Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...
 Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 

Xiaomi Redmi Note 11 versiunea standard

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
vladutz_techno_04

vladutz_techno_04

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 27.09.2019
Bună ziua,

Aș avea o întrebare despre Xiaomi Redmi Note 11, pe care îl dețin de aproximativ o jumătate de an și despre care pot spune că este un telefon foarte bun. Vis-a-vis de notificarea mesajelor și apelurilor de la numerele blocate: am primit astă-vară o notificare de mesaj spam. Însă când am intrat în fereastra/submeniul de mesaje spam, nu îmi apare nimic. Menționez că am niște contacte blocate la spam. Am făcut proba cu un alt număr de telefon, l-am blocat, am trimis mesaj de pe acel număr, însă nu îmi apărea nimic; mesajul îl primeam a doua zi decât după ce am deblocat numărul. Întrebarea este următoarea: de ce mi-a apărut notificare de mesaj spam, iar când am verificat lista nu îmi apărea nimic? Menționez că nu am deblocat numărul cu pricina.

#2
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
Probabil a fost o problema fie in aplicatia de blocare a numerelor, fie in contextul de la acel moment.
Daca intre timp ai avut un update de firmaware, e posibil sa fi reparat problema de soft.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate