Nu mai cumpar niciodata de la F64!
Last Updated: Mar 09 2022 21:55, Started by
tiz
, Nov 20 2018 17:46
·
0
#1
Posted 20 November 2018 - 17:46
Pentru ca sunt niste tepari ordinari.
Am cumparat in 2016 un telefon Xiaomi Mi5 de la ei, crezand ca il cumpar de la o firma serioasa. Nu am vrut sa il cumpar de la Quickmobile sau altii, am vrut sa dau un ban in plus dar sa stau linistit. Si am stat. Pana s-a stricat. Telefonul s-a oprit brusc fara niciun motiv si nu a ma ipornit deloc, nici incarcat, nimic. 13.10.2018 - Cerere RMA #1000554. Am dus telefonul in service F64, s-a incercat pornirea lui, s-a incercat incarcarea lui, s-a confirmat defectul. S-A ANALIZAT cu mare atentie de catre cel care l-a primit, sub o lampa puternica, pe toate fetele, pe toate muchiile. Telefonul era IMPECABIL, nici o zgarietura, nimic. Era si normal, a fost tinut numai in husa. 26.10.2018 - dupa 2 saptamani telefonul cica a fost reparat. Nu am comentat ca a durat atat, eram bucuros ca s-a reparat. A tinut fix 3 ore si a murit, la fel, bateria fiind peste 60%. 27.10.2018 - Cerere RMA #1000930. Am adus telefonul inapoi in service, s-au uitat la el, l-au analizat, mi-au spus ca il trimit in service la Baia Mare. Atunci m-au trecut niste fiori, m-am dus acasa si am aflat si eu ca F64=QuickMobile. Shit! Exact ce voiam sa evit! 31.10.2018 - Produs reparat - cica "incarcat acumulator". Pornesc telefonul, bateria 7%. Hmmm. Ma duc acasa, il incarc intai 100%, il folosesc vreo 2-3 ore, moare iar. 02.11.2018 - Cerere RMA #1001039. Il aduc a treia oara in service, mi se promite ca se va discuta cu seful de service F64, care sa discute cu seful service-ului autorizat, bla, bla. 14.11.2018 - Dupa o luna de cand stau fara telefon si il plimb prin serviceul F64, dau telefon nervos sa vad ce se intampla. De fapt mai dadusem ceva telefoane si saptamana anterioara, mi se spunea ca voi fi contactat, azi, maine cel tarziu, etc. Nu s-a intamplat niciodata. In aceeasi zi primesc urmatorul mail (fragmente): Ca urmare a finalizarii constatarii - de catre service-ul autorizat Service Return, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale, astfel cum este prevazuta de L.449/2003 si nici a unui defect acoperit de certificatul de garantie care insoteste produsul, fiind vorba despre o clauza de excludere a garantiei mentionata in certificatul de garantie. Va informam ca produsul dvs prezinta: carcasa deformata (indoit), soc mecanic (lovit in coltul stanga sus) produsul poate fi remediat numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie de 928 lei (TVA, inclus) la care se mai adauga 40 lei - transport Am dat mail sa mi se returneze telefonul sa il vad si eu, m-a sunat seful de service F64 care mi-a promis (din nou) ca ia legatura cu serviceul sa vada ce se intampla, bineinteles ca nu m-a mai contactat vreodata. De o saptamana stau pe telefoane nervos sa imi aduca telefonul inapoi, n-au nicio treaba ei. Azi e 20.11 si inca nu am telefonul sa il vad si eu. Sa mai cumpar vreodata ceva de la F64?? |
#2
Posted 20 November 2018 - 17:54
greseala e a ta : dupa 15 zile de stat in service trebuia sa iti ceri banii inapoi, daca nu voiau reclamatie la anpc
|
#3
Posted 20 November 2018 - 17:55
De ce nu folosesti intai canalele obisnuite, cum ar fi OPC.
|
#4
Posted 20 November 2018 - 17:57
ANPC fara discutii.
Acum nu doar f64 e de vina ci si xiaomi care nu are service/ politica de garantie clara in Romania asa ca produsele lor ajung pe mainile unor pulifrici. |
#5
Posted 20 November 2018 - 17:58
Nu apar F64, dar romanii NU pot intelege un lucru de bun simt: magazinul care iti vinde, nu se ocupa de fapt de garantie!
De garantie de ocupa de fapt importatorul, prin diverse service-uri. Problema este ca Xiaomi nu e importat oficial, deci de fapt nu ai garantie, pe ca realist vorbind, importatorul nu vrea sa plateasca, iar Quick Mobile este unul dintre cele mai mari service-uri, alaturi de Depanero. Despre metodele QM urla internetul, sunt niste nemernici. Mergi pe mana ANPC, documenteaza problema si rabdare. Intre timp, cumpara un telefon nou, ca va dura. Edited by Courage, 20 November 2018 - 17:59. |
#6
Posted 20 November 2018 - 18:00
tiz, on 20 noiembrie 2018 - 17:46, said:
Va informam ca produsul dvs prezinta: carcasa deformata (indoit), soc mecanic (lovit in coltul stanga sus) produsul poate fi remediat numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie de 928 lei (TVA, inclus) la care se mai adauga 40 lei - transport Azi e 20.11 si inca nu am telefonul sa il vad si eu. Sa mai cumpar vreodata ceva de la F64?? Niste escroci.. nu ma cumparati nimic de la ei. ANPC detaliat cu descrierea situatiei. Inteleg ca firma aia de service e la fel de tzepara ca Depanero... Edited by rosix, 20 November 2018 - 18:02. |
#7
Posted 20 November 2018 - 18:07
probabil ca rostul firmei de service este sa scape firma mama de produsele "incomode" inventand defecte care nu sunt acoperite de garantie. Daca poti(sau cine poate) proba in instanta chestia asta
atunci sa fii sigur ca se termina cu puscarie si despagubiri pentru multi , doarece am avea de-a face cu inselaciune si crima organizata. Edited by puiu_pe_diezel, 20 November 2018 - 18:08. |
#8
Posted 20 November 2018 - 18:09
Este clar ca nu magazinul se ocupa de garantie, dar magazinul poarta raspunderea pentru ce a vandut, nu?
Adica serviceul este in slujba magazinului, care este la randul lui in slujba clientului, nu? Daca serviceul se tine de magarii iar magazinul le accepta inseamna ca sunt mana in mana, altfel ar lua masuri, pe de o parte, si ar rezolva problema clientului, pe de alta parte. Problema mea nu e cu serviceul, ci cu magazinul F64 de unde l-am luat cu buna credinta! Altfel, il luam la juma' de pret de pe Aliexpress. O sa apelez si la ANPC, intai sa primesc telefonul, dar nu am nicio speranta, aia sunt de o incompetenta crasa. Deja vad si solutia: Ei or sa trimita cazul la OPC Baia Mare, care sunt mana in mana cu QuickMobile, or sa dea acelasi raspuns pe care l-au trimis si pe mail, ANPC o sa faca copy-paste si gata, s-a inchis cazul. Cele 15 zile nu cred ca pot fi considerate, pentru ca practic ei mi-au dat telefonul inapoi dupa 14 zile, dupa 7 zile, dupa alte 14 zile au spus ca l-au gasit lovit (!?). Nu stiu daca se pot cumula zilele efective de cand am reclamat defectul si pana peste o luna cand au decis ei ca il scot din garantie. |
#9
Posted 20 November 2018 - 18:12
Nu conteaza, la emag daca il cumperi vandut de ei, ei se ocupa de tot, daca ai ceva probleme ii suni si te rezolva usor. Imi e scarba de astfel de mizerii de oameni care au astfel de afaceri de a da tepe oamenilor. Auzi acolo... carcasa deformata si lovit intr-un colt. Povestea asta am auzit-o de mii de ori aici pe forum si peste tot. Pe acest motiv se anuleaza mereu garantia de catre buticurile astea de 2 lei deschide intr-un depozit sau un apartament care se dau mari magazine pe piata. Data viitoare luati de la emag, chiar daca platiti mai mult si probabil ar mai fi Altex.
PS: Telefonul poti sa il repari tu sau intr-un service, probabil are probleme la baterie, ar trebui schimbata. Sper ca ai facut multe poze cu data... sau filmare in fiecare tura cand l-ai dus... |
#10
Posted 20 November 2018 - 18:13
rosix, on 20 noiembrie 2018 - 18:00, said:
Niste escroci.. nu ma cumparati nimic de la ei. ANPC detaliat cu descrierea situatiei. Inteleg ca firma aia de service e la fel de tzepara ca Depanero... Initiatorul nu stia ca pentru a evita pe cat posibil QM ajunge doar sa nu cumpere de la magazinele lor, cand de fapt ei furnizeaza telefoanele si altor magazine online. Cat despre tzepe, cred ca cei de la Depanero au invatat meserie de la Q..m...le. Edited by Hider141, 20 November 2018 - 18:15. |
|
#11
Posted 20 November 2018 - 18:15
Dacă nu ţi-au constatat lovitura de prima oară , să se spele cu telefonul pe cap .
|
#12
Posted 20 November 2018 - 18:21
TruculMagic, on 20 noiembrie 2018 - 18:12, said:
Nu conteaza, la emag daca il cumperi vandut de ei, ei se ocupa de tot, daca ai ceva probleme ii suni si te rezolva usor. ...... Data viitoare luati de la emag, tiz, on 20 noiembrie 2018 - 18:09, said: Cele 15 zile nu cred ca pot fi considerate, pentru ca practic ei mi-au dat telefonul inapoi dupa 14 zile, dupa 7 zile, dupa alte 14 zile au spus ca l-au gasit lovit (!?). Nu stiu daca se pot cumula zilele efective de cand am reclamat defectul si pana peste o luna cand au decis ei ca il scot din garantie. |
#13
Posted 20 November 2018 - 18:25
adicontakt, on 20 noiembrie 2018 - 18:21, said:
esti platit de emag? cum poti spune ca se rezolva usor cand 90% din produsule lor sunt trimise la depanero iar despre depanero stie toata lumea cine sunt nu , nu se cumuleaza , dar parca la 3 defecte (nu stiu sigur) ar trebui sa ti se inlocuiasca produsul Da, acuma mi-au virat un milion de euro in contul bancar. Am cumparat de la multe magazine, cand au fost probleme de garantie am facut solicitare pe siteul emag si le-au trimis la depanero, care nu s-au putut repara sau nu au avut chef mi-au dat stornare si am sunat la emag, mi-am primit banii inapoi. Orice problema am le scriu pe facebook si deobicei in max 10-20minute imi raspund si imi rezolva problemle pe care le am. La unele magazine poti sa suni la toate telefoanele posibile ca nu poti sa dai de ei, iar online sa ii contactezi ca pe emag nu ai nici o sansa. Sa vezi ce fain e cand le scri de o problema si iti lasa seen pe facebook (unele firme) |
#14
Posted 20 November 2018 - 18:31
Trebuie doar schimbata bateria la acel tel. Atata tot. Totusi nu inteleg, telefonul are 2 ani si te zbati atata pt el? Da-l dracu, altul.
|
#15
Posted 20 November 2018 - 18:35
Foarte bine ca ai relatat !!! Eu chiar aveam de gand sa iau ceva substantial de la acestia. Nu voi mai lua nimic, niciodata de la acest magazin.
|
|
#16
Posted 20 November 2018 - 18:42
#17
Posted 20 November 2018 - 18:59
TaTa_RzV, on 20 noiembrie 2018 - 18:31, said:
Trebuie doar schimbata bateria la acel tel. Atata tot. Totusi nu inteleg, telefonul are 2 ani si te zbati atata pt el? Da-l dracu, altul. Plin de bogati pe aici pe forum , arunca-l tu pe al tau si ia altul, la fiecare cate 2 ani arunca un salar de pe o luna pe telefon. Cumpara-i tu altul cu specificatii echivalente pe la 1000lei sa vedem. Unii aveti o logica de te doare mintea. |
#18
Posted 20 November 2018 - 19:05
TS030, on 20 noiembrie 2018 - 18:42, said:
F64 nu are nici o scuza pentru parteneriatul cu QM. Cum ar fi sa dai o carca de bani nu pe un telefon, ci pe un aparat foto - si sa afli ca de fapt e piata gri? Pentru grey-market exista e-infin Eu am cumparat de la F64 un telefon (Samsung) si un DSLR Nikon. Cu niciunul nu am avut probleme cat timp au fost in garantie si nici dupa. De vina este service-ul, in prima faza, dupa care si F64 ca tine colaborarea cu acesta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users