Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
#199
Posted 17 July 2019 - 13:06
Se pare că nu ai înțeles nimic din acel articol și fiind hater Tesla nici nu știi nimic despre ele de vorbești de o platformă pentru Model S și Model X de 7 ani.
Și nu le-am cântat prohodul, deși as dori asta, ci doar am spus că atunci când vor lansa producția de masă pe o platformă deja învechită, vor scoate produse cel mult mediocre. Ceva de genul cum au vorbit cu mult înainte de Audi e-tron prezentat cu performante de Tesla killer iar produsul final a fost unul cu mult sub Model X la specificații. Edited by Ford4, 17 July 2019 - 13:14. |
#200
Posted 17 July 2019 - 13:14
#201
Posted 17 July 2019 - 13:16
Păi nu are ce pune alături că ID-ul e doar in stadiul de prototip plimbat prin lume că sa mai anime fanii că el.
|
#202
Posted 17 July 2019 - 13:19
Ford4, on 17 iulie 2019 - 13:06, said:
Se pare că nu ai înțeles nimic din acel articol și fiind hater Tesla nici nu știi nimic despre ele de vorbești de o platformă pentru Model S și Model X de 7 ani. Ești conștient că Tesla e cu un picior în groapă, nu? Deci, despre ce vorbim? |
#203
Posted 17 July 2019 - 13:21
#206
Posted 17 July 2019 - 13:29
#207
Posted 17 July 2019 - 13:51
Ford4, on 17 iulie 2019 - 13:29, said:
Când nu mai ai argumente o dai iar în diverse, măi unbrutus ? Pe de altă parte VW a avut profituri decente, chiar și cu scandalul dieselgate. Deci ce contează platforma avansată dacă nu prea se vinde? Poate că e mai bine că Tesla vrea să devină companie de taxiuri, că nu a reușit să facă profit vânzând mașini. |
#208
Posted 17 July 2019 - 13:57
Mr_nobody_, on 17 iulie 2019 - 13:51, said:
Ce argument e mai bun decât vânzările și profitul? Pai cun vanzarile sta de departe cel mai bine pe segmentul electric. Nu fac masini conventionale si n-are rost sa se apuce de acum (si nici nu cred ca s-au gandit vreodata la asa ceva). Mr_nobody_, on 17 iulie 2019 - 13:51, said:
Deci ce contează platforma avansată dacă nu prea se vinde? e tendentioasa exprimarea, spui de parca ar fi problema marcii. Masinile electrice inca in general nu au vanzari masive, dar vor creste. Edited by SorinGT, 17 July 2019 - 13:59. |
|
#209
Posted 17 July 2019 - 14:21
Mr_nobody_, on 17 iulie 2019 - 13:51, said: Ce argument e mai bun decât vânzările și profitul? A avut Tesla vreun an profitabil Ă®n existența ei? ĂŽți zic eu, nu. A avut pierderi an de an, de vreo 10 ani. Nu-s expert la capitalism, dar parcă nu e bine. Pe de altă parte VW a avut profituri decente, chiar și cu scandalul dieselgate. Deci ce contează platforma avansată dacă nu prea se vinde? Poate că e mai bine că Tesla vrea să devină companie de taxiuri, că nu a reușit să facă profit vânzând mașini. De ce mai răspunzi daca tot nu ai de gând să răspunzi la subiect ? |
#210
Posted 17 July 2019 - 14:25
SorinGT, on 17 iulie 2019 - 13:57, said:
Pai cun vanzarile sta de departe cel mai bine pe segmentul electric. Pe mine mă deranjează că mașinile electrice nu prea se vând, de asta îmi pare bine că VW ia în serios problema și investește niște zeci de miliarde de euro în problema asta, sper să îi urmeze exemplul și ceilalți mari producători. Mi-e totuna cine va domina piața, dar aș vrea să apară mai repede mașini electrice competitive. Din punctul meu de vedere, Tesla a eșuat lamentabil, dar vreau să reușească cineva, oricine. |
#211
Posted 17 July 2019 - 14:40
Mr_nobody_, on 17 iulie 2019 - 14:25, said:
Da, Tesla a vândut <250.000 din 1,5 milioane de mașini electrice, din 80 de milioane de mașini, în 2018, excepțional, n-am ce zice. Iar esti tendentios. Amesteci vanzarile masinilor electrice cu cele conventionale, apoi faci versus intre Tesla si toti ceilalti producatori laolalta ( adica 1 contra 15 sau mai multi). Secundo, trebuie sa aduni urmatoriii 4 constructori clasati ca sa egaleze vanzarile Tesla. Iar in al treilea rand, nu mi-e clar de unde ai scos 1,5 milioane. Stii ceva date mai actualizate fata de astea?: https://cleantechnic...obal-ev-market/ Edited by SorinGT, 17 July 2019 - 14:42. |
#212
Posted 17 July 2019 - 15:24
SorinGT, on 17 iulie 2019 - 14:40, said:
nu mi-e clar de unde ai scos 1,5 milioane. Stii ceva date mai actualizate fata de astea? https://insideevs.co...tric-cars-sold/ Tesla, după 16 ani de existență ca companie, nu a reușit să vândă nici cât Dacia, cred că Dacia vinde cam de 2x mai multe mașini decât Tesla. Bine, asta nu ar conta dacă ar fi măcar pe profit, dar nu e, tu-ți dai seama cât de praf sunt ăștia? |
#213
Posted 17 July 2019 - 15:31
Vad ca-s bagate si PHEV-uri in lista. Si intr-un link si in celalalt tabelele aduna 1 milion de full electrice (996k, mai exact). Cred ca alea is corect sa se Puna, din moment ce Tesla n-a facut masini pe benzina, ca sa faca apoi hibride.
Mr_nobody_, on 17 iulie 2019 - 15:24, said:
Tesla, după 16 ani de existență ca companie, nu a reușit să vândă nici cât Dacia, Comparatia asta nici n-am de ce s-o iau in considerare. Masini noi la 10-14k de euro comparate cu masini la 43-100k. Prima e o masina de larg consum, omul stie ca-si ia masina noua foarte ieftina. Comparatia cu Dacia iti place, dar cu seria3-4, Audi a4-a5 si c-class nu-ti place. |
|
#214
Posted 17 July 2019 - 15:34
SorinGT, on 17 iulie 2019 - 15:31, said:
Vad ca-s bagate si PHEV-uri in lista. Si intr-un link si in celalalt tabelele aduna 1 milion de full electrice (996k, mai exact). Cred ca alea is corect sa se Puna, din moment ce Tesla n-a facut masini pe benzina, ca sa faca apoi hibride. |
#215
Posted 17 July 2019 - 15:38
Is date procentele aiurea atunci? Uita-te inca o data in tabela. Green e full-electric (996k), yellow e phev. Total 2,018 mil.
Si intr-un link si in celalalt e aceiasi tabela. Edited by SorinGT, 17 July 2019 - 15:40. |
#216
Posted 17 July 2019 - 15:51
SorinGT, on 17 iulie 2019 - 15:31, said:
Comparatia asta nici n-am de ce s-o iau in considerare. VW ID osa fie un hit, atunci cand va exista cu adevarat pe piata. Pana atunci ma bucur ca a fost anuntat. Din aceeasi clasa nici cu mini electric nu imi este rusine ... Pana la a vorbi numere de vanzari, profit si performante mai trebuie sa asteptam un pic insa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users