Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Standardul de emisii euro 7
Last Updated: Apr 23 2024 17:12, Started by
max_01
, Dec 12 2020 15:19
·
29
#73
Posted 03 January 2021 - 13:11
Solutia ar fi impozite diferentiate si pe gabarit, nu doar cilindree, putere si noxe, sa vezi cum calmezi doritorii de SUV-uri.
|
#74
Posted 03 January 2021 - 14:45
impozitul cel mai corect ar fi la greutatea masinii si la coeficientul aerodinamic, ca se acolo vine consumul.
|
#75
Posted 03 January 2021 - 14:58
connectorxp, on 03 ianuarie 2021 - 13:11, said:
Solutia ar fi impozite diferentiate si pe gabarit, nu doar cilindree, putere si noxe, sa vezi cum calmezi doritorii de SUV-uri. Nu ar fi pacat ca, odata porniti pe acest drum, sa ne oprim precum s-a oprit proa.sta-n loboda? Respectiv, de ce sa nu se mearga mai departe cu diferentierea impozitelor, de maniera pur romaneasca? De exemplu: pe nr-ul de km parcursi, calitatea aerului din habitaclu, culoarea automobilelor (sa fie puternic taxate culorile triste) si, epic, femeile sa nasca numai Luni -Vineri/09:00 - 17:00. Nu ma pot abtine, din nou: citesti Softpedia si, inerent, ajungi la concluzia cum ca Ceausescu Nicolae a fost un capitalist autentic. Edited by jiovrica-ciobanoiu, 03 January 2021 - 15:03. |
#76
Posted 03 January 2021 - 16:46
Hai ca esti simpatic, dar nu.
Este o chestie de moment pana o tara civilizata va incepe sa taxeze diferentiat pe gabarit si ar fi un lucru bun, ca automat iti poti permite masina aia, sa ai si de taxe. Iar din banii aia sa se investeasca in calitatea vietii in acel oras. Oricum, la noi, in Romanistan s-au scapat astia cu SUV-urile, ca in vest nu vezi atatia disperati de Q7 si Touareg, parcate prin fata blocului. |
#77
Posted 03 January 2021 - 17:09
plus ca, astia cu hardughiile astea merg si tare. pai eu mergeam cu caruta mea cu 115-120 pe autostrada. pai nene, treceau astia pe langa mine de imi venea sa ma dau jos din masina, am crezut ca s-a oprit.
asa ca, despre ce norme de poluare discutam? totul e o ipocrizie. |
#78
Posted 03 January 2021 - 17:16
rich1974, on 03 ianuarie 2021 - 17:09, said:
plus ca, astia cu hardughiile astea merg si tare. pai eu mergeam cu caruta mea cu 115-120 pe autostrada. pai nene, treceau astia pe langa mine de imi venea sa ma dau jos din masina, am crezut ca s-a oprit. asa ca, despre ce norme de poluare discutam? totul e o ipocrizie. Și viteza mare cauzează poluare mare. In Austria erau porțiuni pe autostrada unde când senzorii detectau poluare peste limite limitau tot traficul la 100 km/h |
#79
Posted 03 January 2021 - 17:50
pai dupa cum am observat, consumul optim la masina e pe la 70-80 kmph. asa ca, lupta asta cu poluarea cu autostrazile nu stiu cat de eficienta este.
mai repede faci o retea densa de nationale unde sa ai traseu cat mai scurt intre A si B. |
#80
Posted 03 January 2021 - 21:39
connectorxp, on 03 ianuarie 2021 - 13:11, said:
Solutia ar fi impozite diferentiate si pe gabarit, nu doar cilindree, putere si noxe, sa vezi cum calmezi doritorii de SUV-uri. Și așa are o formulă de calcul aberantă, bazată pe practici haiducești, și voi vreți să plătiți și mai mult? |
#81
Posted 04 January 2021 - 09:11
#83
Posted 04 January 2021 - 10:55
rich1974, on 03 ianuarie 2021 - 17:50, said:
pai dupa cum am observat, consumul optim la masina e pe la 70-80 kmph. asa ca, lupta asta cu poluarea cu autostrazile nu stiu cat de eficienta este. mai repede faci o retea densa de nationale unde sa ai traseu cat mai scurt intre A si B. Mai bine faci trenuri de mare viteză. Traficul rutier nu este o soluție pentru o mobilitate în continuă creștere. Însă da, oarecum avea dreptate Băsescu, niște drumuri expres într-o rețea densă s-ar putea să aducă beneficii mai mari pentru geografia țării noastre față de autostrăzi rarefiate. Edited by benis, 04 January 2021 - 10:56. |
#84
Posted 04 January 2021 - 11:09
connectorxp, on 03 ianuarie 2021 - 13:11, said:
Solutia ar fi impozite diferentiate si pe gabarit, nu doar cilindree, putere si noxe, sa vezi cum calmezi doritorii de SUV-uri. Taxarea ar trebui sa reflecte: 1. Eficienta energetica prin emisii de CO2 (asa numitul carbon-tax), depinde evident de consum 2. Uzura infrastructurii rutiere (road-tax sau rovigneta), depinde evident de masa masinii. Pe langa astea mai sunt normele de poluare maxime care nu trebuie depasite indiferent de motor pentru NOx/PM, CO si care au legatura cu sanatatea - stabilite la nivel de UE (normele Euro) - stabilite ca restrictii suplimentare de orasele care au depasiri ale nivelurilor normale de NOx/PM. Cilindreea, puterea masinii sau forma/gabaritul n-ar avea ce sa caute in formulele de calcul al taxelor, nefiind o relatie de cauzalitate directa. |
#85
Posted 04 January 2021 - 12:51
discutam asta din cauza ca toata treaba asta cu normele de poluare e degeaba, odata ce soselele sunt pline de harabai care alearga ca bezmeticele, ca astia cu suv-ri si alearga.
sa se renunte la discutie si gata. Edited by rich1974, 04 January 2021 - 12:57. |
#86
Posted 04 January 2021 - 13:21
#87
Posted 04 January 2021 - 16:12
Tara asta este pierduta cu mentalitatea pe care o vezi in consiliile locale, unde ai doar proiecte de apartamente, 0 infrastructura, 0 transport public, masini peste masini, fara spatii verzi. Ma uit in Bucuresti si ma apuca o stare de scarba mai ceva ca la vederea unui veceu din gara de nord.
|
|
#88
Posted 15 January 2021 - 12:49
O taxa pe CO2 ar trebui sa fie integrata in pretul carburantului si atat. Cantitatea de CO2 e strict proportioanala cu cea ce carburant arsa, indiferent de masina, asa ca o taxa pe carburant penalizeaza si consumul mare, si numarul mare de km rulati.
Si o taxa de drum functie de tonaj. Pana la urma tonele distrug drumurile, un caii putere. Insa de ce sa facem simplu cand putem face complicat. A fost definita o "utilitae" a masinii, functie de greutate, s-a stabilit o cota de CO2 functie de "utilitate" si asta a impins toti constructorii sa faca masini mari si grele pentru ca la alea mici cota de CO2 permisa era prea mica si prea greu de respectat. Facand doar Fiat Panda riscai sa iei amenzi mai mari decat facang Mercedes M-Klasse, asa ca pana si constructori gen Fiat s-au apucat de facut SUV-uri. Iar metoda asta de calcul a fost sprijinita puternic de tot lobbyul auto. https://theicct.org/...ameter-20180808 |
#89
Posted 15 January 2021 - 13:19
andreic, on 02 ianuarie 2021 - 21:00, said:
Prin upgrade si retehnologizare. Care vin cu niste costuri enorme ce vor trebui sa se regaseasca undeva, cum ar fi in pretul energiei electrice catre consumatorul final, adica nu doar cei care isi incarca masina electrica ci si aia care aprind un bec, spala o rufa sau dau drumul la TV acasa. Iti dai seama ce frustrant e sa te gandesti ca din cauza normelor de poluare pentru vehicule iti cresc brusc cheltuielile chiar daca tu nici macar nu ai masina? Legat de acest euro 7, mi se pare ok sa vrei sa reduci emisiile pana la o limita rezonabila, dar trendul asta de a exagera orice e in continua crestere si se promoveaza respectiv impun doar actiuni care lovesc in oamenii de rand, nu vad nicio isterie in ce priveste marii poluatori industriali. |
#90
Posted 15 January 2021 - 14:33
AWE, on 15 ianuarie 2021 - 13:19, said:
Care vin cu niste costuri enorme ce vor trebui sa se regaseasca undeva, cum ar fi in pretul energiei electrice catre consumatorul final, adica nu doar cei care isi incarca masina electrica ci si aia care aprind un bec, spala o rufa sau dau drumul la TV acasa. Iti dai seama ce frustrant e sa te gandesti ca din cauza normelor de poluare pentru vehicule iti cresc brusc cheltuielile chiar daca tu nici macar nu ai masina? AWE, on 15 ianuarie 2021 - 13:19, said:
Legat de acest euro 7, mi se pare ok sa vrei sa reduci emisiile pana la o limita rezonabila, dar trendul asta de a exagera orice e in continua crestere si se promoveaza respectiv impun doar actiuni care lovesc in oamenii de rand, nu vad nicio isterie in ce priveste marii poluatori industriali. Edited by andreic, 15 January 2021 - 14:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users