Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#289
Posted 01 December 2022 - 15:11
Mai trebuie si niste protectii in cutia de conexiuni pe care sigur nu la-au pus pe linia de 400Vdc ca de, poate s-o ia pe ulei si statia...
Nu-i asa mare problema de curenti mari, probabil pe la maxim 200A si 400V adica un electrod de 4mm pe un invertor de sudura mai serios! 400Vdc iara nu-i asa mare, ca periculozitate pentru om este sub 230Vac problema e ca trebuie disjunctor de curent continuu in caz de arc electric, la DC ala se stinge greu. Adica nu-i asa mare problema daca se da kitt de upgrade pentru asta insa esti la mina lui Renault. Pina la urma e chiar o mare magarie, da, clar nu toata lumea poate are nevoie de incarcare 85kW insa macar sa stii ca ai optiunea s-o pui pe masina cind se schimba situatia, care situatie? simplu, schimbi domiciliul sau jobul si atunci ce faci? schimbi masina? daca da atunci orecis nu va mai fi Renault dupa minaria asta. |
#290
Posted 01 December 2022 - 16:48
#291
Posted 01 December 2022 - 18:21
Parca, parca mai bine suna la VW optiunea, cam asa trebuia sa fie si la Renault da na, lacomia e mare...
Si mai e ceva, incarcarea de la retea doar 7kW...aia pe monofazic e o problema daca chiar vrei sa tragi atita... Puteau sa puna macar versiune trifazata, probabil pe alte piete au alte versiuni. Edited by Ion_Bumbu, 01 December 2022 - 18:26. |
#292
Posted 01 December 2022 - 19:12
Pai cu 5000 euro primești aproximativ cât un Spring că și baterie motor etc.
Daca aveai încărcare de 30-40kw DC și îți trebuia o oră și ceva sa încarci nu te ajuta foarte mult.Era doar o idee mai suportabil, dar tot departe de ideal. Opțiunea oferita este mult mai ok ca și funcționalitate, dar implică costuri și beneficii. |
#293
Posted 01 December 2022 - 20:12
Incararea DC nu ar trebui să fie opțională la mașinile electrice. Asta e obligatoriu sa fie standard.
|
#295
Posted 02 December 2022 - 09:00
Cred ca daca ar fi stiut colegul ce presupune acest ieftin, s-ar fi mai scormonit de 5k si ar fi achizitionat varianta urmatoare, in fond de unde ai scos 25k, mai mult ca sigur mai ai 5k.
|
#296
Posted 02 December 2022 - 10:07
clar, la o baterie de peste 40 kw era normal sa fie DC
Spring are optional DC la 500 euro, dar macar la 26 kw cat are bateria, se descurca bine si cu AC |
#297
Posted 02 December 2022 - 10:07
Eu înțeleg conceptul de a cere bani pe opțiuni de confort sau/și performanță dar DC charge nu e nici una nici cealaltă ci e chestie esențială de necesitate. Ma gândesc ca se poate forța un recall pentru retrofit de DC obligatoriu, direct de la Bruxelles.
Dar între a se putea și a se vrea e cale lunga. |
#298
Posted 02 December 2022 - 10:41
Ca la orice achizitie e bine sa analizezi optiunile functie de necesitati. Primul traseu Zalau Sibiu ,dus intors, cu inarcari lente pe ac la Turda si Vintu, consum 18/5kwh/100 km. Cu clima pe 21 de grade si afara tempertura intre +3 grade si -3 grade consum suplimentar de peste 3kwh/100km.
|
|
#300
Posted 03 December 2022 - 00:57
8 ore dus , 6 ore intors in masina 4 persoane. A fost o excursie , stiam ca incarcarile vor fi de durata . Am avut primele experiente cu statiile de incarcat. Am descarcat aplcatii in telefon sa pot alimenta si plati . Pe timpul incarcarilor am vizitat diverse locuri. La Ciungud la Primarie se poate incarca gratis dar nu am stat pentru ca incarcarea se facea cu 3kw si nu era ce vizita.Sunt pensiuni si hoteluri care si-au montat statii si daca te cazezi poti incarca gratis, cum este hotel Cardinal din Vintu.Pe autostrada condus eco 90 - 110 km/h.
|
#303
Posted 12 December 2022 - 23:21
Azi m-am urcat intr-un Megane-E
Spatiu mare in fata, cam mic in spate si portbagaj putin mai mare decat la ZOE (vizual). Mi-a placut sistemul multimedia si faptul ca totusi are butoane fizice pt cele mai folosite functii. Era versiunea cu tapiterie textila si bord acoperit in textil, ceea ce e cam ciudat, mai ales daca versi ceva. Are incarcare DC, dar din pacate se incarca doar pe o faza (7 kw) pe Type 2. |
|
#304
Posted 13 December 2022 - 06:19
Vorbeam cu un cunoscut care are E-Tech Equilibre cu bateria de 40kw, și zicea că in versiunea Equilibre chiar daca iei bateria de 60kw care are DC charging poți ajunge la coldgate (acum fiind iarna), din cauza că soft-ul pentru preconditionarea bateriei este numai în versiunea Tehno. Este adevărat că Equilibre nu are management termic ?
|
#305
Posted 13 December 2022 - 07:58
M-as mira sa faca 2 tipuri de baterii si tot ce implica aceste modificari pe masina.
Problema este CUM se declanseaza preconditionarea la baterie, astfel incat sa fie la temperatura optima cand ajungi la FastDC. Eu stiu doar doua cazuri: Tesla - daca selectezi SuC ca destinatie si minim 30 min de mers pan acolo. In cazul meu, ajung cu bateria rece la SuC si trage cu 50 kW, pt ca stau relativ aproape de el. Mercedes - doar daca selectezi destinati o statie Fast, dar acesta e praf la statiile de pe harta, din Romania (Doar Renovatio). |
#306
Posted 13 December 2022 - 12:55
Tipul mi-a zis că are informația de la dealerul Renault. Eu m-am gândit că preconditionarea s-ar face cu pompă de căldură, pompă este opțiune doar de la varianta Techno in sus. S-ar putea sa fie fara pompă și să fie doar din soft pusă pe off (ceea ce ar fi o mizerie din partea lor).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users