Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
#415
Posted 23 February 2024 - 19:02
3000km÷200km= 15 opriri.
15opriri x 30 min= 7,5h prin statii de alimentare cel putin. Parfum! |
#417
Posted 23 February 2024 - 21:48
Cumulus, on 23 februarie 2024 - 20:04, said:
Un Diesel modern pe o masina compacta nu consuma niciodata 7% la 110-130km/h. Real probabil sub 5%. Tu probabil mergi calare pe motor nu intr-o masina care poate fi mai grea sau mai putin grea, cu un Cx mai bun sau mai putin bun etc., de emiti asemenea aberatii. Uite ca eu am un prieten cu motor diesel modern caruia masina ii consuma mai mult pe autostrada decat benzinara mea. Trecem cu vederea ca e o masina cu aproape 50% mai grea si are Cx de cărămida, ca doar pentru tine toate masinile cu motor diesel consuma sub 5% pe autostradă. tatimeu, on 23 februarie 2024 - 14:35, said:
scrie si ala sa se afle in treaba (pardon - vacanta platita) dar tot prostii scria la tractorul meu consumul la 100% este acelasi indiferent de anvelopele de iarna sau vara, identic si la ICE, deci doar aberatii repetate. Aberatie este ce ai scris tu mai sus. La orice ICE iarna nu-i ca vara doar ca nu e atat de tare influentat consumul ca la un EV Ion_Bumbu, on 23 februarie 2024 - 19:02, said:
3000km÷200km= 15 opriri. 15opriri x 30 min= 7,5h prin statii de alimentare cel putin. Parfum! 8,5 ore mai exact daca te oboseai sa citesti articolul ceea ce tu nu faci de obicei. Keep trolling 2cata, on 23 februarie 2024 - 09:19, said:
.... Pentru conditiile date mi s-a parut bun consumul. Cred ca Renault a mai îmbunătățit eficienta inițială. |
#418
Posted 23 February 2024 - 22:05
Ford4, on 23 februarie 2024 - 21:48, said: 8,5 ore mai exact daca te oboseai sa citesti articolul ceea ce tu nu faci de obicei. Keep trolling Colegul nostru a pus sinteza aici: https://forum.softpe...6#entry30623827 si asta este suficient, nu-i nevoie sa bei o sticla de vin intreaga ca sa-ti dai seama de calitatea lui, un pahar este absolut suficient. Edited by Ion_Bumbu, 23 February 2024 - 22:06. |
#419
Posted 23 February 2024 - 22:22
Ford4, pe 23 februarie 2024 - 21:48, a scris: Tu probabil mergi calare pe motor nu intr-o masina care poate fi mai grea sau mai putin grea, cu un Cx mai bun sau mai putin bun etc., de emiti asemenea aberatii. Uite ca eu am un prieten cu motor diesel modern caruia masina ii consuma mai mult pe autostrada decat benzinara mea. Trecem cu vederea ca e o masina cu aproape 50% mai grea si are Cx de cărămida, ca doar pentru tine toate masinile cu motor diesel consuma sub 5% pe autostradă. |
#420
Posted 24 February 2024 - 07:53
Ford4, on 23 februarie 2024 - 21:48, said: Tu probabil mergi calare pe motor nu intr-o masina care poate fi mai grea sau mai putin grea, cu un Cx mai bun sau mai putin bun etc., de emiti asemenea aberatii. Uite ca eu am un prieten cu motor diesel modern caruia masina ii consuma mai mult pe autostrada decat benzinara mea. Trecem cu vederea ca e o masina cu aproape 50% mai grea si are Cx de cărămida, ca doar pentru tine toate masinile cu motor diesel consuma sub 5% pe autostradă. O fi bumbu trol dar are dreptate, o electrica nu e potrivita la drum lung. Castigul ca bani, daca este (!), este prea mic iar pierderea de timp prea mare. Referitor la consum, venit din Germania, 2000km cu 2 masini, ambele cu acelasi motor: 2.0 hdi de 163 cai. Un 508 si un Jumpy (duba mai mica pentru cine nu stie modelul). Mers normal, adica 140-160 germania, 130 fix austria, 140ish ungaria si cum s-a putut Romania. Consumurile: 5.2 la 508 si 7.8 jumpy |
#421
Posted 24 February 2024 - 08:42
@ford4, nu's ce diesel are prietenul tău dar și cu un vito scoți pe autostrada la 110-130 km/h în jur de 7l/100 km.
@cumulus zicea de compacta moderna. Cu care scoți sub 5 fără sa te chinui. |
#422
Posted 24 February 2024 - 11:07
Da' și când vine nota de plată la dizel, să te ții. Injectoare, revizii cu filtru de motorină inclus, senzori duși, compresie dusă din varii motive (pompă de injecție sau mai rău, blocul motor), distribuție, ambreiaj (dacă volantul e cu masă dublă, distracția e și ea garantată), plăcuțe și discuri, electrozi de aprindere, chiulasa ciupită, etc etc.
In 2015, ultimul meu an cu diesel, am băgat în mașină luată de nouă 2300 eur. Anul următor am dat-o cu 1900 eur numai să scap de ea. Edited by CRG, 24 February 2024 - 11:09. |
#423
Posted 24 February 2024 - 11:42
hepea, on 24 februarie 2024 - 07:53, said:
O fi bumbu trol dar are dreptate, o electrica nu e potrivita la drum lung. Dar cu mașina din acest test, într-adevăr nu m-aș încumeta la drumuri lungi prea des. CRG, on 24 februarie 2024 - 11:07, said: In 2015, ultimul meu an cu diesel, am băgat în mașină luată de nouă 2300 eur. Anul următor am dat-o cu 1900 eur numai să scap de ea. Cu ambele probleme de diluție ulei, vizite în service să îmi scoată surplus din baie, garnituri pleznite la capac motor, pompă cvvd, semering din cauza nivel crescut ulei și presiune crescuta. Am renăscut cu EV, simplitate, rafinament, putere, ambianță și vreo 2k euro pe an economie vs alimentare benzina. Edited by Co5min, 24 February 2024 - 11:43. |
#424
Posted 24 February 2024 - 12:05
Nou le tot spunem că suntem pățiți, nu avem nicio agendă ascunsă. Din păcate îndărătnicia e pe banii lor.
Cele mai multe economii le-am făcut nu cu tuburile vidate, panouri fotovoltaice sau baterii atașate, ci cu mașina electrică. |
|
#425
Posted 24 February 2024 - 12:18
CRG, on 24 februarie 2024 - 11:07, said:
Da' și când vine nota de plată la dizel, să te ții. Injectoare, revizii cu filtru de motorină inclus, senzori duși, compresie dusă din varii motive (pompă de injecție sau mai rău, blocul motor), distribuție, ambreiaj (dacă volantul e cu masă dublă, distracția e și ea garantată), plăcuțe și discuri, electrozi de aprindere, chiulasa ciupită, etc etc. In 2015, ultimul meu an cu diesel, am băgat în mașină luată de nouă 2300 eur. Anul următor am dat-o cu 1900 eur numai să scap de ea. Altii au masini de 22 de ani luate noi, diesel Euro 3, au mers cu ele doar in Bucuresti 250.000km si nu au bagat in atatia ani, cat ai bagat tu inainte sa scapi de ea. Tin de proprietar/sofer toate chestiile astea, insa la tine e de inteles...ai electrica si economisesti, nu pot avea pretentii astia care scot fum si nu salveaza planeta... |
#426
Posted 24 February 2024 - 12:23
Am zis eu vreo clipă ceva de salvat planeta? De portofelul fiecăruia e vorba. Cât o mai ține, maxim încă 4-5 ani.
|
#427
Posted 25 February 2024 - 14:44
hepea, on 24 februarie 2024 - 07:53, said:
dar are dreptate, o electrica nu e potrivita la drum lung. Castigul ca bani, daca este (!), este prea mic iar pierderea de timp prea mare. Si, totusi, exista cativa care tot insista ca EV-urile nu-s bune in general pentru ca sunt obiectiv mai putin bune intr-un caz particular. Pe-astia n-ai cum sa-i convingi de nimic, ei doar stiu. Edited by emacs, 25 February 2024 - 14:45. |
#428
Posted 26 February 2024 - 08:38
r_vlad, on 23 februarie 2024 - 12:29, said:
Toate datele calatoriei sunt descrise in articol. Inclusiv segmentele de ~200 km dintre incarcari. Cu ce te-au suparat oamenii astia ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users