Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Nu mai cumpar niciodata de la F64!

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#37
daybreak246

daybreak246

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 669
  • Înscris: 05.07.2014

 daybreak246, on 20 noiembrie 2018 - 19:42, said:

Si eu am telefon cumparat de la Quick astia, din fericire eu nu m-am aruncat la chinezisme "ieftine si bune" si n-am avut treaba cu garantia lor de 1.5 ani de cand am telefonul.
Ca sa fie clar: Nu am Samsung!

#38
`Giovanni

`Giovanni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 22.12.2006
Am avut vreo 5 smartphone-uri de la xiaomi, la toate am avut diferite probleme. Hai sa nu mai comparam Xiaomi cu Samsung, singurul avantaj e la pret, in rest sunt vai mama lor.

Vreau si eu niste exemple, cu dovezi, de la cineva care a trimis un xiaomi la garantie si i-a fost reparat sau inlocuit produsul.

A citit cineva mizeria aia de garantie oferita de service return/quickmobile? Ce scrie acolo? Orice actualizare software pentru sistemul de operare care nu e facuta in service-ul lor duce la anularea garantiei.

Sa mai zic de anumite modele care nici macar nu veneau cu soft-ul oficial Miui ci cu rom de reseller?

Vrei garantie, cumperi iPhone si cu mici exceptii samsung.

#39
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007

 `Giovanni, on 20 noiembrie 2018 - 20:48, said:



Vrei garantie, cumperi iPhone
ne scuzati ca nu suntem toti fii de bastani

#40
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014
Eu unul cumpăr de F64 de mulți ani de zile, n-am avut niciodată probleme cu calitatea serviciilor lor. Am cumpărat aparatură foto de multe mii de euro de la ei.
De două ori am avut nevoie de garanție, de fiecare dată s-au comportat exemplar.
Și nu, nu sunt angajatul lor, nici plătit de ei în vreun fel.

În cazul de față probabil că împart vina cu ăi de vând Xiaomi la noi. Chiar dacă Quickmobile sunt niște hahalere, F64 ar fi trebuit să înghită gălușca și să ofere o oarece compensație, ar fi fost bun PR pentru ei.

#41
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 romeo_cj, on 20 noiembrie 2018 - 19:33, said:

Cat avea garantie telefonu, sa stim si noi?

Ca orice telefon vandut in aceasta tara de un magazin serios... 24 luni...

#42
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006

 `Giovanni, on 20 noiembrie 2018 - 20:48, said:

Vrei garantie, cumperi iPhone si cu mici exceptii samsung.

hahahaha :) Are sotia mea Iphone 7 plus, si de cand la 3 luni bateria nu tine pana seara i-au zis sa plimbe ursul ca e normal.

#43
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 `Giovanni, on 20 noiembrie 2018 - 20:48, said:

Vrei garantie, cumperi iPhone si cu mici exceptii samsung.




Cum poti sa spui asemenea tampenii ? Eu am xiaomi redmi 5 si nu are nici o problema, am avut samsunguri o gramada cu probleme (ultimul note edge probleme cu placa de baza), dar asta nu inseamna ca toate samsungurile sunt proaste. Are tata j7 2017 de peste un an si e foarte bun. Am avut si iphone-uri o gramada (de la 4s si ultimele de pe la 7 plus in sus), asta nu inseamna ca toate iphoneurile sunt cele mai bune.
Si cand spun o gramada , chiar am avut/am.

Edited by TruculMagic, 20 November 2018 - 21:03.


#44
Nordstorm

Nordstorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 22.07.2010
Le-as da mail alora de la F64 si le-as arata topicul asta.

#45
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
crezi ca o sa citeasca vre un manager de acolo>?
o sa il citeasca niste simplii angajati care nu au ce sa schimbe

#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 tiz, on 20 noiembrie 2018 - 17:46, said:


Iti meriti soarta. Si pierderea Posted Image
Asa se intampla cand stai si te milogesti pe banii si drepturile tale.

Depunde plangere la anpc acum, nu cand iti vine telefonul. Daca in momentul cand l-ai dus la magazin ti-a zis ca telefonul nu prezinta defecte vizibile (lovituri etc), inseamna ca tu l-ai predat intact si lovitura s-a produs in service.

Edited by MembruAnonim, 20 November 2018 - 21:24.


#47
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004

 daybreak246, on 20 noiembrie 2018 - 19:42, said:

Si eu am telefon cumparat de la Quick astia, din fericire eu nu m-am aruncat la chinezisme "ieftine si bune" si n-am avut treaba cu garantia lor de 1.5 ani de cand am telefonul.

Pai, tine degetele incrucisate si da o aghiazma peste el.
Sa nu ti se strice in ultima zi de garantie (sau maine dimineata) si pe urma sa vezi ce inseamna teapa a la SHITmobile.

Edited by Taxon, 20 November 2018 - 21:37.


#48
tiz

tiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 31.12.2006
Mai oameni buni,
Nu are importanta ce telefon e si cine asigura serviceul... astea sunt discutii adiacente.
Faptele sunt clare:
-Am cumparat un telefon de la F64
-Am o garantie asigurata de F64, pe certificatul de garantie scrie F64, nu alta bazaconie.
-S-a defectat produsul in garantie
-Am predat produsul la F64, verificat de angajati si acceptat ca fiind fara defecte vizibile
-F64 a tinut produsul aproape 6 saptamani, timp in care l-a returnat de 2 ori fara sa fi fost reparat, iar in final au concluzionat ca intre timp a aparut o lovitura si nu mai asigura garantie.
-intre timp am fost anuntat ca a ajuns telefonul inapoi, nereparat, maine ma duc sa il recuperez.

In tot ce scrie mai sus, un singur factor comun este, F64!

Daca F64 ar fi fost firma serioasa, nu s-ar fi incurcat cu QiksMobile. Sau, daca s-au incurcat dar vor sa ramana o firma serioasa, ar asigura drepturile clientilor, nu si-ar bate joc de ei.
Cand au vazut ca a treia oara telefonul tot nu se repara, ar fi fost normal sa il inlocuiasca pe cheltuiala lor, nu? Si apoi sa se descurce ei cu rahatii aia.

#49
romeo_cj

romeo_cj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 28.06.2009
Probabil considera ca ti de ajuns ca l-ai folosit mai mult de 1 an jumate. Bijnitari...
Daca era ceva marunt ti-l repara gratis.

Edited by romeo_cj, 20 November 2018 - 22:39.


#50
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007

 tiz, on 20 noiembrie 2018 - 22:08, said:

Mai oameni buni,
Nu are importanta ce telefon e si cine asigura serviceul...

Imi pare rau pentru patania ta, dar din pacate in Romania conteaza.

Unul din motivele pentru care am numai iPhone din 2009 pana in prezent este garantia.
Mai exact, evitarea ‘specialistilor’™ care s-au trezit mari electronisti reparatori de telefoane dupa stagiul facut la GicaGsm schimband acumulatoare de nokia 1100 ‘originale boss’ cumparate de pe ebay cu un dolar si vandute cu zece.
De replicile tampite cu ambalajul produsului sau cu factura de pe care s-a sters ultima cifra la IMEI.

Sa-ti spun ca pe vremuri Voda nu primea telefoane Nokia in service/garantie fara cutie si incarcator? :)) Incarcator, da?

Quickmobile e cam din aceiasi categorie cu GigiGsm, deci nu prea ai la ce sa te astepti.

Sa-ti spun pentru ce ‘defect’™ mi s-a inlocuit ultimul iPhone?
Tavita pentru SIM nu statea perfect aliniata in momentul in care era inchisa. Un sfert de mm, sesizabil cu unghia.
Telefonul a fost folosit fara husa si era plin de zgarieturi.
Nu aveam niciun act de provenienta la el.
Inlocuirea a durat trei zile si mi s-a prelungit automat garantia cu trei luni.

Dar in cazul de mai sus nu service-ul trebuie laudat ci producatorul. El a impus regulile de mai sus.

Si asa cum spuneam, vina este in primul rand a producatorului si poate ar trebui sa-i trimiti un mail cat mai detaliat cu problema pe care o ai. S-ar putea sa ai o surpriza placuta.
Tot producatorul este cel care pierde, datorita lui quickmobile, datorita service-ului lor de cacao samd.

Edited by tomtom, 21 November 2018 - 00:05.


#51
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 TaTa_RzV, on 20 noiembrie 2018 - 20:27, said:

Colegul cu samsungul, dar crezi ca petardele samsung din gama de mijoc au piese mai bune? :))
sincer, nu m-am gandit. Eu prefer sa cumpar flagship nou dar la un an de la lansare, pe la black friday, spre jumate de pret, si stiu ca dupa asta 3-4 ani n-am nici o grija. De la S2 am sarit la S5  apoi la S8. Vreau sa zic ca SGS2 mai functioneaza, am putut sa-i schimb bateria de 3-4 ori, si inlocuit mufa de alimentare USB de vreo 3 ori. Nu am avut nici o grija deosebita , la fel ca si cu cheile de la masina. Dar de stricat in garantie.. n-am pomenit. Puii mei, o fi fost copiat xiaomi de catre apple..
S5 functioneaza si el, cu niste mici bug-uri, e bun de rezerva.
Amoi e brand? Am avut odata scula d'aia, singurul motiv pentru care l-am luat, era pretul, sub 100de dolari, adus din China, si era destul de ok la nivel de 2013, dar nu a tinut mai mult de doi ani. Asa ca m-am convins de calitatea brandurilor chinezesti.  Am vazut si utilizatorii de huawei cat de "multumiti" sunt de afacerea telefonul ieftin.

#52
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 TruculMagic, on 20 noiembrie 2018 - 19:29, said:



Sper ca realizezi ce tampenii ai scris aici nu ? Aveam asteptari de la tine...
da? Serios? Am scris realitatea. Vanzatorul nu are nici o vina pentru ce se intampla cu marfa vanduta. Ei sunt doar intermediari, castiga din adaosul comercial. Se strica produsul in garantie, se rezolva cu reprezentantul oficial unde ai garantia.

Eu cand am primit telefonuo spart nou nout, si m-am lovit de indiferenta curierului si a vanzatorului, am luat frumusel cutia telefonului, am gasit certificatul de garantie si am sunat la samsung bucuresti. Acolo mi-au spus sa le trimit telefonul pe cheltuiala lor, desi xtreme digital este o firma ungureasca, cu depozit in ungaria. Dupa o saptamana m-au sunat sa imi spuna ca au verificat telefonul, sa imi spuna cat ma costa reparatia si piesele, cand au sunat si cei care initial ma refuzasera, xtreme d, sa imi spuna ca imi dau banii inapoi.
Xiaomi Romania nu exista? Sau reprezentanta europeana unde estte? Sau nu exista nici aia? Dar  hai sa facem palosu gross, ca samsung e kkt si xiaomi e miezu' cand nici macar nu au o reprezentanta si un service oficial. Nici macar la media galaxy nu am vazut xiaomi, unde au standuri pentru huawei allview samsung si apple.

#53
tiz

tiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 31.12.2006

 tfmercedez, on 21 noiembrie 2018 - 00:12, said:

Eu prefer sa cumpar flagship nou dar la un an de la lansare

Ti-ai luat si bomba aia de Note 7? Sau Note 9? Parca si ala lua foc? si Parca si S7? ...
Interesant e ca daca dai un search dupa "samsung burst into flames" gasesti mai multe rezultate decat "xiaomi dead battery"

#54
TaTa_RzV

TaTa_RzV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,803
  • Înscris: 18.10.2018

 tfmercedez, on 21 noiembrie 2018 - 00:12, said:

sincer, nu m-am gandit. Eu prefer sa cumpar flagship nou dar la un an de la lansare, pe la black friday, spre jumate de pret, si stiu ca dupa asta 3-4 ani n-am nici o grija. De la S2 am sarit la S5  apoi la S8. Vreau sa zic ca SGS2 mai functioneaza, am putut sa-i schimb bateria de 3-4 ori, si inlocuit mufa de alimentare USB de vreo 3 ori. Nu am avut nici o grija deosebita , la fel ca si cu cheile de la masina. Dar de stricat in garantie.. n-am pomenit. Puii mei, o fi fost copiat xiaomi de catre apple..
S5 functioneaza si el, cu niste mici bug-uri, e bun de rezerva.
Amoi e brand? Am avut odata scula d'aia, singurul motiv pentru care l-am luat, era pretul, sub 100de dolari, adus din China, si era destul de ok la nivel de 2013, dar nu a tinut mai mult de doi ani. Asa ca m-am convins de calitatea brandurilor chinezesti.  Am vazut si utilizatorii de huawei cat de "multumiti" sunt de afacerea telefonul ieftin.
daca intrebi in orice service, sunt pline de samsung. Oricum, acuma tu compari varf de gama samsung cu xiaomi la 1000 de lei.. Oricum stiu un flagship samsung retras de pe piata de bun ce era.. :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate