Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Nu mai cumpar niciodata de la F64!

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
romeo_cj

romeo_cj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 28.06.2009
Cat avea garantie telefonul? Doi ani de utilizare mi se pare mult.

#20
tiz

tiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 31.12.2006
Nu am poze/filme de cand l-am adus in service sau cand l-am luat.
In naivitatea mea am crezut ca vin la o firma serioasa, mi se parea putin penibil sa ma apuc sa-i fac poze in fata angajatului, cand el a fost cel care l-a studiat pe toate partile si mi-a confirmat ca tocmai pentru a nu fi nicio discutie ulterioara se asigura ca nu are nimic.
Dar asta a fost doar prima data. Ulterior nu l-au mai studiat atat, si e drept ca nici mie nu mi-a trecut prin minte sa ma apuc sa il verific.
Iata pozele trimise de service, Totusi cred ca as fi observat gaura aia, nu mai zic de angajatii care au preluat telefonul de trei ori!

Attached File  fisa_service_-15421882486779.jpg   26.52K   106 downloads

Iar in poza asta vad cat de priceputi sunt cei din service, l-au zgariat cand i-au scos capacul, desi acesta se scoate simplu cu o ventuza:

Attached File  fisa_service_-15421882511895.jpg   23.16K   102 downloads

Inca o data mentionez, telefonul era IMPECABIL cand l-am adus, nu avea nicio zgarietura, era ca din fabrica.

Edited by tiz, 20 November 2018 - 19:08.


#21
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postromeo_cj, on 20 noiembrie 2018 - 19:07, said:

Cat avea garantie telefonul? Doi ani de utilizare mi se pare mult.

Altul...

View Posttiz, on 20 noiembrie 2018 - 19:07, said:

Inca o data mentionez, telefonul era IMPECABIL cand l-am adus, nu avea nicio zgarietura, era ca din fabrica.

Degeaba, trebuia sa il pozezi inainte sa il trimiti, nu au voie sa iti distruga bunul, ori banii inapoi ori sa ti-l inlocuiasca cu altul.

Edited by TruculMagic, 20 November 2018 - 19:12.


#22
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,870
  • Înscris: 03.02.2005
Daca ai o dovada ca l-ai predat impecabil trebuie atunci sa actionezi ca atare. Altfel e mai dificil, nu imposibil, dar mai dificil, caci e cuvantul tau impotriva cuvantului lor.
Sesizezi ANPC-ul ca ti-a fost deteriorat telefonul si nu ai beneficiat de reparatie, ba chiar ti-a fost si refuzata garantia din cauza asta.
Din pacate sunt multe service-uri neserioase si care in cazul in care nu pot detecta problema si sa o repare, prefera sa deterioreze produsul si sa-l scoata din garantie, pe motivul: soc mecanic, deteriorare fizica.

#23
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Din pacate nu ai ce face, si mie mi-a tras-o PCGarbage, cu o placa de baza defecta in ultimele 8 zile de garantie, mi-au returnat produsul soc mecanic pe partea de sus a slotului pci express, desi placa este defecta pe etajul de alimentare, nu are nici o legatura socul mecanic de acolo, care sincer sa fiu nu stiu daca exista cand am dus placa la  garantie, dar este clar ca firmele de service si-au facut un obicei in a cauta nod in papura, de cumparat de la ei...poti sa nu o mai faci, eu nu am cumparat de multa vreme de la pc garage, si eram client gold, nu stiu daca mai sunt, dar o perioada nu voi mai cumpara de la ei, doar asa de amorul artei

#24
tiz

tiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 31.12.2006
Pana la service, telefonul a fost preluat de angajatii F64, care l-au verificat si l-au acceptat. De trei ori!
Pentru mine nu exista "service autorizat". L-am luat de la F64, l-am adus in garantie la F64, l-am predat la F64!
Chiar nu ar trebui sa fie problema mea cu cine isi face F64 servisarea, si nici sa am eu vreo treaba cu acel service, nu scrie nicaieri in certificatul de garantie de vreun alt service in afara de F64.
Deci eu cu F64 discut, mie F64 imi refuza garantia, eu am predat la F64 telefon impecabil iar F64 imi da inapoi un telefon lovit, zgariat, nefunctional si fara garantie!

#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,983
  • Înscris: 15.06.2007

View Posttiz, on 20 noiembrie 2018 - 17:46, said:

Pentru ca sunt niste tepari ordinari.

Am cumparat in 2016 un telefon Xiaomi Mi5 de la ei, crezand ca il cumpar de la o firma serioasa.
Nu am vrut sa il cumpar de la Quickmobile sau altii, am vrut sa dau un ban in plus dar sa stau linistit.
Si am stat. Pana s-a stricat. Telefonul s-a oprit brusc fara niciun motiv si nu a ma ipornit deloc, nici incarcat, nimic.

13.10.2018 - Cerere RMA #1000554. Am dus telefonul in service F64, s-a incercat pornirea lui, s-a incercat incarcarea lui, s-a confirmat defectul.
S-A ANALIZAT cu mare atentie de catre cel care l-a primit, sub o lampa puternica, pe toate fetele, pe toate muchiile. Telefonul era IMPECABIL, nici o zgarietura, nimic. Era si normal, a fost tinut numai in husa.

26.10.2018 - dupa 2 saptamani telefonul cica a fost reparat. Nu am comentat ca a durat atat, eram bucuros ca s-a reparat. A tinut fix 3 ore si a murit, la fel, bateria fiind peste 60%.

27.10.2018 - Cerere RMA #1000930. Am adus telefonul inapoi in service, s-au uitat la el, l-au analizat, mi-au spus ca il trimit in service la Baia Mare. Atunci m-au trecut niste fiori, m-am dus acasa si am aflat si eu ca F64=QuickMobile. Shit! Exact ce voiam sa evit!

31.10.2018 - Produs reparat - cica "incarcat acumulator". Pornesc telefonul, bateria 7%. Hmmm. Ma duc acasa, il incarc intai 100%, il folosesc vreo 2-3 ore, moare iar.

02.11.2018 - Cerere RMA #1001039. Il aduc a treia oara in service, mi se promite ca se va discuta cu seful de service F64, care sa discute cu seful service-ului autorizat, bla, bla.

14.11.2018 - Dupa o luna de cand stau fara telefon si il plimb prin serviceul F64, dau telefon nervos sa vad ce se intampla. De fapt mai dadusem ceva telefoane si saptamana anterioara, mi se spunea ca voi fi contactat, azi, maine cel tarziu, etc. Nu s-a intamplat niciodata.
In aceeasi zi primesc urmatorul mail (fragmente):

Ca urmare a finalizarii constatarii - de catre service-ul autorizat Service Return, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale, astfel cum este prevazuta de L.449/2003 si nici a unui defect acoperit de certificatul de garantie care insoteste produsul, fiind vorba despre o clauza de excludere a garantiei mentionata in certificatul de garantie.
Va informam ca produsul dvs prezinta: carcasa deformata (indoit), soc mecanic (lovit in coltul stanga sus)
produsul poate fi remediat numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie de 928  lei (TVA, inclus) la care se mai adauga 40 lei - transport

Am dat mail sa mi se returneze telefonul sa il vad si eu, m-a sunat seful de service F64 care mi-a promis (din nou) ca ia legatura cu serviceul sa vada ce se intampla, bineinteles ca nu m-a mai contactat vreodata.
De o saptamana stau pe telefoane nervos sa imi aduca telefonul inapoi, n-au nicio treaba ei.
Azi e 20.11 si inca nu am telefonul sa il vad si eu.

Sa mai cumpar vreodata ceva de la F64??
mda.. stii cum e, nici ei nu au vreo vina ca s-a stricat chinezaria ta. Xiaomi? Doar nu crezi ca are piese samsung in el? E ireparabil, si nici ei nu vor sa plateasca pentru el... si acuma se agata de ce pot. Am patit si eu cu xtreme digital, sa cumpar un telefon nou, care a venit cu  camera sparta. Si usita lor de scapare a fost ca nu am semnat de receptionare la curier. Pentru ca el a predat coletul altcuiva in lipsa mea de la adresa de livrare, si era specificat cu desfacerea si verificarea coletului. Si oricum nu sta curierul sa desfaci cutia si sa asamblezi telefonul, sa verifici fiecare piesa.  Am intrat intr-un rahat, pentru ca xtreme digital ar fi dat vina pe curier, si curierul normal ca nu dorea sa plateasca. A durat doua luni de zile, pana cand magazinul a aceptat sa imi dea banii inapoi. De atunci nu mai cumpar telefoane online, si nici electronice de la xtreme digital. De la f64 am luat lumini de studio, si din 18 lampi  una era arsa.  Asta este, citisem si pe recenzii ca mai patisera unii sa primeasca becuri defecte( CFL de 45W 5500K)

#26
tiz

tiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 31.12.2006
Da, am luat Xiaomi. Vrei sa deschid alt topic "Nu mai cumpar niciodata Xiaomi" ?
Daca eu nu as fi luat, si altii, tu nu ai fi stiut daca sunt bune sau proaste. Acum stii si tu fara sa mai fie nevoie sa iti pierzi banii.
Si DA, ei au vina ca mi s-a stricat mie chinezaria. De-aia trebuiau sa o repare.

Daca eu iti vand tie rahat si iti spun ca e parfum, cand o sa vezi tu ca nu e parfum ci e rahat ce o sa insemne, ca e vina ta ca ai cumparat rahat?
Iar eu o sa fiu acoperit ca am luat rahatul de la QuickMobile, eu nu am nicio vina, nu??

#27
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Posttfmercedez, on 20 noiembrie 2018 - 19:20, said:

mda.. stii cum e, nici ei nu au vreo vina ca s-a stricat chinezaria ta. Xiaomi? Doar nu crezi ca are piese samsung in el? E ireparabil, si nici ei nu vor sa plateasca pentru el... si acuma se agata de ce pot.

Sper ca realizezi ce tampenii ai scris aici nu ? Aveam asteptari de la tine...

#28
romeo_cj

romeo_cj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 28.06.2009
Cat avea garantie telefonu, sa stim si noi?

Edited by romeo_cj, 20 November 2018 - 19:33.


#29
daybreak246

daybreak246

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 668
  • Înscris: 05.07.2014
Si eu am telefon cumparat de la Quick astia, din fericire eu nu m-am aruncat la chinezisme "ieftine si bune" si n-am avut treaba cu garantia lor de 1.5 ani de cand am telefonul.

#30
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,728
  • Înscris: 02.07.2011
Deeci... Xiaomi nu are prezenta oficiala in RO. E plin netul de povesti de groaza cu privire la cei care se ocupa de importul de pe piata gri, QuickMobile.

Dar aia de la F64 sunt de vina ca noi nu putem sa facem un mimim de investigatie (gen pus o intrebare: cine e importatorul/service-ul pt brandul asta)... Siigur ca daa...

Edited by StefanSC, 20 November 2018 - 19:52.


#31
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 22.11.2006
Astia care aruncati cu "xiaomi = chinezisme proaste, doar nu sunt Samsung", va sfatuiesc sa cautati asa grosso-modo cine sunt, si ce fac, inclusiv din review-uri pe acest forum. Ignoranta in secolul asta nu mai are scuza. In Asia sunt mult peste Samsung, si curand intrec si Apple, daca nu i-au intrecut deja.

Partea proasta este ca, nedoring sa plateasca licente si alte drepturi pt tehnologiile pe care le folosesc, nu vin oficial in Europa, si cred nici in US, drept urmare sunt aduse "cum se poate". A mea mizerie chinezeasca care nu e samsung, are aproape 3 ani si merge impecabil. Luat de pe Ali direct.

In alta ordine de idei, sper ca initiatorul sa-si gaseasca dreptatea la ANPC, este trist ca se recurge la mizerii din astea.

#32
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005

View Post_-AppleS-_, on 20 noiembrie 2018 - 18:35, said:

Nu voi mai lua nimic, niciodata de la acest magazin.
De ce?  Ca ti-a spus unul ca dupa 2 ani i-a crapat chinezaria si ca nu au ce sa-i mai faca ? Desi , bag mana in foc ca se astepta la asta ., din moment ce vroia sa cumpre aceeasi solnita de pe Aliexpres la juma de pret .

Edited by ndor, 20 November 2018 - 20:08.


#33
tiz

tiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 31.12.2006

View Postromeo_cj, on 20 noiembrie 2018 - 19:33, said:

Cat avea garantie telefonu, sa stim si noi?

2 ani, legal. Mai avea o luna si ceva.
Cel mai mult ma enerveaza ca m-au lungit atat si am ratat si BF. Si m-am rugat de ei, am suspectat ca e bateria de vina, am mai citit niste cazuri similare, si le-am propus sa cumpar eu bateria si sa le-o trimita sa o schimbe ei, ca sa nu zica dup-aia ca am umblat in telefon.
Daca se repara, aveam telefon. Daca nu, aveam timp sa imi cumpar altul la BF.

#34
romeo_cj

romeo_cj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 28.06.2009
Vinde-l ca piese si ia-ti alt telefon de sarbatori.

#35
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View Posttfmercedez, on 20 noiembrie 2018 - 19:20, said:

Cu tot respectul iti spun: tu nu ai habar pe ce lume traiesti. Daca in dosul lumii, tu, mare cunoscator, nu ai auzit de Xiaomi, ti-as zgudui eu lumea, dar prefer sa te las neschimbat.
Initiator, daca eu as fi F64 si m-ar durea la basca de tine, as proceda la fel si nu ai avea cum sa ma dai inapoi. Acesta este, pe scurt, adevarul. Ai avut o carte de jucat cand au depasit cele 15 zile. A fost un "take it or leave it".
Mai ai o sansa. Taci malc doua saptamani, timp in care nu-i deranjezi cu nimic. Dupa cele doua, suni de pe cinci telefoane la ei si le transmiti scurt ca le-ai trimis contul bancar pe mail. Vor intelege ei ce trebuie facut.

#36
TaTa_RzV

TaTa_RzV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,803
  • Înscris: 18.10.2018
Colegul cu samsungul, dar crezi ca petardele samsung din gama de mijoc au piese mai bune? :))

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate