Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Japanese Red Rose - 2022 Mazda3 MT Plus, Style, Sound, G150, Red Soul

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
254 replies to this topic

#1
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022
Salutari colegi! Pana acum am urmarit postarile de pe forum fara a crea un cont, prin urmare acesta este un cont nou creat iar aceasta este prima mea postare, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine Posted Image . Imi cer scuze de pe acum dar va fi o postare lunga.

Back story: Mi s-a pus pata pe Mazda cam de cand a aparut Mazda 6 cu noul design (undeva dupa 2013 daca nu ma insel) in special pe culoarea rosie. Dar bugetul si prioritatile nu mi-au permis sa achizitionez asa ceva, prin urmare nici nu mersesem sa ma urc in vreuna sau sa o testez.
In ultimii ani (2019-2020) conduceam o Skoda Octavia 1.9 TDI (ALH) primita cu imprumut de la socrul meu si care si-a facut treaba cu succes din toate punctele de vedere pana in vara lui 2020 prin iulie cand a inceput sa faca figuri :D. Intamplarea a facut ca am reusit cu toate figurile ei sa ajungem pana in Suceava la socrii, de unde am decis sa nu mai investim in Skoda si sa ne luam o alta masina cu care sa ne intoarcem in Bucuresti si pe care sa o tinem intre 1 si 3 ani pana ne permitem sa o schimbam. Asa ca ne-am intors acasa cu un Seat Toledo 1.6 TDI 105 cai (nu auzisem pana atunci de acest model) din 2013 care era superb intretinut si care ne-a servit cu placere pana pe 11 Decembrie 2021 cand i-am gasit un nou proprietar. Ne-am bucurat de aceasta masina  cam 14.000 KM si pot spune ca se conducea frumos, consuma putin si nu ne-a facut nici o problema.

Si acum ajungem la partea interesanta a povestii.
Undeva pe la inceputul lui Decembrie 2021 am decis ca ne dorim o Mazda noua sau SH care sa fie cat mai noua. Bugetul maxim dorit la momentu ala era cam 20.000 Euro.
Am testat o Mazda 6 Albastra 2018 (facelift) 2.0 benzina manuala cu 165 cai cu vreo 35.000 km la bord, servisata in reprezentanta, inca in garantie pe care proprietarul cerea 22.500 Euro si pe care era dispus sa o lase cam la 21.700...poate daca insistam lasa la 21.500, cert e ca a 2-a zi a venit cineva din Iasi si a cumparat-o Posted Image .
Ulterior am vazut o Mazda 3 Rosie 2020 2.0 benzina manuala Skyactiv-X 180 cai, care era super bine intretinuta cu 12.000 km la bord pe care cerea proprietarul 22.000 dar reusisem sa o negociem la 21.000 cu tot cu inca un set de cauciucuri cu jante originale mazda (toate 8 cauciucurile erau putin uzate0 dar la care am fost totusi nesiguri (pt ca inca ne depasea bugetul) si in cateva zile vanzatorul a maritat-o si pe asta Posted Image .
Asa ca ne-am mai sfatuit, si am decis sa crestem putin bugetul si sa mergem si la reprezentanta. Am fost intr-o sambata la Asko in Bucuresti unde am discutat cu un consultant de vanzari, diverse detalii despre modele, motorizari etc.
Am vazut o Mazda CX-30 - e un mazda 3 mai inalt, dar nu ne placea spatele si dimensiunile portbagajului: Are litri mai putini decat Mazda 3 Sedan, iar dispunerea este mai degraba pe inaltime decat pe adancime, adica intre margine si scaune par cam putini centrimetri (o geanta de voiaj  sau de sala deaia lunguiata nu ar incapea pe lungime). Concluzia a fost ca nu este pentru noi.
Mazda 6 nu aveau in reprezentanta (dar deja o stiam de la vizionarea de mai inainte) - ne-ar fi placut ca dimensiuni dar nu si ca pret, mai ales ca mazda 6 nu se incadreaza deloc in programul rabla (nu am nici o idee de ce). De asemenea, desi are facelift exterior, la interior doar s-au schimbat lucrurile pt HUD, in rest arata aproape la fel ca una din 2016 de exp (cel putin pe partea de media center).
Mazda CX-5 din pacate era mult peste bugetul nostru - am configurat de curiozitate modelul 2022 (cu farurile alea noi faine) si cu echiparea aia misto noua pe culoarea Zircon Sand dar ne ducea in vreo 30.000 euro cu tot cu redueri si Rabla si am zis ca din pacate nu este pt noi.
Asa ca am mers si am testat Mazda 3 Sedan cu motorizarea 2.0 120 cai manuala si motorizarea 2.0 150 cai pe automata (din pacate 2.0 186 cai nu aveau deloc pt teste). Rezultatul testelor pt noi a fost asa: ne place mult cum se simte masina pe drum, ne place mult cum arata la interior atat ca materiale cat si ca parte media si cum se aude muzica pe sistemul Bose cu 12 incinte. Cat despre cum se conduce...diferenta intre 120 si 150 cai nu prea s-a simtit in Oras. Daca reusesti sa ii dai peste 4000 ture intradevar acel 150 cai se simte mai vioi, dar in rest merg frumos amandoua.
Am mai citit pe net, m-am mai uitat la review-uri, am mai vorbit cu diversi, am urmarit si postarea colegului cu Mazda 3 Albastra cu skyactiv-X si ii multumesc pentru toate informatiile puse acolo,  si am ajuns la concluzia ca motorul Skyactiv-X e cel mai interesant pt noi, desi nu este suficient de vechi (pt a i se vedea fiabilitatea) totusi am avea 5 ani garantie in caz ca se ivesc probleme si rechemari.

Dupa foarte multe tentative de configuratii si negocieri am ajuns la urmatoarea oferta pe care am si acceptat-o ulteriorPosted Image:
Mazda 3 Sedan 2.0 Benzina eSkyactiv-X 186 Cai, manuala (am ales manuala pentru ca merg preponderent la drumuri lungi si pt ca manuala la Mazda este o incantare, daca nu ma credeti, mergeti si faceti un test-drive, este exceptionala timoneria) cu motor Mild Hybrid care in carte apare ca si Hybrid (deci o sa beneficieze atat de impozit redus cat si de parcare gratuita in Bucuresti, cel putin pt moment).  Cu echiparea GT Plus care includea si Style Pack si am adaugat Sound Pack (pentru ca m-a cucerit sunetul acela de la Bose). Am ales culoarea Alba (Arctic White) din 2 motive: 1. era gratis, si 2. Ne-a placut super mult cum contrasteaza elementele negre cu albul pur al masinii. (Am aflat ca la mazda 3 2022 elementul lucios de sub grila ar fi negru ca la modelul hatchback, in loc sa fie cromat, desi stiu ca se zgarie repede acel piano black, arata al naibii de bine).
Pretul final dupa reducerea de reprezentanta si reducerea Rabla (care este de 10.500 RON incluzand si reducerea pt hybrid si emisiile de CO2 reduse) a fost de foarte putin peste 22.000 Euro. Atasat aveti pdf-ul cu configuratia si dotarile complete.
Pe langa reduceri am mai obtinut: covorase de cauciuc originale Mazda, numere rosii si kit-urile care cred ca oricum erau incluse (kit de reparatie si kit legislativ)
Comanda a fost lansata pe 10 Decembrie 2021 si data maxima estimata de livrare ar fi Iunie 2022. Totusi media de livrare ar fi cam 4 luni, deci cu putin noroc, va fi livrata prin Aprilie (fingers crossed)

Am facut aceasta postare pt ca voiam sa impartasesc si cu voi bucuria mea de a comanda prima masina noua din viata mea, o masina pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp.
Promit sa revin dupa ce vine masina sa va anunt cum au fost primul drum si cum vor fi urmatoarele. Cum va fi consumul dupa ce facem primele 2-3.000 km unde nu va conta consumul :D si de asemenea voi reveni cu pareri despre comfort la drum lung, etc.

#2
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,047
  • Înscris: 08.08.2018
Felicitari pentru achizitie! Mazda 6 este masina care-mi place cel mai mult din tot ce am vazut in gama de pret pana pe la 60k, mi se pare extraordinar de reusita, iar Mazda 3 reuseste sa preia destul de mult din design-ul acesteia. Am stat mult in cumpana inainte de a alege Camry inaintea Mazdei 6, a fost o alegere pragmatica, daca era dupa inimioara as fi mers pe Mazda 100%. Dealtfel Mazda 3 a fost si una dintre finalistele pe care le-am testat cautand o masina pentru fiica mea (cadou de absolvire) si nu am decat cuvinte de apreciere despre tinuta de drum si confortul masinii.

View PostA_Stere, on 06 ianuarie 2022 - 15:11, said:

am ales manuala pentru ca merg preponderent la drumuri lungi si pt ca manuala la Mazda este o incantare, daca nu ma credeti, mergeti si faceti un test-drive, este exceptionala timoneria
Intr-adevar, mi s-a parut a fi cea mai odihnitoare manuala pe care am condus-o, cursa scurta si foarte precisa a schimbatorului, excelenta, deasemenea cutia mi s-a parut foarte corect etajata. Am testat si o CX30 cu automata, care mi s-a parut deasemenea excelenta.
Sunt 100% de acord si referitor la sistemul audio, cu tristete trebuie sa spun ca este peste JBL-ul din Camry.
Drum bun, fara evenimente neplacute!

#3
Ordener

Ordener

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 22.11.2007
Felicitari pentru masina!
E o masina superba si din cate am vazut la niste amici de-ai mei foarte fiabila.
Dar pdf-ul ala unde este? Poate nu stiu unde sa ma uit...

#4
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

View PostOrdener, on 06 ianuarie 2022 - 17:06, said:

Felicitari pentru masina!
E o masina superba si din cate am vazut la niste amici de-ai mei foarte fiabila.
Dar pdf-ul ala unde este? Poate nu stiu unde sa ma uit...
Multumesc de urari!
Dupa cum spuneam, sunt un utilizator nou, si ma bate sistemul. Eu am pus atasamentul cand am creat topic-ul dar poate am sarit vreun pas ca sa-l si adauge efectic. Cert este ca acum nu stiu nici cum sa editez, nici cum sa adaug macar aici acel PDF Posted Image . Daca ma puteti ajuta il atasez cu drag Posted Image

#5
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,597
  • Înscris: 17.08.2007
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente! Sunt curios sa aud impreasiile ref la confort si insonorizare fata de Skoda si Seat. In trecut Mazda avea o problema cu asta si inteleg ca la ultima serie au facut progrese majore la acest capitol.

#6
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.03.2004
S-o stapaniti sanatos, motorul aspirat si cutia manuala sunt cea mai fiabila combinatie si pe cale de disparitie.
Cu livrarea, venind din Japonia, nu va astepati la miracole, Iunie e chiar rezonabil.

#7
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022
Am uitat sa mentionez ca tot la "reduceri" ar intra ca am obtinut si o verificare tehnica gratuita dupa primii 1000km sa ne asiguram ca totul este in regula. O intrebare, recomandati ca la acea verificare pe care ma gandeam sa o fac mai aproape de 2000km sa fac si schimb de ulei si filtru ulei? Am auzit ca poate aparea oarece pilitura in uleiul original din cauza ca se aseaza piesele la "rodaj".

Deoarece nu reusesc sa atasez un PDF (sunt mult prea noob pt a posta pe forumuri aparent), o sa pun aici detaliile configuratiei alese:

NIVEL DE ECHIPARE: GT PLUS
Un interior premium cu detalii lucrate atent cameră video marșarier, acces fără cheie, parbriz degivrat în zona ștergătoarelor, scaune față și volan încălzite și climatizare automată pe două zone.
JANTE ALIAJ 18 CU PNEURI 215/45 R18

EXTERIOR
• Oglinzile retrovizoare exterioare electrice, pliabile și încălzite automat, cu indicator de direcție integrat - vopsite în culoarea caroseriei
• Faruri LED adaptive cu spălător, direcționale, semnalizare LED, lumini diurne LED, stopuri LED
• Senzori de parcare față-spate
• Oglindă exterioară electrocromă
• Cameră video marșarier
• Oglinzi exterioare în culoarea caroseriei
• Geamuri fumurii spate și lunetă
• Sistemul de spălare a parbrizului este integrat în ștergătoarele de parbriz
• Acces fără cheie (Smart Key)
• Stâlpi B/C îmbrăcați în piano black
• G-Vectoring Control Plus
• Parbriz degivrat în zona ștergătoarelor
INTERIOR
• Display central color de 8,8 cu centru de comandă HMI • Manetă schimbător viteze îmbrăcată în piele
• Geamuri electrice față-spate
• Oglindă interioară electromă (fară ramă)
• Afisaj activ color proiectat pe parbriz
• Volan încălzit, imbrăcat în piele cu comenzi audio și Bluetooth • Sistem de Navigație integrat
• Cadran de bord central digital
• Banchetă rabatabilă asimetric
• Climatizare automată pe două zone
• Cotieră centrală față, glisantă cu spațiu de depozitare
• Buton pornire-oprire motor
• Senzor de umiditate
• Ornamente cromate suplimentare
• Sistem i-STOP
• Ornamente cromate la interior
SIGURANȚĂ
• Sistem monitorizare unghi mort (BSM) cu asistență la deplasarea în marșarier (RCTA) • Sistem de recunoastere semne trafic (TSR)
• Sistem inteligent de frânare (SBS)
• Sistemul de informații privind limitele de viteză (ISA)
• Airbag-uri frontale, laterale față, cortină față-spate, airbag genunchi șofer • Senzori de ploaie și de lumină
• Cameră video marșarier
• Asistent inteligent de frânare în oraș față (SCBS)
• Sistem monitorizare presiune pneuri
• Avertizare la frânarea de urgență (ESS)
• Sistem alertă șofer (DAA)
• Pilot automat adaptiv Mazda (MRCC)
• Asistent depășire bandă de rulare (LAS)
• Sistem de alarmă efracție
• G-Vectoring Control (GVC)
• Sistem apelare de urgență E-Call
• Blocarea automată a ușii în timpul conducerii • Frână de parcare electrică cu funcție Auto Hold • Sistem de asistență la plecarea în pantă
CONECTIVITATE ȘI INFOTAINMENT
• Bluetooth, USB, AUX
• Sistem de navigatie integrat Mazda
• Sistem audio BOSE, 12 difuzoare, radio DAB • MZD-Connect, Apple Carplay, Android Auto
TIP MOTOR
Cilindree 1,998 cc
Putere maximă 186 (137) CP (kW)
Cuplu maxim 240/4000 Nm/rpm
Raport de compresie 15:0
Mazda M-Hybrid Da
i-STOP Da
TRANSMISIE
Tip transmisie 6MT
Tip tracțiune 2WD
PERFORMANȚE ȘI CONSUM (daca obtin vreun consum asemanator cu ce scrie acolo dupa primii 3000km o sa va zic si voua :)) )
Accelerație (0-100 km/h) 8.6 s
Viteză maximă 216 km/h
Normativ noxe CE Euro6d
Tip carburant 95RON
Capacitate rezervor 51 l
Consum carburant (Viteză foarte mare) 5.3 l/100km
Consum carburant (Viteză mare) 4.6 l/100km
Consum carburant (Viteză medie) 4.9 l/100km
Consum carburant (Viteză mică) 6.4 l/100km
Consum carburant (Combinat) 5.1 l/100km
Emisii CO2 (Combinat) 117 g/km
DIMENSIUNI ȘI MASE
Lungime totală 4,660 mm
Lățime totală 1,795 mm
Înălțime totală 1,440 mm
Gardă la sol între punți - la gol cu șofer 140 mm
Ecartament față 1,570 mm
Ecartament spate 1,580 mm
Ampatament 2,725 mm
Volum portbagaj (Mod 5-locuri (până la poliță)) 450 l
Volum portbagaj (Mod 2 locuri) 1138 l
Sistem de frânare față pe discuri 295 mm
Sistem de frânare spate pe discuri 265 mm
Masă proprie inclusiv șofer (75kg) (Min) 1395 kg
Masă proprie inclusiv șofer (75kg) (Max) 1491 kg
Masă totală admisă 1,927 kg
Sarcină admisă pe puntea față 1061 kg
Sarcină admisă pe puntea spate 941 kg
Masă max admisă (fără dispozitiv de frânare) 600 kg
Masă max admisă (cu dispozitiv de frânare, pantă 8%) 1300 kg
Masă max admisă (cu dispozitiv de frânare, pantă 12%) 1300 kg
Sarcină maximă pe acoperiș 75 kg

#8
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,582
  • Înscris: 21.12.2006
Sa ne bucuram pentru alegerea lui@ A-Stere, dar sa asteptam impresiile pana in aprilie - mai - iunie cand va primi masina.

Felicitari pentru algere!

Edited by nei-k, 06 January 2022 - 18:58.


#9
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Asteptare usoara. Restul de urari, cand vei intra in posesia agregatului :) .

#10
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Nu o sa obtii in veci consumurile din carte. Care sunt hilare ( 5.1 medie ) de-a dreptul. Nici un 2.0 diesel nu scoate media aia.Sunt destule videoclipuri pe youtube.
Scoti o medie de 8-9 daca faci mult exterior.

#11
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,688
  • Înscris: 03.03.2007
Totusi ai luat o la un pret foarte bun,avand in vedere ca pe site pretul este cam 26.4k euro.Posted Image

#12
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 mariovrs, on 07 ianuarie 2022 - 07:10, said:

Nu o sa obtii in veci consumurile din carte. Care sunt hilare ( 5.1 medie ) de-a dreptul. Nici un 2.0 diesel nu scoate media aia.Sunt destule videoclipuri pe youtube.
Scoti o medie de 8-9 daca faci mult exterior.
Dupa 13.000 km masina mea indica un consum mediu de 5.6 l/100 km, majoritatea rulajului fiind facut pe ruta Corbeanca-Bucuresti si retur (traseu..mixt..sa zicem). Si asta fara sa folosesc i-Stop.

Edited by closchkutza, 07 January 2022 - 09:08.


#13
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,329
  • Înscris: 08.01.2021
Eu am cx30, care e mai înaltă și mai puțin aerodinamica, cu awd și at și n-am trecut de 8 mediu mixt niciodată. Sunt pe la 7 pe autostrada și uneori și sub 6 pe drumuri normale.
Părerea mea e ca o berlina fwd cu cutie manuala poate sta sub 6 fără probleme. Iar dacă ții musai și mergi mult pe DN cât de cât regulamentar ajungi și sub 5.

Edited by KiloW, 07 January 2022 - 10:08.


#14
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

 closchkutza, on 07 ianuarie 2022 - 09:06, said:

Dupa 13.000 km masina mea indica un consum mediu de 5.6 l/100 km, majoritatea rulajului fiind facut pe ruta Corbeanca-Bucuresti si retur (traseu..mixt..sa zicem). Si asta fara sa folosesc i-Stop.
Asa am citit si eu, ca poti scoate consumuri frumoase, dupa ce se aseaza motorul. Evident ca depinde foarte mult de stilul fiecaruia de condus, daca mergi in 5000 de ture pt ca vrei sa dezvolti caii aia multi, evident ca o sa ai consumuri mari Posted Image .
De curiozitate, de ce nu folosesti i-stop colegu? Am citit ca e printre cele mai faine sisteme start-stop din industrie, adica il simti cel mai putin, si nici nu-ti taie clima cand se opreste.
Ai ceva sfaturi pt un viitor posesor de Seria 3 de la Mazda Posted Image ? Vreau din nou sa-ti multumesc ca ai tinut jurnalul de bord la a ta, m-a ajutat mult sa aflu chestii interesante despre model, si sa iau decizia mai usor. Tare sunt curios daca e vreo diferenta in exploatare la x186 vs x180, am condus-o doar pe a 2-a de la un vanzator si am fost incantat, cu cat impingeam motorul in ture cu atat imi crestea zambetul Posted Image Posted Image .

Cel mai incantat la viitoarea masina sunt de Luminile Matrix Led si de cum arata masina la interior, se simtea foarte premium, mai ales pt mine care am avut masini de maxim 7000 euro SH. De craciun am condus o Kia ProCeed de 1.4 135 cai aspirata de prin 2015-2016 si mi-a placut foarte mult ca jucarie, sunt sigur ca Mazda poate mult mai mult. Plus ca la consum am scos medie de 7.8 Suceava-Bucuresti 2 persoane si plin cu bagaje.

 special, on 07 ianuarie 2022 - 07:51, said:

Totusi ai luat o la un pret foarte bun,avand in vedere ca pe site pretul este cam 26.4k euro.Posted Image
In PDF pretul de lista era 25.390 euro (posibil sa se fi scumpit in 2022, auzisem ca urmeaza sa creasca preturile cam cu 1000 euro si m-am grabit un pic sa comand mai repede Posted Image ).
Sunt foarte multumit de pretul obtinut intradevar masina noua cu toate optiunile pe care mi le doream, frumoasa (din perspectiva mea) si comfortabila la un pret la care altii isi iau masini SH cu peste 100k km la bord, cred ca am facut o afacere buna Posted Image . Poate sunt persoane care au obtinut si preturi mai bune de atat, dar pana la urma tine si de norocul fiecaruia si de momentul in care bati palma.

Edited by Dany_Darke, 07 January 2022 - 10:11.


#15
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,597
  • Înscris: 17.08.2007

 closchkutza, on 07 ianuarie 2022 - 09:06, said:

Dupa 13.000 km masina mea indica un consum mediu de 5.6 l/100 km, majoritatea rulajului fiind facut pe ruta Corbeanca-Bucuresti si retur (traseu..mixt..sa zicem). Si asta fara sa folosesc i-Stop.
Tu nu cumva o ai turbo? Cred ca o benzinara aspirata consuma ceva mai mult.

#16
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,806
  • Înscris: 12.06.2010

 closchkutza, on 07 ianuarie 2022 - 09:06, said:

Dupa 13.000 km masina mea indica un consum mediu de 5.6 l/100 km, majoritatea rulajului fiind facut pe ruta Corbeanca-Bucuresti si retur (traseu..mixt..sa zicem). Si asta fara sa folosesc i-Stop.

Nice.. eu am 8.4l/100km dupa 115k km :)))
@initiator felicitari pentru achizitie, asteptam poze cand ajunge jucaria :D

#17
Friend310

Friend310

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 18.03.2018
Felicitări pentru achiziție! Foarte bună alegere, iar prețul e incredibil!

#18
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 A_Stere, on 07 ianuarie 2022 - 10:07, said:

De curiozitate, de ce nu folosesti i-stop colegu? Am citit ca e printre cele mai faine sisteme start-stop din industrie, adica il simti cel mai putin, si nici nu-ti taie clima cand se opreste.
Pentru ca nu-mi place ideea din spatele sistemului, adică sa tot oprească și pornească motorul de n-ori. Am uitat de câteva ori să-l dezactivez și într-adevăr, e destul de finuț, când se oprește motorul nici nu simți la pornire însă se simte nițel. L-am folosit dinadins de 2-3 ori, când în extra-urban am prins accident și am staționat ceva timp. Dar altfel, în trafic urban unde de multe ori stai pe loc 10-15 secunde, te miști, iar mai stai nițel și tot așa..nu știu de ce însă prefer sa las motorul sa meargă în legea lui.

Ce nu îmi place în mod deosebit este faptul ca motorul pornește fix când cuplezi treapta de viteza (nu când calci ambreiajul), este nițel ciudat pana te obișnuiești cu el în contextul unei plecări de pe loc cu MT.

 A_Stere, on 07 ianuarie 2022 - 10:07, said:

Ai ceva sfaturi pt un viitor posesor de Seria 3 de la Mazda Posted Image ? Vreau din nou sa-ti multumesc ca ai tinut jurnalul de bord la a ta, m-a ajutat mult sa aflu chestii interesante despre model, si sa iau decizia mai usor. Tare sunt curios daca e vreo diferenta in exploatare la x186 vs x180, am condus-o doar pe a 2-a de la un vanzator si am fost incantat, cu cat impingeam motorul in ture cu atat imi crestea zambetul Posted Image Posted Image .

Cel mai incantat la viitoarea masina sunt de Luminile Matrix Led si de cum arata masina la interior, se simtea foarte premium, mai ales pt mine care am avut masini de maxim 7000 euro SH.
Nu prea am sfaturi pentru ca nu e o mașină complicat de folosit Posted Image .  Este chiar destul de ușor sa te acomodezi cu ea. Altceva decât s-o conduci ca pe un motor pe benzina..nu prea Posted Image .

Ca sa simți diferența ar trebui sa le conduci ambele variante una după alta Posted Image . Am tot zis ca o sa mă duc sa fac un TD cu X186, de curiozitate dar se pare ca nu a fost suficient de mare curiozitatea încă Posted Image .
Ce se știe ca și diferențe sunt:
- treapta 6 ceva mai lunga la X186 vs X180 (la X186 ai 2000rpm la 100km/h iar la X180 ai 2000 rpm la 90km/h);
- suspensia niteeel mai moale la X186 fata de cum e la X180.

O sa simți avantajul farurilor Led Matrix (vs Led clasic) în extraurban, în urban nu e mare diferența (decât la viteze mici când ai câmpul de iluminare lățit destul de mult, sub 40km/h). După ce te vei fi acomodat cu ele..nu o sa mai vrei sa treci la ceva inferior Posted Image .

 atupi, on 07 ianuarie 2022 - 10:24, said:

Tu nu cumva o ai turbo? Cred ca o benzinara aspirata consuma ceva mai mult.
Mazda3 turbo nu exista în România, nu mi-e clar de unde confuzia Posted Image . Am fix același motor (SkyActiv X) numai ca eu am V1 și inițiatorul are V2.

Edited by closchkutza, 07 January 2022 - 14:10.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate