Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#145
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostMr_nobody_, on 11 iulie 2019 - 10:46, said:

N-am cifre actuale, dar până la sfârșitul lui 2017, în Europa s-au vândut:

Nici trollingul nu mai e ce a fost. :lol: Eu as vrea datele de vanzari de pe la sfarsitul lui 2004 daca se poate, sunt curios cum a influentat proaspata alegere a lui Basescu vanzarile de electrice.

#146
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postfigo1988, on 12 iulie 2019 - 11:23, said:



Nici trollingul nu mai e ce a fost. :lol: Eu as vrea datele de vanzari de pe la sfarsitul lui 2004 daca se poate, sunt curios cum a influentat proaspata alegere a lui Basescu vanzarile de electrice.

Meh. Face asta de cand a inceput sa posteze. Alege bucati de statistici si informatii convenabile pentru punctul lui de vedere (Tesla e naspa) si ignora sau cel mult minimizeaza restul.

Dar el e obiectiv si impartial, e numai o coincidenta felul cum isi alege informatiile :))

#147
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Eu zic ca pierderile nu sunt o estimare buna a ceea ce se intampla in companie. Da pierderile sunt importante pentru investitori dar nu zic mare lucru despre evolutia companiei.

Nu am cunostinte de specialitate dar eu vad asa:

Pierderi =  cash investitori + profit vanzare masini - cheltuieli extindere,constructii fabrici - cheltuieli operare
Valoare companie = valoare mijloace fixe(achizitionate din banii investitorilor sau profit) + valoare brand - cash investitori - datorii

Deci pierderile nu se reflecta in mod direct in valoarea totala a companiei. Sunt pierderi pentru investitori, dar compania creste in acelasi timp si cresterea ar putea fi mult mai mare decat banii investiti. Investitorii au o felie din ceva care se face din ce in ce mai mare, deci si investitia lor creste, chiar daca nu primesc banii investiti in mod direct.

Edited by bzalex, 12 July 2019 - 14:33.


#148
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@bzalex- modelul de business Tesla este complet diferit, plus faza ciclului de viata al companiei si/sau produselor. În faza de lansare sau în cea de creștere sunt normale pierderile pt ca nu s-a amortizat investițiile plus ca ai cheltuieli mari de promovare, cu resursa umana etc. Producãtorii auto clasici sunt în faza de maturitate si/sau declin, unde regula este obținerea de profit. Ținând cont de ciclul industriei, eu cred ca în max 10 ani Tesla va fi în postura VW și viceversa. Ce încearcã VAG și ceilalți producãtori clasici este sa mute profiturile din vânzãrile ICE în profit pe vânzãri de electrice (practic sa "ardã" etape din ciclul de viata al produsului). Dacã le reușește, vor domina piața, dacã nu vor trebui sa se mulțumeascã cu postura de jucãtori de mana a doua.

#149
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Posttatalor51, on 12 iulie 2019 - 11:28, said:

Dar el e obiectiv si impartial, e numai o coincidenta felul cum isi alege informatiile Posted Image)
Nu am găsit informații mai recente, puteți să aduceți informații mai recente, nu mă deranjează, dimpotrivă.

View Postedi10000, on 12 iulie 2019 - 17:31, said:

Ținând cont de ciclul industriei, eu cred ca în max 10 ani Tesla va fi în postura VW și viceversa. Ce încearcă VAG și ceilalți producători clasici este sa mute profiturile din vânzările ICE în profit pe vânzări de electrice (practic sa "ardă" etape din ciclul de viata al produsului).
Tu nu înțelegi ceva: producătorii de ICE își permit să investească multe miliarde de $ în mașini electrice (din profiturile din ICE), au deja infrastructuă (rețele de dealeri și service-uri autorizate), își permit să vândă mașini electrice și pe pierdere și tot să iasă pe profit la sfârșit de an. Tesla nu-și permite nimic din toate astea, are numai datorii și promisiuni.

#150
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,245
  • Înscris: 23.07.2014
In principiu da, constructorii clasici (sau consacrati) au cam toate avantajele (de ordin financiar, de distributie, de infrastructura etc.). Si pe partea de medie-presa-advertising. Tesla e in postura de underdog in momentul de fata, dar cu atat va fi meritul mai mare cand se va ridica.

Au totusi head-start puternic in domeniul tehnologiei, ei s-au definit in domeniul asta, ceilalti de acuma sapa...

Edited by SorinGT, 12 July 2019 - 19:58.


#151
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017
Se discuta la un moment dat de mărimea lui VW ID.3, care e între VW Golf și Polo, dar e la fel de încăpător ca VW Golf din cauza faptului că are botul mai scurt. Eram curios care sunt cele mai populare mașini din Europa (le cam bănuiam):
1. VW Golf
2. Renault Clio
3. VW Polo
4. Ford Fiesta
5. Nissan Qashqai
6. Peugeot 208
7. VW Tiguan
8. Skoda Octavia
9. Toyota Yaris
10. Opel Corsa
https://readcars.co/...t-popular-cars/

Deci, mașinile mici și foarte mici sunt populare în Europa.

#152
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,245
  • Înscris: 23.07.2014
Or fi, dar vorbeam despre altceva atunci.

#153
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,460
  • Înscris: 30.10.2003
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RENix0of9Dw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca nu stiti olandeza, aveti subtitrare.

#154
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,245
  • Înscris: 23.07.2014
"just below 50k euros" cu bateria de 550km??? Si pe urma spune ca Tesla 3 e a treia masina vanduta in Olanda, pe bune? Pai cu ce naiba comparam, cu Long Range (560km), clasa medie, care baga sub radical performantele id-ului, arata de tz^ ori mai bine si pina la care ar trebui sa mai pui 4500?

  Deci care ar fi aici alternativa mai accesibila la Tesla? Dar dupa ce s-o construi o Tesla factory in Europa si long range ar putea cobora (in urma eliminarii taxei de import + shipping) pe la 47-48K?

Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 13:14.


#155
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostSorinGT, on 15 iulie 2019 - 13:07, said:

Deci care ar fi aici alternativa mai accesibila la Tesla? Dar dupa ce s-o construi o Tesla factory in Europa si long range ar putea cobora (in urma eliminarii taxei de import + shipping) pe la 47-48K?
Păi stai, că Musk a zis că până la sfârșitul lui 2020 va avea un milion de robotaxiuri și nu va mai vinde mașini Tesla muritorilor de rând, decât dacă vom plăti o avere pe ele, fiindcă va fi mai profitabil să facă robotaxiuri decât să vândă mașini. Deci, cumpărați mașini Tesla cât mai puteți, vor valora o avere în curând. Posted Image

P.S. Nu am inventat nimic, Musk a zis toate astea. Căutați ce scrie pe Twitter.

Edited by Mr_nobody_, 15 July 2019 - 14:30.


#156
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,245
  • Înscris: 23.07.2014

View PostMr_nobody_, on 15 iulie 2019 - 14:28, said:

Păi stai, că Musk a zis că până la sfârșitul lui 2020 va avea un milion de robotaxiuri și nu va mai vinde mașini Tesla muritorilor de rând, decât dacă vom plăti o avere pe ele, fiindcă va fi mai profitabil să facă robotaxiuri decât să vândă mașini. Deci, cumpărați mașini Tesla cât mai puteți, vor valora o avere în curând. Posted Image

Ne-om face griji atunci, deocamdata situatia e cea prezenta.  Pretul ala tot o aberatie ramane. O sa fie amuzant daca i-or face o baterie de 800km si or cere pe el cat pe un performance, un I4 sau chiar un Tesla S. "Just below 80.000 euros!", ca vad ca e suta de km in plus la baterie (atat, nika altceva) si  poc,10k in plus la pret. Banui ca s-or gasi si atunci care sa strige "bravo VW!!!"

Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 15:00.


#157
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,460
  • Înscris: 30.10.2003

View PostSorinGT, on 15 iulie 2019 - 13:07, said:

"just below 50k euros" cu bateria de 550km??? Si pe urma spune ca Tesla 3 e a treia masina vanduta in Olanda, pe bune? Pai cu ce naiba comparam, cu Long Range (560km), clasa medie, care baga sub radical performantele id-ului, arata de tz^ ori mai bine si pina la care ar trebui sa mai pui 4500?
Cui ii trebuie performante? E cumva impresia ca toti vor motor de 2,5 l cu 300 CP? Citesc pe motor-talk.de. Unora le ajunge si varianta de 330 km sau cat o fi. Altii vor range de 420 km. De ce nu si-au luat Tesla si si-au comandat ID?

#158
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,245
  • Înscris: 23.07.2014

View PostBursul, on 15 iulie 2019 - 15:59, said:

Cui ii trebuie performante?

N-ai inteles, sau te faci ca nu...ca de pret nu zici nimic. Plusurile se platesc, minusurile trebuie sa se vada printr-un pret mai mic. Ca exemple de +/-, performantele, clasa de marime. Ca lui cutarescu ii ajunge un Golf de 150cp, perfect, asta nu justifica acel golf sa coste cat un C-class amg53. Asa de ce n-ar costa si matizul cat golful ala?

Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 16:08.


#159
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,460
  • Înscris: 30.10.2003
Noah, ai impresia ca se justifica pretul IPhone-ului? Ia uite cati il cumpara.
Marketingul o sa-si faca treaba, iar VW va ajunge la cele 30.000 de comenzi.
Daca nu o sa le cumpere intern si ofocial tot va fi 30.000, ca doar n-or fi prosti.

Daca pentru tine nu se justifica, poate pentru altii e indeajuns. Totusi sa vedem in septembrie cum sta treaba.

Edited by Bursul, 15 July 2019 - 16:11.


#160
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,245
  • Înscris: 23.07.2014

View PostBursul, on 15 iulie 2019 - 16:09, said:

Noah, ai impresia ca se justifica pretul IPhone-ului? Ia uite cati il cumpara.
Marketingul o sa-si faca treaba, iar VW va ajunge la cele 30.000 de comenzi.
Daca nu o sa le cumpere intern si ofocial tot va fi 30.000, ca doar n-or fi prosti.

Pai si ti se pare mult 30 de mii de comenzi??? Probabil cam toate vor fi prima versiune, cu autonomie de 330km si foarte putini se vor mai atinge si de optiuni. Cati crezi ca o sa-l ia pe ala de 40k sau de 50 de mii?

Edited by SorinGT, 15 July 2019 - 16:13.


#161
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,460
  • Înscris: 30.10.2003
Nu stiu cat de mult conteaza. Cred ca important e sa se vanda lotul de 30.000 Dupa aia mai vad ei.

#162
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Eu l-as lua pe cel de 77kWh daca pretul ar fi sub 45k

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate