Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare anvelope all season
Last Updated: Nov 13 2023 18:18, Started by
DGecko
, Jun 28 2020 12:39
·
11
#19
Posted 28 June 2020 - 15:34
Posesor Michelin CrossClimate. Recomand. Avand in vedere ca fac maxim 15000km pe an, nu se justificau 2 seturi de cauciucuri, nu apucam sa le tocesc pe nici unele. In putina zapada prinsa in ultimii 3 ani sau descurcat onorabil, nu a fost necesar sa scot si sa montez lanturile pe ele.
Sincer le-am luat si din punct de vedere costuri: 100Ron schimbat roti x 2/an + 300Ron depozit cauciucuri (nu am loc unde sa le depozitez si sa nu ma impiedic de ele), rezulta ca la la 4 ani imi scot banii pe ele si imi permit sa-mi iau altele noi. Plus ca ,nu tu rupt de spate sa le car de la etajul 6, nu murdarie pe maini... Edited by trid_ovi, 28 June 2020 - 15:35. |
#20
Posted 28 June 2020 - 15:58
botoxy, on 28 iunie 2020 - 14:15, said:
Cauta niste anvelope aduse din Germania cu cat mai multa carne. NU lua anvelope noi din Romania ca sunt praf. La noi nu se vand aceleasi anvelope ca la nemti. Tot ce se vinde in ro este destinat pentru piata est europeana si are calitate net inferioara. On topic: Michelin CC. |
#21
Posted 28 June 2020 - 19:49
botoxy, on 28 iunie 2020 - 14:15, said:
Cauta niste anvelope aduse din Germania cu cat mai multa carne. NU lua anvelope noi din Romania ca sunt praf. La noi nu se vand aceleasi anvelope ca la nemti. Tot ce se vinde in ro este destinat pentru piata est europeana si are calitate net inferioara. Anvelope sh? Serios? Eu am luat din r. Moldova doua pneuri continental premium contact 6 din cauza ca am facut pana la unul. Am mai luat de doua ori din Franta si nu am observat absolut nicio diferenta. Era fix acelasi pneu. Ma indoiesc ca in Ro sa se vanda mai rele' |
#22
Posted 29 June 2020 - 11:09
Daca nu ai nevoie de performante deosebite, cele all season sunt ok. Merg de doi ani cu Michelin CC fara probleme. Nu sunt prea grozave pe carosabil umed sau pe zapada proaspata, dar te descurci. De altfel sunt si marcate corespunzator ca fiind in clasa D, parca, pentru franare pe carosabil umed. Acum doua saptamani m-au speriat un pic pe pasajul Basarab cand a intrat ABS/ESP la o franare medie de la 50 km/h pe asfalt umed.
|
#23
Posted 29 June 2020 - 11:40
Buna ziua all colegi si colege! Vara de regula circulam per pedes cu incaltaminte usoara. Papuci, sandale, tenisi, slapi, adidasi...Iarna ptr aderenta la sol si ptr protectia picioruselor, purtam cisme, sosoni, bocancei... Inca nu exista incaltaminte allseason! La autovehiculul nostru, cele care iau contact cu carosabilul sunt anvelopele. Termenul de all season este comercial. Structura moleculara a, anvelopelor de iarna este facuta sa ruleze in conditii de temperatura scazuta. De regula peste 7-8 grade devin rigide. eficienta mica in franare, uzura marita a profilului si zgomot, uruit in rulare. Ele au un mers de urs. Talapa, talapa...Cele de vara sunt adaptate carosabilului din acest sezon. De multe ori vara in lunile iulie, august carosabilul atinge 70-80 de grade. Cele de vara au mers de caprioara, sunt mai blande cu sistemul nostru de rulare si mai putin zgomotoase. Referitor la schimbarea anvelopelor de doua ori pe an, suma nu este astronomica. A inceput sa fie din ce in ce mai mult dotare cu doua randuri de roti. Janta plus anvelopa. Demontarea si montarea lor pe auto, dureaza si costa mai putin. Michelinul este ,,Regina soselelor,, in toate privintele. Calitatea unei anvelope consta in elasticitate si aderenta la sol. Socurile primite trebuies sa fie oprite de flancurile anvelopei. nu trebuie sa fie simtite de articulatii, suspensii, casete de directie, consola volan...Sunt mai greu de gasit cele fabricate in Indonezia, Malaezia si tarile care au resurse de materie prima. Continutul de cauciuc natural folosit in reteta materiei prime este mai bine si eficient dozat in compozitie. Acolo sunt niste costuri mai mici. Fabricile de anvelope se afla in mijlocul zonelor cu arbori de caucic. Astfel preturile de transpot, depozitare, manevrare a materiei prime, sunt eliminate. Oferta aparuta in privinta cazarii anvelopelor sau a rotilor este bine venita. Daca respectivul atelier nu are un depozit, o hala, un spatiu corespunzator, nu acceptati cazarea lor. Deasemenea nu acceptati sa fie depozitate unele peste altele. Ideal trebuiesc puse pe rafturi, rastele, suporturi, precum cartile din biblioteca. Acum fiecare este liber sa aleaga ce doreste. Optiunea este a lui. Toate cele bune voua!
|
#24
Posted 29 June 2020 - 13:17
OK, dar ai folosit Michelin CrossClimate+?
Aproape intotdeauna vei avea rezultate mai bune la extreme folosind lucruri dedicate - in cazul asta anvelope vara foarte bune, iarna foarte bune. Alt set pentru offroad, altul pentru circuit, altul pentru ce vrei tu. Dar asta merita in functie de cat mergi, cum mergi, cati bani ai, cat efort vrei sa depui, iar in multe cazuri ceea ce primesti in plus este foarte putin pentru suma si efortul cerut. Dar CC+ astea sunt diferite fata de clasicele all season, sunt de vara cu capabilitati de iarna - si legale totodata. Cine a folosit, detin si au scris aici recomanda cu incredere. Pentru ca sunt bune, au un pret corect, esti asigurat indiferent de vreme cu ele, oriunde mergi. Vara, ploaie, iarna, la franare, zgomot, au rezultate bune sau foarte bune in teste concrete. Evident ca fiecare cumpara ce vrea, si aici nu e vorba de all season-uri de duzina si 100lei bucata, unde te astepti sa fie praf. |
#25
Posted 29 June 2020 - 13:38
Mama_ranitilor, on 29 iunie 2020 - 11:40, said:
Buna ziua all colegi si colege! Vara de regula circulam per pedes cu incaltaminte usoara. Papuci, sandale, tenisi, slapi, adidasi...Iarna ptr aderenta la sol si ptr protectia picioruselor, purtam cisme, sosoni, bocancei... Inca nu exista incaltaminte allseason! Nu poate sa mearga cu anvelope all season iarna ca ii degera etrierii. Iar vara, iti dai seama ce putoare daca ar merge cu anvelope de iarna? Ai ramane singur pe sosea de la mirosul de roti imputite. |
#26
Posted 29 June 2020 - 20:22
varzeanu, on 29 iunie 2020 - 11:09, said:
...Nu sunt prea grozave pe carosabil umed sau pe zapada proaspata, dar te descurci. De altfel sunt si marcate corespunzator ca fiind in clasa D, parca, pentru franare pe carosabil umed... Cele care se fabrică în prezent (Michelin CrossClimate+, pe care le am din sept.2019) au clasa B. |
#27
Posted 30 June 2020 - 08:35
Eu inca am pe o masina CC prima generatie (2015). Masina sta sudata de sosea pe ud. Refuza sa derapeze oricat as trage de ea.
|
#28
Posted 05 July 2020 - 18:11
Folosesc Michelin Cross Climate 205/55 R16 din iulie 2016(162.250 km), in iunie 2018 am mai luat 2 bucati Michelin Cross Climate + (174.800 km), acum am 198.300 km. De ce am facut acest lucru e o poveste mai lunga, daca va fi cineva interesat pot sa dezvolt cu alta ocazie. Nu am avut niciodata probleme cu ele dar nici nu am exagerat, iarna dimpotriva daca era zapada mare sau ghiata, mergeam cu viteza mai mica. Vara nu am avut nici un fel de probleme, dar pe ploaie mai puternica am condus prudent ca sa evit acvaplanarea.
Ca dezavantaje, mi-a spus un mecanic ca ar fi mai subtire cauciucul in special la talon si din acest motiv, anvelopa e mai sensibila/pretentioasa la reparat penele. Dar daca cel de la vulcanizare este mester bun aceasta problema dispare. Ca la orice lucru, un dezavantaj devine pt. altcineva/altceva un avantaj si viceversa, in acest caz anvelopele vor fi mai usoare ca alte modele, cu avantajele stiute date de greutatea mica. Singurul minus pe care l-am gasit eu este pretul, bune sunt, daca ar fi si ieftine ar fi perfecte, ori asa ceva nu exista! In final, dupa 4 ani si 36.000 km, pot sa pun ca sunt multumit de ele si cred ca am sa le raman fidel mult timp. Nu spun ca sunt perfecte, dar PENTRU MINE sunt cele mai bune. Am vandut cele 4 cauciucuri de iarna(uzura cca.70%) cu tot cu jante. Sunt multi(am vazut cativa si aici) care vorbesc din auzite, unele pareri sunt dea dreptul ridicole. Este adevarat ca unele afirmatii erau valabile, dar acum 20-30 de ani! Intre timp nu credeti ca tehnologiile si materialele au evoluat? E ca si cum am spune ca pe vremea lui Ceausescu, aveai de ales intre cauciucuri de iarna sau de vara. Am auzit ca existau persoane care mergeau la magazin cu cantarul sa cumpere 2 anvelope cu greutate cat mai apropiata, sa se echilibreze rotile. Nu neg ca exista cauciucuri all season proaste si foarte proaste, dar eu nu generalizez si aici nu despre ele vorbim. Aici vorbim de tehnologia Evergrip, polymeri, silicati si altele. Domnilor habarnisti, folositi 2-3 ani acest produs si apoi daca sunteti sinceri veniti sa recunoasteti adevarul, nu va mai lasati influentati de tot felul de "stie tot". Nu lucrez pt. Michelin sau depozit/magazin auto/vulcanizare, nu am nici un fel de interes. Edited by Valigow, 05 July 2020 - 18:14. |
|
#29
Posted 05 July 2020 - 18:35
Domnule specialist, dar oare numai anvelopele all season au evoluat? Ce altceva ai mai avut?
|
#30
Posted 05 July 2020 - 19:32
Nu sunt specialist, chiar daca am absolvit o facultate tehnica, am doar ceva experienta cu masinile de la firma si cele din familie. In plus datorita serviciului am mai citit, din placere si din obligatie pt. achizitii. Am folosit mai multe tipuri si marci de anvelope, in general am incercat sa conving conducerea pt. un produs mediu cu raport calitate pret. Tendinta in firma era cea clasic romaneasca, la masina patronului cei mai bun iar la restul parcului cei mai ieftin, exclus chinezarii.
Referitor la all season, am mai folosit la o Nubira 2, Debica Navigator 2(varianta cu dispunere in V- "tip bradut") si varianta 2MS. Tot 185/65R14, am mai folosit si Hankook Optimo 4S. Edited by Valigow, 05 July 2020 - 19:33. |
#31
Posted 05 July 2020 - 19:43
Nu zic ca all season e o alegere proasta. Fiecare stie stie mai bine ce doreste. Depinde si de masina si de stilul de condus. Pe berlingo am michelin energy saver si merg foarte bine. Pe e 320 cdi am ales pilot sport4. Acesta din urma are cuplu mare si suspensii sport care bruscheaza mult mai mult anvelopele decat o masina cu suspensii moi si cu care mergi foarte lin.
Fiecare tip de anvelopa are domeniul ei de utilizare si sa-i numesti habarnisti pe acei care prefera altceva e cam ciudat. |
#32
Posted 05 July 2020 - 21:58
Ai inteles gresit, nu la ei ma refeream, fiecare e liber sa foloseasca ce vrea si respect asta, nici nu-mi sta in caracter sa jignesc. Sunt cel putin 2 variante la fel de bune ca si ce folosesc eu. Ma refer la alte persoane, de genul care au setat ca TOATE all season "nu e bune" ca asa a zis varu` Gigel ca "stie el". Bineinteles fara ca el sa foloseasca o anvelopa all season din clasa premium, care este subiectul acestui topic. Sau la cine recomanda cauciucuri second hand "groase in carne" fara a pomeni de DOT! In Germania sunt vandute si cauciucuri din categoria budget sau economy. Cine crede ca o fabrica de cauciucuri poate schimba reteta si fluxul tehnologic ca sa faca un produs mai ieftin cu cativa euro, special pt. Romania(a carei piata aproape ca nu conteaza pt. ei), inseamna ca pune egal intre un salam de 1 euro si o anvelopa de 100 de euro! Daca exista o diferenta de calitate e data de tara in care e amplasata fabrica si vechimea ei. Dar diferenta este foarte mica, din cate stiu eu CrossClimate se fabrica in Germania(deci "e bune" sau nu mai e?) si in Italia, sincer credeti ca e o diferenta semnificativa intre ele ?
Edited by Valigow, 05 July 2020 - 21:59. |
#33
Posted 08 July 2020 - 09:23
tacumd, on 28 iunie 2020 - 13:53, said:
Uita de allseason! Pentru iarna. Michelin Alpin 5 - scumpe dar merita, nu simti ca sofezi pe zapada/gheata, plus ca arata bestial Pentru vara. Anvelope Tigar, cinstite, ieftine, durabile, cam zgomotoase, dar ieftine. Per total s-ar putea sa iesi mai ieftin asa, decat cu anvelope allseason mai rasarite care oricum nu dau aceiasi performanta. Anvelope de iarna vara... NU. Umpli strazile de bucati de cauciuc... Depinde de unde/cum folosesti masina, daca esti un amator cu permis B,cea mai corectă alegere este Allseason. |
|
#34
Posted 08 July 2020 - 17:56
E periculos a se folosi cauciucuri allseasons, creaza dependenta.O data folosite, nu vei mai renunta..Poate cineva sa contrazica?
|
#35
Posted 08 July 2020 - 20:40
Eu pot. Nu cred ca un mare amator de condus, sa zicem un e63amg s cu roti pe 19 deveni dependent de all season pa masina aia.
|
#36
Posted 08 July 2020 - 22:40
Posibil sa-l satisfaca un CC, care e practic un cauciuc de vara
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users