Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Benzina sau diesel ? Buget +/- 20.000 euro
Last Updated: Jun 26 2019 21:30, Started by
idromega
, May 21 2019 13:46
·
0
#163
Posted 29 May 2019 - 17:36
Da, nu e cea mai arătoasă, dar e cea care bifează cam toată lista cerințelor tale.
|
#166
Posted 29 May 2019 - 21:27
Nu sunt adeptul modificarilor insa primul lucru pe care-l voi face daca o voi cumpara va fi colantarea cu negru a grilei
Edited by idromega, 29 May 2019 - 21:28. |
#167
Posted 29 May 2019 - 22:51
Dacă nu îți place cum arata nu are rost sa o iei, tot timpul o sa fii nemulțumit când te uiți la ea
|
#168
Posted 30 May 2019 - 07:17
#169
Posted 31 May 2019 - 08:18
#170
Posted 31 May 2019 - 11:42
Stiu ca a fost adusa in discutie aceasta masina si m-am gandit sa pun acest video recent aparut aici.
Parerea mea este si ramane neschimbata, ca se vad reducerile de costuri enorme, inclusiv fata de o masina produsa cu 3-5 ani inainte, si aici ma refer la pretul cat era un Rapid, si cat costa o Scala. Un coleg de forum si-a luat in urma cu 1an jumate, octavia 1.4 tsi 150 CP manuala, cu dotari - echipare style cu 16400euro. Iar masina are materiale, antifonare si motor mai bun decat Scala care va avea pret de pornire de 16.000euro. Sa fim seriosi, Kia, Ford sau Hyundai pana si Opel ofera pachete mai atragatoare decat aceasta scala comestizata sa arate bine, dar la o inspectie mai atenta observam cartoanele presate si antifonarea de tot rasul. Masina asta se incadreaza dupa motorizare, specificatii, materiale in 12-15.000euro max, nu pornesti de la 16.000euro cu ea si echipata cat de cat sa coste aproape 20.000euro. Apropo pentru cei care au zis de spatiu, uitati-va la aripile spate cat de tare au latit/marit caroseria ca sa faca masina mai mare pe sasiu de masina din clasa mica (polo/fabia). Arata caraghios si penibil. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vmZdrTB362E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Deenman, 31 May 2019 - 11:45. |
#171
Posted 01 June 2019 - 06:35
Unii oameni nu sunt atenti la detalii si nici pretentiosi. De la distanta mi se pare ca arata fenomenal, asta e suficient pt marea masa.
|
#172
Posted 01 June 2019 - 07:44
Daca citesti cu review-urile facute de presa de specialitate https://www.whatcar....k/review/n19190 , https://www.autocar....iew/skoda/scala , Scala este destul de bine cotata. O parere obiectiva poti sa-ti faci dupa ce o studiezi si faci test drive cu masina. Ce nu place unora, place altora, iar piata auto ofera o gama larga de masini ca sa poata fiecare sa-si aleaga ce-i place dupa criteriile personale de selectie. Skoda nu a facut masini proaste, iar fiabilitatea Skoda nu este cotata ca fiind de proasta reputatie comparativ cu alte masini din grupul VW. In clasa compacta nonpremium sunt destule masini (Focus, Golf, Mazda3, Civic, Leon, Astra, Ceed, i30, Megane, Auris/Corolla, Scala, Tipo, 308) dintre care poti sa alegi dupa gustul propriu masina dorita. Unii cauta confort, altii dinamica si sportivitate, altii insonorizare buna, tinuta de drum, spatiu interior si in portbagaj, altii garda la sol mai ridicata, etc., in functie de nevoile si varsta fiecaruia.
Edited by codesmm, 01 June 2019 - 07:46. |
|
#173
Posted 01 June 2019 - 08:23
De curiozitate am vazut niste comparative directe privind performantele si aprecierea masinilor pe: http://www.zeperfs.c...29-6050.htm  , http://www.zeperfs.c...29-7928.htm  , http://www.zeperfs.c...el5867-7929.htm , http://www.zeperfs.c...56-7929.htm  , http://www.zeperfs.c...-7504.htm  si Scala nu sta deloc rau.
|
#174
Posted 01 June 2019 - 21:46
Ce fanboy esti. Macar daca tot esti asa de informat, afla ca pentru masinile alea insirate acolo competitor direct din partea skoda este Octavia.
Nu scala, scala intra intr-o alta categorie. |
#175
Posted 02 June 2019 - 06:02
Deenman, on 01 iunie 2019 - 21:46, said:
Ce fanboy esti. Macar daca tot esti asa de informat, afla ca pentru masinile alea insirate acolo competitor direct din partea skoda este Octavia. Nu scala, scala intra intr-o alta categorie. Edited by codesmm, 02 June 2019 - 06:04. |
#176
Posted 23 June 2019 - 14:42
Salut. Se pare ca nu a aparut nimic pe gustul meu. Am luat in calcul suplimentarea bugetului cu +/- 5000 euro. Deja se schimba lucrurile si am in vizor noua Mazda CX-30, benzina, cutie automata, 4x2 ... aproximativ 26000 euro. CX30-ul este defapt o Mazda 3 inaltata. Imi place cum arata, am facut test drive cu noua Mazda 3 ( insa cu cutie manuala, cei 122 CP sunt suficienti pentru mine ... mi-a placut . In afara de tractiunea 4x4, care oricum era optionala pentru mine, se incadreaza in cerinte insa evident cu buget suplimentat.
Se poate opta si pentru noul motor skyactiv-x de 180 CP insa costa cu 3000 euro mai mult. Fiind o tehnologie noua prefer sa nu risc pentru 58 CP in plus ce vin la pachet cu + 3000 euro. Momentan CX30 -ul e cap de lista ... ma voi hotara in zilele urmatoare. |
#177
Posted 24 June 2019 - 12:08
|
#178
Posted 24 June 2019 - 12:12
#179
Posted 24 June 2019 - 12:42
#180
Posted 24 June 2019 - 12:50
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users