Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telekom Romania Communications este acum parte a grupului Orange – accesul in reteaua mobila Orange
#91
Posted 19 January 2022 - 17:48
Pun și eu o întrebare și sa vad dacă ma ajuta Helperul.
Sunt în perioada contractuala iar unde locuiesc lipsește cu desăvârșire semnalul Orange. Pot rezilia fără taxe? Aștept răspunsul în speranța că îi va ajuta și pe alți colegi în cauza sa rezileze. AlexEn, on 19 ianuarie 2022 - 11:17, said: Poate nu sunt oamenii aia non stop pe forum totusi. Conturile din grupul Helper sunt oficiale, validate de catre administratorii forumului. Va rog sa incetati cu offtopic si flame, acest topic este pentru suport, similar cu orice alt topic de tip Helper. Dar chiar nu înțeleg, ajuta la ce? Fără ironie. Doar pe partea de mobil cum scrie în topic? Pe alte arii Helperii răspund unor vaste topice despre tot ce tine de acea companie. Chiar și în privat, eu asa vad rolul unui Helper. Toate cele bune |
#92
Posted 19 January 2022 - 18:04
Am gasit 2 raspunsuri pe site.
Contractele raman la fel (bun) si reteaua se schimba (mai putin bun in cazul meu). De pe site : "Transferul între cele două rețele mobile este un proces tehnic pe care îl vom realiza în timpul noptii, care nu implică nicio modificare a ofertei sau a condițiilor contractuale" Presupun ca o sa ajunga si ce-am platit eu in avans in contul Orange. |
#93
Posted 19 January 2022 - 20:44
Nu treci cu contractul la Orange inca, doar o sa folosesti reteaua mobila Orange dpdv tehnic.
|
#94
Posted 19 January 2022 - 21:02
csachiri, on 19 ianuarie 2022 - 17:48, said:
Sunt în perioada contractuala iar unde locuiesc lipsește cu desăvârșire semnalul Orange. Pot rezilia fără taxe? Aștept răspunsul în speranța că îi va ajuta și pe alți colegi în cauza sa rezileze. Portezi direct, sau daca vrei sa inchizi numărul le trimiti o notificare de reziliere pe motivul schimbarii retelei, daca nu vor fără taxe = ANPC si sigur scapi. E un motiv foarte plauzibil pentru reziliere, poate ai facut contract cu Telekom pentru ca sunt singurii cu semnal bun intr-o zona de interes si te trezești mutat pe Orange. Edited by MembruAnonim, 19 January 2022 - 21:04. |
#95
Posted 19 January 2022 - 21:39
Mie mi se pare ciudat ca exista un Helper pentru TRC, dar nu doreste sa fie de ajutor pentru [toate] problemele aparute din cauza preluarii TK fix de catre Orange.
|
#96
Posted 19 January 2022 - 21:56
Helper, problema punctuala, care afecteaza mai multi clienti, si cu care te rugam sa ne ajuti:
In urma upgrade la Android 12, aplicatia Telekom Fix pe mobil nu mai functioneaza, am incercat dezinstalare - instalare de 2 ori si degeaba... Credeti ca puteti sa faceti ceva in sensul asta? Multumesc anticipat! |
#97
Posted 19 January 2022 - 22:32
mercedesbenz, on 19 ianuarie 2022 - 21:56, said:
Helper, problema punctuala, care afecteaza mai multi clienti, si cu care te rugam sa ne ajuti: In urma upgrade la Android 12, aplicatia Telekom Fix pe mobil nu mai functioneaza, am incercat dezinstalare - instalare de 2 ori si degeaba... Credeti ca puteti sa faceti ceva in sensul asta? Multumesc anticipat! Ai incercat sa tii apasat pe dansa sa dai pe acel "i" si dupa sa dai "reset cache" "resetare date" si dupa dezinstaleaza? Edit: A mers bine ,acuma... Are probleme "se opreste in continu" Edited by StefanRO, 19 January 2022 - 22:33. |
#98
Posted 19 January 2022 - 22:58
mercedesbenz, on 19 ianuarie 2022 - 21:56, said:
Helper, problema punctuala, care afecteaza mai multi clienti, si cu care te rugam sa ne ajuti: In urma upgrade la Android 12, aplicatia Telekom Fix pe mobil nu mai functioneaza, am incercat dezinstalare - instalare de 2 ori si degeaba... Credeti ca puteti sa faceti ceva in sensul asta? Multumesc anticipat! Confirm pasilla, on 19 ianuarie 2022 - 21:39, said:
Mie mi se pare ciudat ca exista un Helper pentru TRC, dar nu doreste sa fie de ajutor pentru [toate] problemele aparute din cauza preluarii TK fix de catre Orange. Probabil că pe partea serviciilor fixe, orange nu anticipează mari probleme |
#99
Posted 20 January 2022 - 00:54
MembruAnonim, on 19 ianuarie 2022 - 21:02, said: Portezi direct, sau daca vrei sa inchizi numărul le trimiti o notificare de reziliere pe motivul schimbarii retelei, daca nu vor fără taxe = ANPC si sigur scapi. E un motiv foarte plauzibil pentru reziliere, poate ai facut contract cu Telekom pentru ca sunt singurii cu semnal bun intr-o zona de interes si te trezești mutat pe Orange. Din păcate ei nu recunosc acest aspect o tot dau ca nu se modifica nimic. Nu pe dracu, tocmai aici e problema, lipsa semnalului. Și cum sa nu fi intrigat ca au tupeu sa îți calculeze taxe de reziliere și după reclamație ANPC recunosc tacit și anuleaza/storneaza taxa. Și majoritatea știm practicile TKR, Helper te rog sa răspunzi! micutu82, on 19 ianuarie 2022 - 22:58, said:
Probabil că pe partea serviciilor fixe, orange nu anticipează mari probleme Normal ca nu își doresc sa piardă din clienți. Ar trebui sa fie conștienți ca cei ce nu vor avea semnal în rețeaua Orange mai devreme sau mai târziu vor porta sau rezilia, de aici placa lor 50% din valoarea abonamentului x nr de luni ramase plătiți la rezilere anticipata, sa mai ciupească câte ceva Și atunci ce zic unii, mai am 6 luni x 4 euro 50% hai ca mai bine le dau 24 de euro decât valoarea integrala 48 euro s-o ma scap 😐 |
#100
Posted 20 January 2022 - 09:44
Și eu voi porta, mai devreme sau mai târziu. Suportul Orange mi se pare mizerabil, scump și plin de "vânturi", ca sa nu zic altfel.
Mi-e dor de suportul Telekom |
|
#101
Posted 20 January 2022 - 09:54
micutu82, on 18 ianuarie 2022 - 17:03, said:
La mine s-a făcut transferul mobilului de pe Telekom pe Orange și s-a cam dat cu bata-n balta . Aștept cuminte rezolvarea De mult timp nu mai e gratuitate între mobilul TKR și TKRM |
#102
Posted 20 January 2022 - 09:56
micutu82, on 20 ianuarie 2022 - 09:44, said:
Și eu voi porta, mai devreme sau mai târziu. Suportul Orange mi se pare mizerabil, scump și plin de "vânturi", ca sa nu zic altfel. Mi-e dor de suportul Telekom Omule, pricepe ca tot suportul Telekom o sa iti raspunda momentan. Transferul la Orange este strict dpdv acces in reteaua mobila asa cum e si titlul topicului. |
#103
Posted 20 January 2022 - 10:07
Suportul Telekom, din ce știu eu, a fost preluat de Accenture sau sunt în proces de preluare, cei care oferă suportul Orange. Asta prima chestie. A doua chestie, daca te-ai mai informa și nu ai mai lua atâta apărarea Orange, ai vedea că intervalul orar al suportului Telekom a devenit program de lăuze ca la Orange. Doar partea de deranjamente a rămas cu suport 24/24.
catalinman, on 20 ianuarie 2022 - 09:54, said: Tot Telekom apare. Edited by micutu82, 20 January 2022 - 10:08. |
#104
Posted 20 January 2022 - 10:29
catalinman, on 20 ianuarie 2022 - 09:54, said: TKR ramane pe portabilitate pentru ca nu se porteaza numere, doar se taie accesul pe TKRM pentru batch-ul de sim-uri TKR si se permite roaming national pe ORO. TKR era retea virtuala peste TKRM, acum e peste ORO. csachiri, on 20 ianuarie 2022 - 00:54, said: Ai intuit perfect, altfel de ce as rezilia dacă semnalul ar fi mai bun? Din păcate ei nu recunosc acest aspect o tot dau ca nu se modifica nimic. Nu pe dracu, tocmai aici e problema, lipsa semnalului. Și cum sa nu fi intrigat ca au tupeu sa îți calculeze taxe de reziliere și după reclamație ANPC recunosc tacit și anuleaza/storneaza taxa. Și majoritatea știm practicile TKR, Helper te rog sa răspunzi! Pe majoritatea ii avantajeaza, sa fim seriosi, reteaua ORO e mult superioara TKR in majoritatea situatiilor. Insa sigur sunt si cazuri ca tine. Pot sa ma gândesc doar la cei care aveau contract TKR si erau in zone albe izolate unde doar Telekom avea semnal, au ramas complet fara serviciu (nu sunt multe, dar totusi...). Eu le-as trimite o notificare prin care ii anunt ca nu sunt de acord cu modificarea care a avut loc, mutarea fortata de pe o retea mobila pe alta, si voi porta numarul. In caz ca vor emite taxe de reziliere, voi implica ANPC. Sincer nu cred ca vor emite taxe daca portezi abonamente sim-only, sigur cunosc si ei speta, nu esti singurul in situatia asta. Insa daca ai si telefon subvenționat pe acel contract, se complica lucrurile. Edited by MembruAnonim, 20 January 2022 - 10:35. |
#105
Posted 20 January 2022 - 10:45
MembruAnonim, on 20 ianuarie 2022 - 10:29, said:
TKR ramane pe portabilitate pentru ca nu se porteaza numere, doar se taie accesul pe TKRM pentru batch-ul de sim-uri TKR si se permite roaming national pe ORO. TKR era retea virtuala peste TKRM, acum e peste ORO. Ma gandeam ca acum scria Orange in loc de Telekom Romania da se pare ca nu este cazul. In cazul TKR, MVNO peste TKRM portabilitate.ro totusi le diferentia pe site si bine faceau. |
|
#106
Posted 20 January 2022 - 10:49
TKR este o companie de sine statatoare, cu plaja de numerotatie proprie. Faptul ca apartine de grupul Orange nu schimba cu nimic acest fapt.
Voi aveti in continuare contract cu Telekomul, nu cu Orange. Puteti inclusiv sa va portati in Orange. |
#107
Posted 20 January 2022 - 10:51
catalinman, on 20 ianuarie 2022 - 10:45, said:
Ma gandeam ca acum scria Orange in loc de Telekom Romania da se pare ca nu este cazul. In cazul TKR, MVNO peste TKRM portabilitate.ro totusi le diferentia pe site si bine faceau. O sa scrie ORANGE Romania la retea doar dupa ce v-a absorbi dpdv juridic TELEKOM Romania COMMUNICATIONS SA in Orange Romania SA Cum a facut mai demult Telekom Romania Mobile Communications SA cu Zapp-ul. |
#108
Posted 20 January 2022 - 11:06
Daca las pe automat îmi apare pe ecran Orange/Telekom. Daca selectez manual Orange îmi apare doar Telekom
Cei de la tehnic Telekom mi-au spus sa stau pe manual Orange |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users