Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt
 Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua
 Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra
 Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...
 

Teapă olx - banca mi-a dat raspuns negativ la refuzul de plata . Cum procedez ?

* * - - - 17 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1295 replies to this topic

#1207
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Răspund eu la 2:  ca sa aibă ce scrie aici.


 LordulCapdeMort, on 02 septembrie 2021 - 14:40, said:



Am zis ca nu sunt hotarat ce sa fac mai departe. Pentru ca si plangerea penala e pierdere de timp si poate si de sanatate. Ma gandesc serios sa renunt la orice actiune privind recuperarea banilor. Poate totusi nu sunt un capat de tara dar trebuie sa fiu mult mai atent data viitoare.



De ce spui asta? Poti detalia te rog. Ca e usor asa din tastatura sa spui una, alta...
Mătăluță ti se pare normal ce scrii aici?
BANCA A FOST OBLIGATA SA TRANSFERE BANII CĂTRE PAYEER PENTRU CA PAYEER A LIVRAT CRIPTOMONEDELE.

DACA TU ERAI PAYEER, NU DOREAI SĂ-ȚI PRIMEȘTI BANII PE CRIPTOMONEDE??
TE INTERESA PE TINE (PAYEER) CA UN FRAIER DIN RO SI A DAT DATELE CARDULUI + 3DSECURE UNUI RUS? EU CRED CA NU.



#1208
LordulCapdeMort

LordulCapdeMort

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 11.04.2007

 tehnics, on 02 septembrie 2021 - 14:42, said:

1. din punctul de vedere al bancii nu e nici o frauda. deomonsteaza tu bancii, sau unui procuror sau judecator, ca a fost un rus si nu tu cu un prieten care ati facut tranzactia.

2. Daca banca nu e obligata sa iti dea banii, ceea ce scrii si tu, atunci pentru ce ai mai facut valuri la banca ?


Asta ti-au recomandat si colegii de mult timp.


Sa va zic cum am gandit din punctul meu de vedere:

-prin faptul ca am facut reclamatie la politie inseamna ca e o tranzactie dubioasa si necesita clarificari suplimentare. Corect?
-prin faptul ca am anuntat banca de frauda iarasi inseamna ca nu recunosc tranzactia +ca am dus conversatiile in care chiar rusul imi spune ca "m-a fraudat" .
-am anuntat si Payeer asupra acestui lucru, iar Payeer a blocat account-ul facut la ei de pe care s-a facut tranzactia.

Din punctul meu de vedere avand aceste date eu ca si banca daca eram as fi notificat Payeer asupra faptului ca asupra tranzactiei X din data Y se desfasoara cercetari pentru reclamatia de inselaciune si infractiuni financiare in mod fraudulos(asa cum specifica si hartia de la politie) pe care o atasam.

Nu era mai logic avand in vedere aceste lucruri ca tranzactia sa fie blocata pana la clarificarea cercetarilor si dupa ce se lua o decizie finala atunci se trageau concluziile. Asa imi pare mie logic. Poate gresesc.

Si inca ceva a intrebat un prieten la banca daca el spre exemplu face un transfer catre o alta persoana si isi da seama ca a gresit cont-ul persoanei respective daca solicita la banca oprirea transferului functionara de la banca a spus ca este posibil. ( nu stiu daca m-am exprimat bine, pe scurt daca X face transfer lui Y dar isi da seama ca a gresit cont-ul lui Y si merge la banca /anunta banca in aceeasi zi tranzactia poate fi oprita) . De ce in varianta asta se poate opri transferul si in varianta pe care am patit-o eu nu. Mentionez inca o data ca banca am anuntat-o telefonic pe 18 aprilie dar fiind week-end am mers a doua zi la banca pe 19 aprilie (luni).

Multumesc

#1209
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,849
  • Înscris: 01.09.2006
Cryptomonedele fusesera deja trimise catre rus in momentul in care tu ai anuntat frauda. Si nu mai puteau fi recuperate.
Ce ai vrea sa mai faca banca si Payeer in aceasta situatie? Cine sa isi asume paguba?

#1210
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,633
  • Înscris: 06.03.2005
Frauda: Săvârșirea cu rea-credință, pentru a obține foloase, a unor acte de atingere a drepturilor altuia.
Banca nu a fraudat nu a obtinut foloase, pe tine te-a inselat o persoana, poti reclama Inselaciune, nu frauda.

#1211
mrfe

mrfe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,211
  • Înscris: 12.01.2004
Pentru că a fost procesată. Puteai la telefon să ceri anularea tranzacției pe motiv că nu o recunoști dar doar cât era în așteptare. Banca a văzut indeplinite condițiile de securitate și a procesat plata.
Eu am anulat la ING telefonic o tranzacție pentru că exact așa am pătit cont greșit. M-a costat 15 procesul de anulare. asta acum câțiva ani. mă uit dacă mai am în arhivă.

#1212
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,866
  • Înscris: 01.11.2005

 LordulCapdeMort, on 02 septembrie 2021 - 14:50, said:

Sa va zic cum am gandit din punctul meu de vedere:

-prin faptul ca am facut reclamatie la politie inseamna ca e o tranzactie dubioasa si necesita clarificari suplimentare. Corect? - NU. O reclamatie nu seamna ca ai si drepate.
-prin faptul ca am anuntat banca de frauda iarasi inseamna ca nu recunosc tranzactia +ca am dus conversatiile in care chiar rusul imi spune ca "m-a fraudat" . - Gresit. Ti-am mai zis, din punctul de vedere al bancii nu a fost nici o tranzactie frauduloasa. Totul a fost normal.In realitate banii si metoda de plata au fost fix asa cum trebuie sa fie. Ca tu o consideri frauduloasa, e e pentru ca ai incalcat termenii eComerce.

-am anuntat si Payeer asupra acestui lucru, iar Payeer a blocat account-ul facut la ei de pe care s-a facut tranzactia. - Asta nu garanteaza nimic bancii.

Din punctul meu de vedere avand aceste date eu ca si banca daca eram as fi notificat Payeer asupra faptului ca asupra tranzactiei X din data Y se desfasoara cercetari pentru reclamatia de inselaciune si infractiuni financiare in mod fraudulos(asa cum specifica si hartia de la politie) pe care o atasam.

Nu era mai logic avand in vedere aceste lucruri ca tranzactia sa fie blocata pana la clarificarea cercetarilor si dupa ce se lua o decizie finala atunci se trageau concluziile. Asa imi pare mie logic. Poate gresesc. - Gresesti. Se face plata. Daca se descopera ca a fost frauda, atunci se dau banii. Daca banca/politia/judecatorul zice ca nu e frauda, banii raman acolo, la Payeer

Si inca ceva a intrebat un prieten la banca daca el spre exemplu face un transfer catre o alta persoana si isi da seama ca a gresit cont-ul persoanei respective daca solicita la banca oprirea transferului functionara de la banca a spus ca este posibil. Este posibil, pentru ca s-au dus banii pe nimic. La tine banii aia s-au cumparat ceva de ei.
( nu stiu daca m-am exprimat bine, pe scurt daca X face transfer lui Y dar isi da seama ca a gresit cont-ul lui Y si merge la banca /anunta banca in aceeasi zi tranzactia poate fi oprita) . De ce in varianta asta se poate opri transferul si in varianta pe care am patit-o eu nu. Mentionez inca o data ca banca am anuntat-o telefonic pe 18 aprilie dar fiind week-end am mers a doua zi la banca pe 19 aprilie (luni).

Multumesc

Acum imi trecea pring gand o faza in care rusul iti si trimitea factura tranzactiei tie pe wathsupp Posted Image. Macar sa stii ce criptomoneda ai cumparat de ei :D

Edited by tehnics, 02 September 2021 - 15:01.


#1213
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 LordulCapdeMort, on 02 septembrie 2021 - 14:50, said:




Sa va zic cum am gandit din punctul meu de vedere:

-prin faptul ca am facut reclamatie la politie inseamna ca e o tranzactie dubioasa si necesita clarificari suplimentare. Corect?
-prin faptul ca am anuntat banca de frauda iarasi inseamna ca nu recunosc tranzactia +ca am dus conversatiile in care chiar rusul imi spune ca "m-a fraudat" .
-am anuntat si Payeer asupra acestui lucru, iar Payeer a blocat account-ul facut la ei de pe care s-a facut tranzactia.

Din punctul meu de vedere avand aceste date eu ca si banca daca eram as fi notificat Payeer asupra faptului ca asupra tranzactiei X din data Y se desfasoara cercetari pentru reclamatia de inselaciune si infractiuni financiare in mod fraudulos(asa cum specifica si hartia de la politie) pe care o atasam.

Nu era mai logic avand in vedere aceste lucruri ca tranzactia sa fie blocata pana la clarificarea cercetarilor si dupa ce se lua o decizie finala atunci se trageau concluziile. Asa imi pare mie logic. Poate gresesc.

Si inca ceva a intrebat un prieten la banca daca el spre exemplu face un transfer catre o alta persoana si isi da seama ca a gresit cont-ul persoanei respective daca solicita la banca oprirea transferului functionara de la banca a spus ca este posibil. ( nu stiu daca m-am exprimat bine, pe scurt daca X face transfer lui Y dar isi da seama ca a gresit cont-ul lui Y si merge la banca /anunta banca in aceeasi zi tranzactia poate fi oprita) . De ce in varianta asta se poate opri transferul si in varianta pe care am patit-o eu nu. Mentionez inca o data ca banca am anuntat-o telefonic pe 18 aprilie dar fiind week-end am mers a doua zi la banca pe 19 aprilie (luni).

Multumesc

Citește de minim 3 ori ce scrie mai jos. Daca tot nu înțelegi, roagă pe cineva să-ți citească. Poate reușești.
-------------


X face transfer lui Y dar constata ca a greșit contul:  sunt doua lucruri TOTAL diferite.
Transferurile intra/interbancare se pot anula pana cand nu sunt trimise către cealaltă banca.
Plata cu cardul pe internet ( in cazul tău) nu se poate anula atât timp cât ti s-a livrat un produs ( tie sau rusului). Faci dovada ca nu ti s a livrat și ti se restituie banii. In cazul tău nu poți sa faci asta pt ca rusul s a carat cu criptomonedele.

Attached Files



#1214
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 16.07.2015
Sper măcar ca în al 100-lea ceas, să fi înțeles Lordul.

Edited by Vlad_22, 02 September 2021 - 15:05.


#1215
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,866
  • Înscris: 01.11.2005

 Vlad_22, on 02 septembrie 2021 - 15:02, said:

Bine măcar că nu i-a făcut o bucurie de Sărbători... Hey, se putea și mai rău.
Eh, stai putin, ca inca n-au venit sarbatorile.
Sa nu uitam ca tot de Sarbatori era cand a cumparat crypto. 18 Aprilie nu era in Pasti ?. LE. Nu era de Pasti, ci inainte de Pasti.

Edited by tehnics, 02 September 2021 - 15:07.


#1216
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 mrfe, on 02 septembrie 2021 - 14:57, said:

Pentru că a fost procesată. Puteai la telefon să ceri anularea tranzacției pe motiv că nu o recunoști dar doar cât era în așteptare. Banca a văzut indeplinite condițiile de securitate și a procesat plata.
Eu am anulat la ING telefonic o tranzacție pentru că exact așa am pătit cont greșit. M-a costat 15 procesul de anulare. asta acum câțiva ani. mă uit dacă mai am în arhivă.
Transferurile intra/interbancare se pot anula pana la procesare. Nu poți anula o plata online (către Payeer sau orice alt comerciant) ca asa vrei tu.


#1217
LordulCapdeMort

LordulCapdeMort

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 11.04.2007

 tehnics, on 02 septembrie 2021 - 14:58, said:

Acum imi trecea pring gand o faza in care rusul iti si trimitea factura tranzactiei tie pe wathsupp Posted Image. Macar sa stii ce criptomoneda ai cumparat de ei Posted Image

Perfect de acord, nici nu am spus ca am dreptate, am zis doar pana la clarificarea/ terminarea cercetarilor. In momentul in care organele abilitate spun negru pe alb solutia atunci sigur ca imi asumam si nu mai faceam nici threadul asta. Logic nu ? Ma refeream la editarile tale din postarea mea, asta ca sa se inteleaga. Cand tu ai zis ca o reclamatie nu inseamna ca am dreptate si eu ti-am confirmat "Perfect de acord, nici nu am spus...."

 Nimcid25, on 02 septembrie 2021 - 15:01, said:

Citește de minim 3 ori ce scrie mai jos. Daca tot nu înțelegi, roagă pe cineva să-ți citească. Poate reușești.
-------------


X face transfer lui Y dar constata ca a greșit contul:  sunt doua lucruri TOTAL diferite.
Transferurile intra/interbancare se pot anula pana cand nu sunt trimise către cealaltă banca.
Plata cu cardul pe internet ( in cazul tău) nu se poate anula atât timp cât ti s-a livrat un produs ( tie sau rusului). Faci dovada ca nu ti s a livrat și ti se restituie banii. In cazul tău nu poți sa faci asta pt ca rusul s a carat cu criptomonedele.

Aici dreptate. Probabil ca pot demonstra ca nu eu am primit criptomonedele dar asta nu ma ajuta prea mult.

Cumva eu am crezut ca a durat trimiterea banilor catre Payeer de pe 18 pana pe 20 aprilie. La asta ma tot refeream. Dar probabil ca s-au trimis de pe 18. Si au aparut blocati de pe 18. Iar pe 20 s-a finalizat sau nu stiu cum sa spun.

 mrfe, on 02 septembrie 2021 - 14:57, said:

Pentru că a fost procesată. Puteai la telefon să ceri anularea tranzacției pe motiv că nu o recunoști dar doar cât era în așteptare. Banca a văzut indeplinite condițiile de securitate și a procesat plata.
Eu am anulat la ING telefonic o tranzacție pentru că exact așa am pătit cont greșit. M-a costat 15 procesul de anulare. asta acum câțiva ani. mă uit dacă mai am în arhivă.

Am anuntat in aceeasi zi imediat dupa ce mi-a spus rusul de frauda. Doamne de la call-center-ul BRD a spus sa vin a doua zi la banca cu toate dovezile.Probabil ca si daca s-ar fi putut face un soi de anulare tranzactie prin telefon rezultatul ar fi fost acelasi. Nu stiu ce sa zic.

Edited by LordulCapdeMort, 02 September 2021 - 15:50.


#1218
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Ai fost de acord ca rusul sa primească criptomonede atât timp cat ai autorizat plata. (sper sa nu spui iar ca n ai autorizat nimic) :)))

#1219
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,849
  • Înscris: 01.09.2006

 LordulCapdeMort, on 02 septembrie 2021 - 15:48, said:

Cumva eu am crezut ca a durat trimiterea banilor catre Payeer de pe 18 pana pe 20 aprilie. La asta ma tot refeream. Dar probabil ca s-au trimis de pe 18. Si au aparut blocati de pe 18. Iar pe 20 s-a finalizat sau nu stiu cum sa spun.
Nu conteaza cand a trimis banca banii catre Payeer. In momentul in care Payeer a primit confirmarea bancii ca va trimite banii, Payeer a livrat cryptomonezile catre rus si nu le mai poate recupera si nu va accepta un refuz de plata al bancii, ca atunci ramane cu paguba.
Si nici banca nu poate sustine o disputa cu Payeer, atata timp cat tu ai confirmat plata.

#1220
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Ca sa înțelegi procesul de plata online (se pare ca nu știi cum funcționează) :
Intri pe site-ului unui comerciant (ex. emag) si vrei sa cumperi un TV.
1. Adaugi in cos TV-ul
2. Site-ul te pune sa completezi datele tale (Nume, adresa, nr de contact)
3. Selectezi metoda de plata dorita ( in cazul tău - plata online cu card bancar).
4. Site-ul emag te redirecționează catre pagina procesatorului platii (payu - in cazul emag), unde completezi datele cardului tau.
5. Ești iar redirecționat catre zona 3dSecure, acolo unde confirmi tranzacția prin introducerea codului primit din partea băncii tale.
6. Prin introducerea codului, plata se autorizează și comerciantul începe livrarea comenzii.
7. In aplicația de internet banking apare tranzacția facuta la comerciant, in stadiul de "Blocata".
8. In maxim 30 de zile tranzacția iese din stadiul de blocata și este debitata către comerciant.

In cazul în care TV-ul nu ti este livrat:
1. Comerciantul notifica procesatorul platii ca trebuie sa facă returul acesteia
2. Procesatorul platii are 2 posibilități:
   -  îți deblochează direct suma blocata din cont
   -  face returul banilor înapoi in cont.

În cazul în care altcineva făcea aceasta tranzacție la emag, FARA AUTORIZAREA 3DSECURE, puteai apela la refuzul la plata.

#1221
LordulCapdeMort

LordulCapdeMort

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 11.04.2007

 ech, on 02 septembrie 2021 - 16:06, said:

Nu conteaza cand a trimis banca banii catre Payeer. In momentul in care Payeer a primit confirmarea bancii ca va trimite banii, Payeer a livrat cryptomonezile catre rus si nu le mai poate recupera si nu va accepta un refuz de plata al bancii, ca atunci ramane cu paguba.
Si nici banca nu poate sustine o disputa cu Payeer, atata timp cat tu ai confirmat plata.

Am inteles ce spui. O intrebare: asta nu e o treaba relativa, adica ma gandesc ipotetic daca Payeer l-ar fi instiintat pe rus ca planeaza suspiciuni asupra modului de achizitiei criptomonezilor/criptomonedelor oare nu ar fi putut bloca tranzactia?? Ce ar fi putut face rusul contra Payeer in acest caz.

 Nimcid25, on 02 septembrie 2021 - 16:15, said:

Ca sa înțelegi procesul de plata online (se pare ca nu știi cum funcționează) :
Intri pe site-ului unui comerciant (ex. emag) si vrei sa cumperi un TV.
1. Adaugi in cos TV-ul
2. Site-ul te pune sa completezi datele tale (Nume, adresa, nr de contact)
3. Selectezi metoda de plata dorita ( in cazul tău - plata online cu card bancar).
4. Site-ul emag te redirecționează catre pagina procesatorului platii (payu - in cazul emag), unde completezi datele cardului tau.
5. Ești iar redirecționat catre zona 3dSecure, acolo unde confirmi tranzacția prin introducerea codului primit din partea băncii tale.
6. Prin introducerea codului, plata se autorizează și comerciantul începe livrarea comenzii.
7. In aplicația de internet banking apare tranzacția facuta la comerciant, in stadiul de "Blocata".
8. In maxim 30 de zile tranzacția iese din stadiul de blocata și este debitata către comerciant.

In cazul în care TV-ul nu ti este livrat:
1. Comerciantul notifica procesatorul platii ca trebuie sa facă returul acesteia
2. Procesatorul platii are 2 posibilități:
   -  îți deblochează direct suma blocata din cont
   -  face returul banilor înapoi in cont.

În cazul în care altcineva făcea aceasta tranzacție la emag, FARA AUTORIZAREA 3DSECURE, puteai apela la refuzul la plata.

Am inteles aici. Ai perfecta dreptate. In situatia expusa de tine totul e clar si corect.

Si inca o intrebare: eu nu am stiut in nici un moment metoda de plata prin  care rusul imi achita contravaloarea produsului(ipotetic in locul rusului sa zicem ca era o persoana corecta dpdv moral) , oare nu exista o metoda de plata care sa necesite acel cod3D secure? Intreb si eu pentru ca sunt multe metode de plata in epoca contemporana. Am spus doar ca cineva a vrut prin revolut sa imi plateasca doar ca eu nu am revolut. Multumesc.

#1222
mrfe

mrfe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,211
  • Înscris: 12.01.2004
Vai de mine.....
Payeer nu știe de nici un rus. Payeer crede că tu ai fost !!!!
Iară ne reîntoarcem la codul de securitate...Payeer a văzut un card și a întrebat emițătorul acelul card dacă poate să tragă banii. Banca te-a întrebat pe tine dacă este ok și tu ai confirmat cu acel cod.
case closed.

#1223
LordulCapdeMort

LordulCapdeMort

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 11.04.2007

 mrfe, on 02 septembrie 2021 - 19:46, said:

Vai de mine.....
Payeer nu știe de nici un rus. Payeer crede că tu ai fost !!!!
Iară ne reîntoarcem la codul de securitate...Payeer a văzut un card și a întrebat emițătorul acelul card dacă poate să tragă banii. Banca te-a întrebat pe tine dacă este ok și tu ai confirmat cu acel cod.
case closed.

Intrebarea ramane, chiar cu mine in locul rusului. Aceeasi situatie daca Payeer ar fi avut suspiciuni privind tranzactia nu o putea bloca ?

#1224
sammydo

sammydo

    PATRIOT ROMAN

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 04.03.2013

 mrfe, on 02 septembrie 2021 - 19:46, said:

Vai de mine.....
Payeer nu știe de nici un rus. Payeer crede că tu ai fost !!!!
Iară ne reîntoarcem la codul de securitate...Payeer a văzut un card și a întrebat emițătorul acelul card dacă poate să tragă banii. Banca te-a întrebat pe tine dacă este ok și tu ai confirmat cu acel cod.
case closed.


Trist, dar cam asa au stat lucrurile, ai primit codul ai dat ok banii au zburat

 LordulCapdeMort, on 02 septembrie 2021 - 19:49, said:


Intrebarea ramane, chiar cu mine in locul rusului. Aceeasi situatie daca Payeer ar fi avut suspiciuni privind tranzactia nu o putea bloca ?


Ce suspiciuni sa aiba ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate