:23, said:
In Romania se merge altfel? In Romania e multa indisciplina in trafic, multa agresivitate si se conduce mult la extreme, unii care merg foarte tare si altii care merg foarte incet. Nu mai compara cu Suedia pentru ca e ridicol. Edited by george_alexandru, 07 February 2023 - 14:30. |
#30
Posted 07 February 2023 - 14:39
Respira, eventual joacă-te cu o mingiuță antistres. Întrebam dacă în România se merge altfel cu o electrica fata de cu un ice.
|
#31
Posted 07 February 2023 - 14:43
ro_explorer, on 07 februarie 2023 - 14:39, said:
Respira, eventual joacă-te cu o mingiuță antistres. ro_explorer, on 07 februarie 2023 - 13:20, said:
Terminați cu prostiile. Cumpărați-vă electrice întâi și apoi comentați pe tema asta. Nu mai vorbiți din reviste ca va faceți de ras. Pare ca ai nevoie de mingiuta mai mult decat mine. Edited by george_alexandru, 07 February 2023 - 14:46. |
#32
Posted 07 February 2023 - 14:48
Bursul, on 07 februarie 2023 - 14:14, said:
... impunerea unei limite de viteza pe autostrada. Eu nu vorbeam despre legislație, ci de potența mașinilor electrice, scuze dacă am înțeles greșit. L.E. Am pornit de aici: ,,Oricum astia cu electricele nu merg mai repede." Edited by crisstonne, 07 February 2023 - 14:49. |
#33
Posted 07 February 2023 - 14:55
KiloW, on 07 februarie 2023 - 12:40, said:
Iar pt drumuri lungi bagi hidrogen, că-i cel mai abundent element din Univers Bursul, on 07 februarie 2023 - 13:03, said:
Mașinile electrice impun, practic, șoferii să conducă cu o viteză mai moderată, pentru că altfel își epuizează bateriile prea repede și-și reduc autonomia sub o limită acceptabilă pentru șoferi, iar asta îi face pe aceștia să mențină un ritm mai moderat de condus, declară ministrul german al transporturilor. Și prin alte părți politicienii au probleme cu gînditul... |
|
#34
Posted 07 February 2023 - 15:02
crisstonne, on 07 februarie 2023 - 14:48, said:
L.E. Am pornit de aici: ,,Oricum astia cu electricele nu merg mai repede." Norvegia are limite reduse de viteza (maxim 110 parca). Și 80km/h la greu, pe majoritatea străzilor. Pentru mine ar fi util un test de autostrada la 130km/h. Din ce am vazut pe autobahn majoritatea electricelor merg mai incet decat 130-140 km/h. Normal ca in Elvetia si Suedia unde limita e de 120 km/h si 110 km/h majoritatea electricelor sa mearga la fel ca ICE. Eu zic ca testul e relevant pentru majoritatea conducatorilor de electrica. radunic, on 07 februarie 2023 - 14:55, said:
Consecința logică a acestei declarații e că Germania va interzice bateriile de mare capacitate dat fiind că permit viteze mari. Și prin alte părți politicienii au probleme cu gînditul... |
#35
Posted 07 February 2023 - 15:07
#36
Posted 07 February 2023 - 15:09
Vrei o statistica pentru fiecare tara in parte (cu exceptia Germaniei)? O sa dureze ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users