Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Aventura numita Instalarea Servicii RDS

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#19
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019

 rumegus, on 17 martie 2019 - 12:45, said:

Ce sa reclame, din moment ce in contract scrie clar, 90 zile? Ca o pitipoanca de la pr i-ar fi zis ca poate vor veni mai repede?
Faptul ca au facut programare de 2 ori,confirmata tot de catre ei,si nu au venit.Si daca tot insisti pe aia cu 90 de zile ca scrie in contract,tot in contract scrie ca orice reclamatie se solutioneaza in 30 de zile,daca asa scrie in contract asa facem nu? Sau doar aia cu 90 de zile e valabil ca ne convine  ? Iar restul nu? Respectul fata de client,aceasta cultura la noi lipseste cu desavarsire,daca tu esti obisnuit sa fii tratat asa,e treaba ta,dar eu unul nu sunt,si nici nu accept asa ceva.Sa fie clar.

#20
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

 zizooboy, on 17 martie 2019 - 10:52, said:

Din punctul meu de vedere am luat teapa,noroc ca mi-am suspendat afacerea online...
Deci ai facut un contract business....ca sa fii corect pana la capat...si ei tot n-au venit?.

Edited by alexa32, 17 March 2019 - 13:17.


#21
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019

 alexa32, on 17 martie 2019 - 13:11, said:

Deci ai facut un contract business....ca sa fii corect pana la capat...si ei tot n-au venit?.
Nu,eu am avut o mini afacere online,(lucram ca seller cu Amazon UK)pe care am suspendat-o in februarie,daca continuam probabil ca faceam business, contractul cu Digi este pe persoana fizica.

#22
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

 Nimcid25, on 17 martie 2019 - 12:22, said:

Fa o reclamație la ANPC.
Tare ironia :)

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Daca esti al 4lea programat pe ziua aia si cele 3 instalari inainte de tine dureaza 3 ore fiecare plus drumul de la un client la altul e normal sa apara si situatii de acest fel, sa fii programat dar din pacate sa nu se poata ajunge la timp. Si daca a doua zi au alte programari facute din pacate trebuie sa te reprogrameze in alta zi cand nu au programarile facute. Se vorbeste pe aici de parca doar la  RDS se intampla asa ceva.

#24
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019

 MembruAnonim, on 17 martie 2019 - 13:37, said:

Daca esti al 4lea programat pe ziua aia si cele 3 instalari inainte de tine dureaza 3 ore fiecare plus drumul de la un client la altul e normal sa apara si situatii de acest fel, sa fii programat dar din pacate sa nu se poata ajunge la timp. Si daca a doua zi au alte programari facute din pacate trebuie sa te reprogrameze in alta zi cand nu au programarile facute. Se vorbeste pe aici de parca doar la  RDS se intampla asa ceva.

Da,probabil am fost eu cel mai ghinionist din moment ce atat in 21 feb,cat si 16 martie sa intamplat asta :) bun sa fie si asta,au numarul de telefon,da un mesaj,nu putem sa ajungem la tine,acolo la vrajeala macar,decat nimic.

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Cand  ai instalari de facut, cand stii ca trebuie sa iti faci numarul de instalari de pe foaie si realizezi ca nu vei ajunge sa faci asta si mai ales cand te suna team leader-ul, coordonatorul, inginerul de zona, etc. si te ia la **** ca de ce inca esti la instalarea X din cele Y si ca mai ai Z timp sa termini e cam greu sa iti aduci aminte sa suni clientii sa le comunici ca nu se poate ajunge la timp in ziua respectiva. Nu mai vorbesc de cazurile in care acele echipe ajung cu mobilele descarcate acasa din cauza ca au stat de vorba cu diverse persoane de la sediu pentru a reusi sa termine instalarea X si sa mearga la urmatoarea.

#26
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Riscurile meseriei,si eu daca nu termin contractele la timp mi se urca lumea in cap,dupa principiul asta,atunci nu mai avem drepturi,doar obligatii :).Meh in fine,nu vreau sa fac polemica pe tema asta,vreau sa imi rezolv problema intr-un mod sau altul.

#27
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

 Nimcid25, on 17 martie 2019 - 12:22, said:

Fa o reclamație la ANPC.
buna asta, am ras. :D

in primul rand, e in termen. in al doilea rand, chiar si daca se depaseste termenul,
contractul ala e o foaie fara valoare, el nefiind consumator decat dupa instalare. si
exista riscul sa enerveze pe cineva cu reclamatia aia si sa nu-i mai instaleze nici
dracu'...vin si baga un motiv ca nu mai au capacitati disponibile pe zona aia si sa
mai "astepte" pana suplimentarea lor.

si n-ar fi primu' care ar pati-o...

#28
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 alexa32, on 17 martie 2019 - 13:20, said:

Tare ironia Posted Image

 dygey, on 17 martie 2019 - 15:20, said:

buna asta, am ras. Posted Image

in primul rand, e in termen. in al doilea rand, chiar si daca se depaseste termenul,
contractul ala e o foaie fara valoare, el nefiind consumator decat dupa instalare. si
exista riscul sa enerveze pe cineva cu reclamatia aia si sa nu-i mai instaleze nici
dracu'...vin si baga un motiv ca nu mai au capacitati disponibile pe zona aia si sa
mai "astepte" pana suplimentarea lor.

si n-ar fi primu' care ar pati-o...
:D

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 zizooboy, on 17 martie 2019 - 14:06, said:

[...]vreau sa imi rezolv problema intr-un mod sau altul.
Incearca sa te programezi(e) cat mai devreme, de preferat primul, undeva in intervalul 0930 - 1000 astfel ai siguranta ca esti primul la rand si ca vor veni direct la tine. Programarile mai tarzii pot fi afectate de instalarile de mai devreme care se intind pe o durata prea mare, durata care din pacate nu poate fi estimata. Stiu de cazuri in care instalarea s-a intins si pana la ore destul de tarzii, 2200 - 2300. Desi cred ca au program pana la 1800 sau 2200 maxim, nu stiu programul dupa care lucreaza RDS-ul.

#30
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
O sa mai incerc,a treia a fii cu noroc,daca nu,o sa reziliez.

Edited by zizooboy, 17 March 2019 - 16:52.


#31
jobist

jobist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,746
  • Înscris: 23.04.2010

 zizooboy, on 17 martie 2019 - 12:57, said:

... Respectul fata de client,aceasta cultura la noi lipseste cu desavarsire,...
Ãhããã, furnizorii noștri și respectul; nu se respectã pe ei înșiși, așa cã de unde sã-i respecte pe potențialii clienți!

#32
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 01.05.2006

 MembruAnonim, on 17 martie 2019 - 13:52, said:

Nu mai vorbesc de cazurile in care acele echipe ajung cu mobilele descarcate acasa din cauza ca au stat de vorba cu diverse persoane de la sediu

Exact cu "persoane de la sediu" vorbesc pana se descarca telefoanele!
O echipa, adica cel putin 2 (DOI) oameni vorbesc la telefon cu "persoane de la sediu" pana se descarca TOATE telefoanele.
Si niciunul nu are incarcatorul la el!

E extraordinar cum de fiecare data cand cineva semnaleaza incompententa, sau comportamentul abuziv, sau lipsa de respect a unei firme private fata de clienti sunt o groaza care sar in apararea firmei cu argumente pe cat de aberante pe atat de penibile si stupide.
In plus unii nu se limiteaza doar la apararea firmei dar il mai si acuza pe client de toate alea, prostie, naivitate, incredere, etc.!

Clientul poate sa fie idiot, analfabet, alcohoolic, drogat, afemeiat, martian sau tot ce vrea el.
Clientul are doar o singura obligatie, sa plateasca serviciile pe care le-a cerut.
Firma are TOATE obligatiile fata de client.

PS. Nu "echipa" trebuie sa sune clientul in cazul de probleme, ci managerul care se ocupa de programari/instalari si care are aceste atributii si este platit (cu banii clientului) pentru asta.

#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:

Exact cu "persoane de la sediu" vorbesc pana se descarca telefoanele!
O echipa, adica cel putin 2 (DOI) oameni vorbesc la telefon cu "persoane de la sediu" pana se descarca TOATE telefoanele.
Si niciunul nu are incarcatorul la el!
Eu zic sa  te abtii de la comentarii de 2 bani care incearca sa fie acide ca nu iti iese. Pentru tine asa iti zic eu ca nu sunt povesti si ca acest lucru chiar se intampla. Si daca ai avea idee despre cat vorbesc oamenii aia la telefon ai fi filozof si ai tace malc ca pestele. Dar se vede cultura romaneasca in care fiecare stie el mai bine cum sta treaba.

 danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:

E extraordinar cum de fiecare data cand cineva semnaleaza incompententa, sau comportamentul abuziv, sau lipsa de respect a unei firme private fata de clienti sunt o groaza care sar in apararea firmei cu argumente pe cat de aberante pe atat de penibile si stupide.
In plus unii nu se limiteaza doar la apararea firmei dar il mai si acuza pe client de toate alea, prostie, naivitate, incredere, etc.!
Sunt unii care zic adevarul, chiar daca pe unii ii doare cand li se zice adevarul in fata.

 danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:

Clientul poate sa fie idiot, analfabet, alcohoolic, drogat, afemeiat, martian sau tot ce vrea el.
Clientul are doar o singura obligatie, sa plateasca serviciile pe care le-a cerut.
Firma are TOATE obligatiile fata de client.
Hahaha ce gluma buna. M-am lamurit ca nu am ce discutii sa port aici cand vad cate unu' care se uda tot crezand ca el ca si client nu are nici o obligatie pe cand o companie, orice companie, are toate obligatiile. Penibil. Un contract specifica ce obligatii si ce drepturi au atat clientul cat si furnizorul si acele drepturi si obligatii intra in vigoare din clipa in care serviciile sunt instalate si clientul poate fi facturat. Dar e "grele".

 danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:

PS. Nu "echipa" trebuie sa sune clientul in cazul de probleme, ci managerul care se ocupa de programari/instalari si care are aceste atributii si este platit (cu banii clientului) pentru asta.
Nu cumva vrei sa sune direct presedintele Consiliului de Administratie? Adminitratorul delegat? Sau poate chiar proprietarul afacerii? Aberatie crancena asta cu platitul din banii clientului. Mai ales cand vorbim de clienti rezidentiali care abia platesc, daca platesc 100 Lei/luna. Cu banii aia si contract pe 2 ani abia daca plateste o parte din salariul pe 1 (una / o) luna a acelui manager / coordonator.  Right...

#34
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Ideea este in felul urmator, fiecare are si drepturi si obligatii: clientul are obligatia de a respecta contractul,iar cel ce presteaza, ceea ce stipuleaza contractul,eu trebuie sa platesc,ei trebuie sa asigure serviciile stipulate acolo,ok traim in Romania,unde fiecare crede ca are drepturi,nici o obligatie.Da sa semnat un contract in care se stipuleaza ca pana la 90 de zile da? Sigur,atunci ce facem cand prestatorul te programeaza si nu vin, zicem ca este ok si ca se mai intampla?Ok se mai intampla,dar a doua oara ce zicem,ah ca se mai intampla? Daca eu nu platesc cand o sa vina factura,atunci aplic acelasi tratament da? ah am fost ocupat,ah se mai intampla:) De acord toti suntem oameni,stiu cum baga baietii de la instalari,dar sa nu incurcam neputinta cu nepasarea.

Am sunat si am facut iar programare:bineinteles am ramas la stadiul o sa sune baietii sa confirme,sigur saptamana asta se rezolva,cand am intrebat ce sa intamplat cu programarea din 16? pauza :).Cine stie a treia oara e cu noroc.

#35
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014
Salut, zizooboy,

Ti-am raspuns mesajului privat.

Situatia a fost retransmisa catre departamentul abilitat.

#36
ambr0zie

ambr0zie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,539
  • Înscris: 04.01.2006
E foarte bine ca ai apelat la DIGI_Helper, el m-a ajutat intr-o situatie similara si ii multumesc din nou.
E pacat de firma Digi. Calitatea serviciilor e foarte buna, pretul bun dar la partea asta cu instalari/mutari de adresa sunt ingrozitor de slabi.
Inteleg ca munca oamenilor de la instalari nu e nici usoara, nici putina, dar nu stiu cata intelegere poate avea un clent nou amanat si amanat si amanat. Pentru o firma de talia Digi, sa nu respecti programarile, fara nicio explicatie si sa te doara la basca de un client care trebuie cablat (mai ales in cazuri ca al tau, unde e minim de efort) e foarte rau. Probabil nu le pasa pentru ca aproape au monopol ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate