Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Subaru XV MY2018 Dark Blue
Ultima postare: mai 10 2024 07:53, Inițiat de
marr
, mar 05 2019 15:11
·
2
#109
Publicat: 22 mai 2020 - 11:17
Ieri am circulat gratis cu XV-ul !
Ba chiar in castig !! Am facut un drum pana la Tg. Mures, la un client pe traseul Sibiu - Medias - Tarnaveni - Tg Mures. Am facut plinul la plecarea din Sibiu si CB-ul indica o autonomie de 630 km. La intoarcere, la intrarea in Sibiu, imi arata o autonomie de ... 800 km !!! Sunt taaare curios cum calculeaza ... Consumul mediu pe ultimii 300 si ceva de km este de 6,8 l/100 km. Pe masura ce aduna km, imi place tot mai mult masinuta asta si ma bucur teribil ca a ajuns din nou la mine ! Mai ales acum, cand am avut un drum ”cu de toate” : drum drept si aglomerat, drum vai mama lui, cu denivelari, petice si gropi, serpentine, etc. Confortabila, stabila, tinuta de drum exceptionala, consum mic ... ce mi-as mai putea dori de la o masina de serviciu !!?? |
#110
Publicat: 29 iulie 2020 - 08:45
Imi place tot mai mult XV-ul asta !
Mai ales de cand circul exclusiv cu el. In ultima vreme, am inceput sa adun km - 2 (sau 3 ?) drumuri Sibiu - Tg Mures, unul Sibiu - Bucuresti, invarteala prin oras, etc. ODO: 22.494 km. Ieri am facut un drum rapid Sibiu - Bucuresti si retur, pe Valea Oltului. Aglomeratie ca la balamuc + lucrari pe Valea Oltului si pe A1. Daca dimineata am facut pana la Anchor Plaza 3 h 45 min, la intoarcere (am placat la ora 14:00 din Bucuresti, am facut aproape 4 h 30 min (cu o pauza de 10 min pentru alimentare cu benzina si cafea). Noroc cu Waze ca m-a scos pe trasee mai putin aglomerate in Rm Valcea ( centura aproape blocata) si la Calimanesti-Caciulata (idem, circulatia ... stationara) ca altfel faceam lejer 5 ore. Totusi, nu am resimtit cele peste 8 ore petrecute in masina. Scaunele comfortabile, climatizarea excelenta, muzica buna si un sistem de sonorizare mai mult decat decent (chiar foarte bun dupa urechea mea) mi-au facut drumul placut. Aaa - nu pot sa nu subliniez din nou cat de fain de Eye-Sight-ul si - mai ales pilotul automat adaptiv ! A1 a fost extrem de aglomerata pe ambele sensuri. Am fixat ACC-ul la 139 km/h si am circulat foarte relaxat, fara sa resimt stress sau oboseala. Singurul loc in care am putut sa fac ceva depasiri a fost pe Dealul Negru, unde-s doua benzi la urcare - in rest, coloane compacte pe ambele sensuri- efectiv nu aveam loc sa fac vreo depasire. Dar, pe serpentinele de urcare pe Dealul Negru m-am bucurat de masina - motorul trage foarte fain (in cateva ocazii l-am auzit maraind la 6000 rpm ... ) iar CVT-ul este exceptional ! Gaseste tot timpul raportul optim de transmisie astfel incat ca dispui de maximum de putere si cuplu - iar pe serpentine asta e priceless ! Nu am mai verificat consumul, dar cu un plin de benzina, am facut un drum Sibiu - Tg Mures, m-am invartit vreo 10 zile prin oras, am facut Sibiu - Bucuresti (+ drumul prin Bucuresti pana la/ de la Anchor Plaza) si ”la plin” am alimentat cu 48 l la intoarcere, la OMV-ul de pe A1 (pe la km 40 daca nu ma insel). CB-l indica un consum mediu pe ultimii (cca.) 2000 km ( estimez un 55- 60% urban / 40-45 % extraurban) de 7,9 l/100 km . PS: Trebuie sa ma duc (iar ! ) la un service de roti deoarece, pa A1, am simtit vibratii la volan pe la 135-140 km/h. Asta desi in urma cu cca. 1 saptamana am refacut presiunea in anvelope si am re-echilibrat rotile din fata. Nu stiu daca rotile nu sunt bine echilibrate, o fi fost doar de la calitatea asfaltului ( ca nu mi-a ”vibrat” tot drumul, si doar pe toata A1 am mers cu peste 130 km/h), sau o fi o problema la anvelope (desi-s aproape noi - au putin peste 1 an si cca. 15-17k km). Dar vreau sa investighez problema, ca in perioada urmatoare mi se mai arata niste drumuri lungi (unul e sigur la Baia Mare, saptamana viitoare). |
#111
Publicat: 07 august 2020 - 08:55
Am voie sa ma repet ?
I LOVE THIS CAR !!! Am facut ieri un drum pana aproape de Baia Mare, la intoarcere cu un mic ocol prin Zalau. Total ”din poarta-n poarta” = 667,9 km. ODO: 23.238 km Viteza medie = 73 km/h Asa-i cand mai ai si ceva autostrada - compenseaza statul in coloana intre Lancram si Alba, si mersul agale (tot in coloana) intre Alba si Aiud. Consum mediu (conform CB) = 7,2 l/100 km. Ce-mi place dimensiunea rezervorului ! Am facut plinul in Sibiu si la intoarcere mai am cca. 1/4 de rezervor. Pe bucatile de autostrada am mers cu ACC-ul setat la 135 km/h (bine, am avut si ”varfuri” de 150 km/h), in rest, in functie de trafic. A fost extrem, dar extrem de aglomerat - mai ales la dus, ca la intoarcere, am prins aglomeratie (binecunoscuta dealtfel) doar intre Aiud si Alba si coloana compacta de la iesirea de pe centura Alba-Iulia pana la Sebes. Am avut tot ocazia sa parcurg tot felul de drumuri: - autostrada; - DN bun, dar aglomerat; - DN prost, valurit, gaurit - dar relativ liber; - DN bun si relativ liber; - portiuni cu serpentine; XV-ul s-a comportat impecabil ! Sta exceptional pe drum, excelent pe serpentine, accelereaza fara ezitare cand i-o ceri, se misca in ritmul melcului fara sa sughita. Concluzia mea dupa drumul asta: - Pacat ca au scos din oferta versiunea asta de motorizare ! Si mai pacat este ca situatia dealerilor Subaru din Romania este asa cum este - XV-ul asta chiar avea potential de a ”dezmorti” piata masinilor Subaru noi in Romania. PS: Nu am apucat sa merg la un service de roti inainte de drumul asta, dar dupa ceipeste 600 km parcurisi (din care cca. 300 pe autostrada, la viteze de peste 130 km/h) tind sa cred ca nu-i o problema de echilibrare a rotilor. Am experimentat si acum vibratii in volan (si in toata masina) doar pe anumite portiuni de autostrada. Pe altele mergea lin, ca pe o perna de aer. Pentru linistea mea, am sa-mi fac totusi timp sa verific echilibrarea rotilor. Dar tind tot mai mult sa cred ca vibratiile au legatura cu presiunea din anvelope si tipul/starea asfaltului. PPS: Cand am ajuns acasa, era s-o comit ! Masina-i murdara ca porcul si am zis ”cand ajung acasa, o duc direct la o sedinta de SPA !”. Norocul meu a fost ca, dupa intrarea in Sibiu, in drum spre spalatorie, m-a fulgerat un gand cum ca dupa alergatura, nu-i tocmai cel mai bun lucru sa tratez discurile de frana cu un dus rece ! |
#112
Publicat: 11 septembrie 2020 - 12:37
Azi am infaptuit la Auto Kino revizia la XV - cea de 1 an, ca nu avea decat putin peste 10.000km de la precedenta revizie.
Am avut asa: - Filtru Ulei - 55,54 lei - Filtru Aer - 198,13 lei; - Filtru habitaclu (polen) - 296,45 lei; - Ulei MOTUL 8100 X-CLEAN FE C2-C3 5w30 (5 l) - 276,22 lei; - Manopera - 247,52 lei; TOTAL = 1.073,87 lei Au fost verificate si toate alea - nimic de semnalat. Cica placutele de frana ”mai duc” 8-10.000 km - ”in functie de cum mergeti cu ea”. Probabil le voi schimba prin primavara. Am intrat in curte la AK pe la 08:20 si am plecat pe la 09:45. S-au miscat extrem de repede baietii. Abia am apucat sa beau o cafea (buna) si sa schimb cateva vorbe cu oamenii (buni) de pa acolo si ... gata ! In alta ordine de idei, ”masina de serviciu” a inceput sa se miste - in ultima luna am facut putin peste 2000 km. Consumul mediu de la resetarea trip-ul (exact 2068,4 km) este de 7,5 l/100 km (conform CB). ODO: 24.639 km In alta ordinei de idei - nu pot sa nu o spun din nou: I love this car ! Ofera tot ce ti-ai putea dori de la oa masina de zi cu zi: confort, dinamica, siguranta, autonomie mare, consum mic ! Eu sunt convins ca daca aceasta versiune de XV ar fi fost mai mult timp in oferta Subaru, ar fi fost un model ce ar fi putut produce un reviriment semnificativ al vanzarilor din Europa - si din Romania, bineinteles. Pacat, mare pacat, ca a fost disponibil pe piata europeana doar putin peste 1 an si nici atunci nu au fost stocuri suficiente. PS: Cica, la schimbarea modelului (estimez ca schimbarea de model va fi peste cca. 3 ani) - va primi si XV-ul motorul de 1.8 Turbo ce va echipa de anul viitor noul Outback. Daca se va adeveri, viitorul model de XV cu motorizarea asta va fi .... ”bomba” !!! |
#116
Publicat: 11 septembrie 2020 - 16:01
corcodel10, on 11 septembrie 2020 - 15:41, said:
De ce le luați de la ei, voi știți. ... Eu stiu ! Ca sa nu-mi bat capul si sa pierd timpul cautand coduri, piese, dand comenzi, asteptand confirmari, stand dupa curier... etc. E vorba, pana la urma, despre o economie de cat ? 200 lei ? Nici macar un plin de benzina ... |
#118
Publicat: 11 septembrie 2020 - 16:28
Cei 200 lei, de ce sa ii dai cand ai variante mult mai ieftine? De cautat si de comandat, dureaza cateva minute. Bine, eu le si ridic de la magazin, ca tot sunt in drumul meu (epiesa, autokarma). Si e si vorba despre bani, daca pot da mai putin, de ce nu? Asa gandesc eu, nu trebuie sa fim toti la fel
|
|
#120
Publicat: 07 octombrie 2020 - 12:59
Mic update.
De la precedenta ”dare de seama”, am mai facut una mie km. ODO: 25.723 km Am avut doua iesiri in compania XV-ului - una, mai scurtuta (si nesemnificativa) pana la Tg. Mures si a doua - in urma cu 2 zile, mai serioasa, pana la Buzau. Dupa ce, de vreo doua ori am crezut ca stiu eu mai bine drumul si m-am impotmolit in niste cozi si blocaje infernale, de data asta nu am mai facut pe desteptul si am mers dupa cum m-a povatuit mr. Waze . La dus am mers pe traseul Sibiu - Fagaras - Brasov (centura) - Ploiesti - Buzau, iar la intoarcere, de la Predeal am cotit spre Paraul Rece - Rasnov - Codlea si apoi catre Sibiu. Pe mine m-ar fi tentat sa merg pe Intorsura Buzaului si pe langa lacul Siriu, dar cum am fost cu treaba nu in excursie ... asta e ! Next time ! In total, am facut exact 640,7 km door-to-door. Consumul mediu conform CB = 5,9 l/100 km Dupa 10 ore de condus (pentru mai putin de doua ore ”utile”, la client), trebuie sa me repet : I LOVE THIS CAR ! Este extrem de confortabila (am ajuns acasa, seara, dupa 12 ore de la plecare - fresh), foarte placuta la condus si bonus - economica ! La intoarcere, profitand ca drumul era liber, m-am ”dat” putin pe serpentinele dintre Paraul Rece si Rasnov. Superb ! Sasiul asta nou (mai rigid), aderenta din plin si directia precisa o fac (si) o masinuta extrem de distractiva ! Am mai spus - si trebuie sa o repet - mare, mare pacat ca modelul asta nu mai este la vanzare in Europa ! PS: Bonus: am facut plinul la OMV-ul de la iesirea din Brasov catre Predeal, iar pe Centura de Nord a Ploiestiului - dupa exact 100 km parcursi, CB-ul imi indica o autonomie de ... 1130 km !!! Proba: Consum XV.jpg 70,51K 69 download-uri |
#123
Publicat: 29 decembrie 2020 - 22:13
da, cel hibrid.
De fapt, problema e urmatoarea. Trebuie sa ma hotarasc intre xv 2018 1.6 style sau sa trag de buget sa ajung la un style 2020 hibrid. Si nu prea vad pe hartie de ce as da vreo 5000 in plus, dar poate ma insel si fanii/cunoscatorii Subaru stiu mai bine. Ar fi prima subaru dupa 12 ani de Suzuki. Editat de Iris_, 29 decembrie 2020 - 22:25. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi