Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook
 sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 

Renault Megane E-TECH

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
427 replies to this topic

#289
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,648
  • Înscris: 31.01.2010
Mai trebuie si niste protectii in cutia de conexiuni pe care sigur nu la-au pus pe linia de 400Vdc ca de, poate s-o ia pe ulei si statia...
Nu-i asa mare problema de curenti mari, probabil pe la maxim 200A si 400V adica un electrod de 4mm pe un invertor de sudura mai serios! :D
400Vdc iara nu-i asa mare, ca periculozitate pentru om este sub 230Vac problema e ca trebuie disjunctor de curent continuu in caz de arc electric, la DC ala se stinge greu.
Adica nu-i asa mare problema daca se da kitt de upgrade pentru asta insa esti la mina lui Renault.
Pina la urma e chiar o mare magarie, da, clar nu toata lumea poate are nevoie de incarcare 85kW insa macar sa stii ca ai optiunea s-o pui pe masina cind se schimba situatia, care situatie? simplu, schimbi domiciliul sau jobul si atunci ce faci? schimbi masina? daca da atunci orecis nu va mai fi Renault dupa minaria asta.

#290
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 30.01.2008
Fiecare producător își stabilește politica de preț cum vrea. La VW E-up era 650+TVA sa ai încărcare DC de 40kw.
La Renault ai "pachet" încărcare DC de 130kw max, +20kwh baterie și vreo +83 PS la motor cu 5000 euro.
Doar trebuie să îl alegi

Edited by danfizesan, 01 December 2022 - 16:48.


#291
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,648
  • Înscris: 31.01.2010
Parca, parca mai bine suna la VW optiunea, cam asa trebuia sa fie si la Renault da na, lacomia e mare...
Si mai e ceva, incarcarea de la retea doar 7kW...aia pe monofazic e o problema daca chiar vrei sa tragi atita...
Puteau sa puna macar versiune trifazata, probabil pe alte piete au alte versiuni.

Edited by Ion_Bumbu, 01 December 2022 - 18:26.


#292
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 30.01.2008
Pai cu 5000 euro primești aproximativ cât un Spring că și baterie motor etc.
Daca aveai încărcare de 30-40kw DC  și îți trebuia o oră și ceva sa încarci nu te ajuta foarte mult.Era doar o idee mai suportabil, dar tot departe de ideal. Opțiunea oferita este mult mai ok ca și funcționalitate, dar implică costuri și beneficii.

#293
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Incararea DC nu ar trebui să fie opțională la mașinile electrice. Asta e obligatoriu sa fie standard.

#294
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 30.01.2008
Teoretic da, dar oamenii vor ieftin.

#295
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Cred ca daca ar fi stiut colegul ce presupune acest ieftin, s-ar fi mai scormonit de 5k si ar fi achizitionat varianta urmatoare, in fond de unde ai scos 25k, mai mult ca sigur mai ai 5k.

#296
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 22.12.2006
clar, la o baterie de peste 40 kw era normal sa fie DC

Spring are optional DC la 500 euro, dar macar la 26 kw cat are bateria, se descurca bine si cu AC

#297
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu înțeleg conceptul de a cere bani pe opțiuni de confort sau/și performanță dar DC charge nu e nici una nici cealaltă ci e chestie esențială de necesitate. Ma gândesc ca se poate forța un recall pentru retrofit de DC obligatoriu, direct de la Bruxelles.

Dar între a se putea și a se vrea e cale lunga.

#298
danut1166

danut1166

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 24.09.2011
Ca la orice achizitie e bine sa analizezi optiunile functie de necesitati. Primul traseu Zalau Sibiu ,dus intors, cu inarcari  lente pe ac la Turda si Vintu, consum 18/5kwh/100 km. Cu clima pe 21 de grade si afara tempertura intre +3 grade si -3 grade consum suplimentar de peste 3kwh/100km.

#299
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,796
  • Înscris: 08.01.2010
Ct ai facut, ca timp la un drum?

#300
danut1166

danut1166

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 24.09.2011
8 ore  dus , 6 ore intors in masina 4 persoane. A fost o excursie , stiam ca incarcarile vor fi de durata . Am avut primele experiente cu statiile de incarcat. Am descarcat aplcatii in telefon sa pot alimenta si plati . Pe timpul incarcarilor am vizitat diverse locuri. La Ciungud la Primarie se poate incarca  gratis dar nu am stat pentru ca incarcarea se facea cu 3kw si nu era ce vizita.Sunt pensiuni si hoteluri care si-au montat statii si daca te cazezi poti incarca gratis, cum este hotel Cardinal din Vintu.Pe autostrada condus eco  90 - 110 km/h.

#301
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006
https://blog.google/...in-to-your-car/

#302
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Renault anunta integrarea Waze direct pe masina Posted Image

#303
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,175
  • Înscris: 22.05.2003
Azi m-am urcat intr-un Megane-E

Spatiu mare in fata, cam mic in spate si portbagaj putin mai mare decat la ZOE (vizual).

Mi-a placut sistemul multimedia si faptul ca totusi are butoane fizice pt cele mai folosite functii.

Era versiunea cu tapiterie textila si bord acoperit in textil, ceea ce e cam ciudat, mai ales daca versi ceva.

Are incarcare DC, dar din pacate se incarca doar pe o faza (7 kw) pe Type 2.

#304
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 30.01.2008
Vorbeam cu un cunoscut care are E-Tech Equilibre cu bateria de 40kw, și zicea că in versiunea Equilibre chiar daca iei bateria de 60kw care are DC charging poți ajunge la coldgate (acum fiind iarna), din cauza că soft-ul pentru preconditionarea bateriei este numai în versiunea Tehno. Este adevărat că Equilibre nu are management termic ?


#305
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,175
  • Înscris: 22.05.2003
M-as mira sa faca 2 tipuri de baterii si tot ce implica aceste modificari pe masina.
Problema este CUM se declanseaza preconditionarea la baterie, astfel incat sa fie la temperatura optima cand ajungi la FastDC.

Eu stiu doar doua cazuri:
Tesla - daca selectezi SuC ca destinatie si minim 30 min de mers pan acolo. In cazul meu, ajung cu bateria rece la SuC si trage cu 50 kW, pt ca stau relativ aproape de el.
Mercedes - doar daca selectezi destinati o statie Fast, dar acesta e praf la statiile de pe harta, din Romania (Doar Renovatio).

#306
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 30.01.2008
Tipul mi-a zis că are informația de la dealerul Renault. Eu m-am gândit că preconditionarea s-ar face cu pompă de căldură, pompă este opțiune doar de la varianta Techno in sus. S-ar putea sa fie fara pompă și să fie doar din soft pusă pe off (ceea ce ar fi o mizerie din partea lor).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate