Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor
 Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs
 Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?
 

Eroare "Missfire Cylinder 3" VW Polo 9N

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,687
  • Înscris: 07.02.2003
Eu cred totusi ca e pe parte electrica/bobina daca bujiile zici ca sunt oki. Am avut asa la o masina. Daca lasi problema nerezolvata si mergi cu rateuri ocazionale ajung deseuri in catalizator si in timp il termina.

Edited by andreic, 22 April 2019 - 14:20.


#20
MihaiCT

MihaiCT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 21.04.2019
Deci.. Am schimbat bobinele intre ele in toate combinatiile posibile. Eroarea continua sa apara la cilindrul 3. Am schimbat apoi si mufele acelea de intra in bobina de inductie ( acelea sunt fisele presupun ? ) . Cea de pe cilindrul 3 am schimbat-o cu cea de pe cilindrul 2. Partea ciudata e ca dupa ce pornesc motorul functioneaza doar cateva secunde, scad turatiile progresiv si se opreste. Sa zicem ca buba ar fi mufa aceea . Intrebarea mea este de ce nu se oprea motorul si cand era conectata la cilindrul 3 atata timp cat eroarea este pe cilindrul 3 .. M-a bagat in ceata.

Am schimbat inapoi mufele la configuratia initiala, si motorul functioneaza. Dar cu aceeasi oscilatie mica a turatiilor iar in mers cand o scot pe liber turatiile cad pt un moment destul de mult dand senzatia ca motorul se va opri.

Edited by MihaiCT, 22 April 2019 - 15:20.


#21
MihaiCT

MihaiCT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 21.04.2019
Usor usor, ajung la frustrare si stres. Am luat fiecare bobina in parte , le-am curatat pe interior, le-am bibilit, le-am dat luciu.. am curatat si mufele .. Nimic. Eroarea continua sa apara. Am mai incercat combinatii ale mufelor. Cum mut mufa cilindrului 3 pe oricare alt cilindru , motorul se opreste imediat dupa pornire, tremurand din toate balamalele. Cum mut mufele la loc cum motorul porneste normal, dar apare eroarea intr-una . Care naiba e logica ..
In timp ce m-am tot chinuit sa mut bobinele si mufele in toate modalitatile, am sezizat ca din capsula motorului pleaca o conducta din plastic care e rupta . Unde intra , habar nu am .. De cand am cumparat masina, eu nu am vazut ca vreodata acea conducta sa vina undeva. Deci probabil este rupta de cand am cumparat-o. Am pus degetul pe ea, nici nu trage nici nu sufla. In schimb continuarea ei pare sa fie in compartimentul motor , unde o alta conducta pare sa nu aiba nici o logica lasata libera asa. La aceasta am pus degetul si face vid, lipindu-mi degetul destul de puternic de teava. Daca aici ar fi trebuit sa vina aceasta conducta rupta, inseamna ca ar fi trebuit sa traga ceva ( aer presupun ) din compartimentul filtrului de aer, sau cel putin de-acolo pare sa plece.

Incerc sa postez cateva imagini cu cconducta rupta si 2 filmari cu trepidatia si sunetul motorului la relanti.

Edited by MihaiCT, 22 April 2019 - 18:23.


#22
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006

 andreic, on 22 aprilie 2019 - 14:19, said:

Eu cred totusi ca e pe parte electrica/bobina daca bujiile zici ca sunt oki.
....sau interna in motor ;)
Prima data trebuie masurata compresia si etanseitatea cilindrilor.
Se mai poate pune osciloscopul pe fiecare bobina si injector astfelse poate vedea daca ajunge comanda si eventual daca finalii din ecu sunt ok.

#23
MihaiCT

MihaiCT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 21.04.2019
[ https://i.postimg.cc/vThL2f2h/1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ https://i.postimg.cc/52YLLhJn/3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.postimg.cc/3NqWwwk7/2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Oare aici se conecta acel furtunel ? Care este scopul componentei din imagine ? Sau asa trebuie sa stea acel furtunel. Traganf aer din compartimentul motor ? Sa contribuie si acest lucru la eroarea din bord ? Cu toate ca marginea cealalta de furtunel din ultima imagine nu pare rupta , ci capatul e taiat curat. Sa fi fost conectate cu vreo reductie ceva ? Am scos de atatea ori capsulla motorului cand am mai facut curat, dar fiind ascuns nu am observat niciodata prezenta acestei conducte.

Vibratie motor   [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bIJDqurdPns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Zgomot toba esapament  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UMx10-yk6jc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Oscilatie turatii [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CMR2IBu-bKc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MihaiCT, 22 April 2019 - 18:42.


#24
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,357
  • Înscris: 22.10.2007
Furtunul intra cumva in cutia filtrului de aer?
Ca asa pare, posibil sa fie furtunul de la recircularea gazelor de carter si ar trebui sa vina din supapa pcv, nu ar trebui sa afecteze mersul motorului in mod normal, doar ca nu e deloc ecologic.

#25
MihaiCT

MihaiCT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 21.04.2019
Da, -livio-, furtunelul acela lung, rupt, intra/iese  din cutia filtrului de aer care face parte din capsula de plastic a motorului. Ideea e ca nu stiu sigur daca furtunelul asta lung se conecta cu celalalt furtunel . Nu am idee. Cum spuneam , habar nu am avut de el pana astazi ..fiind rupt si ascuns in spatele filtrului.

Apropo acum pe seara am zis sa verific bujia cilindrului 3. Bujii care au fost schimbate foarte recent. Am observat ca deja avea depuneri care s-au indepartat usor cu lama unui cutter. Daca spre exemplu vina ar fi pana la urma a bobinelor sau a mufelor ce intra in bobine, bujia neprimind curent cum trebuie , ar fi ajuns sa se inegreasca asa de repede ? Sau pana la urma ar fi de vina supapele arse/uzate ? Pe langa asta de data asta am observat pe bujie ceva umed asa. Carburant nears, ulei, habar nu am ce era. Nu era mult dar nici uscata nu parea sa fie.

Edited by MihaiCT, 22 April 2019 - 20:02.


#26
MihaiCT

MihaiCT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 21.04.2019
Se pare ca schimbarea cablurilor ce intra in bobine, intre ele nu este posibila. Probabil de-asta motorul se opreste cand fac asta. Vad ca este specificat clar ca doar bobinele pot fi verificate prin schimbarea lor intre ele. Nu si cablurile electrice ale bobinei. Este corect ? Logica ar fi ca fiecare cablu trimite un impuls electric intr-o anumita perioada de timp, schimbandu-le intre ele dand peste cap practic timpii sincronizati de aprindere a bujiilor.

Deci daca problema la cilindrul 3 ar fi firele electrice ce se conecteaza la bobina, nu prea as avea de unde sa stiu fiindca nu le pot schimba intre ele. Doar sa cumpar cablaje noi.

Edited by MihaiCT, 22 April 2019 - 20:47.


#27
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
lasa firele asa cum sunt, ca pe motorul asta nu exista fise de bujie ca sa ai ce sa schimbi

la fiecare cilindru vine doar impulsul electric de joasa tensiune de la calculatorul de injectie, daca muti firul ala pe alta bujie da scanteia aiurea

daca nu a mers dupa schimbarea intre ele a bobinelor de inductie si a bujiilor iar eroarea ramane pe cilindrul 3 - inseamna ca chiar e o problema mecanica pe cilindrul 3, probabil supapele

motorul trebuie reparat, demontata chiulasa si vazut ce se poate face

#28
MihaiCT

MihaiCT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 21.04.2019
Astazi am scos complet bobina si am pornit motorul. Se pare ca nici firele electrice ake bobinei nu sunt problema. Face arc electric in interiorul bobinei.
Am comandat un tester de compresie pentru a vedea cum este presiunea in cilindrii. In special inculpatul cu nr 3. In functie de rezultat voi face si testul cu ulei in interiorul cilindrului . Daca compresia creste inseamna ca vinovati sunt segmentii pistonului care nu mai etanseaza. Daca compresia ramane la fel inseamna ca de vina sunt supapele. De aici se explica si consumul mare de ulei care patrunde in camera de ardere ori pe langa segmenti ori pe la supapele de admisie. Cu ocazia asta am invatat fortat si putina mecanica care cu siguranta nu o sa-mi strice pe viitor. Posted Image

#29
SorinMT

SorinMT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 03.08.2008

 MihaiCT, on 21 aprilie 2019 - 18:01, said:

Salut !

Detin de 3 ani un VW Polo 9n, 2002, Motorizare 1.2 12 valve. Benzina.
Acum cateva saptamani s-a aprins martorul Check Engine in bord. Nestiind care este cauza acestei avertizari, am cumparat o interfata OBD care m-a informat ca exista eroarea P0303 - Missfire Cylinder 3. Dupa ce am sters eroarea am schimbat setul de bujii cu unul nou in speranta ca totul revine la normal. Acum 2 zile becul s-a aprins iarasi in bord. Verific din nou cu OBD-ul , aceeasi eroare. Aceasta avertizare in bord vine la pachet si cu o serie de simptome. La relanti motorul pare sa danseze destul de accentuat. Acum nu am idee daca trepidatia asta vizibila a motorului este normala sau nu la motoroarele in 3 pistoanne. In mers vibratiile dispar complet. Pe langa aceste vibratii, tot la relanti apare si o oscilatie a turatiilor. Daca accelerez usor pe loc si ma opresc, turatiile au tendinta sa coboare mai mult decat este normal , pt 1-2 secunde, ca mai apoi sa revina la normal, dand senzatia ca motorul urmeaza sa se opreasca. Alteori exista o oscilatie permanenta la relanti . Iar ca ultim simptom a crescut consumul de ulei, completand pana acum cu aproximativ 1 litru in nici 500 km, trezindu-ma ca se aprinde martorul de ulei in bord, Pana acum nevand niciodata probleme cu consumul de ulei. Din ce m-am informat pana acum , cauzele erorii pot fi multiple. De la bujii, pana la bobine de inductie, presiune in cilidri , valve distruse, fise, etc etc. S-a mai confruntat cineva cu asemenea probleme pana acum ? Ma gandesc sa schimb bobinele intre ele sa vad daca eroarea se muta de la un cilindru la celalalt sau ramane tot pe cilindrul 3.
Salut Mihai,
Au aparut si la mine aceleasi probleme ( Polo 9N 2006,1.2L/12v 47KW)  Ai rezolvat cumva?

Edited by SorinMT, 09 December 2019 - 15:06.


#30
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
1L la 500km e bine stai sa vezi cum e 1L la 250km sau mai putin, tot polo tot 2002 sau 2003, motor 1.2, dupa segmentare si-a revenit, nu complet dar cam 0,5L la 5000km. Practic au fost inlocuite bujii, bobina, niste garnituri, pompa ulei, cand totul se rezolva foarte mai usor, se vindea masina. Mentionez ca nu era acea eroare in bord.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate