Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aventura numita Instalarea Servicii RDS
Last Updated: Jun 14 2019 19:55, Started by
zizooboy
, Mar 17 2019 10:42
·
0
#55
Posted 30 March 2019 - 17:54
El are impresia ca furnizorul trebuie sa ii traga cablul pe care trebuia sa il traga dezvoltatorul. Daca echipa aia a zis ca nu e cablu si la ei pe fisa de instalare nu se specifica ca e nevoie de coaxial si oamenii nu aveau la ei omul s-a suparat. Macar au fost finuti si i-au zis sa isi cumpere cablul ca de pozat prin patcablu o vor face ei, dupa program. Si eu daca zic cuiva ca ii fac ceva o fac dupa program. Dar tot RDS e de vina sau angajatii lor ca dezvoltatorii fac treburile de mantuiala doar sa scoata bani cat mai repede.
|
#56
Posted 30 March 2019 - 17:56
Pai la rds poate reclama, se rezolva sau nu, dar la "dezvoltator" nu e bagat in seama.
|
#57
Posted 30 March 2019 - 18:28
Ma gandesc ca daca omul era un pic mai calm rezolva fara a mai face tam tam pe un forum. Trebuia sa asculte ce au de zis cei de la echipa de instalare si apoi sa vada exact ce e de facut. In blocurile noi nu se prea poate sa vina furnizorul de servicii si sa traga el cablul cum doreste stiu asta prea bine. Stiu caz in care la un client RDS s-a facut instalarea, echipamentele in camera tehnica de la subsol / demisol si cablurile trase prin pereti cand s-a construit imobilul. Dupa instalare s-au constatat ceva probleme, clientul a revenit la ei intr-un punct ca are probleme cu serviciul de internet. Echipa care a ajuns la fata locului s-a lovit de faptul ca, cablul era impuscat / intrerupt / inodat, nu stiau care e problema cu acea sarma. La client problema, in camera tehnica in portul clientului cu un path si laptop de test totul bine si frumos. Din ce am auzit eu, oamenii ar fi fost de accord sa ii traga omului o sarma noua, doar ca nu aveau pe unde si nu puteau face acest lucru din cauza dezvoltatorului. A ramas sa mai discute clientul cu dezvoltatorul, cred, pentru a vedea cum se rezolva.
Morala... nervii nu aduc nimic bun intr-o situatie de acest fel. |
#58
Posted 30 March 2019 - 18:46
Acum pe bune, fara gluma, ce credeai ca se rezolva daca postezi pe un forum? Lumea chiar crede ca sunt coordonatori / manageri de la RDS care stau cu ochii pe forum sa vada ce posteaza clientii / posibilii clienti?
Oamenii aia ti-au dat o solutie pentru un caz particular. Reteaua din imobil _NU_ este a lor deci nu e de datoria lor sa traga un cablu daca la locatia respectiva exista retea facuta de catre dezvoltator / proprietar cladire. Nu ti-o zic cu rautate asa ca nu o lua in nume de rau dar stiu despre ce vorbesc. Vezi postul meu de mai sus. Stiu din diverse surse / cai, cum ca pe foaia de instalare le vine estimarea cu retea existenta / retea proprie sau ceva asemanator. Asta inseamna ca echipa care face instalarea vine sa puna 1 sau 2 mufe daca e nevoie, sa conecteze intr-un capat UTP-ul intr-un switch / ONT si in cel de al doilea in router-ul clientului sau in PC / laptop si sa creeze conexiunea PPPoE (daca e vorba de Internet), acelasi lucru inlocuind switch-ul cu un SMTA si telefon daca e vorba de telefonie fixa. In cazul CaTV pun o mufa in camera tehnica si conecteaza cablul la distribuitor. Apoi in locuinta mai pun una bucata cablu de la o priza la TV si cam atat. Din pacate nu este datoria lor sa traga cablul coaxial daca acesta nu exista sau nu poate fi identificat. Din acest motiv am zis ca oamenii au fost finuti, s-au oferit sa faca ceva ce nu este de datoria lor sa faca. Si normal ca nu o puteau face in timpul programului deoarece aveau alte programari la care ar fi intarziat daca faceau o treaba care nu era a lor. Daca esti calm si intelegi acest lucru este okay. Daca nu este treaba ta. Ai zis ca imobilul este nou? Poti suna la cel care a construit imobilul sa vezi daca a prevazut cabluri, UTP si coaxial, pentru fiecare locuinta si daca nu ce poti face? Daca acea persoana zice ca il doare la banana si asociatia de proprietari, daca exista, isi da accordul vorbesti la RDS si o sa vina o echipa care iti va face instalarea pe CaTV. Totul este sa fii calm si se rezolva. Edited by MembruAnonim, 30 March 2019 - 18:48. |
#59
Posted 31 March 2019 - 08:08
Vedeti voi, stimabililor, asta-i tara lui ,,mesterica,,Facem parte toti din ea...sigur, nu-i o rusine sa muncesti, toti muncim, fiecare in felul lui....Numai ca unii au impresia ca muncesc prea mult, ca ce fac ei e nemaiintalnit, nemaipomenit si ca ei sunt de neinlocuit.Nu exista asa ceva!Cand va intelege si dorel ca nu e buricul pamantului se va schimba ceva si la noi...pana atunci daca mesterica zice ca nu-i ajung banii de tigari, sefu face drepti si-i mareste salariul!Din pacate aceasta crestere nu se regaseste in calitatea serviciilor oferite!Oare trebuie sa ne multumim cu asta?Sigur, dorel e mare si tare ca el ii poate spune sefului: asta o fac, asta nu o fac!!!!!
Edited by raducut123, 31 March 2019 - 08:10. |
#60
Posted 31 March 2019 - 09:23
Multă vorbă pentru nimic. E obligația dezvoltatorului, în cazul tău, să facă corect cablarea! Atât!
|
#61
Posted 31 March 2019 - 09:49
Golanul ala a fugit din 2014 cu banii, dupa ce a terminat blocul.Mi-am asumat asta...
|
#62
Posted 31 March 2019 - 10:02
Si bineinteles, tot cei de la digi sunt de vina ca l-au lasat pe golan sa fuga din tara, cu cablurile tale in valiza. Daca zici ca ti-ai asumat asta, ce mai cauti pe topicul asta?
|
#64
Posted 31 March 2019 - 10:41
Si ce ar fi trebuit sa inteleg? Singurul de pe topicul asta care nu-ntelege absolut nimic, esti tu.
|
|
#65
Posted 31 March 2019 - 13:38
@rumegus: La ce vorba are in el "dorele", "mesterica" el e buricul pamantului si toata lumea ar trebui sa cunoasca situatia lui si sa se incline la el. Nu m-ar mira sa fie pe lista de ignore in diverse situatii. Omul nu vrea sa inteleaga ceva poate daca ii deseneaza cineva.
raducut123, on 31 martie 2019 - 08:08, said:
Vezi tu "dorele" saqu "mesterica", vad ca iti place sa folosesti astfel de apelative atat pentru furnizori cat si pentru colegi de forum, nu intelegi nimic. Iar postul de mai sus e asa de ilogic ca nu are nici un rost a ma chinui sa inteleg unde vrei sa bati. Ai fost in stare sa citesti postul meu, #58? Sau te bate limba romana? Din cate vad deja o dai in balarii. Daca vasilica tristul a fugit si daca ai aprobare de la asociatia de proprietari fugi la RDS si se rezolva. Dar tu bocesti aici ca fata mare la maritis de parca cineva de pe forum e dator sa iti rezolve tie non-problema cu RDS. Daca ai scoate capul de unde l-ai bagat, intre umeri, ai intelege ca oamenii aia care au venit la tine nu au voie oficial sa traga cablu unde nu este reteaua lor. Pentru ca asta inseamna ca aprobari si alte chestii de acest fel. Ca asta inseamna sa traga ei oficial cablul inseamna ca RDS sa cableze (construiasca o retea) acel imobil. Si cum deja exista o retea si acest lucru inseamna ca linia de demarcatie este camera tehnica din imobil. Acum daca nu ai cablu tras la tine nu este problema lor, s-a mai zis asta. Iar oamenii aia daca veneau dupa program inseamna ca veneau ca terte persoane nu ca si reprezentanti RDS. Intelegi sau nu?
Edited by MembruAnonim, 31 March 2019 - 13:39. |
#66
Posted 31 March 2019 - 13:40
Un singur cuvant imi vine in minte IEFTIN, restul lantului il deduci singur
|
#68
Posted 05 April 2019 - 20:29
Revin cu informatii...au rezolvat baietii de la digi...Cablu coaxial aparent pe casa scarii, in apartament totul e in plinta.Multumit...scuze, dar daca nu insistam, nu cred ca se rezolva.Sigur si datorita lui Helper!
|
#69
Posted 05 May 2019 - 20:26
Si eu m-am mutat de la o adresa la alta in acelasi oras si m-am trezit ca trebuie sa platesc o luna abonamentul vechi plus o luna cel nou, deci doua taxe pentru acelasi serviciu, si asta la indemnul unui agent care m-a sfatuit sa innoiesc abonamentul pe noua adresa. Dupa instalare la noua factura a fost adaugata o taxa pentru echipamente 34 lei..
|
|
#70
Posted 05 May 2019 - 21:34
Tu te auzi??? Cum dracu doua taxe pt acelasi serviciu, cand unul era la o adresa, celalalt la alta? Trebua sa ceri mutarea serviciilor la noua adresa. Ce treaba ai avut cu agentul? Ala are comision dupa cate prelungiri, abonamente noi face. De ce nu ai mers la o casierie, sa soliciti asta, sau sa intrebi la telefon, mail, care e procedura pt situatia ta? Iti meriti soarta, trebuia sa te taxeze de 5 ori mai mult!
|
#71
Posted 06 May 2019 - 05:55
Nu cumva taxa era pentru materialele folosite la instalare ?
|
#72
Posted 06 May 2019 - 06:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users