Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Energie cu apele reziduale
 La multi ani @BlueKing-69!

La multi ani @CostyNn96!

The importance of being an archit...

City break de 3-4 zile ce locatie...
 10 porunci

Mission: Impossible – Dead ...

Amenajare parcare interioara

Trotineta electrica noua cu 0,7 k...
 Netflix despagubeste statul itali...

Unde depun declaratia 230 redirec...

Reset la Windows 10 si reinstalar...

Redline T30 DVB T2/C
 

Standardul de emisii euro 7

- - - - -
  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#37
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,502
  • Înscris: 28.11.2006

View PostDoDo_unu, on 12 decembrie 2020 - 17:43, said:

Poate sa puna si euro 8. Sa de-a bani pt fiecare familie sa-si cumpere si nu-i bai. Sa sape pe Marte, sa caute aur in scoici, treaba lor ��
Si de unde vin banii aia? Nu tot de la iompozitat fraierestenii? :w00t:

View PostMicroEdge, on 12 decembrie 2020 - 21:05, said:

Oricum majoritatea au început sa aibă modele hibrid în oferta, preturile la hibride oricum o sa scada
Hibridul e complicat si putin fiabil. Plus ca si ala polueaza. Masina electrica e mult mai simpla dpdv constructiv, dar ai problema autonomiei reduse si timpilor de incarcare mari. Daca se va inventa o masina care sa se incarce in 5 minute si sa aiba o autonomie de 500 km, ar sari lumea sa o cumpere. Dar pana atunci, e numai ipocrizie.

#38
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 08.10.2004
hai sa atingem si un alt aspect care nu e de ignorat, mai ales la masinile full electric - cat polueaza industria bateriilor ?  ca momentan, din ce stiu - si poate ma insel, sa faci bateriile astea ne costa mai multa poluare decat sa faci o masina normala. si push-ul asta ca toata lumea sa treaca pe electric nu e facut pe ratiuni de poluare..ci strict pe ratiuni economice. Clientul nu mai schimba masina asa des si piata de masini noi e tot scazut, in defavoarea celei SH. cel mai simplu mod de a face clientul sa cumpere din nou e sa schimbi produsul si pe cel vechi sa il faci cumva sa nu mai fie desirabil, sau folosibil...etc. se intampla asta in toate industriile, cateodata saltul e corect si ce vine e intr-adevar o evolutie tehnologica, cateodata e doar o fortare doar ca sa mearga roata economiei...

#39
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 112,488
  • Înscris: 07.02.2003

View Postgeorge_alexandru, on 12 decembrie 2020 - 21:04, said:

Din câte știu Euro 6 a fost foarte dificil de implementat, nu cred că e posibil euro 7 fără hybrid.
Pai nu e, au si spus ca e nevoie de hibridizare.

#40
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,682
  • Înscris: 04.02.2011

View Postbossake, on 12 decembrie 2020 - 16:45, said:

eu cred ca in urmatorii ani se va termina cu politicile astea de stanga, ultra agresive si absurde privind poluarea si "protectia mediului". pentru ca lumea va aduce in europa la putere politicieni care vor promova dorinta oamenilor


Lol, și aici veniți cu ideile astea cu "politici de stânga" și "neomarxism"? Ce este absurd în ideea de a proteja mediul? Că nu e frumos să faci treaba mare în sufragerie?

View Postpufonel, on 12 decembrie 2020 - 23:00, said:

Hibridul e complicat si putin fiabil. Plus ca si ala polueaza. Masina electrica e mult mai simpla dpdv constructiv, dar ai problema autonomiei reduse si timpilor de incarcare mari. Daca se va inventa o masina care sa se incarce in 5 minute si sa aiba o autonomie de 500 km, ar sari lumea sa o cumpere. Dar pana atunci, e numai ipocrizie.
Autonomia de 500 de km deja există la modelele de vârf, încărcarea, ce e drept, pe la 30 de minute minim. Dar cum oricum ai nevoie de multe ore pentru a face 500 de km, o jumătate de oră în plus sau în minus nu e mare lucru.

Edited by benis, 13 December 2020 - 12:03.


#41
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,407
  • Înscris: 29.12.2007

View Postmihai93, on 12 decembrie 2020 - 16:01, said:

Nu vad nimic rau in asta, chiar e foarte bine atat pentru poluarea in orase cat si pentru dezvoltarea noilor tehnologii.

Nu vezi bine... Haide sa-ti explic cateva aspecte, in nicio situatie nu se vor reduce noxele ci ne vor stoarce de bani.
1. Toata lumea, cum zicea si acel inginer de la VW, va trage cat poate de masinile existente pe piata. Rezulta marirea preturilor la SH.
2. In cazul masinilor noi, pentru a putea trece la E7, se va pune hibrid pe toate insa tot pe carburant se va merge. Rezulta marirea preturilor de achizitie a "noilor" masini.
3. Majoritatea masinilor electrice. Rezulta costuri si mai mari ca la hibride. Odata atins "targetul" de electrice, va urma ceea ce se urmareste de mult: scumpirea energiei.
Rezumat: va fi din ce in ce mai rau pentru oamenii de rand. Iar cum astia sunt din ce in ce mai multi, va aparea o clasa politica extremista, radicala, ce va asculta de doleantele majoritatii. Si ghici, unde se va ajunge?

View Postandreic, on 12 decembrie 2020 - 23:17, said:

Pai nu e, au si spus ca e nevoie de hibridizare.

Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie.

Edited by mihalexmihalex, 13 December 2020 - 12:26.


#42
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,682
  • Înscris: 04.02.2011

View Postmihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said:





Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie.
Depinde, dacă faci mulți km pe oraș, este foarte ok, de aceea taximetriștii merg de multe ori pe varianta asta.

View Postmihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said:


3. Majoritatea masinilor electrice. Rezulta costuri si mai mari ca la hibride. Odata atins "targetul" de electrice, va urma ceea ce se urmareste de mult: scumpirea energiei.

Fals, deja ieși mai ieftin pe electrice dacă socotești bonusul de la stat. Pentru că te costă de 6-7 ori mai puțin alimentarea per km.
Dar după 2025 vei ieși mai ieftin și fără subvenție.

Unii seamnănă cu DJ! care avea o fixație cu becurile cu incandescență.

#43
mihai93

mihai93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 774
  • Înscris: 10.05.2007

View Postmihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said:

Nu vezi bine... Haide sa-ti explic cateva aspecte, in nicio situatie nu se vor reduce noxele ci ne vor stoarce de bani.
1. Toata lumea, cum zicea si acel inginer de la VW, va trage cat poate de masinile existente pe piata. Rezulta marirea preturilor la SH.
2. In cazul masinilor noi, pentru a putea trece la E7, se va pune hibrid pe toate insa tot pe carburant se va merge. Rezulta marirea preturilor de achizitie a "noilor" masini.
3. Majoritatea masinilor electrice. Rezulta costuri si mai mari ca la hibride. Odata atins "targetul" de electrice, va urma ceea ce se urmareste de mult: scumpirea energiei.
Rezumat: va fi din ce in ce mai rau pentru oamenii de rand. Iar cum astia sunt din ce in ce mai multi, va aparea o clasa politica extremista, radicala, ce va asculta de doleantele majoritatii. Si ghici, unde se va ajunge?



Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie.
Poate masinile nu sunt pentru oricine , putem lua exemplul tarilor mai dezvoltate, si poate asta va convinge populatia ca nu are rost sa mergi cu scaunul motorizat in oras cu o masina diesel 3.0 pentru dus plodul la scoala in fiecare dimineata.
Si pentru punctul 3: in ziua de azi nu poti sa iti produci singur benzina/ motorina, in schimb electricitatea o poti produce din panouri fotovoltaice/ eolian , deci nu sunt doar minusuri.

Edited by mihai93, 13 December 2020 - 12:59.


#44
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,407
  • Înscris: 29.12.2007

View Postbenis, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:

Depinde, dacă faci mulți km pe oraș, este foarte ok, de aceea taximetriștii merg de multe ori pe varianta asta.


Fals, deja ieși mai ieftin pe electrice dacă socotești bonusul de la stat. Pentru că te costă de 6-7 ori mai puțin alimentarea per km.
Dar după 2025 vei ieși mai ieftin și fără subvenție.

Unii seamnănă cu DJ! care avea o fixație cu becurile cu incandescență.
Deja o dam in diverse... La electrice obligatoriu, in timp pe pui curent, "se mananca, se bea, se savureaza o cafea, se merge fortat la toaleta"... si asta pe o perioada destul de mare. Adica "se face" orice altceva in afara de ceea ce iti doresti. Deocamdata eu zic pass! la electrica. Nu zic nu pe viitor, insa CATEGORIC  NU in acest moment! Bineinteles, cui ii place sa manace + toate celelalte (fortat), e liber.

View Postmihai93, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:

Poate masinile nu sunt pentru oricine , putem lua exemplul tarilor mai dezvoltate, si poate asta va convinge populatia ca nu are rost sa mergi cu scaunul motorizat in oras cu o masina diesel 3.0 pentru dus plodul la scoala in fiecare dimineata.
Si pentru punctul 3: in ziua de azi nu poti sa iti produci singur benzina/ motorina, in schimb electricitatea o poti produce din panouri fotovoltaice/ eolian , deci nu sunt doar minusuri.

De ce tari "mai dezvoltate" vorbesti tu acolo? Eu vad destule doamne, foarte elegante, care isi duc copiii la scoala cu Cayenne de 3litri [Munchen. Despre ce vrei sa mai vorbim?

#45
mihai93

mihai93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 774
  • Înscris: 10.05.2007

View Postmihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 13:07, said:

De ce tari "mai dezvoltate" vorbesti tu acolo? Eu vad destule doamne, foarte elegante, care isi duc copiii la scoala cu Cayenne de 3litri [Munchen. Despre ce vrei sa mai vorbim?
Cycling is one of the most common mode of transport in the Netherlands and count roughly 22.8 million bicycles in total.
In 2017, from the total of 957,000 new bicycles sold, most were city and electric bicycles.
There were over 8 million passenger car registrations in the Netherlands at the start of 2017.
La o populatie de 17 milioane.
Cu placere!
PS: E usor sa generalizezi si sa spui ca vezi ''destule doamne ce condus cayenne de 3 litrii'', cand nu ai date.

Edited by mihai93, 13 December 2020 - 13:15.


#46
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,716
  • Înscris: 22.11.2007
voi sunteti comunisti, unde va credeti? eu sustin libertatea, daca cineva vrea sa mearga cu bicicleta trebuie sa fie o alegere voluntara nu una impusa, fortata, bagata pe gat.

totul pleaca de la faptul ca sunteti oamenii perfecti pt sistem care chiar v au facut sa credeti ca masinile noastre cu care facem 7,10,15.000km pe an sunt marile surse de poluare..

bine, sa nu neglijam si cealalta directie, multi bogatani vor sa scape de sarantocii care le ocupa lor strada si imbratiseaza mascat tema asta a poluarii.

vin si ne explica ca masina nu e pt oricine. zau?! adica un bun cumparat de mine imi explica ei ca nu ar trebui sa il am. 100% neocomunism!!

#47
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,773
  • Înscris: 16.08.2016

View Postpufonel, on 12 decembrie 2020 - 23:00, said:


Si de unde vin banii aia? Nu tot de la iompozitat fraierestenii? :w00t:

Hibridul e complicat si putin fiabil. Plus ca si ala polueaza. Masina electrica e mult mai simpla dpdv constructiv, dar ai problema autonomiei reduse si timpilor de incarcare mari. Daca se va inventa o masina care sa se incarce in 5 minute si sa aiba o autonomie de 500 km, ar sari lumea sa o cumpere. Dar pana atunci, e numai ipocrizie.
Parca Renault arătase un concept de masina ce se lunga pentru a avea mai mult spațiu și a pune încă un set de baterii.
Trebuie întâi sa ajungă la standarde comune și sa adauge posibilitatea sa adaugi baterii suplimentare când ai nevoie

#48
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,682
  • Înscris: 04.02.2011

View Postmihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 13:07, said:

Deja o dam in diverse... La electrice obligatoriu, in timp pe pui curent, "se mananca, se bea, se savureaza o cafea, se merge fortat la toaleta"... si asta pe o perioada destul de mare. Adica "se face" orice altceva in afara de ceea ce iti doresti. Deocamdata eu zic pass! la electrica. Nu zic nu pe viitor, insa CATEGORIC  NU in acest moment! Bineinteles, cui ii place sa manace + toate celelalte (fortat), e liber.



Păi aici oricum vorbim de viitor. Nu e motiv de panică.

View Postbossake, on 13 decembrie 2020 - 14:59, said:

voi sunteti comunisti, unde va credeti? eu sustin libertatea, daca cineva vrea sa mearga cu bicicleta trebuie sa fie o alegere voluntara nu una impusa, fortata, bagata pe gat.

totul pleaca de la faptul ca sunteti oamenii perfecti pt sistem care chiar v au facut sa credeti ca masinile noastre cu care facem 7,10,15.000km pe an sunt marile surse de poluare..

bine, sa nu neglijam si cealalta directie, multi bogatani vor sa scape de sarantocii care le ocupa lor strada si imbratiseaza mascat tema asta a poluarii.

vin si ne explica ca masina nu e pt oricine. zau?! adica un bun cumparat de mine imi explica ei ca nu ar trebui sa il am. 100% neocomunism!!

Nene, aici vorbim de probleme de natură tehnică. Poți să postezi în poiană despre neocomunism, neomarxism și alte idei crețe. Tu încerci să împarți colegii între noi și voi însă sper că ești conștient că aria nu se numește "campanie electorală".
Sau mă rog, poate matale ești din categoria celor care fură curent și când e prins dă vina pe neomarxiști Posted Image

Edited by benis, 13 December 2020 - 15:59.


#49
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 112,488
  • Înscris: 07.02.2003

View Postmihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said:

Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie.
E singurul mod prin care se pot atinge cotele de emisii... cand nu mai esti in stare sa faci un motor mai bun incerci sa-l faci hibrid si atunci automat ai o reducere de timpi de functionare ceea ce inseamna mai putin nox.
Cu alte cuvinte ce spune omul e ca nu o sa mai existe masini noi simple ci hibride.

Edited by andreic, 13 December 2020 - 16:43.


#50
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,770
  • Înscris: 07.02.2017

View Postandreic, on 13 decembrie 2020 - 16:43, said:


E singurul mod prin care se pot atinge cotele de emisii... cand nu mai esti in stare sa faci un motor mai bun incerci sa-l faci hibrid si atunci automat ai o reducere de timpi de functionare ceea ce inseamna mai putin nox.
Cu alte cuvinte ce spune omul e ca nu o sa mai existe masini noi simple ci hibride.
Corect. După anul 2025 sunt convins ca pentru autoturisme se vor produce doar motorizări hibride și electrice.

Edited by max_01, 14 December 2020 - 08:11.


#51
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,524
  • Înscris: 23.04.2007

View Postbossake, on 12 decembrie 2020 - 17:32, said:

trist ca propaganda e in asa fel facuta sa te faca sa crezi ca TU esti vinovat pentru poluarea masiva a planetei. in timp ce in realitate avem poluatori industriali, transportatori aeriani si maritimi care polueaza cat nu vom polua toti de pe forumul asta 10 vieti de am avea.

Industria auto la nivel de end user adica "masini mici" este insignificanta
Man, multe(nu or fi majoritatea covarsitoare ,dar multe boli de inima si plamani) sunt datorita poluarii din orase.
Iar in oras nu am centrala electrica pe carbuni sau pacura, nici vreun ferryboat, nici avion. Inhalez gaze de esapament, punct. Alea ma omoara, nu dumpf-ul de la un avion cu reactie de la 13km sau o centrala care arde pacura la 10-20.

#52
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,352
  • Înscris: 27.07.2006
Paradoxal, speranta de viata din prezent este cea mai mare din istoria omenirii. Chiar fata de istoria recenta - anii '50 - am "castigat" ani buni. Asta nu inseamna ca poluarea urbana nu exista.
Si n-am vazut - apropo de poluare - manifestatii in fata guvernului cand au scos taxa si s-au adus in tara 500000 de cazane euro 2 si 3. Cine isi lua euro 4 era bastan 😀.

#53
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,408
  • Înscris: 08.03.2015
De ce ar fi paradoxal?
Accesul la apa potabila, la o cantitate minima de mancare si la asistenta medicala a facut ca mortalitatea infantila sa scada de la niste cote greu de imaginat astazi la cea pe care o stim acum.
Asta impreuna cu lipsa unor razboaie de mare amploare care sa omoare direct sau indirect (infometare, boala, frig etc) zeci de milioane de oameni a facut ca speranta de viata sa fie mai mare.
(Ce speranta de viata sa fie in anii 50 imediat dupa al doilea razboi mondial? Ai auzit de foametea de din 46-47?)

Asta nu inseamna neaparat ca speranta de viata a celor ajunsi la varsta de 60 de ani e neaparat cu mult mai mare decat in trecut. Singura chestie este ca azi traim intr-un mediu in care riscurile unei morti premature, mai ales in copilarie sunt mult mai scazute decat erau odata. De aia si speranta se viata e mai mare.


In schimb acelasi mediu desi mai sigur din foarte multe privinte, este mai daunator din alte privinte.
Inainte te omora direct. Era ori alba ori neagra. Acum o face incet dar sigur.

Edited by underb, 23 December 2020 - 10:29.


#54
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,437
  • Înscris: 18.10.2003

View Postbenis, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:

Fals, deja ieși mai ieftin pe electrice dacă socotești bonusul de la stat. Pentru că te costă de 6-7 ori mai puțin alimentarea per km.
Dar după 2025 vei ieși mai ieftin și fără subvenție.

Unii seamnănă cu DJ! care avea o fixație cu becurile cu incandescență.
Gresesti, asta e parerea mea.
Desi eu sunt de parere ca trebuie sa luptam inca de pe acum cu poluare, iar viitorul este al masinilor electrice, mai cred insa ca orice lege brusca si intruziva cu se barfeste despre E7 nu va produce decat rau cetatenilor.

Daca constructorii vor fi obligati sa renunte la ICE din 2025 o vor face, nu le purta de grija. Toti o vor face. Insa toate costurile de dezvoltare a noilor masini le vom suporta noi, nu in 30-40 ani, ci in 5 ani.
Dezvoltarea sistemului eergetic, pentru a fi capabil sa asigure necesarul de energie petru noile masini, de la producere, transport si livrare in fata parcarii tale, tot tu il vei plati. Dar nu in 30-40 ani, ci in 5 ani.
Oilistii pe care ii blamati acum, stii ce vor face? Isi vor inchide sandramalele actuale si isi vor deschide birourile la noile companii de energie, ale caror investitori sunt deja, de la inceput.
Ghici cine va ramane de fraier? Noi, astia care ne bucuram acum ca din 2025 poluarea o sa dispara din jurul nostru si care vom descoperi ca TOTUL se face DOAR pe banii NOSTRI, dar nu natural, in 30-50 ani, ci brusc, exact dupa cum am votat...

View Postmihai93, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:

Poate masinile nu sunt pentru oricine ,
Masina este o necesitate, daca nu este pentru tine, e treaba ta, dar nu poti vorbi in locul celorlalti.

View Postmihai93, on 13 decembrie 2020 - 13:14, said:

Cycling is one of the most common mode of transport in the Netherlands and count roughly 22.8 million bicycles in total.
In 2017, from the total of 957,000 new bicycles sold, most were city and electric bicycles.
There were over 8 million passenger car registrations in the Netherlands at the start of 2017.
La o populatie de 17 milioane.
Cu placere!
PS: E usor sa generalizezi si sa spui ca vezi ''destule doamne ce condus Cayenne de 3 litrii'', cand nu ai date.

Cel fara "date"esti tu. Olanda are 485 automobile / 1.000 locuitori, Romania are 458 automobile la aceeasi populatie. Romania este printre ultimele locuri, dintre statele dezvoltate, restul statelor dezvoltate sunt peste. Asadar opinia ta cum ca statele dezvoltate nu au atatea masini, este falsa, ba e complet pe dos.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate