Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Benzina sau diesel ? Buget +/- 20.000 euro
Last Updated: Jun 26 2019 21:30, Started by
idromega
, May 21 2019 13:46
·
0
#127
Posted 23 May 2019 - 10:27
Dupa tine ce e mai bun 4 roti din 4 in frana de motor sau doar 2 roti din 4 cu frana de motor ? Pe sosea intreb .
Edited by Baxon, 23 May 2019 - 10:28. |
#129
Posted 23 May 2019 - 10:31
Pai da , ca unii nu pot sa inteleaga tractiunea integrala si o asociaza cu mersul pe coclauri ceea ce e fals !
|
#130
Posted 23 May 2019 - 10:33
Sunt la fel de bune. Daca faci retrogradari agresive care blocheaza temporar rotile e clar ca habar nu ai sa conduci. Si pe sosea si pe circuit asta e o greseala. Pentru ceea ce 99% din soferi inteleg drept frana de motor, chiar e irelevant. Ca sa nu mai spun ca majoritatea sistemelor 4x4 moderne oricum fac frana de motor fix ca un sistem FWD.
Oricum la o masina moderna e mult mai sigur sa apesi pedala de frana decat sa faci frana de motor. Si mai ieftin pe deasupra. |
#131
Posted 23 May 2019 - 10:39
figo1988, on 23 mai 2019 - 08:23, said:
Chiar sunt curios de exemple concrete cand unii dintre voi considerati ca e un mare avantaj sa ai 4x4 pe o masina de strada de putere cel mult medie (<300cp). La iesirea din parcare (unde locuiesc) trebuie sa fac dreapta-dreapta-dreapta ca sa intru pe strada proncipala. Iarna, cu masina cu tractiune fata mai mereu ori imi fugea spatele pe zapada sau intram intr-un derapaj lateral care ducea la o subvirare crasa si aproape am muscat din acostamentul despartitor de sensuri de cateva ori. Cu AWD nu a fost nici unul din simptome .. nici fund care sa fuga si nici derapaj lateral ... Da, la mers normal nu vezi mare diferente dar sunt situatii diverse in care se simte avantajul unui 4x4, chiar si asa handicapat cum e la masinile de strada. |
#132
Posted 23 May 2019 - 10:41
Baxon, on 23 mai 2019 - 10:02, said:
Cand faceam eu off road tu inca umblai in picioare pe sub masa ! E clar acum de ce scrii atatea ineptii pe aici. Alzhaimeru.... Pentru cultura ta generala in tinerete foloseam batrana dacie 1300 si pe camp, prin garla sau mai stiu eu pe unde. Ca sa nu mai zicem de Aro ! Edited by bumpocbum, 23 May 2019 - 10:45. |
#133
Posted 23 May 2019 - 10:42
#134
Posted 23 May 2019 - 10:47
#135
Posted 23 May 2019 - 10:57
@figo 1988 ar trebui sa le spui la astia de la subaru ca-s niste prosti punand tractiune integrala , sa faca bine sa puna doar 2x4 ca tu stii ca au aceleasi comportament , vezi ce-o sa-ti raspunda
|
#136
Posted 23 May 2019 - 10:59
eu te sfatuiesc sa iti iei benzina , la banii astia gasesti ceva foarte bun , Motorina probabil in cativa ani va disparea si din Romania
|
|
#137
Posted 23 May 2019 - 11:00
#138
Posted 23 May 2019 - 11:02
Figo, diferentele or fi nesemnificative, dar pentru condus mai tare pe curbe sau iarna pe strazi nedeszapezite, eu am apreciat xdrive-ul fata de rwd. Aici vorbesc de Bmw-uri ca am avut din astea foarte multe si rwd si xdrive.
Intr-adevar, pentru cine stie sa conduca, rwd este mult mai misto chiar si pe curbe, chiar si pentru puteri de 200-250 de cai. Dar pentru cine nu e foarte expert in sofat, atunci xdrive este un real ajutor la viraje luate prea tare. In rest, explorer compara 4x4 vs masini cu punte motoare pe fata, unde e absolut normal sa existe torque steer la cuplu mare. Dar intre un rwd si un 4x4, la mers pe asfalt prefer intotdeauna rwd. Se simte mult mai agil, simti lipsa planetarelor pe fata oricat de inteligent este xdrive-ul. Maftei2107, on 23 mai 2019 - 10:59, said:
eu te sfatuiesc sa iti iei benzina , la banii astia gasesti ceva foarte bun , Motorina probabil in cativa ani va disparea si din Romania Cativa ani, cam 10-15 ani, cat estimezi? |
#139
Posted 23 May 2019 - 11:03
Eu n-am simțit până acum nevoia unui 4x4.
Indiferent că am umblat pe zăpadă, noroaie (drum forestier), sau drum de piatră ud. Am simțit doar necesitatea unei gărzi mai înalte. (Tinicheaua mea se laudă cu 15cm.) |
#140
Posted 23 May 2019 - 11:11
ro_explorer, on 23 mai 2019 - 10:39, said:
"Mare avantaj" nu e , asta e clar ... dar la accelerari se simte, de exemplu, cu un BMW X2 (192CP - tractiune fata) cu accelerare "pedal to the metal" aveam torque steering iar in curbe mai stranse simteam ESP-ul cum intra sa corecteze spatele care vroia sa fuga. La iesirea din parcare (unde locuiesc) trebuie sa fac dreapta-dreapta-dreapta ca sa intru pe strada proncipala. Iarna, cu masina cu tractiune fata mai mereu ori imi fugea spatele pe zapada sau intram intr-un derapaj lateral care ducea la o subvirare crasa si aproape am muscat din acostamentul despartitor de sensuri de cateva ori. Cu AWD nu a fost nici unul din simptome .. nici fund care sa fuga si nici derapaj lateral ... Da, la mers normal nu vezi mare diferente dar sunt situatii diverse in care se simte avantajul unui 4x4, chiar si asa handicapat cum e la masinile de strada. Ce ziceam mai sus, vorbesc de modul in care conduc majoritatea oamenilor. Discutia a pornit totusi de la utilitatea 4x4 pe autostrada sau pe sosele uscate. Trecand in extrema cealalta, da, incepe sa-si arate utilitatea, evident. Dar, repet, pentru majoritatea oamenilor, adica buget limitat, masini de putere mica (si presupunand ca ramanem doar la soselele romanesti), ar fi multe alte lucruri pe care le-as lua inaintea unui 4x4. In primul si in primul rand, cele mai bune anvelope pe care mi le permit. Mai departe, daca ma intereseaza sa merg iarna prin zapada, as cauta inainte de 4x4 o masina cu garda la sol mai mare, pentru ca nici cel mai tare sistem 4x4 nu te scoate daca ramai pe burta. E ciudat comportamentul pe care-l descrii tu. Eu nu reuseam sa-l obtin decat daca "agresam" masina bine de tot. La tine (in Suedia parca) sunt obligatorii cauciucurile de iarna? Asa da, i-as vedea utilitatea. Am vazut genul asta de abordare mai ales in SUA, unde multi cauta masini 4x4 pentru a trece iarna cu ele, mergand cu cauciucuri de vara. Culmea, mai ales pe masini scumpe. Baxon, on 23 mai 2019 - 10:57, said:
@figo 1988 ar trebui sa le spui la astia de la subaru ca-s niste prosti punand tractiune integrala , sa faca bine sa puna doar 2x4 ca tu stii ca au aceleasi comportament , vezi ce-o sa-ti raspunda Pai Subaru, ca si constructor auto a devenit practic inexistent din pacate Eu le spun celor de la Subaru, atata timp cat le spui tu celor de la BMW, Mercedes, Audi, Volvo, Porsche, Renault, Peugeot, Opel si Ford ca fara 4x4 viata e pustie. Subaru e un producator de nisa, e aiurea sa te referi la ei cand noi am inceput dezbaterea fix de la "majoritatea oamenilor". cavaliere, on 23 mai 2019 - 11:02, said:
Figo, diferentele or fi nesemnificative, dar pentru condus mai tare pe curbe sau iarna pe strazi nedeszapezite, eu am apreciat xdrive-ul fata de rwd. Aici vorbesc de Bmw-uri ca am avut din astea foarte multe si rwd si xdrive. Intr-adevar, pentru cine stie sa conduca, rwd este mult mai misto chiar si pe curbe, chiar si pentru puteri de 200-250 de cai. Dar pentru cine nu e foarte expert in sofat, atunci xdrive este un real ajutor la viraje luate prea tare. In rest, explorer compara 4x4 vs masini cu punte motoare pe fata, unde e absolut normal sa existe torque steer la cuplu mare. Dar intre un rwd si un 4x4, la mers pe asfalt prefer intotdeauna rwd. Se simte mult mai agil, simti lipsa planetarelor pe fata oricat de inteligent este xdrive-ul. Absolut, dar de asta am inceput cu "majoritatea oamenilor". Majoritatea masinilor pe langa care trec sunt conduse foarte conservator, nici nu se pune problema sa fie agresivi pe curbe in conditiile in care eu intru cu viteze 2x si stiu ca sunt inca departe de limita de aderenta. Pentru cine vrea sa conduca repede si sa fie safe, da, 100% de acord. Mai bine 4x4. Unul din motivele pentru care si eu am preferat C43 si nu M3. Daily driver cu putere relativ mare, e mai safe cu 4x4, ca poate nu esti tot timpul 100% conectat si concentrat la ce face masina. |
#141
Posted 23 May 2019 - 11:15
figo1988, on 23 mai 2019 - 11:11, said:
Nu trebuie sa le zic pt ca acestia au masini cu tractiune integrala figo1988, on 23 mai 2019 - 11:11, said: Pentru cine vrea sa conduca repede si sa fie safe, da, 100% de acord. Mai bine 4x4. Unul din motivele pentru care si eu am preferat C43 si nu M3. Daily driver cu putere relativ mare, e mai safe cu 4x4, ca poate nu esti tot timpul 100% conectat si concentrat la ce face masina. |
|
#142
Posted 23 May 2019 - 11:23
Nu am sustinut niciodata altceva. Majoritatea oamenilor nu conduc repede. Deci nu au nevoie de 4x4. Repede nu inseamna sa alerge pe autostrada. Asta am spus de la inceput.
Edited by figo1988, 23 May 2019 - 11:24. |
#143
Posted 23 May 2019 - 11:24
Baxon, on 23 mai 2019 - 11:00, said:
Da stim si prin albia raurilor nesecate .... Au mai incercat din familie sa foloseasca Dacia 1300 pe post de barca dar nu le-a iesit. E drept au facut testu intr-un baraj....cu apa. Erau la pescuit si a cedat digu . Edited by bumpocbum, 23 May 2019 - 11:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users