Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Audi A5 3.0TDI

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
11 răspunsuri în acest subiect

#1
Alex_ax3l

Alex_ax3l

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 01.01.2020
Salut.
Ce părere aveți de Audi A5 3.0 TDI din 2013/2014/2015?
Sunt mașini fiabile?
Ce pică in genereral la ele după mai multe sute de mii de kilometrii?
Și cât de scumpe sunt reparațiile problemelor generale, cât de adânc trebuie sa bagi mâna in buzunar ca să o pui la punct, dacă să zicem că incep sa pice chestii pe la ea?
Are cineva de aici modelul acesta?
Ce probleme ați intâmpinat cu aceasta?
Merci!

#2
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.360
  • Înscris: 11.08.2008
Dupa 200.000 poate sa pice orice.
Masina se conduce super, desi in opinia mea, modelul 2009 arata mai frumos, dar sa revenim. Eu am avut varianta coupe 3.0 tdi, am dat-o la schimb dupa 3 luni si in final m-am ales cu un A4, dar din cu totul si cu totul alte motive care nu tin de partea tehnica sau altceva.
Daca iti place masina, nu mai sta pe ganduri si ia-o, dar nu varianta cu 4 usi.

#3
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.019
  • Înscris: 18.05.2009
Alea de 245 cai sau mai puțin sunt motoare bune. In rest e vorba sa nu iei un cazan cu jumate de milion de km, deși asta e un motor capabil sa ducă în final și milionul cu întreținere riguroasă. Întreținerea costa în funcție de unde o faci.
Important e sa fii conștient că prețul unei asemenea mașini e pe la 18-19 mii la 120-140k km.

#4
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.700
  • Înscris: 27.06.2007
Motorul este țeapăn, foarte fiabil. Problema este că în România ajung toate nenorocirile iar una bună, întreținută, în afară, este scumpă. Preferabil varianta cu 2 uși, neumblat la softuri, cele cu 4 au fost adesea substitute de A4, A6 și rulate îndelung.

#5
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.014
  • Înscris: 17.12.2005
TDI sunt destul de ieftine si in afara, singura problema din ce stiu eu ar fi distributia, respectiv lanturile, caci trebuie scos motorul si piesele sunt ~800 euro. Insa pana in 300k nu cred sa fie probleme.
In rest, sunt preturi mici la toate "consumabilele": frane, amortizoare, brate.

Eu insa mi-as lua (tot asta am si facut) TFSI. Cheltui destul de mult cu impozitul, ai si riscuri cu DPF si la revanzare o sa te usture.

#6
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.038
  • Înscris: 03.05.2006
Cutiile sunt cam problematice dar dacă au fost Ăźntreținute corect nu ar trebui sa fie probleme, o reparație costa de ordinul miilor de euro . De asemenea garda la sol trebuie luata Ăźn vedere. Motorul de 3 litri e cel mai bun din gama lor. De asemenea e un pic cam rigida. Practicabilitatea bate spre 0 la 2 uși, dacă iei mai mult de un pasager o sa te cam chinui, dar asta e valabil la majoritatea coupeurilor. Are mai mult loc Ăźn spate decĂąt seria 4  grand couple si mult mai mult fata de clasa E coupe Ăźn care bagi doar pitici sau copii.
In esență e un a4 mai sportiv, dacă asta îți dorești.

Editat de ct10dre, 02 februarie 2020 - 10:28.


#7
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.373
  • Înscris: 22.10.2007
Sunt masini ok, motorul de 3l e rezistent, cutiile sunt ok, sunt clasice cu convertizor si fara probleme specifice, in general nu sunt probleme cu dpf-ul ca la motoare mai mici, evident odata si odata tot crapa, e inevitabil.
Costurile sunt si in functie de dotari, suspensia adaptiva e mai scump de reparat decat una normala samd.
Also poate gasesti una cu diferential sport.


#8
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.721
  • Înscris: 30.04.2006
ia macar S5 daca tot vrei motor de 3L. polueaza si mai putin, motorul este foarte durabil. încă dacă cauți un S4 ai șanse mari să dai peste un model cu diferențial sport.
3.0 diesel e cal de povară, bun de pus pe caroserii grele cum ar fi SUV-uri sau Audi A6/8. A5 e masina de distractie. de ce nu un motor pe masură?

#9
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.373
  • Înscris: 22.10.2007
S5 e in alta categorie de pret, mai ales la piese.
Motorul ala de 3l e un compromis ok intre putere si costuri.

#10
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.014
  • Înscris: 17.12.2005
Tfsi, durabil :))) ce drac de S5 gasesti la bani de 3.0tdi?!

#11
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.721
  • Înscris: 30.04.2006

 _-livio-_, on 03 februarie 2020 - 12:22, said:

S5 e in alta categorie de pret, mai ales la piese.
Motorul ala de 3l e un compromis ok intre putere si costuri.

se găsesc ușor la 16.000 - 18.000€, deseori cu tuningul 333PS  --> 430PS deja făcut. pentru pasionați există și cu cutie manuală chiar. încă manuala este mult mai durabilă decâț DSG-ul și face cu brio față la puterea mărită.
mai toate sunt în stare bună, fiind o mașină pentru cei care știu la ce se bagă.

Editat de mannes, 03 februarie 2020 - 13:37.


#12
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.373
  • Înscris: 22.10.2007

 mannes, on 03 februarie 2020 - 13:32, said:

fiind o mașină pentru cei care știu la ce se bagă.

Fix ce ziceam, publicul tinta nu intreaba de diesel ci ia ce le trebuie si isi asuma costurile.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate