Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
#181
Posted 16 July 2019 - 12:04
MicroEdge, on 16 iulie 2019 - 11:20, said:
Nu are rost sa te iei după capacitatea uzinei. De ex Kia are probleme cu bateriile, nu reușesc sa cumpere cât au nevoie și asta duce la luni bune de așteptare https://www.volkswag...rthvolt-ab-5078 |
#182
Posted 16 July 2019 - 12:38
Mr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 12:04, said:
VW și-a asigurat necesarul de baterii prin contractul cu Northvolt. https://www.volkswag...rthvolt-ab-5078 Deloc chiar. Capacitate 16GWh, dupa cum scrie chiar in comunicatul lor. Ca idee, Gigafactory-ul Tesla e la 23GWh acum, cu capacitate pana la 35GWh. |
#183
Posted 16 July 2019 - 13:42
figo1988, on 16 iulie 2019 - 12:38, said:
Deloc chiar. Capacitate 16GWh, dupa cum scrie chiar in comunicatul lor. Ca idee, Gigafactory-ul Tesla e la 23GWh acum, cu capacitate pana la 35GWh. Vezi minutul 11: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/q2Tqw9LX3QE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#184
Posted 16 July 2019 - 13:47
@figo
Nu pica in plasa celor care compara mere cu pere si capacitati actuale de productie ale Tesla cu planurile pe hartie ale VW. Nu am nimic cu VW si ID-ul asta, pana la urma o masina electrica in plus inseamna o afumatoare mai putin pe strazi. Dar cand incearca sa arunce cu rahat in Tesla, pionierul datorita caruia sa întâmplă toate aceste schimbări nu demonstrează decat viziunea ingusta pe care o au. @mr-nobody, scrie cu degețelele tale cam prin ce an va fi operationala fabrica Northvolt. Iti dai seama de ridicolul comparatiilor tale? Mr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 13:42, said:
dar omul de la VW a zis că au aranjat deja toate detaliile și că nu vor exista probleme cu bateriile. Edited by inuendo0, 16 July 2019 - 13:51. |
#185
Posted 16 July 2019 - 14:12
inuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:
cand incearca sa arunce cu rahat in Tesla, pionierul datorita caruia sa întâmplă toate aceste schimbări nu demonstrează decat viziunea ingusta pe care o au. Apropo de pionieri, știi de ce a apărut compania Tesla? Fiindcă GM a renunțat la a mai face mașini electrice și le-a casat pe toate (erau în leasing toate). Trecerea la mașini electrice s-ar fi întâmplat oricum, dar e posibil ca Tesla să fi accelerat progresul, recunosc. inuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:
scrie cu degețelele tale cam prin ce an va fi operationala fabrica Northvolt. Iti dai seama de ridicolul comparatiilor tale? The first quarter of the factory will be completed in 2020. Ramping up to full capacity, Northvolt Ett will produce 32 GWh of battery capacity per year. https://northvolt.com/production/ |
#186
Posted 16 July 2019 - 14:20
#187
Posted 16 July 2019 - 14:24
inuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:
@figo Nu pica in plasa celor care compara mere cu pere si capacitati actuale de productie ale Tesla cu planurile pe hartie ale VW. Nu am nimic cu VW si ID-ul asta, pana la urma o masina electrica in plus inseamna o afumatoare mai putin pe strazi. Dar cand incearca sa arunce cu rahat in Tesla, pionierul datorita caruia sa întâmplă toate aceste schimbări nu demonstrează decat viziunea ingusta pe care o au. @mr-nobody, scrie cu degețelele tale cam prin ce an va fi operationala fabrica Northvolt. Iti dai seama de ridicolul comparatiilor tale? Asa ziceau inca din 2013 cand au anunțat E-Tron-ul, ca va rupe tot. In realitate au probleme cu cantitatea de baterii furnizate. Eu as zice sa nu pice in plasa lui unbrutus care după ce s-au văzut ignorat de toți a trecut pe noul username. A încercat să se prefacă, dar stilul îl dă de gol, fiind diferit de ceilalți închinători la moaștele VW și hateri de Tesla |
#188
Posted 16 July 2019 - 14:52
inuendo0, on 16 iulie 2019 - 14:20, said:
Prima ta postare pe acest topic: https://www.cnbc.com...ports-says.html Dar uite un articol proaspăt: https://www.theverge...targets-model-3 Se pare că din dorința de a produce cât mai multe mașini, cât mai rapid, au ajuns să facă o treabă de mântuială: șuruburi lipsă, folosirea de bandă adezivă unde apar probleme, sar peste teste. E mentalitatea specifică Tesla: livrează acum, repară mai târziu. Sincer, eu m-am mirat când am văzut în ce condiții sunt produse mașinile Tesla în cortul cela, în ce secol suntem? Dar chestia asta nu e nouă, în 2016 o mașină Tesla a luat foc fiindcă un șurub care trebuia strâns de un robot a fost strâns de un om (nu prea bine). Tesla subsequently determined that the vehicle in question had a "bolted electrical connection" which would normally have been tightened by a robot, but which in this case had been "improperly tightened" by a human, causing the fire. https://electrek.co/...ed-human-robot/ inuendo0, on 16 iulie 2019 - 13:47, said:
Asa ziceau inca din 2013 cand au anunțat E-Tron-ul, ca va rupe tot. In realitate au probleme cu cantitatea de baterii furnizate. VW says battery cell contracts for massive EV ramp up are secured ‘for first few years’ https://electrek.co/...amp-up-secured/ Acolo zice că au făcut contracte în valoare de 48 de miliarde de dolari pentru baterii. E o sumă impresionantă. VW speră să producă vreo 3 milioane de mașini electrice pe an până în 2025. Au planuri mari, n-am ce zice, dar au mulți bani, deci își permit planuri mari. |
#189
Posted 16 July 2019 - 15:03
Mr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 14:52, said:
Sincer, eu m-am mirat când am văzut Ă®n ce condiții sunt produse mașinile Tesla Ă®n cortul cela, Ă®n ce secol suntem? Ai probleme mai mari decat mi-am imaginat. Mr_nobody_, on 16 iulie 2019 - 14:52, said:
Se pare că au investit serios Ă®n baterii: Acolo zice că au făcut contracte Ă®n valoare de 48 de miliarde de dolari pentru baterii. E o sumă impresionantă. |
#190
Posted 16 July 2019 - 15:09
inuendo0, on 16 iulie 2019 - 14:58, said:
A mea a fost produsa in "cortul" acela. Te invit sa o vezi in realitate, nu ce zici tu ca ai "vazut" pe net si in articole. Deci ceea ce ziceam de aruncatul cu rahat. Ai probleme mai mari decat mi-am imaginat. Eu nu am probleme cu nimic/nimeni, mă mai mir și eu de circul Tesla. Partea amuzantă e că nici măcar nu sunt fanul vreunui producător auto. Nu mi-a plăcut niciodată VW (Golf-ul arată ca o cutie pe roți). Mi-a plăcut Ford Focus-ul, dar de când am văzut că au vândut intenționat mașini cu transmisii defectuase, chiar nu cred că voi mai cumpăra vreo mașină de la ei. Cred că dacă ar fi să cumpăr mâine o mașină nouă, probabil aș lua o Kia Ceed sau o Mazda 3. |
|
#192
Posted 16 July 2019 - 18:43
inuendo0, on 16 iulie 2019 - 15:03, said:
Si atunci de ce au redus la jumatate productia de E-Tron, si au recunoscut ca LG nu le livreaza destule baterii? Nu-ti dai seama ca planurile mărețe se lovesc de realitatea crunta? Cine e gugustiugul acum? "I can confirm that for the first years of our plan, a sufficient supply of cells has been contractually secured," said Thomas Ulbrich, VW brand management board member in charge of electric mobility, adding this was the case until 2023. https://europe.auton...d-first-ev-wave E clar că se referă la producția de ID, cea care va începe la sfârșitul acestui an. |
#194
Posted 16 July 2019 - 19:49
Ford4, on 16 iulie 2019 - 19:36, said:
Păi guguștiucii cred orice le spune orice popă de la VW ! |
#196
Posted 17 July 2019 - 07:04
mihalexmihalex, on 16 iulie 2019 - 18:11, said:
Wow, si pe acest topic ati inceput a face hate? Si ca sa nu fim off topic: https://insideevs.co...py-new-zealand/ [ https://pbs.twimg.com/media/D_k0NnkUIAIk9Xa.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#197
Posted 17 July 2019 - 12:07
Un articol foarte interesant care explică de ce platforma MEB pe care va fi lansata producția de volum a ID3 in 2022 s-ar putea sa se traducă prin
Mistakes, Errors, and Blunders. Este vorba în principal de modul învechit de gândire al constructorilor tradiționali care mizează inca pe platforme pentru 5-7 ani vechime, dovedind că sunt niște dinozauri care caută să se descurce într-o eră în care schimbările se succed mult mai rapid "Tesla applies new insights on a weekly basis to its cars. The VW managers have frozen progress for the next 7 years after validating the MEB platform. In the current disrupted environment, adaptability should have been the #1 design parameter for the MEB platform. No part of this platform can stay unchanged for the next 7 years." https://cleantechnic...ing-brilliance/ Probabil că ori VAG își dă seama că nu va putea concura cu Tesla datorită avansului tehnologic al acestuia și va miza ca și ceilalți producători pe mașini mai ieftine și mai proaste, ori și noii manageri nu se pot adapta realității noii lumi. |
#198
Posted 17 July 2019 - 12:55
Ford4, on 17 iulie 2019 - 12:07, said:
Este vorba în principal de modul învechit de gândire al constructorilor tradiționali care mizează inca pe platforme pentru 5-7 ani vechime, dovedind că sunt niște dinozauri care caută să se descurce într-o eră în care schimbările se succed mult mai rapid. VW construiește mașini de multe decenii, cred că sunt capabili să creeze o platformă decentă, chiar și pentru mașini electrice. Mi se pare amuzant că deja îi cântă prohodul niște unii, deși nici măcar nu sunt finalizate detaliile. Așteptați măcar să apară mașinile înainte de a da verdictul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users