Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#181
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostMicroEdge, on 16 iulie 2019 - 11:20, said:

Nu are rost sa te iei după capacitatea uzinei. De ex Kia are probleme cu bateriile, nu reușesc sa cumpere cât au nevoie și asta duce la luni bune de așteptare Posted Image
VW și-a asigurat necesarul de baterii prin contractul cu Northvolt.
https://www.volkswag...rthvolt-ab-5078

#182
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostMr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 12:04, said:

VW și-a asigurat necesarul de baterii prin contractul cu Northvolt.
https://www.volkswag...rthvolt-ab-5078

Deloc chiar. Capacitate 16GWh, dupa cum scrie chiar in comunicatul lor. Ca idee, Gigafactory-ul Tesla e la 23GWh acum, cu capacitate pana la 35GWh.

#183
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postfigo1988, on 16 iulie 2019 - 12:38, said:

Deloc chiar. Capacitate 16GWh, dupa cum scrie chiar in comunicatul lor. Ca idee, Gigafactory-ul Tesla e la 23GWh acum, cu capacitate pana la 35GWh.
Încerc să-mi fac o idee ce înseamnă cifrele astea. 16 GWh = 16.000.000 kWh. Dacă ar băga baterii de 50 kWh în mașini, ar putea produce 320.000 de mașini. Poate au și alți furnizori, nu știu detaliile, dar omul de la VW a zis că au aranjat deja toate detaliile și că nu vor exista probleme cu bateriile.

Vezi minutul 11: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/q2Tqw9LX3QE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#184
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@figo
Nu pica in plasa celor care compara mere cu pere si capacitati actuale de productie ale Tesla cu planurile pe hartie ale VW. Nu am nimic cu VW si ID-ul asta, pana la urma o masina electrica in plus inseamna o afumatoare mai putin pe strazi. Dar cand incearca sa arunce cu rahat in Tesla, pionierul datorita caruia sa întâmplă toate aceste schimbări nu demonstrează decat viziunea ingusta pe care o au.
@mr-nobody, scrie cu degețelele tale cam prin ce an va fi operationala fabrica Northvolt. Iti dai seama de ridicolul comparatiilor tale?

View PostMr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 13:42, said:

dar omul de la VW a zis că au aranjat deja toate detaliile și că nu vor exista probleme cu bateriile.
Asa ziceau inca din 2013 cand au anunțat E-Tron-ul, ca va rupe tot. In realitate au probleme cu cantitatea de baterii furnizate.

Edited by inuendo0, 16 July 2019 - 13:51.


#185
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:

cand incearca sa arunce cu rahat in Tesla, pionierul datorita caruia sa întâmplă toate aceste schimbări nu demonstrează decat viziunea ingusta pe care o au.
Cine încearcă să arunce cu rahat în Tesla?
Apropo de pionieri, știi de ce a apărut compania Tesla? Fiindcă GM a renunțat la a mai face mașini electrice și le-a casat pe toate (erau în leasing toate).

Trecerea la mașini electrice s-ar fi întâmplat oricum, dar e posibil ca Tesla să fi accelerat progresul, recunosc.

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:

scrie cu degețelele tale cam prin ce an va fi operationala fabrica Northvolt. Iti dai seama de ridicolul comparatiilor tale?
Ei zic că prima parte va fi terminată în 2020:
The first quarter of the factory will be completed in 2020. Ramping up to full capacity, Northvolt Ett will produce 32 GWh of battery capacity per year.
https://northvolt.com/production/

#186
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostMr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 14:12, said:

Cine Ă®ncearcă să arunce cu rahat Ă®n Tesla?
Prima ta postare pe acest topic:

View PostMr_nobody_, on 09 mai 2019 - 12:20, said:

Diferența dintre Tesla și VW e că VW face mașini relativ fiabile. Tesla e tot timpul pe ultimele locuri la fiabilitate.
QED

#187
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:

@figo
Nu pica in plasa celor care compara mere cu pere si capacitati actuale de productie ale Tesla cu planurile pe hartie ale VW. Nu am nimic cu VW si ID-ul asta, pana la urma o masina electrica in plus inseamna o afumatoare mai putin pe strazi. Dar cand incearca sa arunce cu rahat in Tesla, pionierul datorita caruia sa întâmplă toate aceste schimbări nu demonstrează decat viziunea ingusta pe care o au.
@mr-nobody, scrie cu degețelele tale cam prin ce an va fi operationala fabrica Northvolt. Iti dai seama de ridicolul comparatiilor tale?


Asa ziceau inca din 2013 cand au anunțat E-Tron-ul, ca va rupe tot. In realitate au probleme cu cantitatea de baterii furnizate.

Eu as zice sa nu pice in plasa lui unbrutus care după ce s-au văzut ignorat de toți a trecut pe noul username. A încercat să se prefacă, dar stilul îl dă de gol, fiind diferit de ceilalți închinători la moaștele VW și hateri de Tesla

#188
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 14:20, said:

Prima ta postare pe acest topic:
Din analiza a 29 de companii, Tesla e pe locul 27 la fiabilitate:
https://www.cnbc.com...ports-says.html

Dar uite un articol proaspăt:
https://www.theverge...targets-model-3

Se pare că din dorința de a produce cât mai multe mașini, cât mai rapid, au ajuns să facă o treabă de mântuială: șuruburi lipsă, folosirea de bandă adezivă unde apar probleme, sar peste teste. E mentalitatea specifică Tesla: livrează acum, repară mai târziu. Sincer, eu m-am mirat când am văzut în ce condiții sunt produse mașinile Tesla în cortul cela, în ce secol suntem?

Dar chestia asta nu e nouă, în 2016 o mașină Tesla a luat foc fiindcă un șurub care trebuia strâns de un robot a fost strâns de un om (nu prea bine).
Tesla subsequently determined that the vehicle in question had a "bolted electrical connection" which would normally have been tightened by a robot, but which in this case had been "improperly tightened" by a human, causing the fire.
https://electrek.co/...ed-human-robot/

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:

Asa ziceau inca din 2013 cand au anunțat E-Tron-ul, ca va rupe tot. In realitate au probleme cu cantitatea de baterii furnizate.
Se pare că au investit serios în baterii:
VW says battery cell contracts for massive EV ramp up are secured ‘for first few years’
https://electrek.co/...amp-up-secured/

Acolo zice că au făcut contracte în valoare de 48 de miliarde de dolari pentru baterii. E o sumă impresionantă. VW speră să producă vreo 3 milioane de mașini electrice pe an până în 2025. Au planuri mari, n-am ce zice, dar au mulți bani, deci își permit planuri mari.

#189
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostMr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 14:52, said:

Sincer, eu m-am mirat când am văzut Ă®n ce condiții sunt produse mașinile Tesla Ă®n cortul cela, Ă®n ce secol suntem?
A mea a fost produsa in "cortul" acela. Te invit sa o vezi in realitate, nu ce zici tu ca ai "vazut" pe net si in articole. Deci ceea ce ziceam de aruncatul cu rahat.
Ai probleme mai mari decat mi-am imaginat.

View PostMr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 14:52, said:

Se pare că au investit serios Ă®n baterii:

Acolo zice că au făcut contracte Ă®n valoare de 48 de miliarde de dolari pentru baterii. E o sumă impresionantă.
Si atunci de ce au redus la jumatate productia de E-Tron, si au recunoscut ca LG nu le livreaza destule baterii? Nu-ti dai seama ca planurile mărețe se lovesc de realitatea crunta? Cine e gugustiugul acum?

#190
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 14:58, said:

A mea a fost produsa in "cortul" acela. Te invit sa o vezi in realitate, nu ce zici tu ca ai "vazut" pe net si in articole. Deci ceea ce ziceam de aruncatul cu rahat.
Ai probleme mai mari decat mi-am imaginat.
Nu am zis că toate mașinile ies prost de acolo, dar unele vor ieși cu probleme și unii cumpărători se vor întreba de ce au dat o căruță de bani pe o mașină care are probleme în stil Dacia.

Eu nu am probleme cu nimic/nimeni, mă mai mir și eu de circul Tesla. Partea amuzantă e că nici măcar nu sunt fanul vreunui producător auto. Nu mi-a plăcut niciodată VW (Golf-ul arată ca o cutie pe roți). Mi-a plăcut Ford Focus-ul, dar de când am văzut că au vândut intenționat mașini cu transmisii defectuase, chiar nu cred că voi mai cumpăra vreo mașină de la ei. Cred că dacă ar fi să cumpăr mâine o mașină nouă, probabil aș lua o Kia Ceed sau o Mazda 3. :D

#191
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Wow, si pe acest topic ati inceput a face hate?

#192
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postinuendo0, on 16 iulie 2019 - 15:03, said:

Si atunci de ce au redus la jumatate productia de E-Tron, si au recunoscut ca LG nu le livreaza destule baterii? Nu-ti dai seama ca planurile mărețe se lovesc de realitatea crunta? Cine e gugustiugul acum?
Producția de Audi e-Tron planificată pe 2019 a scăzut de la 55.000 la 45.000 din cauza bateriilor de la LG, dar uite ce zice un reprezentant VW:
"I can confirm that for the first years of our plan, a sufficient supply of cells has been contractually secured," said Thomas Ulbrich, VW brand management board member in charge of electric mobility, adding this was the case until 2023.
https://europe.auton...d-first-ev-wave

E clar că se referă la producția de ID, cea care va începe la sfârșitul acestui an.

#193
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Păi guguștiucii cred orice le spune orice popă de la VW :) !

#194
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostFord4, on 16 iulie 2019 - 19:36, said:

Păi guguștiucii cred orice le spune orice popă de la VW Posted Image !
Rămâne de văzut ce și cum. Oricum, nimeni nu-l bate pe Musk la exagerări. După ce fumează niște iarbă scrie niște lucruri pe Twitter de rămâi perplex și are o armată de guguștiuci care înghit toate aberațiile. :lol:

#195
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Asta-i cu fraierii. Rămân perplecși la ce nu înțeleg și sunt ușor de dus de nas de propagandiști experimentați cum sunt cei de la VW.

#196
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,457
  • Înscris: 30.10.2003

View Postmihalexmihalex, on 16 iulie 2019 - 18:11, said:

Wow, si pe acest topic ati inceput a face hate?
Lupta trebuie dusa peste tot, pe toate fronturile, prin orice mijloace.

Si ca sa nu fim off topic:
https://insideevs.co...py-new-zealand/

[ https://pbs.twimg.com/media/D_k0NnkUIAIk9Xa.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#197
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Un articol foarte interesant care explică de ce platforma MEB pe care va fi lansata producția de volum a ID3 in 2022 s-ar putea sa se traducă prin  
Mistakes, Errors, and Blunders.
Este vorba în principal de modul învechit de gândire al constructorilor tradiționali care mizează inca pe platforme pentru 5-7 ani vechime, dovedind că sunt niște dinozauri care caută să se descurce într-o eră în care schimbările se succed mult mai rapid

"Tesla applies new insights on a weekly basis to its cars. The VW managers have frozen progress for the next 7 years after validating the MEB platform. In the current disrupted environment, adaptability should have been the #1 design parameter for the MEB platform. No part of this platform can stay unchanged for the next 7 years."

https://cleantechnic...ing-brilliance/

Probabil că ori VAG își dă seama că nu va putea concura cu Tesla datorită avansului tehnologic al acestuia și va miza ca și ceilalți producători pe mașini mai ieftine și mai proaste, ori și noii manageri nu se pot adapta realității noii lumi.

#198
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostFord4, on 17 iulie 2019 - 12:07, said:

Este vorba în principal de modul învechit de gândire al constructorilor tradiționali care mizează inca pe platforme pentru 5-7 ani vechime, dovedind că sunt niște dinozauri care caută să se descurce într-o eră în care schimbările se succed mult mai rapid.
Câți ani are platforma pentru Model S și Model X? Am impresia că are vreo 7 ani deja.

VW construiește mașini de multe decenii, cred că sunt capabili să creeze o platformă decentă, chiar și pentru mașini electrice. Mi se pare amuzant că deja îi cântă prohodul niște unii, deși nici măcar nu sunt finalizate detaliile. Așteptați măcar să apară mașinile înainte de a da verdictul. :rolleyes:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate