![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID

#163
Posted 15 July 2019 - 16:42

Oricum mașinile de test pentru dealeri tot la precomenzi întra deci ai aproape 1000 dintr-un foc
|
#164
Posted 15 July 2019 - 16:56

E treaba lor cum se descurca. Ideea de baza era ca pretul la care ajunge e aberant, iar justificarea aluia din film asisderea. Putea la fel de bine face advertising la un Ford focus care sa fi costat 50k si sa fi spus la fel ca "yeah, sunt o gramada de bani, dar si seria 4 se vinde bine si nici aia nu e ieftina"
![]() |
#165
Posted 15 July 2019 - 17:01

Asta cu prețul cam asa e. Adică în gama aia de preț ai destule variante și trebuie sa vii cu ceva convingător sa ai clienți
|
#166
Posted 15 July 2019 - 17:15

Pai si ti se pare mult 30 de mii de comenzi??? Probabil cam toate vor fi prima versiune, cu autonomie de 330km si foarte putini se vor mai atinge si de optiuni. Cati crezi ca o sa-l ia pe ala de 40k sau de 50 de mii? Mie mi se pare penibil să compari o mașină a cărei preț nu-l știi cu una care speri că va fi mai ieftină fiindcă speri că se va construi o fabrică în Europa. Eu zic să compari chestii reale, totuși. Uite, când va apărea VW ID.3, ia și fă o comparație cu competiția, ca să vedem ce și cum, altfel te cobori la nivelul guguștiucilor iubitori de Tesla. Edited by Mr_nobody_, 15 July 2019 - 17:40. |
#167
Posted 15 July 2019 - 18:40

Cand se va vinde in serie, vom vedea cat costa (si daca preturile vor diferi de astea anunatate) si discutam.. Dar acum am comentat un pret anuntat de un review (de fapt mai multe preturi, functie de versiune). Iar faptul ca (din nou, dupa review) pretul ar sari cu 10 mii de coco pentru fiecare suta de km adaugata la autonomie, fara nici un alt upgrade (pe unde citesti e anuntata o singura versiune de motor), e complet aberant. De asemenea felul in care a pus respectivul problema a fost aberant. Nu inteleg care a problema.
Banuiesc ca un film sau un link e postat pe aici ca sa fie vazut/citit si comentat, nu doar sa se adauge niste pixeli pe o pagina de comment.
Versiunea de bază va apărea în 2021, deci comenzile sunt pentru o versiune mai scumpă, cea care va fi livrată în 2020. Uite astia te contrazic: https://www.adac.de/...eo-elektroauto/ "Der VW ID Neo heißt jetzt VW ID.3 und hat im September auf der IAA Premiere Produktionsstart ist Ende 2019, die Auslieferung beginnt erst Mitte 2020 Drei Batteriegrößen sollen für 330 bis 550 km Reichweite sorgen Der Basispreis soll bei unter 30.000 Euro liegen" si toata sandramaua include si versiunea de baza. PS: da, se pare ca pentru versiunea de 30k comenzile se vor face in 2020, cea de mijloc se va livra anul viitor pe baza comenzilor de anul asta. "Deshalb müssen die Kunden bis Mitte 2020 warten, um das Basismodell mit 45-kWh-Batterie für rund 30.000 Euro bestellen zu können. Dann kommt auch noch die Top-Version mit 77 kWh großer Batterie dazu für bis zu 550 Kilometer Reichweite. Preis: noch unbekannt." "Und Volkswagen hat bereits mit dem sogenannten Pre-Booking begonnen. Wer 1000 Euro anzahlt, kann sich auf der Pre-Booking-Seite des VW ID.3* für einen "frühen Produktionsslot" und das Sondermodell ID.3 1ST registrieren. Das wird mit der mittleren Batterie ausgestattet und soll eine Reichweite von 420 Kilometer nach WLTP schaffen. Der Preis für das Sondermodell soll bei unter 40.000 Euro liegen. Davon ab geht noch die staatliche Förderung für Elektroautos. Im Preis enthalten sind ein Jahr lang 2000 kWh Strom. Die ersten Fahrzeuge werden Mitte 2020 ausgeliefert." Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 18:49. |
#168
Posted 15 July 2019 - 19:09

De asemenea felul in care a pus respectivul problema a fost aberant. Nu inteleg care a problema. Eu cred că nici cei de la VW nu știu exact cât va costa mașina (depinde de prețul bateriilor), au zis doar: sigur nu va costa mai mult de... Totuși, e posibil ca ID.3 long range să fie mult sub 50.000 € în 2021, vom vedea, se anunță scăderi masive la prețul bateriilor, VW a luat scenariul cel mai groaznic, sunt sigur.
da, se pare ca pentru versiunea de 30k comenzile se vor face in 2020, cea de mijloc se va livra anul viitor pe baza comenzilor de anul asta. ![]() |
#169
Posted 15 July 2019 - 19:17

Omul a zis prețurile la toate versurile apoi a zis că și Tesla Model 3 se vinde, deși nici ea nu e ieftină, nu mi se pare nimic aberant în remarca lui, fiindcă vorbim de mașini electrice, deci nu cred că contează atât de mult gama din care fac parte. E aberant in perspectiva faptului ca justifica pretul de 50k prin prisma faptului ca o alta masina, mult superioara, din alta clasa de marime, care are pretul doar un pic mai mare, se vinde bine. Care e cioaca, care era pointul lui? Fara acel comentariu, era o pura informare asupra preturilor, o stire, daca vrei. Cu, a fost o scrematura gazetareasca. Cu alte cuvinte inchipuie-ti ca intr-o anumita zona apartamentele cu 4 camre la 100mp se vand cu 100k de euro. Eu am un 2 camere la 50mp in aceeasi zona, acelasi tip de cladire/constructie si iti cer tie 90k. Si iti spun "yeah, stiu ca pare mult, dar sa stii ca si alea cu 4 camere se vand binisor si is scumpe". Ba iti mai bag si argumentul pe stilul unor argumente de aici " ce nevoie ai avea de 100mp, iti ajung astia 50, deci poti sa-mi dai 90 de mii". Te-as convinge sa mi-l cumperi?
daca e mult sub (nu cum vorbea tipul ala de 29.999, respectiv 39.999 si 49.999) aia e altceva. Atunci ramane de vazut. Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 19:25. |
#170
Posted 15 July 2019 - 19:47

daca e mult sub (nu cum vorbea tipul ala de 29.999, respectiv 39.999 si 49.999) aia e altceva. Atunci ramane de vazut. |
#171
Posted 15 July 2019 - 20:13

Primele VW ID o sa le fabrice in pierdere. Nu va asteptati sa scada preturile prea curand.
https://www.thedrive...t-a-loss-report |
#172
Posted 15 July 2019 - 20:32

Primele VW ID o sa le fabrice in pierdere. Nu va asteptati sa scada preturile prea curand. https://www.thedrive...t-a-loss-report “I hope you don’t buy it because every time I sell one it costs me $14,000,” he said to the audience at the Brookings Institution about the 500e. “I’m honest enough to tell you that.” https://www.reuters....N0O71MS20140521 Tesla ar avea probleme mai serioase decât are deja dacă ar vinde numai Model 3 standard range chel. Eu cred că VW nu ar produce mașini electrice dacă nu ar avea probleme cu normele de emisii. Ei sunt foarte conștienți că nu vor face profit din vânzarea lor, cel puțin nu în primii ani, nu au cum, volumul va fi prea mic și investițiile prea mari, dar se pregătesc pentru viitorul electric și poate evită niște amenzi. |
#173
Posted 15 July 2019 - 20:34

E treaba lor cum se descurca. Ideea de baza era ca pretul la care ajunge e aberant, iar justificarea aluia din film asisderea. Putea la fel de bine face advertising la un Ford focus care sa fi costat 50k si sa fi spus la fel ca "yeah, sunt o gramada de bani, dar si seria 4 se vinde bine si nici aia nu e ieftina" ![]() Lucrurile se pot schimba intre timp. Daca e mare pretul raman cu ele pe stoc si intra Vw-ul in faliment. Yeeeehhh! |
|
#174
Posted 15 July 2019 - 20:53

E aberant in perspectiva faptului ca justifica pretul de 50k prin prisma faptului ca o alta masina, mult superioara, din alta clasa de marime, care are pretul doar un pic mai mare, se vinde bine. ![]() Deci, nu prea merită, să fim serioși. |
#176
Posted 15 July 2019 - 22:35

Se cunosc prea puține lucruri. Tu ai auzit de o versiune de motor, ăștia zic că sunt două variante de motoare, eu am auzit că va exista un model cu două motoare (4x4), deci în total 3 variante. pai de varianta cu alea 2 motoare stiu si eu, unul de 150kw si altul de 80, care dau un output de 201cp si 350Nm. Cred ca aia vroiau totusi sa zica tot cp pentru fiecare din motoare. Altfel din 230Kw sa ai output doar 201cp, ar fi ciudat. Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 22:42. |
#177
Posted 15 July 2019 - 22:35

Comparația pe care majoritatea oamenilor o vor face va fi de genul: VW Golf vs VW ID.3. VW Golf, modelul de bază, chel, costă vreo 21.000 de euro Ă®n Germania, cred că Ă®l poți cumpăra cu <20.000 de euro cu discount. Dacă modelul din 2020 va costa 40.000 de euro, Ă®ți dai seama câtă benzină poți cumpăra de 20.000 de euro? Dacă prețul benzinei e 1,5 euro/L, poți cumpăra vreo 13 tone de benzină cu banii ăia, care benzină ți-ar ajunge pentru vreo 260.000 km. ![]() Deci, nu prea merită, să fim serioși. ![]() |
#178
Posted 15 July 2019 - 23:18

Versiunea de bază va apărea Ă®n 2021, deci comenzile sunt pentru o versiune mai scumpă, cea care va fi livrată Ă®n 2020. Mie mi se pare penibil să compari o mașină a cărei preț nu-l știi cu una care speri că va fi mai ieftină fiindcă speri că se va construi o fabrică Ă®n Europa. Eu zic să compari chestii reale, totuși. Uite, când va apărea VW ID.3, ia și fă o comparație cu competiția, ca să vedem ce și cum, altfel te cobori la nivelul guguștiucilor iubitori de Tesla. Iar tu când comparai măreața producție viitoare a lui ID cu producția actuală a Tesla te incadrai in categoria guguștiucilor hateri de Tesla, nu-i așa ![]() |
#179
Posted 16 July 2019 - 06:54

Iar tu când comparai măreața producție viitoare a lui ID cu producția actuală a Tesla te incadrai in categoria guguștiucilor hateri de Tesla, nu-i așa ![]() |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users