Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei
Last Updated: Apr 14 2024 21:13, Started by
argonaut
, May 12 2021 22:55
·
14
#19
Posted 13 May 2021 - 08:32
Wotan, on 12 mai 2021 - 23:56, said:
Firmele private Astra Trans Carpatic, Regio Calatori, Softrans reusesc sa faca profit si sa ofere conditii mai bune de calatorie. Solutia e logica... Cred ca si astea primesc subventii de la stat. Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz. |
#20
Posted 13 May 2021 - 08:50
Oare cata pierdere are de cand s-a reintrodus capitalismul,din 1989?
Si cine o suporta? Si de ce o suporta? |
#21
Posted 13 May 2021 - 09:58
Ca CFR si transportul feroviar sa fie ok in Romania, adica sa nu mai umble gol, trebuie sa oferi conditii mai bune decat la masina personala. Plus a te lupta cu mentalitatea romanului ce a dat de masina si e obisnuit cu ea.
Oamenii nu mai sunt obisnuiti cu trenul si nici tinerii(decat daca e gratis). E cam aceiasi situatie din orasele mari unde vin cei din orase mici sau sate si nu folosesc transportul in comun sau nu merg pe jos si merg si 100 de metrii cu masina. De ce? Fiindca asa au fost invatati, pentru ca in locurile de udne vin ei nu exista transport in comun sau nu exista trotuare. Trenul trebuie sa devina o alternativa care sa iti ia din durerile de cap pe care le ai cu masina, nu sa iti adauge altele. |
#22
Posted 13 May 2021 - 11:06
radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:
Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz. Pai tocmai de asta trebuie investit in infrastructura feroviara. Cine o sa mearga cu trenul daca apar din ce in ce mai multe zone esti mai rapid cu bicicleta? 120 km/h + vagoane cu aer conditionat si care nu put a WC ar atrage multi calatori inapoi. radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:
Cred ca si astea primesc subventii de la stat. Sigur primesc subventii de la stat, iar acestea se acorda per km parcurs de tren, nu per pasager carat. Chestia e ca aceste subventii nu ajuta deloc sistemul feroviar, ci doar pe niste smecherasi. Ii doare in dos pe cei de la Regiotrans daca aduna pasageri sau nu, daca merg pe o linie noua sau varza; cat timp plimba trenul ala vechi de juma' de secol, ei incaseaza subventia. Edited by unu999, 13 May 2021 - 11:07. |
#23
Posted 13 May 2021 - 11:40
De ce nu il privatizeaza?
De ce statul trebuie sa fie implicat in transportul calatorilor? Da-le incolo de trenuri sunt tehnologie de secol 19. In nici o tara - poate cateva din linii din Asia nu sunt profitabile. Nici TGV francez nu e profitabil. Sunt tinute in viata de politicieni datorita sindicatelor puternice. Ar trebui macar sa le taie subventiile la zero. Zilnic vad tren de pasageri cu 2-3 calatori in vagoane - uneori zero. Si apoi cui ii place sa mearga cu trenul daca poti cu masina? |
#24
Posted 13 May 2021 - 12:36
unu999, on 13 mai 2021 - 08:14, said:
............................ Firmele alea traiesc din subventii. E foarte logica: sa reparam dracului macar liniile dintre resedintele de judet. |
#25
Posted 13 May 2021 - 12:46
Creșterea vitezei la 130kmh.
Să rămână liniile dintre reședințelee de județ și restul sa se privatizeze. Oferirea de paturi suprapuse pentru călătoriile de noapte pe distante mari. Acum trenul este sub finanțat. Ar trebui să aibă prioritate în fața autostrăzilor sau drumurilor Edited by pro-civilizatie, 13 May 2021 - 12:43. |
#26
Posted 13 May 2021 - 13:04
Cine se plimba atat intre resedintele de judet? Daca locuiesti/muncesti in Hunedoara te plimbi in fiecare saptamana pana la Zalau, Targu Mures sau chiar Suceava?
|
#27
Posted 13 May 2021 - 13:16
CFR e legat si de celelalte mijloace de transport.
Doar nu calatoresc cu trenul pana la Herculane si sa merg pe jos pana in statiune 5-6 km, nu ca nu as fi facut-o de cateva ori. Trebuie un plan general. Edited by Bursul, 13 May 2021 - 13:16. |
#28
Posted 13 May 2021 - 14:16
radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:
Cred ca si astea primesc subventii de la stat. Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz. unu999, on 13 mai 2021 - 08:14, said:
Daca am fi cu totul imbecili, am privatiza CFR-ul. Sper ca n-am ajuns totusi in halul asta. In Europa cred ca britanicii sunt cam singurii cu retea feroviara privatizata, iar in ultimii ani tot apar discutii despre renationalizarea ei. |
|
#29
Posted 13 May 2021 - 14:29
adisz, on 13 mai 2021 - 08:50, said:
Oare cata pierdere are de cand s-a reintrodus capitalismul,din 1989? Si cine o suporta? Si de ce o suporta? oare cum este mai bine? Wotan, on 13 mai 2021 - 14:16, said:
Nu trebuie sa confunzi CFR Infrastructura cu CFR Calatori. Sunt companii diferite. |
#30
Posted 13 May 2021 - 15:08
radumiki, on 13 mai 2021 - 08:32, said:
Cred ca si astea primesc subventii de la stat. Nu am mers deloc cu trenul in ultimii ani insa de cate ori stau la bariera si trece un tren, nu conteaza de la ce companie, vad vagoanele ca sunt aproape goale, ici colo cate un calator. Uneori am impresia ca incapeau toti intr-un microbuz. spaga scade costurile. colegii se gandesc din start la incompetenta - cumva au dreptate. chestia e ca alesii nostri nu vand doar contractele viitoarelor actiuni, vand si inactiune. politicienii au decis ca cfr marfa e obiectivul principal de investitii, cfr calatori fiind tras la gard. cale libera si costuri mici - interese scumpe. dezvoltarea infrastructurii si a cfr calatori reduce accesul, creste costurile si scade profitul cfr marfa. spargerea cfr-ului a fost inceputul - cine si de ce... alta poveste. cfr marfa! dna?... |
#31
Posted 13 May 2021 - 15:18
Mai conteaza?!
Cata vreme Galeo si Djl sunt happy,so be it. |
#32
Posted 13 May 2021 - 16:03
qew, on 12 mai 2021 - 23:58, said:
Apropo de Astra Trans Carpatic, au adus la un moment dat o rama de tren diesel din Danemarca si se laudau ca e super smechera ca prinde 200km arata bengos pentru Romania. Au uitat sa spuna de ce Danemarca a interzis circulatia acelor rame de tren(fabricate in 2008)... Hint: era ceva legat de siguranta feroviara. Pai si noi avem lamburghini si ferrari, dar nici una nu prinde cat scrie in bord la traficul si soselele noastre. Asa ca dieselurile alea din Danemarca pot merge zeci de ani, linistite in Romania pe sinele alea de tren coapte si suruburi lipsa si traverse putrede si sute de restrictii cu viteza maxima 5 km/h. Am sa imbatranesc de tot si am sa inchid si ochii si in Romania nu se va circula cu 200km/h tren. Poate dupa vre-un razboi. |
#33
Posted 13 May 2021 - 16:55
Acum cateva zile am mers cu trenul. Mi-am scos laptopul, am lucrat. Aproape ca la birou eram. Am facut 5 ore, cu masina faci cam 3-4. A fost decent.
Problema apare cand vine badea gheorghe de nu s-a mai spalat din decembrie, isi scoate branza, ceapa, salamul si impute tot vagonul. Cand tiganul sta cu picioarele pe scaun si sparge seminte. Astia suntem, nu ne schimbam in cativa ani. Legat de profit, pai cand ai mii de sefi care doar stau la birou cu salarii de 7000 lei, cum sa faci profit? |
|
#34
Posted 13 May 2021 - 17:26
Scaunele din tren ar trebui izolate între ele cu un perete pliabil.
Interzisa urcarea călătorilor care put. Interzisa urcarea cu animale . Edited by pro-civilizatie, 13 May 2021 - 17:26. |
#35
Posted 13 May 2021 - 18:26
Câte trenuri operează pe zi operatorii privati și câte CFR. Apoi mai este și componenta socială, ca ei oferă trenuri, unde alții au plecat.
|
#36
Posted 14 May 2021 - 14:48
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users