Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nu mai cumpar niciodata de la F64!
Last Updated: Mar 09 2022 21:55, Started by
tiz
, Nov 20 2018 17:46
·
0
#55
Posted 21 November 2018 - 08:36
tiz, on 21 noiembrie 2018 - 08:03, said: Ti-ai luat si bomba aia de Note 7? Sau Note 9? Parca si ala lua foc? si Parca si S7? ... Interesant e ca daca dai un search dupa "samsung burst into flames" gasesti mai multe rezultate decat "xiaomi dead battery" dupa un an si bine de la lansare se afla toate neajunsurile unui model. S8+ nu e note7 care lua foc. Si mica mare diferenta intre Note7 piromanul si xiaomi, este ca pe aeroporturi samsung a instalat gherete unde pasagerii puteau "arunca" telefoanele si primeau pe loc banii sau un voucher pentru alt telefon. De ce nu ti-ai facut si asigurare la telefon? Atunci trebuiau sa ti-l inlocuiasca sau il declarai furat/pierdut si primeai altul nou. La un iphone8 costa 9 euro pe luna. Cat putea sa coste la un xiaomi? 5 euro si aveai pace. Edited by tfmercedez, 21 November 2018 - 08:39. |
#56
Posted 21 November 2018 - 08:37
Cred ca discutiile astea despre ce model de telefon am/aveam/trebuia sa am, nu au relevanta in cazul de fata.
Eu am o problema cu F64, am cumparat de la ei un telefon, nu conteaza care, ei m-au asigurat ca telefonul merge bine cel putin 2 ani, prin certificatul de garantie, dupa care urmeaza magaria descrisa aici, nu are rost sa o mai repet. Dupa cum spuneam, restul sunt discutii adiacente. Nu e bun Xiaomi? de ce l-au vandut? L-au vandut? Atunci au o obligatie legala sa asigure garantia. Iar acum, de dragul discutiei, nu consider ca este absolut necesar sa dai trei salarii pe un telefon doar ca sa arati ca iti permiti aifon sau ultimul flagship de la samsung. Mi se par snobisme. Dar fiecare are dreptul sa isi cumpere ce ii place. |
#57
Posted 21 November 2018 - 08:46
Dar daca e un sfert de salar? Daca? Daca..
Si ultimul model flagship samsung este note 9 nu s8+, asa ca mai bine uita-te in oglinda sa cauti de snobisme. Chestia cu sunt cetatean european si am drepturi, e doar un cliseu de reclame. In tara asta se permit multe abuzuri, iar vanzatorii de orice, devin adversari ostili, imediat cum apar probleme. |
#58
Posted 21 November 2018 - 09:31
#59
Posted 21 November 2018 - 15:19
Update:
Am fost la service, am vazut telefonul, nu pare cazut, mai degraba lovit cu ceva mai ascutit, in fine, a aparut o mica lovitura intr-un colt. Cei de la F64 au spus ca s-au saturat si ei de cate probleme au avut cu acesti QuickMobile si ca au incetat colaborarea cu ei, au mai ramas sa asigure serviceul doar pentru produsele care inca mai sunt in garantie si care au garantie exclusiv la ei. Probabil si de-aia se poarta asa cei de la QM, nu mai au ce pierde. Revenind la problema mea, au recunoscut si ei ca telefonul nu a fost asa cand l-am adus in service si s-au oferit sa il trimita pentru reparatie pe cheltuiala lor in alt service, in afara garantiei. Deci momentan imi retrag parerile negative despre ei, stau in standby pana vad cum se va rezolva cazul. As modifica si titlul topicului, dar nu stiu cum. |
#60
Posted 21 November 2018 - 19:04
tiz, on 21 noiembrie 2018 - 15:19, said:
Update: Am fost la service, am vazut telefonul, nu pare cazut, mai degraba lovit cu ceva mai ascutit, in fine, a aparut o mica lovitura intr-un colt. Cei de la F64 au spus ca s-au saturat si ei de cate probleme au avut cu acesti QuickMobile si ca au incetat colaborarea cu ei, au mai ramas sa asigure serviceul doar pentru produsele care inca mai sunt in garantie si care au garantie exclusiv la ei. Probabil si de-aia se poarta asa cei de la QM, nu mai au ce pierde. Revenind la problema mea, au recunoscut si ei ca telefonul nu a fost asa cand l-am adus in service si s-au oferit sa il trimita pentru reparatie pe cheltuiala lor in alt service, in afara garantiei. Deci momentan imi retrag parerile negative despre ei, stau in standby pana vad cum se va rezolva cazul. As modifica si titlul topicului, dar nu stiu cum. |
#61
Posted 09 March 2022 - 21:55
Subscriu... niște escroci..la returnare au zis că am trimis produsul cu rama sparta..: reparare prin inlocuire si plătirea diferenței...a fost prima achiziție la ei și garantat ultima.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users