Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Alegere japoneza/coreeana sh

- - - - -
  • Please log in to reply
143 replies to this topic

#73
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Autovit nu mai e acelasi lucru cu targul din vitan.
Totusi, pe autovit gasesti multi samsari. Insa gasesti si multi dealeri, reprezentante care pun masinile de la buy back sau lichidari de stoc.
Exista si un numar mic de vanzatori persoane fizice care-si vand masina in felul asta si nu-s samsari.
Eu am cumparat acum o luna masina de pe autovit de la primul proprietar. Si fosta masina la fel s-a intamplat sa fie luata la fel, de la primul proprietar , anunt pus pe autovit.

#74
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
adrexx, sunt anunturi postate de reprezentante, marea lor majoritate, plus vreo doua de persoane fizice. Vezi anuntul pe autovit, dar o cumperi eventual dupa ce o testezi si o vezi, nu e ca pe emag sa dai click si gata.
Alternativa este olx, crezi ca e mai ok? Omul vrea masini second recente si putin rulate, unde am putea gasi asa ceva, poate in publitim sau ziare (daca se mai publica)?

#75
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 19.05.2005
Pe autovit sunt in marea majoritate anunturi postate de dealeri. Cu rabdare gasesti si anunturi ale unor vanzatori privati, prim proprietari, unele masini poseda si garantie. Cei drept, destul de putine cazuri.
Cei care posteaza anunturi pe olx sunt numai persoane fizice.

#76
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,208
  • Înscris: 13.07.2005
Uite aici si masini de la dealer (probabil din buy-back sau de drive-test):

- Hyundai Elantra 1.6 2016 / 12.600 Euro, garantie 12 luni (are insa aproape 50k km - nu ca ar fi multi): https://autorulate.r...ndai-elantra-8/
- Opel Crossland X 1.2 2017 - 11.950 Euro, garantie 12 luni ( nu stiu insa cat e de mare si cum se descurca motorasul de 1.2 - chiar nu stiu modelul asta !): https://autorulate.r...ssland-x-enjoy/

Poate fi o optiune buna sa iei masina de la un dealer (luata in buy-back sau de drive-test) - in special daca-i aceeasi marca cu cea comercializata/servisata de dealer, ai la dispozitie istoricul real al masinii si carnetul de service verificat si completat la zi, in plus ofera o garantie ce inseamna ceva mai mult decat cea a unui nene din targ.
Parerea mea !

PS: Poti verifica si tu pe la dealerii din zona ofertele de masini rulate.
Probabil sunt multe ce nu apar pe site-uri.

Edited by marr, 21 February 2019 - 08:52.


#77
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postmarr, on 21 februarie 2019 - 08:49, said:

- Opel Crossland X 1.2 2017 - 11.950 Euro, garantie 12 luni ( nu stiu insa cat e de mare si cum se descurca motorasul de 1.2 - chiar nu stiu modelul asta !): https://autorulate.r...ssland-x-enjoy/


Are informatia aici : https://forum.softpe...8#entry22572228

Edited by Baxon, 21 February 2019 - 08:54.


#78
Zephyr00

Zephyr00

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.02.2019
Multumesc pentru informatii, colegi! Am o intrebare, am citit multe dintre topicurile deschise in aceasta sectiune de sfaturi auto. Sunt foarte putine cazuri in care cineva recomanda marca Opel! Sunt cunoscute chiat atat de multe probleme, incat lumea a ajuns sa evite aceasta marca? Personal, Astra K mi se pare un model reusit. Chiar si Crossland! Vb de cum arata, tehnic sau in ceea ce priveste fiabilitatea nu ma pot pronunta. Cunosc destui utilizatori ai acestei marci, care nu au avut probleme mai multe decat la alte marci, indiferent ca vorbesc despre motorizarea pe benzina sau diesel.

View Postdenky, on 19 februarie 2019 - 22:49, said:

Iti multumesc pt sfat si rugaminte. Ma gandeam ca la un sh, increderea pe care o inspira vanzatorul masinii e deteminanta in stabilirea unui pret. Sfat pe care ti-l dau si tie. Si-ti mai dau unul: fii mai indulgent cu cei care (crezi tu ca) polueaza topicul, bauiesc ca esti la primul, vei vedea ca afli lucruri utile din cele mai diverse postari.
Respect!

#79
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Am un Opel Astra G din 2004, 1.6 litri benzina. Merge si acum, dupa 170.000 km. Problemele mele cu masina asta:
- far neetans, se aburea pe interior. Schimbat in garantie
- nu stiu ce bloc de diode busit, se aprindeau diversi martori prin bord. S-a schimbat usor, nu mai tin minte cat a costat
- contact blocat dupa cativa ani. Inlocuit cu unul nou, original, care s-a blocat si el acum doi ani. Nu l-am mai schimbat, dar n-am mai scos cheia din contact. Stiu ca asta a fost scump.
- luneta s-a facut tandari intr-o iarna, cand am pornit dezaburirea. Contactul era imperfect, a facu arc electric, iar geamul n-a rezistat la tensiunile date de diferentele de temperatura. 11 milioane inlocuirea.
- mecanismul stergatoarelor a "scapat" bratul de la sofer. L-am inlocuit cu un sh de la dezmembrari
- ECU a pierdut comunicarea cu un senzor de pe la pedala. Un mecanic priceput a remediat problema cu un colier de Campia Turzii, inca merge.
- caseta de directie s-a defectat dupa 11 ani, am pus una SH si merge OK
- inelul de marsarier de la maneta de viteze nu mai revine singur la pozitia initiala. Trebuie schimbat mecanismul, costa 1500 lei, il las asa pana cand oi duce masina la Remat.
- senzorul de pe nu stiu care rulment s-a busit si, din cand in cand, se aprinde martorul ABS, iar vitezometrul nu mai indica nimic.

Primele patru defecte au aparut in primii patru ani de la cumparare. Comparativ, la Civic nu am avut absolut nimic.

In rest, o masina cinstita pentru pretul ei. Nu e nimic "uau", dar te duce din punctul A in punctul B.

Ca idee, revizia anuala la Opel ma costa pana in 300 lei, spre deosebire de Civic, care ma usureaza de 900-1000 lei.

#80
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 19.05.2005
Daca stai sa analizezi amanuntit, cred ca nicio masina pana in 16k euro, sa spunem, nu e wow! Toate se invart in jurul cozii, as spune, unele stau mai bine la calitatea materialelor, altele la motor, tinuta de drum, garantie, etc.
Pana la urma tine de gusturi, de cum te simti intr-o anumita masina, de afinitatea pentru o anumita marca.

#81
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostZephyr00, on 21 februarie 2019 - 11:22, said:

Sunt foarte putine cazuri in care cineva recomanda marca Opel!

Respect!
Pai stii cum e , le pute Opel , vor numa Audi si VW secand ca alea dau bine la puicute si prin service-uri !

View PostHannibal_od, on 21 februarie 2019 - 12:26, said:

Daca stai sa analizezi amanuntit, cred ca nicio masina pana in 16k euro, sa spunem, nu e wow!
Depinde de figurile din cap ! In bugetul asta gasesti masini foarte bune doar ca nu is audi si BMW noi ...

#82
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
Va mai amintiți de Petre? Cred că am ajuns ca el. Doar că, in loc sa recomand Ford Ka, recomand Suzuki Baleno. :D
Pentru ca mașina va fi folosita mult în oraș. Asta înseamnă de obicei  un consum mai mare. Cu motorul de 1.2 90 CP nu cred că va depăși 10%. La mers normal (adică nici în aglomerație f mare și nici la 12 noaptea când e liber), consumul cred că ar fi undeva pe 8. In plus spațiul e ok, dimensiunile nu sunt f mari și asta favorizează manevrabilitatea, prețul e unul de bun simt raportat la ce primești, iar fiabilitatea generala e a la Suzuki. Adică una (foarte) buna.
Motorul ăla nu e wow. Dar își face treaba cu brio in mai toate situațiile.

Încă ceva: o varianta f ok ar mai fi și Honda Jazz. Consumuri și dinamica bune, fiabilitate de top, modularitate exemplară și unul dintre cele mai bune motoare de pe piata (la cilindreea lui).
Dintre europene m-aș uita la Opel Crossland in primul rand.
Dacă zici că folosești mașina mai mult în oraș, cred că aș lua în considerare mai mult motoarele aspirate.

Edited by LauCalin, 21 February 2019 - 13:46.


#83
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 19.05.2005

View PostBaxon, on 21 februarie 2019 - 13:17, said:

Pai stii cum e , le pute Opel , vor numa Audi si VW secand ca alea dau bine la puicute si prin service-uri !


Depinde de figurile din cap ! In bugetul asta gasesti masini foarte bune doar ca nu is audi si BMW noi ...
Pai sunt unii carora si Mercedesul le pute. Detin Opel si numai masina proasta nu este. Din contra, in 4 ani si 77k km, in afara consumabilelor si a carburantului, nu a trebuit sa cheltui nimic. De asemenea, Astra K mi se pare ca arata ff bine. Chiar si Crossland. Le-am vazut numai la exterior, nu stiu cum sunt in interior. Cei drept, Astra K sunt cam rarute pe sosele, mai des vezi Crossland. Dar nici ele nu sunt atata de multe ca si VW, Ford, Skoda sau Renault.

View PostLauCalin, on 21 februarie 2019 - 13:42, said:

Va mai amintiți de Petre? Cred că am ajuns ca el. Doar că, in loc sa recomand Ford Ka, recomand Suzuki Baleno. Posted Image
Pentru ca mașina va fi folosita mult în oraș. Asta înseamnă de obicei  un consum mai mare. Cu motorul de 1.2 90 CP nu cred că va depăși 10%. La mers normal (adică nici în aglomerație f mare și nici la 12 noaptea când e liber), consumul cred că ar fi undeva pe 8. In plus spațiul e ok, dimensiunile nu sunt f mari și asta favorizează manevrabilitatea, prețul e unul de bun simt raportat la ce primești, iar fiabilitatea generala e a la Suzuki. Adică una (foarte) buna.
Motorul ăla nu e wow. Dar își face treaba cu brio in mai toate situațiile.

Încă ceva: o varianta f ok ar mai fi și Honda Jazz. Consumuri și dinamica bune, fiabilitate de top, modularitate exemplară și unul dintre cele mai bune motoare de pe piata (la cilindreea lui).
Dintre europene m-aș uita la Opel Crossland in primul rand.
Dacă zici că folosești mașina mai mult în oraș, cred că aș lua în considerare mai mult motoarele aspirate.
+1 pentru Honda Jazz! Dar, parca, initiatorul isi doreste si o masina pt drumuri lungi si nu stiu cum impaca si capra si varza! Plus ca, daca initiatorul se impaca cu ideea sa cumpere ceva fara ca macar sa se urce in ea sa vada cum se simte, fara sa o testeze, este o super varianta. Spun asta deoarece am fost interesat de Jazz, insa, nu exista ca si masina de showroom si nici nu poti efectua un drive test. Plus ca, cel mai devreme, de la comanda, masina ajunge in luna iunie, iulie.

Edited by Hannibal_od, 21 February 2019 - 15:02.


#84
GabiA

GabiA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 22.10.2006
@Hannibal, spui ca Jazz este o super varianta, dar nu ai vazut nici macar una live, deci pe ce te bazezi cand spui asta? Daca ar fi fost o super varianta, ar fi fost strazile pline de ele.

Initiator, as alege o compacta care sa mai fie in garantie cel putin 3 ani, din modelele cunoscute: Focus 3FL sau 4, Ceed(modelul 2019), I30, Golf(7), Octavia 3 sau 3FL, Megane 4, cu cat mai multe dotari si cu un motor de macar 110CP, < 20k Km.

#85
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
Opel sunt masini ok, cam la acelasi nivel calitativ cu Ford sa spunem. Eu nu am recomandat pentru ca am uitat de Opel, am cautat doar japoneze si ford

#86
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Eu ii reamintesc initiatorului sa nu uite prima postare, basca titlul. Nu cred ca se pacaleste daca ramane in zona aia cu cautarile.
L-am vazut pe colegul marr ca e pe aici. Oricand as adauga si un Subaru la lista, in 14000 imposibil sa nu intre ceva acceptabil, probabil cu cateva zeci de mii de km in plus, irelevant, in opinia mea. Dar banii sunt ai omului, si nu mi se par deloc putini!

#87
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 19.05.2005

View PostGabiA, on 21 februarie 2019 - 16:31, said:

@Hannibal, spui ca Jazz este o super varianta, dar nu ai vazut nici macar una live, deci pe ce te bazezi cand spui asta? Daca ar fi fost o super varianta, ar fi fost strazile pline de ele.

Initiator, as alege o compacta care sa mai fie in garantie cel putin 3 ani, din modelele cunoscute: Focus 3FL sau 4, Ceed(modelul 2019), I30, Golf(7), Octavia 3 sau 3FL, Megane 4, cu cat mai multe dotari si cu un motor de macar 110CP, < 20k Km.
Strict pe teste facute de anumiti specialisti in domeniu, ce mi-au spus utilizatori ai modelului ai vechi, pe review-uri de la noi&strainatate, top-uri de fiabilitate. Chiar asa conspiratie sa fie sa o laude majoritatea??
Exista pe sosele, e adevarat ca nu prea multe, sunt in general Jazz-uri generatia anterioara. Tot ce am auzit/citit/documentat este la superlativ pentru o masina de oras. Si nu sunt pe toate strazile, ca lumea nu stie decat Polo, Fabia, Clio, Hyundai, Yaris. Plus ca nu are nici un pret care sa te imbie. Iar romanul cauta de regula ieftin si bun, iar socoteala nu prea iese.
Ii numeri pe degete pe cei care recomanda o astfel de masina, mai toti vor spune ca cele mai bune sunt cele nemtesti, frantuzesti, italiene, etc.
Pana la urma fiecare face ce crede de cuvinta pe banii lui. Eu doar am spus ca este o varianta buna, in special pentru oras. Se prea poate ca alti dealeri din tara (dar ma insel) sa aiba modelul in showroom.
Pe mine singurul lucru care m-a oprit sa o achizitionez este faptul ca nu am putut nici macar sa ma urc in ea sa vad cum ma simt. Chiar daca m-am documentat inainte cu privire la masina, nu am putut sa trec peste acest lucru. Nici nu am mai insistat la dealer, pana la urma poate se gasea o varianta. Modelul mai vechi il cunosc, imi place, dar am inteles ca sunt niste diferente intre ele.

Edited by Hannibal_od, 21 February 2019 - 17:10.


#88
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostLauCalin, on 21 februarie 2019 - 13:42, said:

Va mai amintiți de Petre? Cred că am ajuns ca el. Doar că, in loc sa recomand Ford Ka, recomand Suzuki Baleno. :D
Pentru ca mașina va fi folosita mult Ă®n oraș. Asta Ă®nseamnă de obicei  un consum mai mare. Cu motorul de 1.2 90 CP nu cred că va depăși 10%. La mers normal (adică nici Ă®n aglomerație f mare și nici la 12 noaptea când e liber), consumul cred că ar fi undeva pe 8. In plus spațiul e ok, dimensiunile nu sunt f mari și asta favorizează manevrabilitatea, prețul e unul de bun simt raportat la ce primești, iar fiabilitatea generala e a la Suzuki. Adică una (foarte) buna.
Motorul ăla nu e wow. Dar Ă®și face treaba cu brio in mai toate situațiile.

ĂŽncă ceva: o varianta f ok ar mai fi și Honda Jazz. Consumuri și dinamica bune, fiabilitate de top, modularitate exemplară și unul dintre cele mai bune motoare de pe piata (la cilindreea lui).
Dintre europene m-aș uita la Opel Crossland in primul rand.
Dacă zici că folosești mașina mai mult Ă®n oraș, cred că aș lua Ă®n considerare mai mult motoarele aspirate.

Petre recomanda ka la 1000 euro, tu recomanzi Baleno la 12000... glumesc.
Cu honda jazz nu cred ca zici rau, nu stiu cum e la drumuri lungi cu copil mic in masina, inteleg ca se doreste si masina de concediu.
Basca faptul ca in 15000 e cam slabut dotata.

Edited by denky, 21 February 2019 - 20:16.


#89
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
Sfat (zic eu f util): este un băiat, Robert Adam, care are un canal pe youtube. Se numește turatii.ro și el face acolo cele mai complexe și concludente teste auto. Nu se urca în masini, da o tura, zice doua vorbe și pa! Nu! Prin mâna i-a trecut și Honda jazz. Omul e capabil să-ți vorbească concret despre avantaje și dezavantaje pe "viu". Recomand urmărirea acelui test cap-coada. Durează mai mult de 40 de minute. Dar eu zic că merită.
Pe de altă parte, omul vrea o compacta. In clasa compacta , volumul e de 360,370 la majoritatea modelelor. Ori honda jazz și Baleno au 350. Crossland are vreo 400.
Dar atenție: noul Clio, la clasa mica, cică are 390 (!). Chestia asta nu-mi iasa din cap. Ca sa nu mai zicem că și Polo are 350. Mă intreb ce rost are sa dai cel puțin 1000 de euro pentru un Focus, de exemplu.

#90
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
@LauCalin, sa stii ca sunt Polo care costa mai mult decat Focus. 1000 aia de euro o dai pentru cum sta Focus pe drum fata de un Polo, parerea mea. Acum noi solutii i-am dat initiatorului destule, ramane sa se decida.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate