Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Telekom Romania Communications este acum parte a grupului Orange – accesul in reteaua mobila Orange
Last Updated: Jun 07 2022 18:34, Started by
TKR_Helper
, Jan 18 2022 16:23
·
0
#109
Posted 20 January 2022 - 11:07
Eu ma refeream la ce va aparea pe retea pe www.portabilitate.ro cand cauti un numar de Telekom Fix.
|
#110
Posted 20 January 2022 - 11:13
Ti-am spus ce va aparea: Telekom. Nu s-a mutat la Orange niciun numar, mai ales cele de fix.
|
#111
Posted 20 January 2022 - 11:37
csachiri, on 19 ianuarie 2022 - 17:48, said:
Pun și eu o întrebare și sa vad dacă ma ajuta Helperul. Sunt în perioada contractuala iar unde locuiesc lipsește cu desăvârșire semnalul Orange. Pot rezilia fără taxe? Aștept răspunsul în speranța că îi va ajuta și pe alți colegi în cauza sa rezileze. Am înțeles perfect ideea și îmi cer scuze dacă s-a interpretat drept flame. Dar chiar nu înțeleg, ajuta la ce? Fără ironie. Doar pe partea de mobil cum scrie în topic? Pe alte arii Helperii răspund unor vaste topice despre tot ce tine de acea companie. Chiar și în privat, eu asa vad rolul unui Helper. Toate cele bune Salut, Ne dorim sa oferim cea mai buna experienta in urma tranzactiei. Daca semnalul nu este in parametri dupa migrare, colegii din departementul Tehnic vor verifica situatia. Asadar, pentru analiza in amanunt, te rugam sa ne oferi numarul tau de telefon si adresa exacta a locatiei, prin mesaj privat. |
#112
Posted 20 January 2022 - 12:04
Problema este, ca din birou semnalul este altfel decât în teren, cu tot ca semnalizarea zice altceva.
|
#113
Posted 20 January 2022 - 12:25
#114
Posted 20 January 2022 - 12:45
@w21: am portat un nr și mi-a venit taxa de reziliere!
E drept ca nu am așteptat sa se înregistreze sim-ul pe Orange. Acum aștept răspuns ANPC |
#115
Posted 20 January 2022 - 12:46
#116
Posted 20 January 2022 - 12:55
TKR_Helper, on 20 ianuarie 2022 - 11:37, said: Salut, Ne dorim sa oferim cea mai buna experienta in urma tranzactiei. Daca semnalul nu este in parametri dupa migrare, colegii din departementul Tehnic vor verifica situatia. Asadar, pentru analiza in amanunt, te rugam sa ne oferi numarul tau de telefon si adresa exacta a locatiei, prin mesaj privat. Clar ca procentual nu sunt multe cazuri , dar sunt. De ce doar cu sesizare ANPC se pot rezolva lucrurile? Crede-ma ca în 5 din 5 situații nerezolvate amiabil de TKR la toate mi-a dat câștig de cauza ANPC. Oare de ce? Martor îmi este un coleg de forum cu ajutorul căruia am portat cele 5 nr Este o situație de tranziție și trebuie sa fiți conștienți ca nu toate cele 900k de numere vor rămâne la Orange. Printr-o politica corecta, posibil sa câștigați mai mulți abonați decât cei pe care ii pierdeți datorita semnalului |
#117
Posted 20 January 2022 - 13:08
AlexEn, on 20 ianuarie 2022 - 11:13, said:
Ti-am spus ce va aparea: Telekom. Nu s-a mutat la Orange niciun numar, mai ales cele de fix. Eu înțeleg altceva din mesajul asta, faptul că numărul a fost trecut în Orange. Nu înțeleg cum tehnic e trecut dar de fapt nu e trecut Vorbesc de mobil Attached Files |
#118
Posted 20 January 2022 - 13:25
TKR_Helper, on 19 ianuarie 2022 - 16:56, said:
Salut, Pentru moment, oferta de servicii nu se schimba, insa, ca urmare a acestei tranzactii, vrem sa imbogatim portofoliul de oferte TV. Vom anunta clientii inainte, in legatura cu orice modificari vor aparea, aici https://www.hellofix.ro/ si aici https://fix.telekom.ro/ De asemenea, conform contractului, cursul valutar in functie de care se calculeaza facturile clientilor care beneficiaza de servicii Telekom Romania Communications va ramane acelasi. Asa zici? Atunci bine, paaaaaaaaaaaaa! Edited by radudd, 20 January 2022 - 13:26. |
|
#119
Posted 20 January 2022 - 14:01
#120
Posted 20 January 2022 - 14:23
Nu se poate fiindca nu e client Orange. Se poate doar daca se porteaza in Orange.
|
#121
Posted 20 January 2022 - 15:07
dorin_2k, on 19 ianuarie 2022 - 17:01, said:
Voi plati in continuare in app Telekom factura la televiziune DTH? Sau tre sa caut în contul MyOrange factura la televiziunea DTH Telekom? Salut, Trebuie sa iti instalezi noua aplicatie mobila "MyAccount Fix", in care te vei putea loga cu aceleasi date ca si pana acum. Mai exact, pentru serviciile Telekom Romania Communication, poti achita factura: - din noua aplicatie mobila “My Account Fix” (aplicatia mobila “Telekom My Account” devine “My Account Fix”), pe care este necesar sa o instalezi din Google Play sau Apple Store - din aplicatia “My Account web”, disponibila direct aici fix.telekom.ro In continuare, va exista acces la serviciile cu care ai fost obisnuit, conform detaliilor publicate pe pagina dedicata, aici https://www.hellofix...i/#cum-platesti Poti face plata facturii si prin Orange Money, de asemenea. Edited by TKR_Helper, 20 January 2022 - 15:08. |
#122
Posted 20 January 2022 - 15:31
@TKR_Helper
Aplicația nu funcționează pe android 12, s-a mai scris 🙂 Eu am dat și mail la Telekom, dar nu m-a băgat nimeni în seama 🤣 Edited by micutu82, 20 January 2022 - 15:32. |
#123
Posted 21 January 2022 - 12:27
mercedesbenz, on 19 ianuarie 2022 - 21:56, said:
Helper, problema punctuala, care afecteaza mai multi clienti, si cu care te rugam sa ne ajuti: In urma upgrade la Android 12, aplicatia Telekom Fix pe mobil nu mai functioneaza, am incercat dezinstalare - instalare de 2 ori si degeaba... Credeti ca puteti sa faceti ceva in sensul asta? Multumesc anticipat! StefanRO, on 19 ianuarie 2022 - 22:32, said:
Ai incercat sa tii apasat pe dansa sa dai pe acel "i" si dupa sa dai "reset cache" "resetare date" si dupa dezinstaleaza? Edit: A mers bine ,acuma... Are probleme "se opreste in continu" micutu82, on 19 ianuarie 2022 - 22:58, said:
Confirm Probabil că pe partea serviciilor fixe, orange nu anticipează mari probleme Salut, Va multumim pentru toate situatiile pe care ni le-ati semnalat aici, in privinta nefunctionarii aplicatiei mobile. Le-am preluat si le-am transmis colegilor nostri, care ne-au confirmat ca lucreaza deja la remedierea acestora. Asadar, saptamana viitoare va aparea un update al aplicatiei MyAccount Fix in Google Play, care va corecta aceasta situatie neplacuta. Pana atunci, insa, va rugam sa accesati MyAccount Fix direct de pe site-ul fix.telekom.ro, utilizand aceleasi date de logare ca si in aplicatie. Va multumim tuturor pentru intelegere! |
|
#125
Posted 25 January 2022 - 11:42
@TKR_Helper,
In condițiile în care am primit acel SMS cum că numarul mobil face acum parte din rețeaua Orange, daca vreau sa portez zic că se face din Orange? Sau tot din TKRM? Mulțumesc Edited by micutu82, 25 January 2022 - 11:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users