consecintele unei curele de distributie rupta
Last Updated: Jan 25 2018 14:20, Started by
dannone222
, Mar 06 2006 12:05
·
0
#73
Posted 24 August 2010 - 00:29
Nu este atat de "coapta" cat de lipsa firelor de armare. Ori este contrafacuta ori englezii au dat-o pe ulei.
Nu stiu daca ai chef sa o trimiti la Conti pentru evaluare (scrie-le un email inainte) - long shoot, dar poate iti dau ceva bani innapoi sa iti mai scoti din paguba. |
#74
Posted 24 August 2010 - 01:34
Mariuse unde naiba e coapta aia! SuperDuper are dreptate, iar experimentul intareste ce zice el. Baga un ochi la volumul firelor de armare, mult mai mic la cureaua care a cedat.
|
#75
Posted 24 August 2010 - 08:23
io zic ca e acelasi lucru, una s-a rupt pe drept iar alta in zigzag
|
#76
Posted 24 August 2010 - 11:03
Cred ca de acum voi cumpara cate doua curele din acelasi lot iar una o voi testa comparativ cu cea originala. Daca trece testul o montez pe cea nefortata pe masina!
Vad ca au mai testat si altii! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/80yCiFkOB9g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#77
Posted 24 August 2010 - 13:24
Nasoala treaba. Si eu tot curea de distributie Gates Power-Grip(numai ca scrisul e cu rosu) am pe masina, la fel de altfel cu cea originala.
Edited by closchkutza, 24 August 2010 - 13:24. |
#78
Posted 24 August 2010 - 13:52
Eu din cate curele rupte am vazut vina a fost la montaj. In 99% din cazuri 'meseriasul' intinde cureaua mai mult decat trebuie ceaa ce duce la o uzura rapida a rulmetilor (fie ei de pe intinzator, arbore, ax cu came sau pompa cu apa). Rulmentii se gripeaza si uite asa se rupe cureaua cateva zeci de mii e km de la montaj....
Tot pe aici lumea spunea ca motorul se face praf daca dai la cheie dupa ce s-a rupt cureaua. Fals: motorul era deja praf mai ales daca cureaua s-a rupt atunci cand masina era in mers si cutia de viteza cuplata. Toate astea se aplica la motaorele in care supapele se suprapun peste cursa pistonului... |
#79
Posted 24 August 2010 - 14:53
Daca ai motor cu 2 valve pe cilindru si compresie mai mica de 9/1 si se rupe cureaua ai sanse sa scapi( motoru sa continue sa mearga dupa ce iei alta curea).Daca ai 4 sau 5 valve pe cilindru si compresie mai mare de 10/1 100% o sa devina inutilizabil.si o sa te coste o groaza.ulei in apa poate fi de la garnitura de chiuloasa da tresa te uiti si dupa alte semne(fum alb,scadere de putere,mers in 3 cilindri,incalzire apa,etc)
|
#80
Posted 24 August 2010 - 18:32
Mie mi se pare ca sunt mai putine fire de armare la cureaua noua.
Nici daca o tineai 4 ani la camara, n-avea voie sa se rupa mai usor decat cea folosita (foarte bun experimentul). In concluzie tind sa cred ca asta noua a fost contrafacuta (daca ne uitam atenti si la margini, se observa diferente), la fel ca multe alte piese ''originale (placutele de frana, stiati ca peste 50% in magazine sunt contrafacute?). Curele sau kituri complete de distrbutie se gasesc pe net ''originale'' si la pret mai mic decat de la dealer. Am comparat personal cureaua luata de mine din reprezentanta (PowerGrip) cu cureaua luata de un coleg de pe net, erau identice, dar la un control mai amanuntit am gasit ca scrisul nu era intocmai la fel, in sensul ca la colegu lipseau niste cifre, ceva de genu. O are montata pe masina si n-are probleme (sper sa nu aibe). |
#81
Posted 24 August 2010 - 20:28
ptiu drace ca tot powergrip am si eu de vreo 80k km
am invatat de undeva ca ce ai pozat tu acolo e total eronat asa ca ia un cutter si taie cele doua curele in alta parte si apoi fa poza la sectiune sa vedem firele alea daca intr-adevar la una sint mai putine decit la cealalta |
#82
Posted 25 August 2010 - 06:12
Singurii care pot aprecia daca este un fals sau nu (si cred ca sunt chiar interesati) sunt cei ce la firma producatoare a curelei...
|
|
#83
Posted 09 September 2010 - 13:56
Pe mine ma surprinde cum pot unii sa zica pe aici , ca-si schimba cureaua, si apoi se rupe cea noua in sub 10.000km. Pai mai bine n-o schimbi. Mai strangi un leu si te duci la reprezentanta. HUH , eu inca ma bazez ca a mea a fost schimbata la timp, si ca daca nu, s-ar fi rupt oricum deja.
( in carte scrie ca se schimba la 150.000). Am cumparat-o la 160.000km. Acum am 230.000km. Banuiesc ca nu i-au pus o marja in plus de 70.000km . Daca totul e ok, la 250.000 s-ar putea sa ma indur si sa-i fac o schimbare de curele |
#84
Posted 10 September 2010 - 09:46
Si ce crezi ca nu pica daca e facuta distributia la reprezentanta ? Ei sunt supermeni, si stiu ca piesele sunt de origine (si nu ceva copii ieftine) numai daca se uita la ambalaj ? Tot nu inteleg de ce majoritatea gafelor se fac in reprezentante... ?! In 80% din cazuri curelele se rup din cauza ca sunt contrafacute, si nu pentru ca nu au fost montate gresit. Majoritatea masinilor au repere pt tensionare (indicator pe rola, etc), deci sunt usor de montat fara nu stiu ce hiper super scule. Poti folosii orice scula de masurat intinderea, ca daca cureaua e de cacao (ceva contrafacut), tot se va rupe. A si ps, stiati ca se fabrica contitech in timisoara ? Eu personal am auzit de foarte multe curele Gates rupte la scurt timp dupa montaj (si presupun ca nu toata lumea le-a montat gresit). Probabil sunt tare contrafacute...
Edited by klada, 10 September 2010 - 09:49. |
#85
Posted 11 September 2010 - 18:16
la masina mea distributia a fost schimbata la 123.000 de km. masina are acum 145.000 si a inceput sa scartaie cureaua de la alternator. precizez ca scartaie doar cat timp motorul e rece, dupa ce se incalzeste nu mai zice nimic si numai in zilele cu umiditate crescuta, in zilele calduroase nu se aude nici un zgomot.
am cumparat curaua si rolele de la alternator insa mecanicul mi-a zis ca nu e necesar sa le schimb acum nu stiu ce sa fac: sa o schimbacum sau sa astept pana la urmatorul schimb de distributie? din ce am observat la multe masini scartaie cureaua de la alternator in manualul de service e specificat ca distributia se schimba la 90.000 km. curelele astea nu au nici 25.000 de cand au fost schimbate |
#86
Posted 11 September 2010 - 21:19
cureaua de alternator nu are treaba cu distributia. Poate nu a fost schimbata. In general cand cureaua scartaie inseamna ca fuliile nu sunt aliniate. Daca scartaie rola intinzatoare este alta mancare de peste.
Ieri am avut un soc cand am vazut cureaua mea de distributie de la masina. Are ~20.000 Km de cand am schimbat-o si deja are unflaturi (ca niste bube) pe spate. Trebuie sa o dau jos zilele astea sa ii fac o verificare mai atenta. Nu as vrea sa am nevoie de supape noi prea curand... |
#87
Posted 11 September 2010 - 22:42
stiu ca n-au treaba una cu alta dar ma gandesc ca neamtul cand a facut distributia a schimbat si cureaua de la alternator
cu prima ocazie cand ajung in service cred ca le schimb. si asa le tin degeaba prin casa. numai ca la service mi-au cerut 150 ron manopera, ceea ce mi se pare cam mult |
|
#88
Posted 14 September 2010 - 13:00
Curelele de obicei au termene de schimb diferite. La mine de exemplu, cea de distributie se schimba la 60.000km iar cea de alternator la 40.000km.
|
#89
Posted 25 September 2010 - 20:59
#90
Posted 25 September 2010 - 22:15
audi 2.8 benzina,6 cilindri in V cu 5 supape pe cilindru
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users