Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Benzina sau diesel ? Buget +/- 20.000 euro
Last Updated: Jun 26 2019 21:30, Started by
idromega
, May 21 2019 13:46
·
0
#146
Posted 23 May 2019 - 11:44
Deja suntem complet off-topic, cred ca s-a inteles ideea de ambele parti, nu are sens sa prelungim inutil. In mare, parerile sunt cam la fel, depinde doar perspectiva din care vorbeste fiecare.
https://www.torquene...u-impreza-japan |
#147
Posted 23 May 2019 - 11:52
Baxon, on 22 mai 2019 - 22:22, said: Bai afonule , la 20k euro iei Duster chel sau iei varianta de top la echipare ? Ca tot o freci mereu cu aiureli ! La fel si SX4 il iei echipare top la banii aia , ca unu chel care desi e chel la 13 k euro tot are 5 stele euroncap . Tie-ti place sa postezi numai tampenii ca sa faci flame ! Cand o sa evoluezi de la stadiu de amiba sa ma anunti . |
#148
Posted 23 May 2019 - 12:28
Testele Euroencap au fost mult mai dure in 2017. Au aparut surprize.
https://www.auto-bil...ute-135120.html |
#149
Posted 23 May 2019 - 12:29
figo1988, on 23 mai 2019 - 11:11, said:
E ciudat comportamentul pe care-l descrii tu. Eu nu reuseam sa-l obtin decat daca "agresam" masina bine de tot. La tine (in Suedia parca) sunt obligatorii cauciucurile de iarna? Bottom lime, ai dreptate, nu e nevoie 4x4 .. dar e "nice to have". Permite mai multe abuzuri. Asa, si masina mea, in mod full electric e cu tractiune spate. In mod hibrid e cu tractiune fata cu ceva ajutor din spate iar in mod sport e 4x4 permanent. Pot conduce in oricare din moduri cu aceeasi placere si siguranta. |
#150
Posted 23 May 2019 - 12:47
Baxon, on 23 mai 2019 - 12:27, said:
Corect : Mi se pare lipsit de caracter sa dai quote doar la o bucata din mesaj ca sa arati ca, aparent, ti-as fi dat dreptate Dar uite, daca e atat de important sa ti se dea dreptate pe un forum: Ai dreptate. 4x4 ar trebui sa se puna pe absolut orice masina vanduta, inainte de airbaguri, ESP sau ABS. PS: Sau poate mi-a scapat mie si toate masinile din Romania au 400CP, a.i. cazul meu sa fie relevant pentru majoritate. Edited by figo1988, 23 May 2019 - 12:48. |
#151
Posted 23 May 2019 - 15:10
Baxon, on 23 mai 2019 - 12:27, said:
Tu nu stii sa citesti daramite sa mai si intelegi : VIN From Which Rating Applies - all Suzuki SX4's . Repet cand treci de stadiul de amiba sa ma anunti ! Corect : Bine ca mi-ai adus aminte de stadiul de amiba și comportament https://forum.softpe...__fromsearch__1 Mai era unu dar nu îl găsesc acum 😂 Mare om, mare caracter, mare... Ești 👍 |
#152
Posted 23 May 2019 - 15:26
#153
Posted 23 May 2019 - 19:49
Octavian_SK, on 23 mai 2019 - 06:40, said:
treaba lor, banii lor, unde-i surpriza? pentru mine e fix pix si garantia si valoarea de revanzare si am avut "decat" masini noi |
#154
Posted 23 May 2019 - 19:57
figo1988, on 23 mai 2019 - 08:42, said:
Tipul tractiunii conteaza atunci cand accelerezi. Daca ai tractiune pe o singura punte, singura diferenta va fi ca va trebui sa accelerezi mai tarziu/mai putin decat o masina cu tractiune integrala. Si asta doar in conditii meteo dificile. Foarte relevant daca esti pe circuit si alergi dupa secunde, complet irelevant pentru o masina de strada. Am masini cu toate tipurile de tractiune si chiar si la FWD, pe asfalt uscat nu rupe aderenta decat in primele 2 trepte si doar la acceleratie maxima. Si are 240cp Aha, cand accelerezi, in curbe si la deal. Practic, 20 minute pe an. Maaaxim. |
|
#155
Posted 24 May 2019 - 08:43
_-livio-_, on 23 mai 2019 - 19:49, said:
surpriza e in faptul ca sunt oameni si oameni si nu esti reprezentantul tuturor, daca pt tine nu conteaza nu inseamna ca pt nimeni nu conteaza. |
#156
Posted 24 May 2019 - 19:59
Baxon, on 23 mai 2019 - 11:30, said:
Care Subaru are doar tractiune fata ? Intreb ca nu stiu . subaru sunt nașpa. nu vă luați. acum vreo două luni, tot aici pe forum, un gigel ne explica la vreo trei subariști, doi dintre ei la al treilea subaru, că mașinile noastre sunt nașpa. Edited by vali, 24 May 2019 - 20:01. |
#157
Posted 25 May 2019 - 10:34
Deenman, on 21 mai 2019 - 14:12, said:
Compactele lasa-le la pustiuleti, nu-s pt tine. Prea dure, prea scurte: https://www.autovit....html#faa39a515d Orienteaza-te spre asa ceva in defavoarea unui suv/cuv, pt ca o sa consume mai putin si o sa stea mai bine pe sosea la drum lung: https://www.autovit....ml#gallery-open https://www.autovit....ml#gallery-open Alege doar masini care au cutie automata, benzina. Orienteaza-te spre marci care au fiabilitate mai buna, Mazda, Honda. Renault are acel motor foarte reusit si destul de econom, este foarte comoda masina. Nu te orienta spre masina noua, ai ocazia sa cumperi masini rulate 1-2 ani cu garantie ramasa si care au pierdut deja 30% din pretul de noi. Daca iti doresti neaparat suv (ca asa vrea nevasta probabil) incearca sa gasesti un CX5 mai rulat (85.000km) benzina. Vezi ca i-ai recomandat o Mazda revopsita si cu o usa schimbata , in al 2-lea link .Asta n-ar fi o problema daca s-a reparat bine si nu a avut alte daune gen stalpi , dar oricum pretul e de 'virgina'' , mult prea scumpa pentru o masina revopsita. |
#158
Posted 25 May 2019 - 11:56
Dragi colegi, lasati-o mai moale cu Dusterul de 150cp, un tce 150cp 4wd full sare de 20k euro si pana la urma Dusterul nu este altceva decat un Logan cocotat, mai instabil si mai inghesuit. Dusterul merita doar daca va folositi cu adevarat de sistemul de tractiune integrala si de garda la sol.
La 20k euro as cauta un sh putin rulat si cu garantie, ceva de din clasa medie. cavaliere, on 23 mai 2019 - 11:02, said:
Figo, diferentele or fi nesemnificative, dar pentru condus mai tare pe curbe sau iarna pe strazi nedeszapezite, eu am apreciat xdrive-ul fata de rwd. Aici vorbesc de Bmw-uri ca am avut din astea foarte multe si rwd si xdrive. Intr-adevar, pentru cine stie sa conduca, rwd este mult mai misto chiar si pe curbe, chiar si pentru puteri de 200-250 de cai. Dar pentru cine nu e foarte expert in sofat, atunci xdrive este un real ajutor la viraje luate prea tare. In rest, explorer compara 4x4 vs masini cu punte motoare pe fata, unde e absolut normal sa existe torque steer la cuplu mare. Dar intre un rwd si un 4x4, la mers pe asfalt prefer intotdeauna rwd. Se simte mult mai agil, simti lipsa planetarelor pe fata oricat de inteligent este xdrive-ul. Cativa ani, cam 10-15 ani, cat estimezi? Eu am +750Nm pe puntea spate si sincer simt nevoia unui awd, niciodata nu pot sa accelerez tare la viteza mica sau in curbe stranse. |
#159
Posted 25 May 2019 - 14:53
Dusterul full, cel de 150CP, se duce aproape de 20 k Euro. E si in configuratorul de la noi acum.
La ce ai nevoie de un cuplu atat de mare pentru o masina de 1400-1500 kg ? Cu passat-ul in oras mergeam in max treapta 3. Iarna ramanea in parcare ca de nu e facut sa merga prin zapada mare. Eu pe Duster am doar 148Nm si totusi am ajuns prin toti muntii fara probleme. PS: Cati km te tin anvelopele si cat costa una ? Edited by bumpocbum, 25 May 2019 - 15:00. |
|
#160
Posted 27 May 2019 - 10:29
Terminati cu prostiile! Tare va mai place sa atacati alti utilizatori (Baxone, iar!? C'mon!)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yGvcenfq3Uk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si e doar un exemplu! |
#161
Posted 27 May 2019 - 11:44
vali, on 24 mai 2019 - 19:59, said:
Subaru Trezia. subaru sunt nașpa. nu vă luați. acum vreo două luni, tot aici pe forum, un gigel ne explica la vreo trei subariști, doi dintre ei la al treilea Subaru, că mașinile noastre sunt nașpa. Ala-i Subaru doar cu badge-ul ! In realitate e un Daihatsu. Si mai este un Subaru cu o singura punte motoare - BRZ-ul ! Da si asta-i o Toyota cu motor Subaru. PS: Io cred ca-s cel de-al treilea subarist, fiind la al patrulea Subaru ! Si da, ie proaste, nu va luati asa ceva ! PPS: Vad ca iar a inceput discutia cu ”AWD-ul e naspa, nu merita, e degeaba, are doar dezavantaje, ... ” Asta-i o poveste fara sfarsit ! As ca, zic si eu o vorba din batrani: ”Cine are sa-i traiasca, cine nu, sa nu-si doreasca !” Suntem destui cei care trambalam zilnic dupa noi 100-200 kg de fier si consumam benzina in plus, fara rost. Fiti oameni intelepti si nu va luati masini AWD ca-s doar bani aruncati ! Si toti producatorii auto care ofera masini cu tractiune integrala sunt doar niste excroci care vor sa va ia banii degeaba ! Back on topic: @Initiator, ai reusit sa iei vreo decizie sau esti si mai tare-n ceata ? |
#162
Posted 29 May 2019 - 17:33
marr, on 27 mai 2019 - 11:44, said:
@Initiator, ai reusit sa iei vreo decizie sau esti si mai tare-n ceata ? Mi-am format insa o lista restransa. Cap de lista este Suzuki SX4 S-Cross ( benzina, cutie automata, 4x4, 21.000 euro ) intrunind in mare parte cerintele mele si incadrandu-se in buget. Recunosc ca nu este chiar pe gustul meu insa m-am decis sa merg zilele acestea sa fac un test drive. Ramane de vazut daca suntem sau nu "compatibili" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users