Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Dedicatii muzicale pentru tomaso

Prelungitor electric cu USB - ali...

Probleme conectare bluethooth !
 Muzica data tare ?

Game of Thrones House of the Dragon

PHP afisare lista dependenta de a...

V-ati trezit vreodata cu factura ...
 Unde conducem cand nu avem permis...

Curatarea/mentenanta coloanei pri...

Rasina statie/aparat dedurizare

Ministrul Rafila anunța valu...
 OUG27 / 2022 referitoare la plafo...

recomandare service Citroen

Lanterna dubla PNI Adventure F200...

Hematom creier ( cred )
 

Atestat ARR- Manager transport marfa

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Hypocrisy

Hypocrisy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 25.07.2011
Dupa ziua, doresc sa fac atestatul mentionat. E chiar asa greu examenul? Problema e partea a2a, cea cu studiile de caz. Sunt intrebari cu raspunsuri kilometrice, chiar si de jumatate de pagina, mi se pare foarte greu sa inveti atata material, pana la urma suntem soferi pe dubă, nu doctoranzi la drept.

#2
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,104
  • Înscris: 01.12.2018

Vizualizare mesajHypocrisy, pe 19 mai 2022 - 20:05, a scris:

pana la urma suntem soferi pe dubă
Sunt chestii diferite.
Managerul de transporteste deasupra soferului de duba, are raspunderi diferite.

#3
Hypocrisy

Hypocrisy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 25.07.2011

 tioopedi, on 19 mai 2022 - 20:36, said:


Sunt chestii diferite.
Managerul de transporteste deasupra soferului de duba, are raspunderi diferite.

Probabil, dar din 20 mai e nevoie ca soferii cu firma proprie(chiar daca sunt doar eu cu duba mea) sa aibe acest atestat. Ce sa mai zic ca sunt intrebari legate de timpi de condus, tahografe si alte nebunii, care nu exista pe dube de 3.5t

#4
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,104
  • Înscris: 01.12.2018

Vizualizare mesajHypocrisy, pe 19 mai 2022 - 20:42, a scris:

e nevoie ca
Sa angajeze.
Daca "patronul" e on man show, atunci el patroneste, el volaneste, el incarca, el descarca, el are atestat de manager transport.
Nevoia si obligatia sunt chestii diferite.
Inveti daca nu ai de ales.\
Si zici de 3 ori slava ca poti sa ai acces la acest atestat.
Pana acum un an sau doi, fara studii superioare NU puteai sa sustii examenul.

Edited by tioopedi, 19 May 2022 - 21:27.


#5
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,976
  • Înscris: 25.01.2007
Câți îți închipui ca pot sa trăiască de pe o amărâtă de duba? Și tu ești din aia de cred ca nu exista patron fără BMW?

#6
Hypocrisy

Hypocrisy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 25.07.2011

 slai, on 19 mai 2022 - 21:28, said:

Câți îți închipui ca pot sa trăiască de pe o amărâtă de duba? Și tu ești din aia de cred ca nu exista patron fără BMW?
Ce zic eu si ce intelegi tu? Eu is 'patronu', un simplu om cu o duba, pe care eu lucrez si imi rup cârca

Edited by Hypocrisy, 19 May 2022 - 21:53.


#7
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,104
  • Înscris: 01.12.2018
Trebuie sa inveti. Nu ai de ales.

#8
Hypocrisy

Hypocrisy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 25.07.2011

 tioopedi, on 19 mai 2022 - 21:25, said:


Sa angajeze.
Daca "patronul" e on man show, atunci el patroneste, el volaneste, el incarca, el descarca, el are atestat de manager transport.
Nevoia si obligatia sunt chestii diferite.
Inveti daca nu ai de ales.\
Si zici de 3 ori slava ca poti sa ai acces la acest atestat.
Pana acum un an sau doi, fara studii superioare NU puteai sa sustii examenul.

Si ti se pare normal sa înveți chestii inutile (pe langa atâta amar de volum de invatat) ca sa conduci o duba? Repet, nu is mare patron de firma, is un amarat de dubițar cu un kkt de srl

Edited by Hypocrisy, 19 May 2022 - 21:57.


#9
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,697
  • Înscris: 13.03.2015

Vizualizare mesajHypocrisy, pe 19 mai 2022 - 20:42, a scris:

... Ce sa mai zic ca sunt intrebari legate de timpi de condus, tahografe si alte nebunii, care nu exista pe dube de 3.5t

Deocamdata nu la toate... daca te informai, vedeai ca sunt dube ce au OBLIGATIA  sa aibe tahograf... in plus, din 2024 tot transportul de marfa va trebui sa aibe tahograf, indiferent de tonaj (legislatia europeana).

#10
persona695

persona695

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 17.07.2014
Testare se da la A.R.R, deci merge cu șpagă. Vorbeste si tu cu aia de la centrul care îți face actele sa-ti spună câti bani. Parca nu mai știți să vă descurcați.

#11
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,603
  • Înscris: 07.11.2006

Vizualizare mesajHypocrisy, pe 19 mai 2022 - 21:55, a scris:

Si ti se pare normal sa înveți chestii inutile (pe langa atâta amar de volum de invatat) ca sa conduci o duba? Repet, nu is mare patron de firma, is un amarat de dubițar cu un kkt de srl

Nimic nu-i normal.
Dar, legea nu stie si nu face diferenta dintre un dubar si un proprietar de flota de camioane.
Pana la urma care-i rostul acestui topic? Ai impresia ca daca toti utilizatorii acestui forum sunt de acord cu tine nu mai ai nevoie de aceste atestat?
Problema-i foarte simpla, Daca iti trebuie atestatul, dai examen pentru el asa cum e, daca nu-ti trebuie atestat angajezi pe cineva (pe firma ta) ta care il detine sau este dispus sa il obtina neconditionat.

Si apropo, meseria de sofer NU exsita in nomenclatorul meseriilor din Romania. Ii zice conducator auto, chiar si celui de pe duba.
Fara suparare Posted image

#12
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 21.09.2020
Salut.
Eu am acel atestat și sunt angajat ca și ”Conducător activitate de transport” în propria firmă. Dă-mi voie să-ți spun de ce este normal să înveți ”chestii inutile” (cum le numești tu)...
1. Pentru că afacerea ta presupune manipularea bunurilor altora, ceea ce voi, dubițarii, înțelegeți foarte greu.
2. Practici neconcurențiale! Adică oferitul de exclusivitate către beneficiar/intermediar, iar în realitate încărcare/încărcări suplimentare. Sau transbordări pe marginea drumului/în parcări. Ca să nu mai zic că nu respectați nici legile care au fost până acum în vigoare (Codul Muncii, Directiva 15/2002, Codul rutier etc). Și faceți toate astea pentru că nu exista până acum un cadru legal în care să vă asumați și să deveniți responsabili pentru aceste aspecte... acum va fi licența la bătaie.
3. Până mai ieri toți erați cu gura mare că și voi sunteți transportatori. Nah... welcome to the family! Condiția de bună reputație (adică fără istoric de abateri în domeniu), condiția de capacitate profesională (adică cel puțin o persoană știe joaca cu freight forwarding-ul), condiția de capacitate financiară (adică nu pleci la drum cu riscul de a obliga pe alții să plătească pentru tine) și condiția de sediu operațional (adică gata cu firma în casa mătușii și tu o arzi cu păru'n ochi în celălalt cap de țară). 4 condiții mari și late, identice pentru toată lumea... le-ai îndeplinit, ai luat licența. Ai încălcat una, ți-au luat licența. Foarte simplu.
4. Ceea ce înveți acum pentru examen, o să-ți fie util pe viitor, crede-mă. Dinamica transporturilor e mult mai complexă decât ”dispecerul” plătit cu 5% din încasări...

#13
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,647
  • Înscris: 06.03.2005
Eu as introduce licente pentru fiecare tip de marfa transportat, autorizare speciala pentru fiecare transport, inclusiv cand duba merge goala.
Orice duba nespalata controlata la sange, ridicare licenta pentru cea mai mica neconformitate.
Dispar astfel din trafic mii de cazane ruginite care tirie te miri ce.

#14
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,976
  • Înscris: 25.01.2007

 Hypocrisy, pe 19 mai 2022 - 21:52, a scris:


Ce zic eu si ce intelegi tu? Eu is 'patronu', un simplu om cu o duba, pe care eu lucrez si imi rup cârca
Cui răspund eu și ce înțelegi tu. Nu ma mir ca iei greu examenul.

#15
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 21.09.2020

View PostFC72, on 20 mai 2022 - 09:23, said:

Eu as introduce licente pentru fiecare tip de marfa transportat, autorizare speciala pentru fiecare transport, inclusiv cand duba merge goala.
[...] ridicare licenta pentru cea mai mica neconformitate.
[...]
Toate astea există deja. Mărfurile generale au un set de reglementări, deșeurile altele, mărfurile periculoase altele și tot așa. Licența comunitară/certificatul de transport este doar dreptul de operare, în funcție de mărfuri mai trebuie și altele (avize, autorizații, certificate, chiar personal calificat suplimentar etc).
Iar un vehicul destinat transportului de mărfuri, aflat sub drept de operare al unui operator de transport, nu se poate deplasa gol fără cel puțin un ordin de deplasare/foaie de parcurs. Bașca reglementările privind timpii de conducere și odihnă, ce nu fac diferențe între prezența sau absența încărcăturii.
Nu reglementările sunt problema aici, slavă domnului sunt destule. Faptul că unora nu li se aplică, sau mai grav, le încalcă, aia e problema...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate