Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kia ceed Sw-motor 1.4 tgdi-140cp sau Renault Megane Estate-motor 1,3 140 Cp
#19
Posted 16 December 2018 - 06:50
Ca posesor de Megane si de Ceed iti recomand sa alegi Ceed . Diferenta intre ele se vede in timp, nu cata vreme sunt noi, de aici si diferenta de garantie. Daca vrei sa mergi la sigur alege Kia Ceed fiindca stau foarte bine pe partea de fiabilitate generala. Nu au probleme majore, care sa reprezinte o loterie pe parcursul vietii masinii. Ceed este bine lucrata si asamblata si in plus are suspensie independenta pe spate. Fa test-drive cu ele si vezi care-ti place mai mult. Kia Ceed tocmai a fost aleasa masina anului 2019 in Romania iar motorul 1.4 TGDI - 140CP este acelasi cu cel de pe Hyundai i30 si nu sunt probleme cu el. Poti sa vezi multe detalii in cele cinci filmari de pe: https://www.turatii....dct7-star . Megane e frumos, dar nu se compara cu Ceed la fiabilitate.
Edited by codesmm, 16 December 2018 - 06:52. |
#20
Posted 16 December 2018 - 08:33
BmariusAlex, on 15 decembrie 2018 - 18:11, said:
Bugetul e limitat la 16000€, ambele costa cam atat (+, - , 200 €) alte dotări costa, la amandoua 😁 Kia aia e cam cheala, toate sistemele alea de asistenta sunt fix pix, sa dea bine la NCAP, parca ar fi pentru soferi asistati 😂😂😂 Altfel...poate ceed e o alegere mai buna prin prisma garantiei, apropo e bara-bara 7 ani, sau apar stelutele cu excluderi pe parcurs ? |
#21
Posted 16 December 2018 - 09:41
Suspensia independenta nu prea mai este un argument in favoarea Kia. In situatiile de zi cu zi, nu o sa-i simti prezenta. Si Renault are ceva in sensul asta, cu amortizoarele asezate intr-un fel anume, pentru stabilitate.
Foarte important este sa studiezi putin si forumurile monomarca, unde posesorii au relevat problemele cu care s-au confruntat in timp. Din ceea ce am vazut, sunt destul de multe probleme si la Kia, dar si la Renault. Motorul de la Renault pare a fi mai bun,este cel care va echipa si Dusterul. |
#22
Posted 16 December 2018 - 09:57
Nici nu conteaza ce as alege eu sau alti colegi.
Iei masina noua, esti "obligat" sa faci drive test (cat mai amanuntit) cu ambele masini pe care ai pus ochii. La masina noua trebuie sa iti si placa (maxim) si nu vorbim aici de o bijuterie si o petarda. Greu mi-a fost si mie intre Ceed si Megane sa aleg, si am ales in cele din urma Ford Focus ( pt mine cea mai buna combinatie de buget, dotari, placut de masina per ansamblu ) . |
#23
Posted 16 December 2018 - 10:02
Pt inițiator, deschizi un excel, pui acolo ce e important pentru tine și după dotările fiecărei mașini. Dacă ambele ți se par ok, te duci la dealeri și ceri oferte sa vezi unde obții oferta mai buna.
|
#24
Posted 16 December 2018 - 10:25
Octavian___, on 16 decembrie 2018 - 09:57, said:
Nici nu conteaza ce as alege eu sau alti colegi. Iei masina noua, esti "obligat" sa faci drive test (cat mai amanuntit) cu ambele masini pe care ai pus ochii. Nu exista si nici in prezent nu exista masina de TD pe benzina turbo la modelul respectiv, deci...ce relevanta are daca ma dau cu una diesel ? Restul...oricum nu iti faci idee in 20-30 de minute cat ai maxim la dispozitie. Cea mai buna metoda este excellul si subiectivismul total...adica parerea sotiei 🤣🤣🤣 Edited by M0sGerila, 16 December 2018 - 10:26. |
#25
Posted 16 December 2018 - 10:50
E drept ce spui.
Dar nu poti cu tabel xls sa cumperi o masina noua. Pt o evindenta cat mai clara, e bine asa ca situatie, dar inseamna mult mai mult de atat. Poa sa iasa super bine in tabel si cand te urci in ea sa nu te simti bine. Asta am patit cu Megane. Am fost pornit pe Megane 1.2 130 cp (cu rabla 12400 euro ). Cand m-am dus sa o vad asa mai amanuntit, sa stau la volan, sa dau o tura...m-am dezumflat, nu ma simteam cum speram la volan (nici colega de camera nu fuse prea incantata). |
#26
Posted 16 December 2018 - 11:32
Octavian___, on 16 decembrie 2018 - 09:57, said:
Nici nu conteaza ce as alege eu sau alti colegi. Iei masina noua, esti "obligat" sa faci drive test (cat mai amanuntit) cu ambele masini pe care ai pus ochii. La masina noua trebuie sa iti si placa (maxim) si nu vorbim aici de o bijuterie si o petarda. Greu mi-a fost si mie intre Ceed si Megane sa aleg, si am ales in cele din urma Ford Focus ( pt mine cea mai buna combinatie de buget, dotari, placut de masina per ansamblu ) . M0sGerila, on 16 decembrie 2018 - 10:25, said:
Eu am luat-o pe a mea ca de pe emag... Nu exista si nici in prezent nu exista masina de TD pe benzina turbo la modelul respectiv, deci...ce relevanta are daca ma dau cu una diesel ? Restul...oricum nu iti faci idee in 20-30 de minute cat ai maxim la dispozitie. Cea mai buna metoda este excellul si subiectivismul total...adica parerea sotiei ������ Edited by codesmm, 16 December 2018 - 11:45. |
#27
Posted 16 December 2018 - 14:54
BmariusAlex, on 15 decembrie 2018 - 18:03, said:
Sunt deja posesor de Kia ceed hatchback, an 2008, 1,6 benzina, motor aspirat, de care sunt foarte multumit. vechiul ceed in ce varianta de echipare il ai, imbunatatiri, in ce conditie e? al meu tot din 2008 e 1.4 best faza e ca daca-l vinzi nu iei mare lucru pe el, dar poti sa mai tragi ani buni si in felul asta mai economisesti banii de masina noua..plus alte cheltuieli gen casco care or sa intervina la masina noua |
#28
Posted 16 December 2018 - 19:23
BmariusAlex, on 15 decembrie 2018 - 21:10, said:
Sunt ok, doar ca vreau SW, am copil si m-am saturat de portbagaj mic. Edited by max_01, 16 December 2018 - 19:25. |
|
#29
Posted 16 December 2018 - 20:11
Octavian, Codesmm, intr-o lume ideala da, tii masina o saptamana faci sute de km cu ea, etc, in realitate lucrurile stau altfel.
Bravo voua ca ati reusit sa va faceti o opinie foarte obiectiva dupa 30 de minute de mers cu masina. La mine a fost clar, bugetul a fost x, si l-am depasit cu 1000 de euro si restul e cancan, am pus pe hartie ce optiuni am avut de banii aia si am ales ce a fost best money can buy ! Legat de confort, depinde de pe ce vii, in cazul meu de la Logan megane-ul a fost aeronava, am stat 16 ore plecat , condus, vizitat, condus, stat, etc, crede-ma eram in stare sa mai fac 500 de km pe langa cei 700 facuti cand m-am dat jos de la volan ! Variantele sunt multe in buget, omul vrea strict un comparativ intre cele doua. Megane-ul are motorizarea cea noua despre care nu exista istoric, singura info este ca e facut impreuna cu Daimler. Pragmatic, as recomanda ceedul prin prisma garantiei ! Altfel, megane-ul imi da un zambet tamp de fiecare data cand ma urc sau ma cobor din el... Edited by M0sGerila, 16 December 2018 - 20:13. |
#30
Posted 16 December 2018 - 21:21
Na, chiar nu stiu pt ce mama dracu mai sunt drive testele, in fond sunt zero frate dupa gandirea voastra.
Luati-va masina dupa tabel xls si alte bazdabacuri si chiar va rog ! nu faceti nici un drive test, ala e pt prosti. Mai ales ca in 20-30 minute nu poti sa-ti faci nici macar o idee despre masina, pt ca iti trebuie o viata de om, sa manci un sac de sare si tot sa nu poti sa ai ceva feedback la neuron. E ok! INUMAN, dar e ok! |
#31
Posted 16 December 2018 - 22:22
Octavian___, on 16 decembrie 2018 - 21:21, said:
Na, chiar nu stiu pt ce mama dracu mai sunt drive testele, in fond sunt zero frate dupa gandirea voastra. Luati-va masina dupa tabel xls si alte bazdabacuri si chiar va rog ! nu faceti nici un drive test, ala e pt prosti. Mai ales ca in 20-30 minute nu poti sa-ti faci nici macar o idee despre masina, pt ca iti trebuie o viata de om, sa manci un sac de sare si tot sa nu poti sa ai ceva feedback la neuron. E ok! INUMAN, dar e ok! |
#32
Posted 16 December 2018 - 23:28
Nea Octaviane , ia zii tu ce ai fi facut in urmatorul caz :
Dupa analiza pietei a rezultat asa : - la un buget de maxim 14 mii euro dupa rabla si toate reducerile variantele erau : -> octavia, focus, astra,megane Restul erau prea scumpe pentru ce ofereau. Mai departe, octavia a picat fiindca nu se incadra in buget, focus ingramadit, astra lipsa reprezentanta si ingramadita (am mers cu ea). Se dorea o Mazda, cea mai apropiata reprezentanta la 300 km, de vis, a picat si asta. A ramas Megane, a fost in discutie si un suv, au picat toate si ramasese Kadjar si megane. Dupa asta a intrat in schema excellul, kadjarul costa cu 1500 euro peste meganele in varianta full, a picat si asta. Plecand de la varianta de mijloc la megane in 14 mii s-a ajuns in varianta full la 15800, deci destul de trasa plapuma. S-a analizat competitia, la banii respectivi nu se ofereau optiunile de pe reno si spatiul interior. Avand reprezentanta in urbe a mai plusat cu o bila , culmea fiind ca nu am cumparat-o de la ei, ci din alt judet ! Asa ca, de la caz la caz deciziile pot fi diferite, ce e bun pentru unul nu e bun pentru toti. Revenind la test drive, m-am dat cu un diesel de 130 cp, asa si ? Ce am rezolvat, fix nimic! Benzina turbo nu exista la drive test pe o raza de 300 km ! Am decis ce masina sa iau dupa ce m-am asezat pe bancheta spate , chiar daca nu stau niciodata pe ea ! Probabil ca daca ai suficienti bani poti sa faci nazuri, la 16 mii de euro insa te multumesti cu ce poti cumpara ! |
#33
Posted 17 December 2018 - 06:40
M0sGerila, on 16 decembrie 2018 - 23:28, said:
Nea Octaviane , ia zii tu ce ai fi facut in urmatorul caz : Dupa analiza pietei a rezultat asa : - la un buget de maxim 14 mii euro dupa rabla si toate reducerile variantele erau : -> octavia, focus, astra,megane Restul erau prea scumpe pentru ce ofereau. Mai departe, octavia a picat fiindca nu se incadra in buget, focus ingramadit, astra lipsa reprezentanta si ingramadita (am mers cu ea). Se dorea o Mazda, cea mai apropiata reprezentanta la 300 km, de vis, a picat si asta. A ramas Megane, a fost in discutie si un suv, au picat toate si ramasese Kadjar si megane. Dupa asta a intrat in schema excellul, kadjarul costa cu 1500 euro peste meganele in varianta full, a picat si asta. Plecand de la varianta de mijloc la megane in 14 mii s-a ajuns in varianta full la 15800, deci destul de trasa plapuma. S-a analizat competitia, la banii respectivi nu se ofereau optiunile de pe reno si spatiul interior. Avand reprezentanta in urbe a mai plusat cu o bila , culmea fiind ca nu am cumparat-o de la ei, ci din alt judet ! Asa ca, de la caz la caz deciziile pot fi diferite, ce e bun pentru unul nu e bun pentru toti. Revenind la test drive, m-am dat cu un diesel de 130 cp, asa si ? Ce am rezolvat, fix nimic! Benzina turbo nu exista la drive test pe o raza de 300 km ! Am decis ce masina sa iau dupa ce m-am asezat pe bancheta spate , chiar daca nu stau niciodata pe ea ! Probabil ca daca ai suficienti bani poti sa faci nazuri, la 16 mii de euro insa te multumesti cu ce poti cumpara ! |
|
#34
Posted 17 December 2018 - 07:07
Octavian___, on 16 decembrie 2018 - 21:21, said:
Na, chiar nu stiu pt ce mama dracu mai sunt drive testele, in fond sunt zero frate dupa gandirea voastra. Luati-va masina dupa tabel xls si alte bazdabacuri si chiar va rog ! nu faceti nici un drive test, ala e pt prosti. Mai ales ca in 20-30 minute nu poti sa-ti faci nici macar o idee despre masina, pt ca iti trebuie o viata de om, sa manci un sac de sare si tot sa nu poti sa ai ceva feedback la neuron. E ok! INUMAN, dar e ok! |
#35
Posted 17 December 2018 - 08:43
M0sGerila, on 16 decembrie 2018 - 23:28, said:
Nea Octaviane , ia zii tu ce ai fi facut in urmatorul caz : Dupa analiza pietei a rezultat asa : - la un buget de maxim 14 mii euro dupa rabla si toate reducerile variantele erau : -> octavia, focus, astra,megane Restul erau prea scumpe pentru ce ofereau. Mai departe, octavia a picat fiindca nu se incadra in buget, focus ingramadit, astra lipsa reprezentanta si ingramadita (am mers cu ea). Se dorea o Mazda, cea mai apropiata reprezentanta la 300 km, de vis, a picat si asta. A ramas Megane, a fost in discutie si un suv, au picat toate si ramasese Kadjar si megane. Dupa asta a intrat in schema excellul, kadjarul costa cu 1500 euro peste meganele in varianta full, a picat si asta. Plecand de la varianta de mijloc la megane in 14 mii s-a ajuns in varianta full la 15800, deci destul de trasa plapuma. S-a analizat competitia, la banii respectivi nu se ofereau optiunile de pe reno si spatiul interior. Avand reprezentanta in urbe a mai plusat cu o bila , culmea fiind ca nu am cumparat-o de la ei, ci din alt judet ! Asa ca, de la caz la caz deciziile pot fi diferite, ce e bun pentru unul nu e bun pentru toti. Revenind la test drive, m-am dat cu un diesel de 130 cp, asa si ? Ce am rezolvat, fix nimic! Benzina turbo nu exista la drive test pe o raza de 300 km ! Am decis ce masina sa iau dupa ce m-am asezat pe bancheta spate , chiar daca nu stau niciodata pe ea ! Probabil ca daca ai suficienti bani poti sa faci nazuri, la 16 mii de euro insa te multumesti cu ce poti cumpara ! Pui pe ganduri multa lume cu suma de 16000 euro cu care nu prea ai ce lua. Adevarul asta e, in ultimii 2 ani s-au scumpit cam toate siglele cu cate 1000 euro pe an. Dar realizezi asta doar daca ai banii in mana si te duci prin reprezentante sa cauti. In reclame suna ceva mai bine, dar chiar si acolo preturile de pornire sunt net mai mari |
#36
Posted 17 December 2018 - 08:50
1. vezi cat costa reviziile la Kia vs. renault;
2. intreaba cat costa consumabilele: placute frana, discuri de frana etc. 3. intreaba care este termenul de livrare pentru o portiera (de exemplu). 4. fa o simulare pentru piese aftermarket pentru ambele modele (pe autokarma). concluziile le tragi singur! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users