Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei

* * * * - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
497 replies to this topic

#19
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,691
  • Înscris: 13.10.2003

 Wotan, on 12 mai 2021 - 23:56, said:

Firmele private Astra Trans Carpatic, Regio Calatori, Softrans reusesc sa faca profit si sa ofere conditii mai bune de calatorie. Solutia e logica...

Cred ca si astea primesc subventii de la stat.
Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,030
  • Înscris: 07.11.2006
Oare cata pierdere are de cand s-a reintrodus capitalismul,din 1989?
Si cine o suporta?
Si de ce o suporta?

#21
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Ca CFR si transportul feroviar sa fie ok in Romania, adica sa nu mai umble gol, trebuie sa oferi conditii mai bune decat la masina personala. Plus a te lupta cu mentalitatea romanului ce a dat de masina si e obisnuit cu ea.

Oamenii nu mai sunt obisnuiti cu trenul si nici tinerii(decat daca e gratis).
E cam aceiasi situatie din orasele mari unde vin cei din orase mici sau sate si nu folosesc transportul in comun sau nu merg pe jos si merg si 100 de metrii cu masina. De ce? Fiindca asa au fost invatati, pentru ca in locurile de udne vin ei nu exista transport in comun sau nu exista trotuare.

Trenul trebuie sa devina o alternativa care sa iti ia din durerile de cap pe care le ai cu masina, nu sa iti adauge altele.

#22
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

 radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:

Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz.

Pai tocmai de asta trebuie investit in infrastructura feroviara. Cine o sa mearga cu trenul daca apar din ce in ce mai multe zone esti mai rapid cu bicicleta?

120 km/h + vagoane cu aer conditionat si care nu put a WC ar atrage multi calatori inapoi.

 radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:

Cred ca si astea primesc subventii de la stat.

Sigur primesc subventii de la stat, iar acestea se acorda per km parcurs de tren, nu per pasager carat. Chestia e ca aceste subventii nu ajuta deloc sistemul feroviar, ci doar pe niste smecherasi. Ii doare in dos pe cei de la Regiotrans daca aduna pasageri sau nu, daca merg pe o linie noua sau varza; cat timp plimba trenul ala vechi de juma' de secol, ei incaseaza subventia.

Edited by unu999, 13 May 2021 - 11:07.


#23
AztecWarrior

AztecWarrior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 17.02.2020
De ce nu il privatizeaza?
De ce statul trebuie sa fie implicat in transportul calatorilor?
Da-le incolo de trenuri sunt tehnologie de secol 19. In nici o tara - poate cateva din linii din Asia nu sunt profitabile.
Nici TGV francez nu e profitabil. Sunt tinute in viata de politicieni datorita sindicatelor puternice. Ar trebui macar sa le taie subventiile la zero.
Zilnic vad tren de pasageri cu 2-3 calatori in vagoane - uneori zero.
Si apoi cui ii place sa mearga cu trenul daca poti cu masina?

#24
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,512
  • Înscris: 02.09.2006

 unu999, on 13 mai 2021 - 08:14, said:

............................

Firmele alea traiesc din subventii.


E foarte logica: sa reparam dracului macar liniile dintre resedintele de judet.
Subventiile alea sint pentru toata lumea, deci si (mai ales) pentru CFR! Dar ''firmele alea'' cu fac achizitii megasupraevaluate, nu au salarii de nababi si nici nu permit sa se circule cu ''nasul''!

#25
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
Creșterea vitezei la 130kmh.
Să rămână liniile dintre reședințelee de județ și restul sa se privatizeze.
Oferirea de paturi suprapuse pentru călătoriile de noapte pe distante mari.

Acum trenul este sub finanțat. Ar trebui să aibă prioritate în fața autostrăzilor sau drumurilor

Edited by pro-civilizatie, 13 May 2021 - 12:43.


#26
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,238
  • Înscris: 24.02.2007
Cine se plimba atat intre resedintele de judet? Daca locuiesti/muncesti in Hunedoara te plimbi in fiecare saptamana pana la Zalau, Targu Mures sau chiar Suceava?

#27
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,532
  • Înscris: 30.10.2003
CFR e legat si de celelalte mijloace de transport.
Doar nu calatoresc cu trenul pana la Herculane si sa merg pe jos pana in statiune 5-6 km, nu ca nu as fi facut-o de cateva ori.
Trebuie un plan general.

Edited by Bursul, 13 May 2021 - 13:16.


#28
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,763
  • Înscris: 01.10.2002

 radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:

Cred ca si astea primesc subventii de la stat.
Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz.
Primesc in aceeasi masura ca si CFR Calatori, dar acesta cu tot cu subventii reuseste sa fi pe pierderi, pe cand celorlalti operatori le sunt suficiente subventiile. Despre numarul de calatori care folosesc trenul, atat timp cat viteza medie e sub cea a masinii sau microbuzului nu vor fi multi interesati. Trebuie sa ajungi la la timpi de tranzit mai buni decat transportul rutier.

 unu999, on 13 mai 2021 - 08:14, said:

Daca am fi cu totul imbecili, am privatiza CFR-ul. Sper ca n-am ajuns totusi in halul asta. In Europa cred ca britanicii sunt cam singurii cu retea feroviara privatizata, iar in ultimii ani tot apar discutii despre renationalizarea ei.
Nu trebuie sa confunzi CFR Infrastructura cu CFR Calatori. Sunt companii diferite.

#29
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,785
  • Înscris: 12.01.2018

 adisz, on 13 mai 2021 - 08:50, said:

Oare cata pierdere are de cand s-a reintrodus capitalismul,din 1989?
Si cine o suporta?
Si de ce o suporta?
EXACT aceeași problemă era cu petromul și după vânzare au reușit an de an să facă profit iar cârcotașii urlă că ne-am vândut țara.
oare cum este mai bine?

 Wotan, on 13 mai 2021 - 14:16, said:

Nu trebuie sa confunzi CFR Infrastructura cu CFR Calatori. Sunt companii diferite.
dar amândouă pe spate cu cracii-n sus

#30
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,361
  • Înscris: 11.09.2007

 radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:

Cred ca si astea primesc subventii de la stat.
Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz.

spaga scade costurile.

colegii se gandesc din start la incompetenta - cumva au dreptate. chestia e ca alesii nostri nu vand doar contractele viitoarelor actiuni, vand si inactiune.
politicienii au decis ca cfr marfa e obiectivul principal de investitii, cfr calatori fiind tras la gard.
cale libera si costuri mici - interese scumpe.
dezvoltarea infrastructurii si a cfr calatori reduce accesul, creste costurile si scade profitul cfr marfa.
spargerea cfr-ului a fost inceputul - cine si de ce... alta poveste.

cfr marfa! dna?...

#31
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,067
  • Înscris: 30.07.2006
Mai conteaza?!
Cata vreme Galeo si Djl sunt happy,so be it.

#32
loveparade

loveparade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,429
  • Înscris: 23.07.2006

 qew, on 12 mai 2021 - 23:58, said:

Apropo de Astra Trans Carpatic, au adus la un moment dat o rama de tren diesel din Danemarca si se laudau ca e super smechera ca prinde 200km arata bengos pentru Romania. Au uitat sa spuna de ce Danemarca a interzis circulatia acelor rame de tren(fabricate in 2008)... Hint: era ceva legat de siguranta feroviara.

Pai si noi avem lamburghini si ferrari, dar nici una nu prinde cat scrie in bord la traficul si soselele noastre.
Asa ca dieselurile alea din Danemarca pot merge zeci de ani, linistite in Romania pe sinele alea de tren coapte si suruburi lipsa si traverse putrede si sute de restrictii cu viteza maxima 5 km/h.
Am sa imbatranesc de tot si am sa inchid si ochii si in Romania nu se va circula cu 200km/h tren.
Poate dupa vre-un razboi.

#33
carturarulobosit

carturarulobosit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,395
  • Înscris: 07.05.2018
Acum cateva zile am mers cu trenul. Mi-am scos laptopul, am lucrat. Aproape ca la birou eram.   Am facut 5 ore, cu masina faci cam  3-4.  A fost decent.

Problema apare cand vine badea gheorghe de nu s-a mai spalat din decembrie, isi scoate branza, ceapa, salamul si impute tot vagonul. Cand tiganul sta cu picioarele pe scaun si sparge seminte.  Astia suntem, nu ne schimbam in cativa ani.

Legat de profit, pai cand ai  mii de sefi care doar stau la birou cu salarii de 7000 lei, cum sa faci profit?

#34
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
Scaunele din tren ar trebui izolate între ele cu un perete pliabil.
Interzisa urcarea călătorilor care put.
Interzisa urcarea cu animale .

Edited by pro-civilizatie, 13 May 2021 - 17:26.


#35
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Câte trenuri operează pe zi operatorii privati și câte CFR. Apoi mai este și componenta socială, ca ei oferă trenuri, unde alții au plecat.

#36
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,785
  • Înscris: 12.01.2018

 Wotan, on 12 mai 2021 - 23:56, said:

Firmele private Astra Trans Carpatic, Regio Calatori, Softrans reusesc sa faca profit si sa ofere conditii mai bune de calatorie. Solutia e logica...
ăștia n-au naș.
îs mai prostovani

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate