Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
abuz Primarie - somatie mutare masina
Last Updated: Nov 02 2021 13:08, Started by
Stephenson_2-18
, Jul 08 2021 21:03
·
0
#163
Posted 10 August 2021 - 06:54
Stephenson_2-18, on 09 august 2021 - 14:12, said:
Pana la urma asta este parterea mea si CU ASTA BASTA.Nu dau 2 bani pe autoritatile astea abuzive si o sa merg pana in panzele albe cu ei,daca se apropie de masina mea. Nu au nici un drept sa faca asta,eu il consider ABUZ! Va place bine,Nu asta e. Asta sunt eu asa gandesc si cu asta basta, si nu am venit aici sa caut compasiune si intelegere pe un forum,am mai explicat asta de 100 ori,da fiecare intelege ce vrea Eu sunt o nuca mai tare si foarte incapatanat cand stiu ca se savarseste un ABUZ.Eu il consider un ABUZ asta si PUNCT Scutiti-ma de parereile voastre,ca nu dau 2 bani pe ele Din ce inteleg, primaria nu au facut decat sa afiseze "o somație pe caroseria autovehiculului, prin care solicită ridicarea acestuia de pe terenul aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, în termen de 10 zile." Adica cum scrie in legea trecuta pe instiintare: http://legislatie.ju...iDocument/37086 Quote Articolul 3 (1) Pentru vehiculele în privința cărora exista indicii temeinice ca ar fi fără stăpân sau ca ar fi abandonate, aflate pe domeniul public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, agenții constatatori din aparatul propriu al consiliului local, împuterniciți de primar, precum și agenții aparținând organelor de poliție vor întocmi procese-verbale de constatare. (2) Cu ocazia întocmirii procesului-verbal, agentul constatator va afișa o somație pe caroseria autovehiculului, prin care solicită ridicarea acestuia de pe terenul aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, în termen de 10 zile. (la 27-07-2006, Alin. (2) al art. 3 a fost introdus de pct. 1 al art. unic din LEGEA nr. 309 din 12 iulie 2006 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 634 din 24 iulie 2006. ) Quote b) vehicul abandonat - vehiculul de orice categorie, aflat pe domeniul public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale de cel puțin 6 luni, al cărui proprietar sau deținător legal este cunoscut, însă există indicii temeinice că acesta nu respectă condițiile legale pentru a circula pe drumurile publice. (la 29-06-2020, Litera b) din Articolul 2 , Capitolul 1 a fost modificată de Punctul 1, Articolul I din LEGEA nr. 97 din 26 iunie 2020, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 560 din 26 iunie 2020 ) Nu inteleg care este abuzul? Daca nu se incadreaza acolo masina mergeti la ei cu actele care atesta ca "respectă condițiile legale pentru a circula pe drumurile publice" si sigur se rezolva tot. |
#164
Posted 10 August 2021 - 14:48
#165
Posted 10 August 2021 - 15:59
@initiator,
Daca vehiculul tau are impozitul achitat la zi dar nu are ITP si RCA poate fi considerat in litera legii ca fiind un vehicul abandonat indiferent daca iti place sau nu pentru simplul motiv ca nu respecta conditiile legale pentru a circula pe drumurile publice. Este dreptul tau sa consideri ca autoritatile comit un abuz chiar daca legea nu-ti da dreptate sub nicio forma si ai toata libertatea din lume sa te lupti cu primaria, cu politia locala sau cu cei care or sa vina sa-ti ridice masina. "vehicul abandonat - vehiculul de orice categorie, aflat pe domeniul public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale de cel puțin 6 luni, al cărui proprietar sau deținător legal este cunoscut, însă există indicii temeinice că acesta nu respectă condițiile legale pentru a circula pe drumurile publice." Daca ITP-ul este expirat (indiciu temeinic) inmatricularea se suspenda automat. Amenda pentru lipsa ITP nu primesti decat daca esti prins conducand pe drumurile publice caz in care iti sunt ridicate numerele de inmatriculare. Amenda este dubla adica atat pentru lipsa ITP cat si pentru circulatia pe timpul suspendarii inmatricularii. La fel si cu RCA. Lipsa RCA este tot un indiciu temeinic ca masina ta nu respecta una din conditiile legale pentru a circula pe drumurile publice dar si in acest caz amenda nu o sa primesti decat daca esti prins in trafic plus ridicarea placutelor de inmatriculare. Am si eu un vecin in situatia ta. S-a trezit cu somatie pe masina si de atunci o muta din doua in doua saptamani dintr-un loc in altul desi indiferent de locul unde o duce (tot pe domeniul public) se cheama ca tot vehicul abandonat poate fi considerat in conditiile legii (lipsa ITP si lipsa RCA). Pana acum insa nu au venit sa o ridice si toti asteptam sa vedem cum o sa se termine tarasenia. Nu trebuie sa te superi pe noi pentru ca incercam sa-ti explicam ca asta e legea, dreapta sau nedreapta, in functie de punctul de vedere al fiecaruia. Mai bine cauta-ti "dusmanul" prin vecinii cu masini pentru ca probabil unul din ei a facut sesizare la primarie. Edited by gabrieln2016, 10 August 2021 - 16:12. |
#166
Posted 10 August 2021 - 17:18
Mai bine face ITP și RCA sau o duce undeva într-o curte sau un garaj. Dacă epava aia are o valoare sentimentală pentru el, o lasă să ruginească în parcare?
|
#167
Posted 10 August 2021 - 17:23
gabrieln2016, on 10 august 2021 - 15:59, said:
Am si eu un vecin in situatia ta. S-a trezit cu somatie pe masina si de atunci o muta din doua in doua saptamani dintr-un loc in altul desi indiferent de locul unde o duce (tot pe domeniul public) se cheama ca tot vehicul abandonat poate fi considerat in conditiile legii (lipsa ITP si lipsa RCA). Pana acum insa nu au venit sa o ridice si toti asteptam sa vedem cum o sa se termine tarasenia. |
#168
Posted 10 August 2021 - 18:45
in parcarea blocului in care locuiesc parintii mei si unde suprafata a fost dimensionata un apartament = un loc , un nesimtit cu firma de microbuze si-a facut loc de depozitare permanent pentru doua bucati din astea , mai lungi , asa la vreo 15 locuri .
motive: pentru ca poate, are drepturi, jos dictatura .. @ initiator : distractiv cum urli (ca asta e echivalentul folosirii excesive de caps) ca primaria nu iti face tie loc de parcare, dar in acelasi timp nu iti platesti impozitele pentru ca aia "e hoti" Edited by LeoT, 10 August 2021 - 18:53. |
#169
Posted 10 August 2021 - 19:22
Ce să le faci: ei e cetățeni liberi și are drepturi la oricâte table pe 4 roți vor.
Ce contează că le țin staționate (aviz unui anume user, se știe el care) unde încurcă pe toată lumea. Dacă le ridică primăria, a revenit comunismul. Toți vrem o țară civilizată, dar să o facă alții. Iată că alții o fac, dar să nu se aplice asupra cetățenilor menționați anterior că asta înseamnă dictatură. |
#170
Posted 11 August 2021 - 16:32
Acum vreo doua saptamani propusesem un scenariu de taxare ponderata a autoturismelor, avand la baza trei criterii: capacitatea cilindrica (singurul aplicat azi), norma de poluare (euro) si vechimea masinii. Scenariul era imaginat pentru reducerea poluarii. Cred ca un efect ar fi si curatarea marilor orase de rable uitate pe spatiul public...
Punctul de plecare era actualul sistem de impozitare. Luand in calcul o localitate de unde stiu mai bine situatia, astazi se ia in calcul doar capacitatea cilindrica a autoturismului. Pentru o masina cu motor de sub 1000 cm se plateste 35 de lei anual, pentru una de 1200-1400 56 de lei anual, iar pentru una de 1800-2000 cmc se plateste aprox. 200 de lei anual. Introducand coeficienti suplimentari pentru vechimea si pentru norma de poluare, impozitul calculat ar fi: (Impozitul proportional cu capacitatea cilindrica) X (Coeficientul corespunzator vechimii) X (Coeficientul corespunzator normei de poluare) Ca o simpla idee, coeficientul corespunzator vechimii ar fi: pentru intervalul 1-3 ani = 1 pentru intervalul +3-5 ani = 1,2 pentru intervalul +5-8 ani = 1,5 pentru intervalul +8-10 ani = 2 pentru intervalul +10-12 ani = 3 pentru intervalul +12-15 ani = 5 pentru intervalul +15-20 de ani = 7 pentru intervalul +20 ani =10 Coeficientul corespunzator normei de poluare (clasa euro) ar putea fi: - euro 6 = 1 - euro 5 = 1,25 - euro 4 = 2 - euro 3 = 4 - euro 2 = 6 - euro 1 = 8 - noneuro = 10 Este extrem de simplu de simulat intr-un excel asa ceva. De exemplus, pentru un Matiz euro 3 din 2004, care are capacitate cilindrica foarte mica, impozitul ar fi: 35 lei X 7 (coeficientul de vechime) X 4 = 980 lei Pentru un rege al soselelor, adica un Golf euro 4, din 2006-2007, cu celebrul motor 1,9 TDI, azi proprietarul unei asemenea masini plateste un impozit de cam 200 de lei anual. Pe simularea de mai sus a impozitului anual ar trebui sa plateasca 200 x 5 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 12-15 ani) x 2 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 4) = 2000 de lei anual. Daca ar fi vorba de un Golf euro 3 din 2002, cu acelasi motor 1,9 TDI atunci impozitul anual ar fi de 200 x 7 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 15-20 ani) x 4 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 3) = 5600 de lei anual In acest fel ar scadea și poluarea, ar scadea și numarul de masini inmatriculate de dragul de a avea o masina. Parerea mea! |
#171
Posted 11 August 2021 - 16:49
Asupra coeficienților se mai poate umbla, dar ideea e bună. Dar pentru asta ar trebui să fie ca în Grecia sau alte țări: dacă ești rezident în România să poți conduce doar o perioadă limitată o mașină înmatriculată în altă țară. Altfel s-ar umple de mașini de BG etc.
|
#172
Posted 11 August 2021 - 17:30
dacis2, on 11 august 2021 - 16:32, said: Acum vreo doua saptamani propusesem un scenariu ....imaginat pentru reducerea poluarii |
|
#173
Posted 11 August 2021 - 18:07
dacis2, on 11 august 2021 - 16:32, said:
Acum vreo doua saptamani propusesem un scenariu de taxare ponderata a autoturismelor, avand la baza trei criterii: capacitatea cilindrica (singurul aplicat azi), norma de poluare (euro) si vechimea masinii. Scenariul era imaginat pentru reducerea poluarii. Cred ca un efect ar fi si curatarea marilor orase de rable uitate pe spatiul public... Punctul de plecare era actualul sistem de impozitare. Luand in calcul o localitate de unde stiu mai bine situatia, astazi se ia in calcul doar capacitatea cilindrica a autoturismului. Pentru o masina cu motor de sub 1000 cm se plateste 35 de lei anual, pentru una de 1200-1400 56 de lei anual, iar pentru una de 1800-2000 cmc se plateste aprox. 200 de lei anual. Introducand coeficienti suplimentari pentru vechimea si pentru norma de poluare, impozitul calculat ar fi: (Impozitul proportional cu capacitatea cilindrica) X (Coeficientul corespunzator vechimii) X (Coeficientul corespunzator normei de poluare) Ca o simpla idee, coeficientul corespunzator vechimii ar fi: pentru intervalul 1-3 ani = 1 pentru intervalul +3-5 ani = 1,2 pentru intervalul +5-8 ani = 1,5 pentru intervalul +8-10 ani = 2 pentru intervalul +10-12 ani = 3 pentru intervalul +12-15 ani = 5 pentru intervalul +15-20 de ani = 7 pentru intervalul +20 ani =10 Coeficientul corespunzator normei de poluare (clasa euro) ar putea fi: - euro 6 = 1 - euro 5 = 1,25 - euro 4 = 2 - euro 3 = 4 - euro 2 = 6 - euro 1 = 8 - noneuro = 10 Este extrem de simplu de simulat intr-un excel asa ceva. De exemplus, pentru un Matiz euro 3 din 2004, care are capacitate cilindrica foarte mica, impozitul ar fi: 35 lei X 7 (coeficientul de vechime) X 4 = 980 lei Pentru un rege al soselelor, adica un Golf euro 4, din 2006-2007, cu celebrul motor 1,9 TDI, azi proprietarul unei asemenea masini plateste un impozit de cam 200 de lei anual. Pe simularea de mai sus a impozitului anual ar trebui sa plateasca 200 x 5 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 12-15 ani) x 2 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 4) = 2000 de lei anual. Daca ar fi vorba de un Golf euro 3 din 2002, cu acelasi motor 1,9 TDI atunci impozitul anual ar fi de 200 x 7 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 15-20 ani) x 4 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 3) = 5600 de lei anual In acest fel ar scadea și poluarea, ar scadea și numarul de masini inmatriculate de dragul de a avea o masina. Parerea mea! |
#174
Posted 11 August 2021 - 18:58
#175
Posted 12 August 2021 - 07:44
dacis2, on 11 august 2021 - 16:32, said:
Acum vreo doua saptamani propusesem un scenariu de taxare ponderata a autoturismelor, avand la baza trei criterii: capacitatea cilindrica (singurul aplicat azi), norma de poluare (euro) si vechimea masinii. Scenariul era imaginat pentru reducerea poluarii. Cred ca un efect ar fi si curatarea marilor orase de rable uitate pe spatiul public... Punctul de plecare era actualul sistem de impozitare. Luand in calcul o localitate de unde stiu mai bine situatia, astazi se ia in calcul doar capacitatea cilindrica a autoturismului. Pentru o masina cu motor de sub 1000 cm se plateste 35 de lei anual, pentru una de 1200-1400 56 de lei anual, iar pentru una de 1800-2000 cmc se plateste aprox. 200 de lei anual. Introducand coeficienti suplimentari pentru vechimea si pentru norma de poluare, impozitul calculat ar fi: (Impozitul proportional cu capacitatea cilindrica) X (Coeficientul corespunzator vechimii) X (Coeficientul corespunzator normei de poluare) Ca o simpla idee, coeficientul corespunzator vechimii ar fi: pentru intervalul 1-3 ani = 1 pentru intervalul +3-5 ani = 1,2 pentru intervalul +5-8 ani = 1,5 pentru intervalul +8-10 ani = 2 pentru intervalul +10-12 ani = 3 pentru intervalul +12-15 ani = 5 pentru intervalul +15-20 de ani = 7 pentru intervalul +20 ani =10 Coeficientul corespunzator normei de poluare (clasa euro) ar putea fi: - euro 6 = 1 - euro 5 = 1,25 - euro 4 = 2 - euro 3 = 4 - euro 2 = 6 - euro 1 = 8 - noneuro = 10 Este extrem de simplu de simulat intr-un excel asa ceva. De exemplus, pentru un Matiz euro 3 din 2004, care are capacitate cilindrica foarte mica, impozitul ar fi: 35 lei X 7 (coeficientul de vechime) X 4 = 980 lei Pentru un rege al soselelor, adica un Golf euro 4, din 2006-2007, cu celebrul motor 1,9 TDI, azi proprietarul unei asemenea masini plateste un impozit de cam 200 de lei anual. Pe simularea de mai sus a impozitului anual ar trebui sa plateasca 200 x 5 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 12-15 ani) x 2 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 4) = 2000 de lei anual. Daca ar fi vorba de un Golf euro 3 din 2002, cu acelasi motor 1,9 TDI atunci impozitul anual ar fi de 200 x 7 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 15-20 ani) x 4 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 3) = 5600 de lei anual In acest fel ar scadea și poluarea, ar scadea și numarul de masini inmatriculate de dragul de a avea o masina. Parerea mea! Partidul care ar face asta nu ar mai fi votat in veci. Pentru ca romanul nu vrea civilizatie si nu vrea rezolvarea problemelor. ROmanul vrea sa se planga si are nevoie de motive constant pentru asta. Nu UE/NATO/SUA/Rusia etc ne vrea saraci si prosti ci romanul vrea sa fie sarac si prost. |
#176
Posted 12 August 2021 - 08:48
ioppo, on 12 august 2021 - 07:44, said: Partidul care ar face asta nu ar mai fi votat in veci. Pentru ca romanul nu vrea civilizatie si nu vrea rezolvarea problemelor. ROmanul vrea sa se planga si are nevoie de motive constant pentru asta. Edited by dacis2, 12 August 2021 - 08:50. |
#177
Posted 12 August 2021 - 08:53
Nu e interesata populatia de nici un fel de urmari.
Despre poluarea facuta de locomotivele pe 4 roti se scrie prin toata presa. Are vreun efect bun ? Dimpotriva, mai multi isi iau cazane fumigene. |
|
#178
Posted 12 August 2021 - 09:46
Exact. Pe romanul verde il intereseaza ca nu mai poate merge cu Golf 4 nu ca ii tuseste copilul.
Romanul TREBUIE sa se planga! Cu asta se hraneste. Uitati-va la suedejii aia din Sunny Beach care se urca pe masina parcata in mijlocul strazii ca sa nu le-o ridice bulgarii. Ce comunicare si ce argumente sa le dai alora? Si restului de romani de pe margine care ii sustineau. |
#179
Posted 12 August 2021 - 14:44
ioppo, on 12 august 2021 - 09:46, said: Exact. Pe romanul verde il intereseaza ca nu mai poate merge cu Golf 4 nu ca ii tuseste copilul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users