Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei
#37
Posted 15 May 2021 - 14:41
AztecWarrior, on 13 mai 2021 - 11:40, said:
De ce nu il privatizeaza? De ce statul trebuie sa fie implicat in transportul calatorilor? Da-le incolo de trenuri sunt tehnologie de secol 19. In nici o tara - poate cateva din linii din Asia nu sunt profitabile. Nici TGV francez nu e profitabil. Sunt tinute in viata de politicieni datorita sindicatelor puternice. Ar trebui macar sa le taie subventiile la zero. Zilnic vad tren de pasageri cu 2-3 calatori in vagoane - uneori zero. Si apoi cui ii place sa mearga cu trenul daca poti cu masina? Si eu sunt de aceeasi parere - se pariaza pe un cal mort, trenul a pierdut competitia cu masina ( pe distante scurte/medii) si cu avionul (pe distante lungi). Si asta o spun eu , un pasionat de trenuri de mic , care 'citea' mersul trenurilor si stia magistralele pe dinafara; iar cand am ajuns prin multe orase din vest ( cu masina personala sau avionul) ma duceam si in gara orasului sa vad trenurile. Oricate investitii se vor face, lumea (mai ales in RO , ca discutam de CFR) nu se va mai intoarce la trenuri, decat intr-o foarte mica masura care nu are justificare economica. Nu poate concura cu confortul/accesibilitatea masinii - pleci cand vrei , unde vrei , direct de la tine de acasa fix pana la destinatie - nu schimbi trenuri , nu iei taxi/transport public pana la gara si de la gara. Ca sa nu mai spun ca in multe locuri nici nu ai cum ajunge direct cu trenul. Trenul era full cand lumea nu isi permitea/nu avea masina. Iar pe distante lungi nu are cum concura cu avionul , mai ales acum la preturile modice (de multe ori) la care au ajuns biletele de avion (apropo , trebuia sa ajung de la Madrid la Lisabona si inapoi - trenul era de 2 ori mai scump decat zborul Iberia , luat cu 1 luna jumate inainte e adevarat). De altfel cam toate trenurile de lung parcurs din Europa s-au scos; e o incercare timida acum de a mai introduce cate ceva dar cred ca va esua , oricate eforuturi se vor face (se discuta chiar sa interzica zborurile pe distante relativ scurte ca sa te oblige sa iei trenul ...) Edited by kriiss, 15 May 2021 - 14:43. |
#38
Posted 15 May 2021 - 17:46
Deci suntem mai avansati ca vestul , deoarece am dat faliment cu caile ferate cu mult inaintea lor.
Decat Ford si Dacia tipa ca n avem cale ferata , sa se descurce si ei cum pot. |
#39
Posted 15 May 2021 - 17:55
O dată cu creșterea prețurilor la petrol trenul va reveni pe primul loc
|
#40
Posted 16 May 2021 - 00:56
@ kriiss : culmea, că pe unele trasee trenul poate fi la competiţie cu avionul. În România cred că există trasee pe care dacă s-ar merge mai repede, ar avea mai mulţi călători trenul, că te-ai mişca mai repede (sau cel puţin la fel de repede) precum cu maşina. Da, maşina e facilă, dar dacă oferi anumite avantaje, s-ar putea ca trenul să devină tentant pentru unii.
Iar Austriecii vor băga tren direct Viena - Paris. Deci vei putea ajunge mai repede la Paris dacă nu ai chef de avion (sunt avionofob) sau de maşină (stai înţepenit cu orele). Iar de la Paris se poate la Londra cu trenul. Schimbi 3 trenuri pe Bucureşti - Londra, dar nu mai ocoleşti nu ştiu cât (ca acuma). Sper să sincronizeze orele ca să nu aştepţi prea mult... Mi-aş dori să existe din nou tren Bucureşti următoarele: Kiev, Moscova, Belgrad, Varşovia, Praga, Basel, Paris, Berlin... dar sunt vise Edited by djl, 16 May 2021 - 00:56. |
#41
Posted 16 May 2021 - 01:05
AztecWarrior, on 13 mai 2021 - 11:40, said:
Nici TGV francez nu e profitabil. Sunt tinute in viata de politicieni datorita sindicatelor puternice. Ar trebui macar sa le taie subventiile la zero. Wotan, on 13 mai 2021 - 14:16, said:
Nu trebuie sa confunzi CFR Infrastructura cu CFR Calatori. Sunt companii diferite. Edited by shefu_de_combinat, 16 May 2021 - 01:08. |
#42
Posted 16 May 2021 - 07:01
djl, on 16 mai 2021 - 00:56, said:
Iar Austriecii vor băga tren direct Viena - Paris. Deci vei putea ajunge mai repede la Paris dacă nu ai chef de avion (sunt avionofob) sau de maşină (stai înţepenit cu orele). Iar de la Paris se poate la Londra cu trenul. Schimbi 3 trenuri pe Bucureşti - Londra, dar nu mai ocoleşti nu ştiu cât (ca acuma). Sper să sincronizeze orele ca să nu aştepţi prea mult... Mi-aş dori să existe din nou tren Bucureşti următoarele: Kiev, Moscova, Belgrad, Varşovia, Praga, Basel, Paris, Berlin... dar sunt vise |
#43
Posted 16 May 2021 - 12:53
Dacă eşti avionofob, e de mers cu trenul. Dar poate să fie şi chestie de execursie, dacă vrei să vezi lumea alfel. Numai că nu-s aşa de mulţi excursionişti.
|
#44
Posted 16 May 2021 - 13:29
Cum s-a manifestat avionofobia cand ai fost ultima data cu avionul?
|
#45
Posted 16 May 2021 - 16:22
djl, on 16 mai 2021 - 12:53, said:
Dacă eşti avionofob, e de mers cu trenul. Dar poate să fie şi chestie de execursie, dacă vrei să vezi lumea alfel. Numai că nu-s aşa de mulţi excursionişti. Hehe , ce frica mi-a fost mie la primele zboruri cu avionul. intram in vrie cu 2 zile inainte de zbor si numai ganduri negre imi veneau in cap . La aeroport luam un 'intaritor' de obicei. In timpul zborului, la orice piuit din avion aveam un nod in gat... Apoi mi-a trecut. Nici nu am avut incidente, nici macar niste turbulente cat de cat puternice, pe niciun zbor ; a contat si asta. Edited by kriiss, 16 May 2021 - 16:28. |
#46
Posted 17 May 2021 - 20:04
@Wotan
[ https://www.bizbrasov.ro/wp-content/uploads/2021/05/tren-privat-astra-1024x768.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Călătorii dintr-un tren privat spre Capitală, „abandonați” în stația Timișul de Jos. Au avut noroc tot cu CFR-ul și au mers „cu nașu’” până la destinație Sa-i zicem adaptare la traditia feroviara Edited by shefu_de_combinat, 17 May 2021 - 20:04. |
|
#47
Posted 17 May 2021 - 20:46
shefu_de_combinat, on 17 mai 2021 - 20:04, said:
@Wotan Călătorii dintr-un tren privat spre Capitală, „abandonați” în stația Timișul de Jos. Au avut noroc tot cu CFR-ul și au mers „cu nașu’” până la destinație Sa-i zicem adaptare la traditia feroviara Edited by elef, 17 May 2021 - 20:48. |
#48
Posted 17 May 2021 - 20:57
IC2 e asta al nostru. Pentru danezi dezastrul IC2 si IC4 a avut consecinte benefice pe termen lung, grabind electrificarea cailor ferate daneze.
|
#49
Posted 17 May 2021 - 21:02
shefu_de_combinat, on 17 mai 2021 - 20:04, said:
@Wotan [ https://www.bizbrasov.ro/wp-content/uploads/2021/05/tren-privat-astra-1024x768.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Călătorii dintr-un tren privat spre Capitală, „abandonați” în stația Timișul de Jos. Au avut noroc tot cu CFR-ul și au mers „cu nașu’” până la destinație Sa-i zicem adaptare la traditia feroviara |
#50
Posted 18 May 2021 - 11:44
shefu_de_combinat, on 17 mai 2021 - 20:04, said:
@Wotan [ https://www.bizbrasov.ro/wp-content/uploads/2021/05/tren-privat-astra-1024x768.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Călătorii dintr-un tren privat spre Capitală, „abandonați” în stația Timișul de Jos. Au avut noroc tot cu CFR-ul și au mers „cu nașu’” până la destinație Sa-i zicem adaptare la traditia feroviara [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ATdb2EUwMlA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 18 May 2021 - 11:46. |
#51
Posted 18 May 2021 - 11:59
Singura diferenta e ca la cfr cand se strica dupa 1-2-3 ore de asteptare trimit altul dupa calatori.
|
|
#52
Posted 18 May 2021 - 12:11
#53
Posted 18 May 2021 - 12:27
LunaCrystal, on 18 mai 2021 - 11:59, said:
Singura diferenta e ca la cfr cand se strica dupa 1-2-3 ore de asteptare trimit altul dupa calatori. Bilanţ greu de egalat la CFR. Trenurile au întârziat şase ani într-un an |
#54
Posted 18 May 2021 - 12:38
Eu aștept și de multe ori destui călători așteaptă. Mai ales ca oricum defel circul cu cele mai lente trenuri nu cu cele mai rapide.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users