Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...
 

Kia ceed Sw-motor 1.4 tgdi-140cp sau Renault Megane Estate-motor 1,3 140 Cp

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Ca posesor de Megane si de Ceed iti recomand sa alegi Ceed . Diferenta intre ele se vede in timp, nu cata vreme sunt noi, de aici si diferenta de garantie. Daca vrei sa mergi la sigur alege Kia Ceed fiindca stau foarte bine pe partea de fiabilitate generala. Nu au probleme majore, care sa reprezinte o loterie pe parcursul vietii masinii. Ceed este bine lucrata si asamblata si in plus are suspensie independenta pe spate. Fa test-drive cu ele si vezi care-ti place mai mult. Kia Ceed tocmai a fost aleasa masina anului 2019 in Romania iar motorul 1.4 TGDI - 140CP este acelasi cu cel de pe Hyundai i30 si nu sunt probleme cu el. Poti sa vezi multe detalii in cele cinci filmari de pe: https://www.turatii....dct7-star   . Megane e frumos, dar nu se compara cu Ceed la fiabilitate.

Edited by codesmm, 16 December 2018 - 06:52.


#20
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostBmariusAlex, on 15 decembrie 2018 - 18:11, said:

Bugetul e limitat la 16000€, ambele costa cam atat (+, - , 200 €) alte dotări costa, la amandoua 😁
Cu 15800 eu am luat Megane in ultima echipare Intens....nu te grabi.
Kia aia e cam cheala, toate sistemele alea de asistenta sunt fix pix, sa dea bine la NCAP, parca ar fi pentru soferi asistati 😂😂😂


Altfel...poate ceed e o alegere mai buna prin prisma garantiei, apropo e bara-bara 7 ani, sau apar stelutele cu excluderi pe parcurs ?

#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Suspensia independenta nu prea mai este un argument in favoarea Kia. In situatiile de zi cu zi, nu o sa-i simti prezenta. Si Renault are ceva in sensul asta, cu amortizoarele asezate intr-un fel anume, pentru stabilitate.
Foarte important este sa studiezi putin si forumurile monomarca, unde posesorii au relevat problemele cu care s-au confruntat in timp. Din ceea ce am vazut, sunt destul de multe probleme si la Kia, dar si la Renault.
Motorul de la Renault pare a fi mai bun,este cel care va echipa si Dusterul.

#22
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,989
  • Înscris: 06.04.2007
Nici nu conteaza ce as alege eu sau alti colegi.
Iei masina noua, esti "obligat" sa faci drive test (cat mai amanuntit) cu ambele masini pe care ai pus ochii.
La masina noua trebuie sa iti si placa (maxim) si nu vorbim aici de o bijuterie si o petarda.
Greu mi-a fost si mie intre Ceed si Megane sa aleg, si am ales in cele din urma Ford Focus ( pt mine cea mai buna combinatie de buget, dotari, placut de masina per ansamblu ) .





#23
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016
Pt inițiator, deschizi un excel, pui acolo ce e important pentru tine și după dotările fiecărei mașini. Dacă ambele ți se par ok, te duci la dealeri și ceri oferte sa vezi unde obții oferta mai buna.

#24
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostOctavian___, on 16 decembrie 2018 - 09:57, said:

Nici nu conteaza ce as alege eu sau alti colegi.
Iei masina noua, esti "obligat" sa faci drive test (cat mai amanuntit) cu ambele masini pe care ai pus ochii.

Eu am luat-o pe a mea ca de pe emag...
Nu exista si nici in prezent nu exista masina de TD pe benzina turbo la modelul respectiv, deci...ce relevanta are daca ma dau cu una diesel ? Restul...oricum nu iti faci idee in 20-30 de minute cat ai maxim la dispozitie.
Cea mai buna metoda este excellul si subiectivismul total...adica parerea sotiei 🤣🤣🤣

Edited by M0sGerila, 16 December 2018 - 10:26.


#25
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,989
  • Înscris: 06.04.2007
E drept ce spui.
Dar nu poti cu tabel xls sa cumperi o masina noua.
Pt o evindenta cat mai clara, e bine asa ca situatie, dar inseamna mult mai mult de atat.
Poa sa iasa super bine in tabel si cand te urci in ea sa nu te simti bine.
Asta am patit cu Megane.
Am fost pornit pe Megane 1.2 130 cp (cu rabla 12400 euro ).
Cand m-am dus sa o vad asa mai amanuntit, sa stau la volan, sa dau o tura...m-am dezumflat, nu ma simteam cum speram la volan (nici colega de camera nu fuse prea incantata).




#26
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostOctavian___, on 16 decembrie 2018 - 09:57, said:

Nici nu conteaza ce as alege eu sau alti colegi.
Iei masina noua, esti "obligat" sa faci drive test (cat mai amanuntit) cu ambele masini pe care ai pus ochii.
La masina noua trebuie sa iti si placa (maxim) si nu vorbim aici de o bijuterie si o petarda.
Greu mi-a fost si mie intre Ceed si Megane sa aleg, si am ales in cele din urma Ford Focus ( pt mine cea mai buna combinatie de buget, dotari, placut de masina per ansamblu ) .
Conteaza si inca foarte mult. Pe drumuri cu denivelari, pe drumuri virajate, depasiri rapide in trafic, atunci vezi ca diferenta tinutei de drum nu este de neglijat. Nu-i totuna sa fie barca sau sa aiba stabilitate pe drumuri cu viraje si pe drumuri cu denivelari. Avandu-le pe amandoua (Ceed si Megane), pot sa spun ca se vede diferenta. De exemplu, intre Focus-ul pe care-l ai cel nou aparut sunt diferente destul de mari.

View PostM0sGerila, on 16 decembrie 2018 - 10:25, said:

Eu am luat-o pe a mea ca de pe emag...
Nu exista si nici in prezent nu exista masina de TD pe benzina turbo la modelul respectiv, deci...ce relevanta are daca ma dau cu una diesel ? Restul...oricum nu iti faci idee in 20-30 de minute cat ai maxim la dispozitie.
Cea mai buna metoda este excellul si subiectivismul total...adica parerea sotiei ������
Nu recomand nimanui sa cumpere o masina fara test-drive pentru ca fiecare are asteptari, dorinte si pretentii diferite de la masina. La test-drive trebuie sa mergi cu Ceed si cu Megane pe acelasi traseu ca sa vezi diferenta. Alege un traseu cu drum asfaltat, betonat, cu denivelari, pavat, cu viraje si urmareste cum reactioneaza suspensia, raspunsul si feedback-ul directiei, stabilitatea in curbe, stabilitatea la viteze peste 130 km/h, zgomotul la rulare, zgomotul la vant, confortul scaunelor, coloana de directie pe drum pavat. Daca esti interesat, consilierul de vanzari accepta test-drive asa cum ceri, fiindca cu masina nu vei circula doar in oras si pe drumuri scurte. Multe poti afla despre masina la test-drive, pentru ca dupa ce o cumperi si nu-ti place ramai cu deceptia, cu nervii si cu cheltuiala facuta care nu-ti aduce nici o satisfactie.

Edited by codesmm, 16 December 2018 - 11:45.


#27
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,733
  • Înscris: 29.10.2017

View PostBmariusAlex, on 15 decembrie 2018 - 18:03, said:

Sunt deja posesor de Kia ceed hatchback, an 2008, 1,6 benzina, motor aspirat, de care sunt foarte multumit.


vechiul ceed in ce varianta de echipare il ai, imbunatatiri, in ce conditie e? al meu tot din 2008 e 1.4 best :)
faza e ca daca-l vinzi nu iei mare lucru pe el, dar poti sa mai tragi ani buni si in felul asta mai economisesti banii de masina noua..plus alte cheltuieli gen casco care or sa intervina la masina noua

#28
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostBmariusAlex, on 15 decembrie 2018 - 21:10, said:

Sunt ok, doar ca vreau SW, am copil si m-am saturat de portbagaj mic.
Astra K, combi iti ofera 540l, volum, la portbagaj , Hyundai i30 Fastback iti ofera 450l, volum, la portbagaj iar Hyundai i30, combi, 602l.

Edited by max_01, 16 December 2018 - 19:25.


#29
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Octavian, Codesmm, intr-o lume ideala da, tii masina o saptamana faci sute de km cu ea, etc, in realitate lucrurile stau altfel.
Bravo voua ca ati reusit sa va faceti o opinie foarte obiectiva dupa 30 de minute de mers cu masina. La mine a fost clar, bugetul a fost x, si l-am depasit cu 1000 de euro si restul e cancan, am pus pe hartie ce optiuni am avut de banii aia si am ales ce a fost best money can buy !
Legat de confort, depinde de pe ce vii, in cazul meu de la Logan megane-ul a fost aeronava, am stat 16 ore plecat , condus, vizitat, condus, stat, etc, crede-ma eram in stare sa mai fac 500 de km pe langa cei 700 facuti cand m-am dat jos de la volan !
Variantele sunt multe in buget, omul vrea strict un comparativ intre cele doua.
Megane-ul are motorizarea cea noua despre care nu exista istoric, singura info este ca e facut impreuna cu Daimler.
Pragmatic, as recomanda ceedul prin prisma garantiei !
Altfel, megane-ul imi da un zambet tamp de fiecare data cand ma urc sau ma cobor din el...

Edited by M0sGerila, 16 December 2018 - 20:13.


#30
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,989
  • Înscris: 06.04.2007
Na, chiar nu stiu pt ce mama dracu mai sunt drive testele, in fond sunt zero frate dupa gandirea voastra.

Luati-va masina dupa tabel xls si alte bazdabacuri si chiar va rog ! nu faceti nici un drive test, ala e pt prosti.
Mai ales ca in 20-30 minute nu poti sa-ti faci nici macar o idee despre masina, pt ca iti trebuie o viata de om, sa manci un sac de sare si tot sa nu poti sa ai ceva feedback la neuron.

E ok! INUMAN, dar e ok!

#31
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostOctavian___, on 16 decembrie 2018 - 21:21, said:

Na, chiar nu stiu pt ce mama dracu mai sunt drive testele, in fond sunt zero frate dupa gandirea voastra.

Luati-va masina dupa tabel xls si alte bazdabacuri si chiar va rog ! nu faceti nici un drive test, ala e pt prosti.
Mai ales ca in 20-30 minute nu poti sa-ti faci nici macar o idee despre masina, pt ca iti trebuie o viata de om, sa manci un sac de sare si tot sa nu poti sa ai ceva feedback la neuron.

E ok! INUMAN, dar e ok!
Nu te supara pentru ca tocmai in asta sta farmecul oamenilor, nu sunt doi la fel. Fiecare are parerea lui si trebuie respectata. Altfel, am fi roboti programati sa actionam si sa reactionam la comanda unica sau program digital. Pentru unii e suficient sa stie ca isi cumpara o masina superioara celei pe care a avut-o, iar alti sunt scrupulosi si vor sa stie pe ce dau banii si daca masina corespunde cerintelor lor.

#32
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Nea Octaviane , ia zii tu ce ai fi facut in urmatorul caz :
Dupa analiza pietei a rezultat asa :
- la un buget de maxim 14 mii euro dupa rabla si toate reducerile variantele erau :
-> octavia, focus, astra,megane
Restul erau prea scumpe pentru ce ofereau.
Mai departe, octavia a picat fiindca nu se incadra in buget, focus ingramadit, astra lipsa reprezentanta si ingramadita (am mers cu ea).
Se dorea o Mazda, cea mai apropiata reprezentanta la 300 km, de vis, a picat si asta.
A ramas Megane, a fost in discutie si un suv, au picat toate si ramasese Kadjar si megane. Dupa asta a intrat in schema excellul, kadjarul costa cu 1500 euro peste meganele in varianta full, a picat si asta.
Plecand de la varianta de mijloc la megane in 14 mii s-a ajuns in varianta full la 15800, deci destul de trasa plapuma.
S-a analizat competitia, la banii respectivi nu se ofereau optiunile de pe reno si spatiul interior.
Avand reprezentanta in urbe a mai plusat cu o bila , culmea fiind ca nu am cumparat-o de la ei, ci din alt judet !
Asa ca, de la caz la caz deciziile pot fi diferite, ce e bun pentru unul nu e bun pentru toti.
Revenind la test drive, m-am dat cu un diesel de 130 cp, asa si ? Ce am rezolvat, fix nimic! Benzina turbo nu exista la drive test pe o raza de 300 km !
Am decis ce masina sa iau dupa ce m-am asezat pe bancheta spate , chiar daca nu stau niciodata pe ea !
Probabil ca daca ai suficienti bani poti sa faci nazuri, la 16 mii de euro insa te multumesti cu ce poti cumpara !



#33
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostM0sGerila, on 16 decembrie 2018 - 23:28, said:

Nea Octaviane , ia zii tu ce ai fi facut in urmatorul caz :
Dupa analiza pietei a rezultat asa :
- la un buget de maxim 14 mii euro dupa rabla si toate reducerile variantele erau :
-> octavia, focus, astra,megane
Restul erau prea scumpe pentru ce ofereau.
Mai departe, octavia a picat fiindca nu se incadra in buget, focus ingramadit, astra lipsa reprezentanta si ingramadita (am mers cu ea).
Se dorea o Mazda, cea mai apropiata reprezentanta la 300 km, de vis, a picat si asta.
A ramas Megane, a fost in discutie si un suv, au picat toate si ramasese Kadjar si megane. Dupa asta a intrat in schema excellul, kadjarul costa cu 1500 euro peste meganele in varianta full, a picat si asta.
Plecand de la varianta de mijloc la megane in 14 mii s-a ajuns in varianta full la 15800, deci destul de trasa plapuma.
S-a analizat competitia, la banii respectivi nu se ofereau optiunile de pe reno si spatiul interior.
Avand reprezentanta in urbe a mai plusat cu o bila , culmea fiind ca nu am cumparat-o de la ei, ci din alt judet !
Asa ca, de la caz la caz deciziile pot fi diferite, ce e bun pentru unul nu e bun pentru toti.
Revenind la test drive, m-am dat cu un diesel de 130 cp, asa si ? Ce am rezolvat, fix nimic! Benzina turbo nu exista la drive test pe o raza de 300 km !
Am decis ce masina sa iau dupa ce m-am asezat pe bancheta spate , chiar daca nu stau niciodata pe ea !
Probabil ca daca ai suficienti bani poti sa faci nazuri, la 16 mii de euro insa te multumesti cu ce poti cumpara !
In acest caz, alegerea s-a facut dupa ceea ce poate omul (pretul pe care si-l permite) nu dupa ceea ce poate masina (performante, dinamica, tinuta de drum, confort, etc.). Cand sunt limitari impuse de buget, alegi ce poti nu ce vrei. Oferta de masini actuala din clasa compacta este mare si diferente sunt intre masini. Masini rele nu sunt acum pe piata deoarece competitia este mare intre producatorii auto. Pretul reflecta in schimb calitatea fabricatiei, calitatea materialelor si dotarile masinii, iar clientii cumpara in functie de nevoi, pretentii si de bugetul alocat achizitiei.

#34
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016

View PostOctavian___, on 16 decembrie 2018 - 21:21, said:

Na, chiar nu stiu pt ce mama dracu mai sunt drive testele, in fond sunt zero frate dupa gandirea voastra.

Luati-va masina dupa tabel xls si alte bazdabacuri si chiar va rog ! nu faceti nici un drive test, ala e pt prosti.
Mai ales ca in 20-30 minute nu poti sa-ti faci nici macar o idee despre masina, pt ca iti trebuie o viata de om, sa manci un sac de sare si tot sa nu poti sa ai ceva feedback la neuron.

E ok! INUMAN, dar e ok!
Depinde de dealer foarte mult, sunt unii ce te lasă să mergi cu masina pe unde vrei și vorbesc doar când întrebi ceva, alții ce au un traseu de 5-6km...

#35
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostM0sGerila, on 16 decembrie 2018 - 23:28, said:

Nea Octaviane , ia zii tu ce ai fi facut in urmatorul caz :
Dupa analiza pietei a rezultat asa :
- la un buget de maxim 14 mii euro dupa rabla si toate reducerile variantele erau :
-> octavia, focus, astra,megane
Restul erau prea scumpe pentru ce ofereau.
Mai departe, octavia a picat fiindca nu se incadra in buget, focus ingramadit, astra lipsa reprezentanta si ingramadita (am mers cu ea).
Se dorea o Mazda, cea mai apropiata reprezentanta la 300 km, de vis, a picat si asta.
A ramas Megane, a fost in discutie si un suv, au picat toate si ramasese Kadjar si megane. Dupa asta a intrat in schema excellul, kadjarul costa cu 1500 euro peste meganele in varianta full, a picat si asta.
Plecand de la varianta de mijloc la megane in 14 mii s-a ajuns in varianta full la 15800, deci destul de trasa plapuma.
S-a analizat competitia, la banii respectivi nu se ofereau optiunile de pe reno si spatiul interior.
Avand reprezentanta in urbe a mai plusat cu o bila , culmea fiind ca nu am cumparat-o de la ei, ci din alt judet !
Asa ca, de la caz la caz deciziile pot fi diferite, ce e bun pentru unul nu e bun pentru toti.
Revenind la test drive, m-am dat cu un diesel de 130 cp, asa si ? Ce am rezolvat, fix nimic! Benzina turbo nu exista la drive test pe o raza de 300 km !
Am decis ce masina sa iau dupa ce m-am asezat pe bancheta spate , chiar daca nu stau niciodata pe ea !
Probabil ca daca ai suficienti bani poti sa faci nazuri, la 16 mii de euro insa te multumesti cu ce poti cumpara !

Pui pe ganduri multa lume cu suma de 16000 euro cu care nu prea ai ce lua. Adevarul asta e, in ultimii 2 ani s-au scumpit cam toate siglele cu cate 1000 euro pe an. Dar realizezi asta doar daca ai banii in mana si te duci prin reprezentante sa cauti.
In reclame suna ceva mai bine, dar chiar si acolo preturile de pornire sunt net mai mari

#36
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
1. vezi cat costa reviziile la Kia vs. renault;
2. intreaba cat costa consumabilele: placute frana, discuri de frana etc.
3. intreaba care este termenul de livrare pentru o portiera (de exemplu).
4. fa o simulare pentru piese aftermarket pentru ambele modele (pe autokarma).

concluziile le tragi singur!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate