Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Nov 17 2023 10:37, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
24
#73
Posted 22 December 2020 - 10:28
m-a întrebat un vecin dacă merge să îi pun GPL, că 2.5 e cam mare și consumă.
|
#74
Posted 22 December 2020 - 12:24
vali, on 22 decembrie 2020 - 10:28, said:
m-a întrebat un vecin dacă merge să îi pun GPL, că 2.5 e cam mare și consumă. cumva eu am o retinere din cauza motorului de 2.5 ... acum e ok, dar daca peste 2-3 ani, intra pe sistemul curent (impozitarea sa fie ca la motoarele fara hybrid - si nu vorbesc doar de Toyota, ci si la altii care au motor mare + hybrid) Edited by aug, 22 December 2020 - 12:28. |
#75
Posted 22 December 2020 - 13:00
Daca intra pe sistemul curent de impozitare, o sa dai 1000 de lei pe an, in contextul in care e o masina care costa 150.000 lei, iar daca faci 20.000 km pe an te costa peste 10.000 de lei pe an doar combustibil + asigurari + revizie + uzura anvelope, deci sa o tii pe drum. Mi se pare derizoriu sa te uiti la aia 1000 de lei impozit in contextul asta. Daca o luai SH cu 10 ani mai ziceam, dar de noua fix impozitul e ultima problema in ecuatie, mai degraba il inteleg pe nenea cu GPL-ul .
Daca aveau 2.5 benzina simplu cu cutie manuala, probabil ala il luam. Edited by Mihai_mb, 22 December 2020 - 13:06. |
#76
Posted 22 December 2020 - 13:31
mda asa este... dar daca se schimba calculul probabil ca va fi mult mai mult. acum e ok la 1000 lei (aveam impresia ca e in jur de 2000 lei
|
#77
Posted 22 December 2020 - 13:52
ideea mea o știi. dacă vrei să mergi spre 1.6 hybrid, testează-l și vezi dacă se potrivește stilului tău înainte să îl iei, ca să nu ai surprize.
|
#78
Posted 27 December 2020 - 18:29
3 poze și consumul până acum, la mers 20% din timp oraș, restul afară.
Attached Files |
#79
Posted 27 December 2020 - 19:07
a trebuit să încetinesc ca un civil, că mașina nu are nici un fel de stabilitate la faze din astea https://streamable.com/dndjve
sau, nu știu, poate are, dar ori vine mai târziu, ori nu se simte. |
#80
Posted 27 December 2020 - 20:58
Nu este masina de raliu, ai un centru de greutate sus, nici modelul anterior nu excelela. Frige-o pe linie dreapta si lasa-o lejer pe viraje.
Ti-ai sincronizat MyT? Sa ai pe telefon statistici privind consumul si alti parametrii? Cand mai pui poza cu consumul pune te rog si trip report de pe ecranul multimedia, acolo iti da viteza medie si alte valori, dar la hibrida pentru un consum optim este sa anticipezi cat mai mult traficul si sa franezi cat mai lung, fara a brusca comenzile. Nu am apucat sa merg cu modelul nou, dar in familie am XA40, modelul anterior, la acesta au remediat flexibilitatea capotei care in anumite conditii o vezi cum flambeaza la baza parbirzului? Prostia asta am vazut-o si la CX5. |
#81
Posted 28 December 2020 - 05:58
connectorxp, on 27 decembrie 2020 - 20:58, said:
Ti-ai sincronizat MyT? Sa ai pe telefon statistici privind consumul si alti parametrii? Quote Cand mai pui poza cu consumul pune te rog si trip report de pe ecranul multimedia Quote Nu am apucat sa merg cu modelul nou, dar in familie am XA40, modelul anterior, la acesta au remediat flexibilitatea capotei care in anumite conditii o vezi cum flambeaza la baza parbirzului? Prostia asta am vazut-o si la CX5. ps: parametri. un parametru, alți parametri. |
#82
Posted 28 December 2020 - 12:50
My bad Ma amuza cand incep sa scriu substantivele cu litera mare, la munca vorbind in Germana si Engleza si Romana am stalcit-o in fel si chip.
Are rost cu MyT, ai destule informatii care sa te ajute sa exploatezi mai bine masina. Poti incerca si acasa sa-ti faci inrolarea, dar de multe ori te trimite la dealer pentru activare. Edited by connectorxp, 28 December 2020 - 14:36. |
|
#83
Posted 28 December 2020 - 15:03
vali, on 27 decembrie 2020 - 19:07, said:
a trebuit să încetinesc ca un civil, că mașina nu are nici un fel de stabilitate la faze din astea https://streamable.com/dndjve sau, nu știu, poate are, dar ori vine mai târziu, ori nu se simte. Si eu am avut aceasta senzatie insa in modul sport se intareste volanul si masina o simt mai stabila. Poate numai placebo. Edited by gabbar, 28 December 2020 - 15:18. |
#84
Posted 28 December 2020 - 15:13
connectorxp, yea, nu mă duc la dealer pentru așa ceva.
gabbar, merci, investighez. |
#85
Posted 28 December 2020 - 16:02
O poti programa cand ai prima revizie.
Modul Sport la hibridele Toyota/Lexus modifica raspunsul pedalei de acceleratie, modul de functionare al climatizarii, directia cu efort variabil, tensiunea de alimentare a motoarelor electrice, harta de putere a motorului termic, suspensia adaptiva, lumina ambientala si indicatiile din bord. 121708_upload_2017-3-14_7-14-52.png 369.33K 107 downloads Curba de raspuns pentru pedala de acceleratie. |
#86
Posted 28 December 2020 - 16:31
connectorxp, on 28 decembrie 2020 - 16:02, said:
O poti programa cand ai prima revizie. Modul Sport la hibridele Toyota/Lexus modifica raspunsul pedalei de acceleratie, modul de functionare al climatizarii, directia cu efort variabil, tensiunea de alimentare a motoarelor electrice, harta de putere a motorului termic, suspensia adaptiva, lumina ambientala si indicatiile din bord. 121708_upload_2017-3-14_7-14-52.png Curba de raspuns pentru pedala de acceleratie. Inseamna totusi ca nu a fost numai placebo, am folosit modul sport la cateva depasiri mai scurte, in rest numai mers normal. |
#87
Posted 28 December 2020 - 16:36
La Lexus simteam cand trec pe Sport, mai ales ca "falsa" si sunetul ce-l auzeai in cabina, lucru imposibil de anulat.
Modul Sport este cel mai indicat pentru un stil de mers alert sau un drum de munte si vrei sa te dai la ea, in rest normal si in oras dai pe Eco. |
|
#88
Posted 31 December 2020 - 09:20
consum la 150km/h și detaliile unei călătorii de 30km.
Attached Files |
#89
Posted 31 December 2020 - 09:36
vali, on 31 decembrie 2020 - 09:20, said:
consum la 150km/h și detaliile unei călătorii de 30km. De aici si consumul bun de 9.2 de la o masina cu aerodinamicitatea unei cutii de pantofi. Edited by raven75, 31 December 2020 - 09:38. |
#90
Posted 31 December 2020 - 09:49
nu cred că prinde 200, e limitată la 180, probabil pentru a proteja cutia.
dar da, la CVT-uri, după ce mergi un pic cu viteza aia, turația începe să scadă. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users