Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#397
Posted 02 April 2023 - 20:47
Nu este standard. Trebuie sa iei pachetul Performance. Eu am luat din stoc mașina și nu aveau decât albastra și mai așteptam o lună. Asta e, daca nu se poate adăuga după...o să întreb la ei.
|
#399
Posted 02 April 2023 - 22:05
foxbat, on 02 aprilie 2023 - 21:16, said:
la ZOE nu e standard?!!! Zoe asta cu bateria mare are: * pompa de caldura * incalzeste bateria rezistiv (adica NU are antigel prin pack, precum Megane-ul sau altele) Cel putin conform intelepciunii internetului. Daca dai / ai dat comanda, astea-s intrebari de adresat dealerului (si de obtinut un raspuns in scris, poate in contract / lista de dotari in baza careia platesti). |
#401
Posted 08 April 2023 - 10:38
#402
Posted 08 April 2023 - 10:43
Se scade ecobonusul de vreo 11k. Parerea mea este ca o varianta care impaca capra cu varza este un Equilibre, cu motorul de 220 si bateria mare, incarcare 7/130, la care se aduga pachet performance: pompa incalzire, incalzire prin imersie baterie, pachet Confort si pachet iarna equilibre. Configuratia iese pe la 32650 dupa aplicarea discountului rabla, dar mai poti obtine un discount de la dealer cand te inscrii in program.
Edited by mannick, 08 April 2023 - 10:48. |
#403
Posted 11 April 2023 - 22:23
jmek4you, on 21 martie 2023 - 22:10, said:
Si o intrebare pentru cei care au masina deja, cum e cu internetul pentru navigatie si restul ? Dealerul mi a zis ca Orange ar fi trebuit sa se ocupe de internet cu un modem si o perioada gratis de cativa ani, dar in Romania cica nu e disponibil. Din cate am mai vorbit cu unul cu altul, posesori de masini noi, dealerii ar scoate modemul de internet cu tot cu cartela inainte de livrarea masinii si l-ar vinde separat la alte persoane. Nu stiu cat de adevarat o fi asta dar fiind Romania ma astept la orice. Partea de internet ar fi trebuit sa fie disponibila la un moment dat printr-un parteneriat Orange-Renault. In link-ul de mai jos ar fi trebuit sa iti faci cont si sa ai trafic de date inclus contra cost. https://internetonth...ult/#/subscribe Problema este ca sunt doar 16 tari din cele 18 din lista in care iti poti face cont. Initial erau 3 tari dar se pare ca intre timp in Italia s-a rezolvat. https://internetonth...renault/#/terms https://internetonth...contract-ro.pdf https://internetonth...cs/terms-ro.pdf Avem acolo chiar si contractul unde este si Romania in lista si avem si partea de termeni si conditii Se mentioneaza in text ca in Italia, in Portugalia si in Romania serviciul nu va fi disponibil la inceputul vanzarilor. Acum ca au trecut peste 6 luni de la inceputul vanzarilor inca nu s-a rezolvat in Romania si in Portugalia. Pe data de 18.01.2023 cei de la Vocea Clientului Renault Romania mi-au raspuns asa: "Va multumim pentru faptul ca ati apelat la serviciile noastre. In legatura cu solicitarea dumneavoastra, va rugam sa vizualizati si sa urmati pasii din videoclipul: "crearea contului OpenR Link" (pe Youtube) pentru a crea conturile necesare ( Precizam ca nu se poate crea cont Orange pentru Romania)." [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qgz8VS4UP1k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La minutul 3:40 in videoclipul recomandat de Vocea Clientului ti se arata cum sa-ti faci cont Orange doar ca nu se poate in Romania. Adica Vocea Clientului imi trimite un video cum se poate crea contul Orange si imi si spune ca nu se poate crea in Romania. Mai departe ei nu stiu sa-ti spuna cand se va rezolva asta (daca se va rezolva). Intre timp vor ajunge si modelele de Austral tot pe acest model si in viitor modelele de Espace tot pe acest model. La un moment dat se vor misca dar asa nu prea repede sa nu se rupa ceva in ei. Pana atunci sistemul functioneaza cu un trafic limitat de date. Adica iti asigura trafic pentru Google Maps, mai recent pentru Waze. La setarea initiala (eu am masina din septembrie 2022 din primele loturi) cand am activat OpenR aveam si partea de a activa cont Orange dar dupa vreo 2 saptamani in care tot incerca fara succes sa ajuga la partea de cont Orange s-a facut un update si l-au scos. Probabil ca au localizat softul pentru Romania care nu functiona legatura la Orange. Asteptam sa o rezolve. Intre timp poate ii mai streseaza utilizatorii si se pun in miscare. Nu cred ca tine de Orange. Problema (sau sa-i zicem lipsa de preocupare) este la Renault. Attached Files |
#405
Posted 23 February 2024 - 09:19
Am parcurs peste 3.100 de kilometridin Valencia până în București cu Renault Megane E-Tech Electric: afli aici unde am încărcat, cât timp am încărcat și cât ne-a costat.
Renault Megane E-Tech Electric e disponibil în mai multe versiuni de motorizare și baterii. În cazul de față, modelul electric al mărcii franceze e cel în varianta de top: motor electric cu 220 CP și baterie de 60 kWh care poate fi încărcată la stații AC cu 22 kW, respectiv 130 kW la stații DC. Autonomia maximă anunțată de producătorul francez e de 431 de kilometri, dar nu s-a aplicat în situația dată – autostradă, anvelope de iarnă și temperaturi nu neapărat prietenoase cu bateria, capitole care influențează în minus toate mașinile, electrice sau nu. Înainte să arunc cifrele în tabele, mai vreau să lămuresc câteva lucruri. Climatizarea a funcționat tot drumul, iar viteza de rulare pe autostrăzi – 90% din drum doar așa ceva am avut, a variat între 115 km/h – 120 km/h în Spania (unde limita e de 120 km/h) și 120 km/h – 130 km/h (în restul statelor prin care am trecut). Trebuie să menționez că zona de sud a Italiei este în construcție – porțiuni lungi sunt limitate din cauza lucrărilor – iar în Franța am ocolit o porțiune de autostradă din cauza unui accident care generase o întârziere de aproape o oră. Prețul pentru un kWh încărcat la o stație IONITY variază în funcție de țară. Spre exemplu, în Spania, tariful standard – fără abonament, este de 0,65 euro/kWh, iar în Franța, prețul e mai mic: – 0,59 euro/kWh încărcat. Pentru o încărcare în Italia, prețul ajunge la 0,79 euro/kWh, în timp ce în Ungaria este de 280 de forinți/kWh. În cele două zile și jumătate în care am încărcat la stațiile IONITY, am folosit un abonament disponibil prin aplicația Elli. 13 euro/lună pentru un preț preferențial de 0,5 euro/kWh la stațiile ultra-rapide din rețeaua IONITY. Am testat serviciul Elli și în toamnă, când am plecat cu electrica din România până în Dolomiți și înapoi. La fel ca în noiembrie 2023, deși am plătit un abonament pentru o lună, acesta este anulat după trei zile din cauze tehnice pe care Elli încă nu le-a rezolvat în ultimele patru luni. Pe parcursul drumului am încărcat și la stații din rețeaua Tesla Supercharger, Be Charge, Ewiva, MOL Plugee, OMV și PlugPoint. Consumul mediu afișat de Megane E-Tech Electric pe cei 3.116 kilometri a fost de 20,1 kWh/100 de kilometri. Sigur, valoarea e peste cea de 16,1 kWh/100 km anunțată de constructorul francez în fișa tehnică, dar e absolut normal: am rulat pe austostrăzi și în condiții de pre- sau post-iarnă, iar anvelopele de iarnă și temperatura ambientală au contat mult. Lucruri care se reflectă asupra oricărei mașini, electrică sau nu. Prin urmare, pe timp de vară și cu anvelope dedicate, risc și fac un pronostic de 17-18 kWh/100 de kilometri. Și-acum să trecem și la comparații de costuri. Că probabil le aștepți. În cele 3 zile în care am mers prin Europa, am monitorizat prețul benzinei la stațiile de pe autostradă, iar media s-a învârtit în jurul valorii de 2 euro/litru. Cel al motorinei a fost o idee mai mic: 1,98 euro/litru. Pentru comparația de costuri cu alimentarea, o să-l pun pe Megane E-Tech Electric (cu 220 CP) față în față cu un Mercedes-Benz Clasa A diesel (versiune A 220d, 190 CP). Consumul mediu anunțat de producător în fișa tehnică este de 5 litri la 100 de kilometri în condiții ideale. În condițiile noastre de rulare (anvelope de iarnă, temperaturi relativ scăzute, viteze de autostradă), consumul de motorină ar fi de minimum 7 litri/100 km, echivalent cu un cost de 431,8 euro. Pentru motorizarea pe benzină m-am oprit la Kia xCeed GT Line (1,6 litri benzină, 204 cai-putere). Consumul mediu anunțat de producător este de 7,1 litri/100 de kilometri. În condițiile noastre de rulare (anvelope de iarnă, temperaturi relativ scăzute, viteze de autostradă), consumul de benzină ar fi de minimum 8,5 litri/100 km, echivalent cu un cost de 529,7 euro. Călătoria Valencia – București ne-a costat 10,7 euro/100 km cu Megane E-Tech electric. Cu diesel cu un consum de 7 litri/100 km, ar fi costat 13,86 euro/100 km. Cu benzină cu un consum de 8,5 litri/100 km, ar fi costat 17 euro/100 km. Edited by 2cata, 23 February 2024 - 09:21. |
#406
Posted 23 February 2024 - 12:14
Papagalu cu petarda lui eco verde care o compara cu masini, n-a scris si ca oprea din 200 in 200 de km ca sa se prizeze, ca pe langa aia 10.7 Euro la 100km pe care i-a calculat, in timp ce astepta ca popandau la priza prin parcari, a mai cheltuit niste euro si pierdut timp in benzinarii, iar cu o masina pe care o da exemplu facea km la greu si in confort, nu sa mergi cu 110km/h pe autostrada si sa ajunga dupa cateva zile la destinatie si plictisit la volan dupa ce doarme pe autostrada.
Dar, de, trebuie sa mai muste cativa gusteri momeala cu salvarea planetei si cum salveaza ei 1 euro la 100km in timp asteapta la prize ca milogii prin parcari. |
|
#407
Posted 23 February 2024 - 12:29
Toate datele calatoriei sunt descrise in articol. Inclusiv segmentele de ~200 km dintre incarcari. Cu ce te-au suparat oamenii astia ?
|
#409
Posted 23 February 2024 - 13:12
Exagerarie de fiecare parte, pina nu demult se faceau 100km cu 0 lei si 0 bani, acuma aproape ca si cu ICE sau Diesel.
Acuma ca s-a terminat baba cu colacii se cauta masini cu un consum mare sa iasa bine bilantul. Asa puteau sa ia Octavia Diesel si benzinar doar ca nu dadea bine, iesa Dieselul mai ieftin la km fata de Megane! Sau ma rog puteau lua ca referinta Megane 1,5DCi si 1,33TCE doar ca la fel iesau mai bine decit EV... Edited by Ion_Bumbu, 23 February 2024 - 13:15. |
#410
Posted 23 February 2024 - 13:41
Au ales ceva cu putere si performante dinamice cat de cat apropiate. Puteau alege si vestitul Megane 1.3 Tce in varianta de putere cea mai slaba, pentru cunoscatori dar comparatia devenea irelevanta pentru altii. La fel cum pentru tine aceasta comparatia din articol este irelevanta. Important e ca au datele complete iar pe baza lor putem cu totii sa facem comparatiile pe care le dorim.
|
#411
Posted 23 February 2024 - 13:48
Diferenta dintre puterea de la EV si un ICE este total irelevanta pentru utilizarea cotidiana, pentru acel test ca sa iasa consum mai mare bineiteles ca asa o alegem.
Mai mult decit atit e hazoasa interpretarea asta: "Consumul mediu anunțat de producător în fișa tehnică este de 5 litri la 100 de kilometri în condiții ideale. În condițiile noastre de rulare (anvelope de iarnă, temperaturi relativ scăzute, viteze de autostradă), consumul de motorină ar fi de minimum 7 litri/100 km" Probabil si la ICE creste consumul cind e nevoie sa incalzeasca habitaclul... asta e, burtologia ne aduce unde vrem, mai lipsea incarcarea gratis din panourile solare... |
|
#412
Posted 23 February 2024 - 14:13
Am ridicat si eu o spranceana citing afirmatia asta. In conditiile din testul lor mare lucru daca nu ar fi iesit un consum mai mic decat cel declarat pentru acel Mercedes. Doar ca nu caut nod in papura si am capacitetea de a filtra informatia pe care o citesc.
Edited by r_vlad, 23 February 2024 - 14:13. |
#413
Posted 23 February 2024 - 14:35
scrie si ala sa se afle in treaba (pardon - vacanta platita) dar tot prostii scria
la tractorul meu consumul la 100% este acelasi indiferent de anvelopele de iarna sau vara, identic si la ICE, deci doar aberatii repetate. |
#414
Posted 23 February 2024 - 18:52
Sa mergi +3000 km aproape exclusiv pe autostrada și sa trebuiască sa oprești la fiecare 200 km câte 30-50 minute...parfum. Unii ar spune ca e absolut necesar, ca ești frânt după o ora jumătate pe autostrada.
Oricum, fata de aia care merg cu springul în Grecia nenea asta a condus mai mult decât a stat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users