Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#127
Posted 04 March 2020 - 17:48
Hunor_66, on 03 martie 2020 - 23:11, said:
Pai cred ca si un electro-stivuitor are mai mult... |
#128
Posted 04 March 2020 - 21:03
Avea parca 8 baterii de 12V si 200Ah deci vreo 2.5KWh.
|
#129
Posted 04 March 2020 - 21:54
MicroEdge, on 04 martie 2020 - 17:13, said:
Sunt o grămadă ce spun ca nu e pentru ei electrica dar arunca cu noroi în aceasta mașină. Am ajuns sa vorbim chestii ipotetice în loc sa vorbim strict despre masina, interior, exterior date tehnice etc. Ce vrei să vorbim despre mașină? Pe tine, sincer, te interesează mai mult scaunele la Dacia asta decât faptul că se încarcă din priză? Asta e știrea cu mașina asta, e autoturism electric, de-asta e știre. Dacă o lansau pe benzină, mă durea undeva de mașina lor. Nici nu avem detalii despre restul, dar sunt sigur că vor fi toate alea luate de pe Logan și trântite pe asta, scaune, bord, tot. Nu te oprește nimic să vorbești despre "date tehnice". Vorbește. MicroEdge, on 04 martie 2020 - 17:13, said:
Înainte forumurile erau mai ok dar acum fiecare are dreptul sa scrie ce vrea... Înainte de 89, sau când? Forumurile sunt mișto tocmai pentru că fiecare are dreptul să scrie ce vrea. Vrei să asculți o singură opinie, alege o publicație și citește-o doar pe-aia. |
#130
Posted 04 March 2020 - 22:04
jeany, on 03 martie 2020 - 23:40, said: Găsești prize gratuite peste tot. Malluri ,Mega image ,Rompetrol.... Nu mai încerca să pari analfabet, Că vrem sau nu vrem, mașinile electrice vor acapara piața. Nici tu nu mai încerca să pari deștept, nu păcălești pe nimeni. Ai județe cu un singur punct de incarcare si tu găsești prize peste tot ? România nu se reduce la orașul București iar forumul ăsta nu e despre capitală si atât. Sau plus maxim câteva orase mari. Vezi de treabă băiete, cum spunea alt user de aici, nu mai pierde vremea pe forum că ti se întărește mortarul. |
#131
Posted 04 March 2020 - 22:05
Inainte era cu date concrete. Aia cu opinii erau mai mult cu cititul, ca erau trimisi la plimbare daca nu puteau sustine o argumentatie. Dar nu e rau nici cu opinii neargumentate. Important e sa insisti si rezultatul e acelasi.
|
#132
Posted 05 March 2020 - 07:18
Sa scot ce am auzit pe aici: masina e mare și suv și consuma mult (omul respectiv nici nu a cautat sa afle dimensiunile), masina are autonomie mica e de rahat (omul nici nu a cautat autonomia la alte mașini din aceasi gama), e mai scumpa la noi fata de China (nu a cautat sa vadă ce înseamnă transport, taxe de import, ce sisteme de siguranță sunt în China și la noi), are autonomie mica și eu nu am unde sa o încarc în orașul X (ce vina are masina nu știu ca alții nu se plâng ca nu pot lua lambo în orașul x ca e plin de gropi).
La asta ma refeream, cineva interesat de aceasta mașină, de soluții, de tip de încărcare nu are de unde sa le citească, singura varianta e sa piardă mult mult timp sa aleagă 2-3 postări legate de subiect. |
#133
Posted 05 March 2020 - 07:42
Pai cum ziceam. Vrei informații, afli din presa sau de la prpducator. Vrei discuții, care pot fi și pe lângă subiect, vii aici, la clacă. Nu știu de unde ai tras tu concluzia că menirea forumului e sa fie o oaza de informație. Nu mai trăim vremurile in care toți proștii se duceau la clacă pentru că nu știau da citească, stătea unul mai deștept din sat si le citea. Toți care suntem aici știm să citim, ne interesează date specifice, le găsim.
Dacă e să vorbim date, poți închide topicul de la prima postare, aia e tot. Trebuie sa fii cu o doaga lipsa da incepi sa răsfoiești tu pe-aici in speranța că găsești cat de grea e mașina asta. Te duci frumos pe site-ul Renault și afli. |
#134
Posted 05 March 2020 - 12:11
aia cu acoperisul solar, nici macar nu si-au batut capul sa zica ca se incarca masina ca sa mergi cu ea, ci doar ca sa mai scada costurile. Adica daca o folosesti un an de zile, si o lasi parcata, 4 ore pe zi in lumina de afara, mai castigi ceva de genul 1300 km pe an in plus. Combinat cu frana regenerativa mai se castiga si de acolo cativa km. Restul de la priza.
Dar asa e cu oamenii cu capul pe umar care gandesc pe termen lung nu doar cu ce imi incarc masina maine. Eu tot consider o tampenie toata vrajeala asta cu masini electrice. Cum naiba sa pui juma de tona de baterii super scumpe pe care poluezi de rupi ca sa le produci, cand e mai simplu sa pui niste tuburi pline cu aer comprimat de maxim 50 kg si obtii acelasi lucru. |
#135
Posted 05 March 2020 - 12:35
MicroEdge, on 05 martie 2020 - 07:18, said:
masina are autonomie mica e de rahat (omul nici nu a cautat autonomia la alte mașini din aceasi gama), |
#136
Posted 05 March 2020 - 13:08
Quote Perfect irelevant ce autonomie au altele. Aici discutăm cît de bună sau nu e mașina asta. Din punctul ăasta de vedere autonomia de 200 km teoretici e mică indiferent cîte alte modele au aceași autonomie sau mai mică sau mai mare... |
|
#137
Posted 05 March 2020 - 13:29
unpuisor, on 05 martie 2020 - 12:11, said:
aia cu acoperisul solar, nici macar nu si-au batut capul sa zica ca se incarca masina ca sa mergi cu ea, ci doar ca sa mai scada costurile. Adica daca o folosesti un an de zile, si o lasi parcata, 4 ore pe zi in lumina de afara, mai castigi ceva de genul 1300 km pe an in plus. Combinat cu frana regenerativa mai se castiga si de acolo cativa km. Restul de la priza. Dar asa e cu oamenii cu capul pe umar care gandesc pe termen lung nu doar cu ce imi incarc masina maine. Eu tot consider o tampenie toata vrajeala asta cu masini electrice. Cum naiba sa pui juma de tona de baterii super scumpe pe care poluezi de rupi ca sa le produci, cand e mai simplu sa pui niste tuburi pline cu aer comprimat de maxim 50 kg si obtii acelasi lucru. In schimb nu stiu cat de bine merge iarna un astfel de motor. Daca merge... Trebuie bagat aer cu umiditate f mica, de preferat fara umiditate deloc ceea ce e putin mai greu. |
#138
Posted 05 March 2020 - 14:09
SmurfK, on 03 martie 2020 - 17:17, said:
Da, e clar. Tu ai văzut câte autostrăzi avem în România? Problema nu e, omule, că n-am pe drum. Pe drum trebuie să am, dar n-am în oraș. Eu, în Călărași, n-am nicio astfel de priză. Înțeleg că nu-i oraș, dar totuși... Eu n-aș putea, în momentul ăsta, să dețin o astfel de mașină, pe care s-o conduc doar în oraș, chiar dacă mi-aș dori asta. Prima priză e în afara orașului, păi ce fac, mă duc la 40 km distanță ca să-mi încarc mașina, pe urmă mă întorc, timp în care consum cam 25% din autonomie. De-asta spun că trebuie să înceapă din benzinării, că astea sunt în primul rând în localități. Și mi se pare normal să poți încărca mașina în localitatea în care locuiești, nu la 40 km distanță. Nu am stat să studiez problema altor zone, aici la mine m-a interesat, eu de mult stau cu ochii pe fenomenul ăsta, pentru că mă interesează, atât direct, cât și indirect. Mașina personală tocmai de-aia costă atât, că vine la pachet cu beneficii. Avem deja vehicul electric, care vine cu stres, se numește tren. Îl pot folosi pe-ăla dacă vreau neapărat experiențe electrice. Dar dacă iau o mașină personală, mă aștept la un anumit nivel de confort, iar treaba asta cu "bă, n-am priză!" e un stres, cam motivul principal pentru care oamenii nu cumpără mașini electrice în România, că prețul e bun. Problema este ca ...nu sunt prize pe drum destule. Tipul ala de la 0-100.ro care face review-uri mereu incarca la Kaufland Rm Valcea, Sibiu,Pitesti,etc,niciodata pe drum. Uita-te la harta aia si vei intelege. 2.Problema cu timpii de incarcare se va mai atenua.Uitati-va la ce era prin 2013 si veti intelege. Da,exista si un bottleneck in final ,unde pt cateva minute mai putin va trebui tehnologie foarte scumpa,dar pt average Joe va fi ceva pe piata. Iar consumatorul se va adapta. Acum 10+ ani nimeni nu ar fi luat un telefon cu autonomie de 24-36h,era de neconceput. Toti doreau 5-7 zile si aveau 2-3 cel putin. 3. Te identifici printre cei care inca nu isi permit tehnologia asta,e prea scumpa pt tine(si pt mine si multi altii). Momentan vezi partea goala a paharului. 4. Benzinariile vor deveni dinozauri,ceva asemanator cu ce au "taximetristii" in Bucuresti,au fost "mancati" de soferii de "ride-sharing". Asta se va intampla si aici. Depinde conducerea lor daca va fi suficient de desteapta. 5. Trenul de care vorbesti electric nu satisface mai nimic. Daca vorbim de peste 200 km cu masina sau tren,ba nu iei bagaje suficiente,ba nu ai legaturi,ba nu ai ore de plecare,ba nu ai trenul in fata casei sau chiar la destinatie(uite-luna trecuta am vrut la Azuga-3.3km de la gara la partie). Cara cu carca echipamentul daca poti ! Despre costuri,timpi,alte beneficii de comfort-e alta discutie. 6.Ca o concluzie,repet,in cele mai multe cazuri va fi mai ieftina o solutie stand-alone de la zero decat implementare in benzinarii. Competitia se va da intre firme care vor oferi spatiile+serviciile de incarcare(urban si extra-urban). Edited by AdrianHH, 05 March 2020 - 14:12. |
#139
Posted 05 March 2020 - 14:26
Quote Plus AC gratis, cu consum zero de energie In schimb nu stiu cat de bine merge iarna un astfel de motor. Daca merge... Trebuie bagat aer cu umiditate f mica, de preferat fara umiditate deloc ceea ce e putin mai greu. Iar vara cand e foarte cald, aerul isi mareste volumul si se expanda. - O supapa care la o anumita presiune sa lase sa iasa aerul afara altfel face poc. In teorie e buna ideea, dar mai trebuie experimentat cu asa ceva. Din pacate bulan__ii astia nu pot pune taxa pe aer asa ca tot o dau inainte cu petrolul si cu bateriile astea. Ambele polueaza si costa o groaza. Eu zic ca pt moment, o dacie electrica mica cat un matiz pt oras e ok. Mai ales daca pastreaza astia taxa aia de Remat de 10000 de coco. si iese la un pret sa zicem de 15000. Prizele or sa se inmulteasca pe masura ce or sa fie masini destule. Eu as fi facut-o mai mica cat un smart for2. Aia o parchezi in cat e latimea unei masini normale. Plus ca bateriile daca le pui sub masina, distribuie mai bine greutatea si e mai stabila. La Smart stiu ca astia au o greutate pusa special pt asa ceva. Doar ca aia atarna aiurea. Edited by unpuisor, 05 March 2020 - 14:35. |
#140
Posted 05 March 2020 - 14:37
CovertTwo, on 03 martie 2020 - 21:47, said:
Așa, pur si simplu, fără mentenanță ? Ai ceva exemple ? Hunor_66, on 03 martie 2020 - 23:11, said:
Aaa, in privinta inteligentei planului de dezvoltare, eu sunt chiar linistit de-a binelea. |
#141
Posted 05 March 2020 - 15:06
unpuisor, on 04 martie 2020 - 10:18, said:
daca nu mergi cu masina zilnic ci ocazional o data pe saptamana ca mine, se poate pune un acoperis si capote cu celule solare si ai rezolvat si statiile de incarcat la bloc. apropo, noi am avut masini electrice si pe vremea lu nea nicu, cine isi mai aminteste de Multicarurile electrice din gara de nord care erau pe baterii si mergeau aia cu ele super repede. O masina ca asta sau asemanatoare va satisface mereu cererea majoritatii oamenilor in majoritatea timpului. Uitati-va pe geam ,numarati 100 de masini si ziceti-mi apoi daca macar 60-75 din ele nu ar putea fi fara probleme o masina precum cea din titlu. |
|
#142
Posted 05 March 2020 - 15:10
unpuisor, on 05 martie 2020 - 12:11, said:
Eu tot consider o tampenie toata vrajeala asta cu masini electrice. Cum naiba sa pui juma de tona de baterii super scumpe pe care poluezi de rupi ca sa le produci, cand e mai simplu sa pui niste tuburi pline cu aer comprimat de maxim 50 kg si obtii acelasi lucru. de ce nu o faci? |
#143
Posted 05 March 2020 - 15:14
radunic, on 04 martie 2020 - 10:28, said:
Ok. Dar curentul de unde și pe unde va veni? Numa'n București sînt un milion de autoturisme. Ia bagă doar jumătate în priză și vezi cît curent trebuie. Nu e numai rețeaua de transport, mai trebuie să ai și ce transporta. Decoamdată nu avem capacitate nici pentru una, nici pentru ailaltă. Și rețea de transport se face muult mai ușor decît noi centrale hidro/termo/nucleare. Se reciclează. O simplă căutare pentru mine de litiu vă umple de imagini. Uite aici una. Nu e tocmai eco, nu? Eu de exemplu fac 200-300km saptamanal in Bucuresti. Daca iau asta ca o medie,sa incarci full masina de 2 ori pe saptamana nu mi se pare enorm pt reteaua actuala. La mine la munca,majoritatea merg cu metroul,cred ca nici 20% nu vin cu masina si fac maxim 10km x2 x 5 zile =cam cat mine. Referitor la pozele cu minele de litiu-se repeta papagaliceste ai idee cat se polueaza prin extractie,rafinare,transport,stocare petrol si derivate. Fa un calcul- o masina face macar 1 revizie anuala(miiinim). 5 litrii de ulei x 1.5mil de masini in bucuresti =? Dar un schimb de antigel la 2-3 ani? Dar de lichid de frana? Dar lichid se servo? Ulei de cutie? Dar restul consumabilelor de care mentionam? Dar transportul lor? Motoarele electrice au nevoie de mentenanta minima. Edited by AdrianHH, 05 March 2020 - 15:23. |
#144
Posted 05 March 2020 - 15:19
AdrianHH, on 05 martie 2020 - 14:09, said:
Ca o concluzie,repet,in cele mai multe cazuri va fi mai ieftina o solutie stand-alone de la zero decat implementare in benzinarii. Competitia se va da intre firme care vor oferi spatiile+serviciile de incarcare(urban si extra-urban). unpuisor, on 05 martie 2020 - 14:26, said:
Plus ca bateriile daca le pui sub masina, distribuie mai bine greutatea si e mai stabila. si, sincer, treaba cu panouri fotovoltaice pe capota s-a ras-discutat. La o masina, raportul intre eficienta lor energetica si greutatea lor (la tehnologiile existente acum) face ca ideea sa fie foarte paguboasa. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users