Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
consecintele unei curele de distributie rupta
Last Updated: Jan 25 2018 14:20, Started by
dannone222
, Mar 06 2006 12:05
·
0
#127
Posted 14 February 2015 - 14:56
xtremdriving, on 13 ianuarie 2015 - 14:20, said:
LOL, nu ma certati, acum am vazut ca am raspuns la un post din 2006! cur Am avut o patanie destul de grava cu un Peugeot 106 an 1997, 1.1 benzina, mergand pe banda a doua pe la Saftica in drum spre Ploiesti, am constatat ca motorul s-a oprit. Am apasat repede ambreiajul si am incercat sa opresc pe dreapta, intr-un final am reusit sa opresc si acolo am ramas. Initial am zis ca am facut "pana prostului", indicatorul de la rezervor nu arata asa bine nivelul de benzina, asa ca am facut tot posibilul si am pus 2l de benzina si am dat la cheie, n-a mers(jumtate de rezervor aveam - plinul il facusem cu 300 km in urma, mers doar in oras), am tot incercat la cheie si n-a mers. Pana la urma am fost tractat la Ploiesti la un service cunoscut unde s-a constatat ca s-a rupt cureaua de distributie. In total 13 milioane lei vechi cu tot cu manopera ( toate supapele schimbate, garnitura de chiuloasa, curea de distributie, pompa de apa etc.) Masina este inca in service, sper ca totul sa fie ok. Nu stiu cand a fost ultima schimbare a curelei.
|
#128
Posted 04 January 2018 - 22:58
NU SUNT MECANIC. Simplu ma oftic pe ei ca fac treaba buna si rapida numai cand au chef (motiv). Detin Iveco TurboDaily 2800. Are un motor gigant. S-a dus a doua zi de cand lucrez la el (in strada) ca e inceputul unui an nou si nimeni nu se misca, iar daca o face ori ai prea multi bani ori esti prea norocos. S-a rupt cureaua (originala) IVECO probabil fiind de cand a iesit pe gaura (masina). La intrarea in localitate am luat piciorul de pe acceleratie si REMEMBER aproape in acelasi timp pus ambreiaj (asa stiu ca a fost). Exact in acelasi timp masina a avut un sughit dubios. Am lasat-o sa alunece in PECO. De la eveniment si pana acolo aveam avertizare baterie si ulei. O cheie am dat cu ambreiajul pus si scoasa din viteza. CUREA RUPTA. Am desfacut motorul tot. Pistoanele OK, urme de supape pe piston, supapele la locul lor, OK, urmeaza deznodamant. Luat garnitura de chiuloasa si curea noua. Montez inapoi geamantanul de piese si vedem. DAR TOPICUL A FOST INTERESANT. Nu promit ca mai scriu
|
#129
Posted 04 January 2018 - 23:32
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users