Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#253
Posted 13 October 2022 - 09:53
Mersi pentru info, Andrei.
Banuiesc atunci ca doar cu mult noroc as putea sa o primesc anul asta. |
#254
Posted 14 October 2022 - 10:56
Eu am fost informat ca masina a iesit din productie pe 10 octombrie si livrarea se face dupa data de 17 oct. comanda data in martie.
|
#255
Posted 28 October 2022 - 18:20
Azi am ridicat masina de la dealer, o prima impresie😀 foarte rapida
|
#256
Posted 31 October 2022 - 11:41
Am testat masina pe autostrada. 100km/h dus, 120km/h intors. Consum 18-20%. Temperatura exterioara 19°.Vant moderat. Dupa 200km mai aveam 34%. Estimez un range de 300km intre încãrcãri.
Atât s-a putut:)))). |
#258
Posted 31 October 2022 - 15:48
daca e cineva din Brasov cu jucaria...rog o intalnire, vin la schimb cu Kona EV.
|
#260
Posted 17 November 2022 - 13:39
Mda, asa cum banuiam, in dulcele stil clasic nici Renault nu pierde ocazia de a blufa cand vine vorba de capacitatea neta care din pacate e de 54.5kwh si nu 60kwh cat declara.
Vorbim de capacitatea neta intre 0-100% fara buffere. De la 100% la 2% s-a mers 337.8km cu un consum mediu de 15.8kwh/100km sau 0.158wh/km. Asta inseamna 0.158*337.8=53.37kwh capacitatea neta pentru 98% din baterie. Rezulta 53.37/0.98=54.45kwh net intre 0 si 100%...cam ca la ID.3 cu capacitatea "neta" declarata de 58kwh. In rest masina confirma...posesorii vor fi multumiti de ea. https://youtu.be/xiTwCYsLB40?t=1274 |
#261
Posted 23 November 2022 - 11:09
Am ridicat si eu masina ieri.
Megane E-Tech EV40 - echipare Equilibre + pachet Confort si Pachet Iarna. Comandata la final de martie prin Programul Rabla, receptionata la final de noiembrie, deci, 8 luni asteptare. Facut ieri doua drumuri, feeling-ul in masina este foarte fain. Aspectul exterior mi se pare reusit. Interiorul este placut, minus zonele de pe usi cu plastic dur care nu ma incanta. Dar textilul de pe board ii da o linie interesanta, apreciez ca si interiorul buzunarelor de pe usi sunt imbracate in textil pentru a limita greierasii. Am testat un pic si modul eco - poate fi util asa cand ai drumuri neaglomerate si nu ai multe opriri/porniri. La viteze de peste 90-100 deja papa curent bine, ceea ce vine sa reconfirme ca e basically o masina de oras sau drumuri scurte extraurban. Poate ca la varianta cu baterii de capacitati mai mari si cu incarcare rapida inclusa poti sa spui ca e o masina care se preteaza la un regim mixt. Cand am preluat-o, nivelul bateriei era la 99% si un range de 288 km. As zice ca, realist, fara condus agresiv si fara viteze mari, dar cu climatizarea pornita, poti spera undeva la 240-250 km autonomie in traficul din Bucuresti. Este varianta cu ecran mai mic, insa asta nu ma deranjeaza intrucat si asta vine cu echipare pentru Android si Apple. Da, acel ecram de 12 inch era nice to have, dar si pretul pentru echiparea Techno era pe masura, parca 8-9.000 euro in plus. Marele minus al variantei comandate de mine este echiparea exclusiva standard charge. Adica nu poti incarca decat cu maxim 7.4Kw/h intrucat nu are si optiune de incarcare pe DC. Ceea ce o face imposibil de folosit la distante mai mari de 250-270 km. Sau, hai sa fiu mai ingaduitor, poti merge si pe un +400 km, daca iti propui sa faci o oprire prelungita de 5-6h pentru a o incarca. Recunosc ca la momentul achizitiei nu am acordat atentie acestui aspect in ideea in care am luat masina pentru naveta IF-B. Am garaj si o incarc acasa. Totusi, ma deranjeaza ca nici dealer-ul nu m-a informat corect la momentul achizitiei. Nu stiu daca din necunoastere sau pentru ca au avut indicatii sa vanda aceste echipari (in conditiile in care aceasta varianta cu standard charge nici macar nu se comercializeaza in Franta). Tind sa cred ca e prima varianta, asta e cumva un risc pe care mi l-am asumat cand am comandat o masina din review-uri online. Abia la final de septembrie masina a fost disponibila la dealeri, iar agentii de vanzari nu prea au stiut nici ei ce vand. Cam atat de la mine, va stau la dispozitie pentru intrebari sau curiozitati, in caz ca aveti Attached Files |
#262
Posted 23 November 2022 - 12:46
Felicitari pt achizitie. Eu sunt curios dupa sa zicem 3 luni sa ne spui cum stai cu autonomia si consumul.
Daca faci naveta IF-B si invers, ca posesor de electrica, cred ca ai asteptari prea mari. |
|
#263
Posted 23 November 2022 - 17:49
Multumesc, relu.
Sa inteleg din mesajul tau ca cei aprox 300 km autonomie vor scadea semnificativ dupa 3 luni? Sau sa ma astept ca naveta B-IF-B sa nu permita acei 240-250 km cu o baterie complet incarcata? Oricum ar fi, mai rau decat acum nu are cum sa fie. Am costuri lunare spre 1.500 lei cu motorina (pentru o singura masina ma refer), doar pentru aceasta naveta de aprox 40-45 km zilnici. |
#264
Posted 23 November 2022 - 17:58
Masina isi va face autonomia in functie de stilul si consumul tau, pe baza istoricului, acum istoric nu are si merge pe ce "stie" din fabrica. Masina are declarat 40kwh, in relitate se pare ca are mai putin, nu stiu cat pt ca eu nu am masina asta. Daca scadem 10-15% din baterie si o consideram "rezerva" ramanem cu 34kwh declarati. In perioada asta mai frigut un pic eu am consumuri intre 15 - 19 in functie de talpa.
Chiar sunt curios cat scoti tu in perioada asta. Pariez un 17 pe medie. PS la mine motorina era spre 2500 d elei lunar... acum ma incadrez intr-un plin pe luna (60l) )) |
#266
Posted 24 November 2022 - 23:33
17% consum la 10°. Am deja 3500km.
Attached FilesEdited by uachi, 24 November 2022 - 23:36. |
#267
Posted 25 November 2022 - 09:49
|
#268
Posted 27 November 2022 - 17:28
k0r3k7, on 25 noiembrie 2022 - 09:49, said:
Trebuie sa te dezobisnuiesti sa spui 17% ca altfel o sa ti se para mult ) Si mai sus in postari se foloseste tot cam asa 17% pentru 17kWh/100km. Ai putea sa prescurtezi cu 17/100 si sa zici ca se subintelege ca sunt 17kWh si 100km. Sau si mai bine ar fi 17kWh/100. Din pacate sunt oameni care fac frecvent review-uri la masini electrice si care folosesc exprimarea asta in procente chiar si in titlu. Asa 17% este un procent din ceva. De exemplu ai putea sa spui ca ai un consum de 17% din baterie ca sa parcurgi 60km. |
#269
Posted 29 November 2022 - 08:51
Wow, 3.500 km in probabil mai putin de o luna e foarte mult. Mergi, nu te joci.
Eu am 300 km intr-o saptamana si cam asta va fi media. Consumul la mine acum e vreo 18kwh/100 km. Insa eu merg doar in Bucuresti si doar la ore de varf, cu exceptii in weekend-uri. Also, climatizarea e pornita in permanenta. Imi place foarte mult masina, am trecut si pe gume de iarna (all season mai precis) pe care am dat o gramada de bani tinand cont ca nu-s late, ba dimpotriva. Eu am 195/60/R18, o dimensiune rara din cate inteleg si au costat +3000 lei. Am luat Continental, cele de vara cu care a venit echipata sunt tot Continental. |
#270
Posted 29 November 2022 - 16:54
MeVeryHigh, on 23 noiembrie 2022 - 11:09, said:
Am ridicat si eu masina ieri. Megane E-Tech EV40 - echipare Equilibre + pachet Confort si Pachet Iarna. Comandata la final de martie prin Programul Rabla, receptionata la final de noiembrie, deci, 8 luni asteptare. Facut ieri doua drumuri, feeling-ul in masina este foarte fain. Aspectul exterior mi se pare reusit. Interiorul este placut, minus zonele de pe usi cu plastic dur care nu ma incanta. Dar textilul de pe board ii da o linie interesanta, apreciez ca si interiorul buzunarelor de pe usi sunt imbracate in textil pentru a limita greierasii. Am testat un pic si modul eco - poate fi util asa cand ai drumuri neaglomerate si nu ai multe opriri/porniri. La viteze de peste 90-100 deja papa curent bine, ceea ce vine sa reconfirme ca e basically o masina de oras sau drumuri scurte extraurban. Poate ca la varianta cu baterii de capacitati mai mari si cu incarcare rapida inclusa poti sa spui ca e o masina care se preteaza la un regim mixt. Cand am preluat-o, nivelul bateriei era la 99% si un range de 288 km. As zice ca, realist, fara condus agresiv si fara viteze mari, dar cu climatizarea pornita, poti spera undeva la 240-250 km autonomie in traficul din Bucuresti. Este varianta cu ecran mai mic, insa asta nu ma deranjeaza intrucat si asta vine cu echipare pentru Android si Apple. Da, acel ecram de 12 inch era nice to have, dar si pretul pentru echiparea Techno era pe masura, parca 8-9.000 euro in plus. Marele minus al variantei comandate de mine este echiparea exclusiva standard charge. Adica nu poti incarca decat cu maxim 7.4Kw/h intrucat nu are si optiune de incarcare pe DC. Ceea ce o face imposibil de folosit la distante mai mari de 250-270 km. Sau, hai sa fiu mai ingaduitor, poti merge si pe un +400 km, daca iti propui sa faci o oprire prelungita de 5-6h pentru a o incarca. Recunosc ca la momentul achizitiei nu am acordat atentie acestui aspect in ideea in care am luat masina pentru naveta IF-B. Am garaj si o incarc acasa. Totusi, ma deranjeaza ca nici dealer-ul nu m-a informat corect la momentul achizitiei. Nu stiu daca din necunoastere sau pentru ca au avut indicatii sa vanda aceste echipari (in conditiile in care aceasta varianta cu standard charge nici macar nu se comercializeaza in Franta). Tind sa cred ca e prima varianta, asta e cumva un risc pe care mi l-am asumat cand am comandat o masina din review-uri online. Abia la final de septembrie masina a fost disponibila la dealeri, iar agentii de vanzari nu prea au stiut nici ei ce vand. Cam atat de la mine, va stau la dispozitie pentru intrebari sau curiozitati, in caz ca aveti ar trebui sa puna la dispozitie un upgrade pentru incarcare macar 22 pe ac daca nu fast charge pentru ca e penibil ce au facut cu standard charge-ul asta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users