Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A5 3.0TDI
Ultima postare: feb 03 2020 16:15, Inițiat de
Alex_ax3l
, feb 01 2020 22:47
·
0
#1
Publicat: 01 februarie 2020 - 22:47
Salut.
Ce părere aveți de Audi A5 3.0 TDI din 2013/2014/2015? Sunt mașini fiabile? Ce pică in genereral la ele după mai multe sute de mii de kilometrii? Și cât de scumpe sunt reparațiile problemelor generale, cât de adânc trebuie sa bagi mâna in buzunar ca să o pui la punct, dacă să zicem că incep sa pice chestii pe la ea? Are cineva de aici modelul acesta? Ce probleme ați intâmpinat cu aceasta? Merci! |
#2
Publicat: 02 februarie 2020 - 05:09
Dupa 200.000 poate sa pice orice.
Masina se conduce super, desi in opinia mea, modelul 2009 arata mai frumos, dar sa revenim. Eu am avut varianta coupe 3.0 tdi, am dat-o la schimb dupa 3 luni si in final m-am ales cu un A4, dar din cu totul si cu totul alte motive care nu tin de partea tehnica sau altceva. Daca iti place masina, nu mai sta pe ganduri si ia-o, dar nu varianta cu 4 usi. |
#3
Publicat: 02 februarie 2020 - 05:27
Alea de 245 cai sau mai puțin sunt motoare bune. In rest e vorba sa nu iei un cazan cu jumate de milion de km, deși asta e un motor capabil sa ducă în final și milionul cu întreținere riguroasă. Întreținerea costa în funcție de unde o faci.
Important e sa fii conștient că prețul unei asemenea mașini e pe la 18-19 mii la 120-140k km. |
#5
Publicat: 02 februarie 2020 - 08:01
TDI sunt destul de ieftine si in afara, singura problema din ce stiu eu ar fi distributia, respectiv lanturile, caci trebuie scos motorul si piesele sunt ~800 euro. Insa pana in 300k nu cred sa fie probleme.
In rest, sunt preturi mici la toate "consumabilele": frane, amortizoare, brate. Eu insa mi-as lua (tot asta am si facut) TFSI. Cheltui destul de mult cu impozitul, ai si riscuri cu DPF si la revanzare o sa te usture. |
#6
Publicat: 02 februarie 2020 - 10:26
Cutiile sunt cam problematice dar dacă au fost Ăźntreținute corect nu ar trebui sa fie probleme, o reparație costa de ordinul miilor de euro . De asemenea garda la sol trebuie luata Ăźn vedere. Motorul de 3 litri e cel mai bun din gama lor. De asemenea e un pic cam rigida. Practicabilitatea bate spre 0 la 2 uși, dacă iei mai mult de un pasager o sa te cam chinui, dar asta e valabil la majoritatea coupeurilor. Are mai mult loc Ăźn spate decĂąt seria 4 grand couple si mult mai mult fata de clasa E coupe Ăźn care bagi doar pitici sau copii.
In esență e un a4 mai sportiv, dacă asta îți dorești. Editat de ct10dre, 02 februarie 2020 - 10:28. |
#7
Publicat: 02 februarie 2020 - 14:15
Sunt masini ok, motorul de 3l e rezistent, cutiile sunt ok, sunt clasice cu convertizor si fara probleme specifice, in general nu sunt probleme cu dpf-ul ca la motoare mai mici, evident odata si odata tot crapa, e inevitabil.
Costurile sunt si in functie de dotari, suspensia adaptiva e mai scump de reparat decat una normala samd. Also poate gasesti una cu diferential sport. |
#8
Publicat: 03 februarie 2020 - 11:20
ia macar S5 daca tot vrei motor de 3L. polueaza si mai putin, motorul este foarte durabil. încă dacă cauți un S4 ai șanse mari să dai peste un model cu diferențial sport.
3.0 diesel e cal de povară, bun de pus pe caroserii grele cum ar fi SUV-uri sau Audi A6/8. A5 e masina de distractie. de ce nu un motor pe masură? |
#11
Publicat: 03 februarie 2020 - 13:32
_-livio-_, on 03 februarie 2020 - 12:22, said:
S5 e in alta categorie de pret, mai ales la piese. Motorul ala de 3l e un compromis ok intre putere si costuri. se găsesc ușor la 16.000 - 18.000€, deseori cu tuningul 333PS --> 430PS deja făcut. pentru pasionați există și cu cutie manuală chiar. încă manuala este mult mai durabilă decâț DSG-ul și face cu brio față la puterea mărită. mai toate sunt în stare bună, fiind o mașină pentru cei care știu la ce se bagă. Editat de mannes, 03 februarie 2020 - 13:37. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi