Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: May 02 2024 16:46, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
169
#4951
Posted 06 December 2022 - 14:17
Am incercat , dar mereu dau peste un robot.
De trebuie sa refac comanda ? Si daca trebuie refacuta de ce nu mi se transmite pe mail ? |
#4952
Posted 06 December 2022 - 14:41
hspinache, on 06 decembrie 2022 - 14:03, said:
Am urmatoarea problema ; Am comandat un produs ; produsul a plecat , a ajuns in oras , apoi a plecat inapoi si pe cont apare "livrare anulata " ; pe mail nu a venit nimic . Nu pricep care este procedura in continuare ; nu am gasit undeva sa pot anula comanda si apoi sa fac alta . Nu stiu ce sa fac , care ar fi procedura . Nu stiu cit mai trebuie sa astept. Daca livrarea e anulata inseamna ca nu va mai ajunge la tine. Foloseste mailul din sectiunea Contact. Presupun ca ai citit si sectiunea de Help: https://www.emag.ro/...ivrare-anulata/ |
#4953
Posted 06 December 2022 - 18:17
Stie cineva cum pot fi contactati ceibde la emag? Sau ce poti face daca problema ta specifica nu se regaseste in softul lor de doi lei de livechat?
Apropo, faza amuzanta..cand am initiat chatul, ma informa ca toti colegii lor sunt ocupati. In fapt, nu e nici un coleg..Totul e automat si iti reia mereu si mereu aceleasi optiuni, indiferent ce scrii tu. Doamne, asa ceva... |
#4954
Posted 07 December 2022 - 08:12
trimite sesizare si te suna ei, in ultima vreme vad ca suna pana in doua zile.
Edited by liberlamare, 07 December 2022 - 08:13. |
#4955
Posted 07 December 2022 - 11:41
maxie0jazz, on 06 decembrie 2022 - 18:17, said:
Stie cineva cum pot fi contactati ceibde la emag? Sau ce poti face daca problema ta specifica nu se regaseste in softul lor de doi lei de livechat? Apropo, faza amuzanta..cand am initiat chatul, ma informa ca toti colegii lor sunt ocupati. In fapt, nu e nici un coleg..Totul e automat si iti reia mereu si mereu aceleasi optiuni, indiferent ce scrii tu. Doamne, asa ceva... |
#4956
Posted 07 December 2022 - 14:55
pufarin, on 06 decembrie 2022 - 08:18, said:
Ce kakanari, au marit preturile de ieri si cica au bagat "reucere" pe card cadou. L.E. Sa nu mai zic ca geniusul s-a fasait, sa dus livrarea de pe o zi pe alta, deja vin dupa 3 zile. Exemplu concret: ma uitam ieri dupa un Sony Alpha A7 III. Existau doua variante: 1) A7 III + Obiectiv KIT 28-70 - 10500 lei, primeai 10% card cadou. Rezulta 9450 ron. 2) A7 III + Obiectiv KIT 24-105 - 15000 lei, primeai 10% card cadou. Rezulta 13500 ron. Preturile de astazi: Varianta 1 - 9000 ron Varianta 2 - 11900 ron. Cum ar spune ei: erau stocuri diferite, au intrat promotii, etc. |
#4957
Posted 07 December 2022 - 15:22
Nu stiu voi, dar ieri am dat dezabonare la emag. Cred ca 3 newslettere mi-au trimis ieri cu marile lor promotii. Cred ca au avut comenzi sub asteptari daca au batut la cap atat de mult clientii.
|
#4958
Posted 07 December 2022 - 15:24
Newsletterele nici nu sunt atat de scarboase precum notificarile din aplicatie. Cred ca am primit aproape 10 ieri. Ba ca e ziua lor, ba ca am nu stiu cati bani in wallet pentru a comanda tot ce-mi doresc.
|
#4959
Posted 07 December 2022 - 19:26
S-a schimbat ceva recent in pragurile genius de livrare gratuita?
Am luat pana acum N produse de la terti cu valoare mare sau mica...tot ce era marcat cu genius era cu livrare 0. Acum livrarea e 9.99 la easybox. |
#4960
Posted 07 December 2022 - 19:53
maxie0jazz, on 06 decembrie 2022 - 18:17, said:
In fapt, nu e nici un coleg..Totul e automat si iti reia mereu si mereu aceleasi optiuni, indiferent ce scrii tu. Dar eu am folosit pentru prima data chatul astazi si am dat de consultant. Hazideon, on 07 decembrie 2022 - 15:24, said:
Newsletterele nici nu sunt atat de scarboase precum notificarile din aplicatie. Mail ca ai uitat de comanda, mail cu recomandari, mail cu oferta, mail ca si-au amintit ca m-am uitat acum 2 ani la nu stiu ce produs, zilnic cred ca imi canta clientu de mail de 10 ori cu spam-uri de la ei. Si nu vad cum sa ma dezabonez SELECTIV, sa primesc doar un anumit gen de alerte, nu toate. Iar pe telefon sunt dublate, ca e si mail, si aplicatia. JAWS, on 07 decembrie 2022 - 19:26, said:
S-a schimbat ceva recent in pragurile genius de livrare gratuita? Nu mai e gratuit la easybox decat la comenzi peste 30lei parca, pentru a "salva planeta". Adica nu mai cumperi un suc ca e mai ieftin prin eMAG decat prin Glovo, ci iei 5 sucuri ca sa fie minim 30lei. Si peste 100lei a ramas pentru curier, mi se pare. ----- In alta dezordine de idei, am dat ieri comanda, primit astazi la easybox. Doamne ce ciudatenii! Au bagat initial eronat si taxa de transport desi nu trebuia. Cat m-am saturat de orice magazin, companie, etc. La orice sticla de bautura primesti aceiasi cutie imensa de carton - colet 1, OK. Aici nu mai "salveaza planeta", pun cutii imense. spatiu ocupat, etc. O "jucarie" de la Victorinox, de la partener eMAG din Oradea (ajuns la fel de repede precum cele din depozitul eMAG de aici) - intr-un plic mai mare decat ma asteptam, produsul capsat intr-o REVISTA KAUFLAND din vara - probabil pentru a fi mai mare/greu, ca altfel avea 10g si se pierdea printre degete, cred. - colet 2, amuzant, dar OK. S-a miscat mai bine partenerul lor decat ei! Am luat 2 seturi de ceva de pe fashion - a venit intr-un plic de am crezut ca au incurcat cu factura de la ENEL, minuscul - cand colo nu erau seturi ci jumatate de set, ca au gresit comanda. Iar un produs nu a venit nici sigilat in punga de plastic transparenta si lipita, pe cand celalat da, desi erau identice. O fi fost retur, naiba stie - colet 3, GRESIT, INCOMPLET, probabil si RETUR. Chinuie-te cu chatul lor de doi bani sa dai de consultant, cauta numar de comanda ca desi le scrii LOGAT din cont, ei nu vad aparent, explica, nu poti sa le trimiti poza, nimic. Apoi ca dureaza vreo 2 zile sa verifice pe camere, e clar. Vor uita. De asta nu mai pot ei, au primit banii. Dezamagitor. Unele companii cresc prea mari incat nu mai au capacitatea sa duca lucrurile la fel de bine la sfarsit precum inainte. |
|
#4961
Posted 07 December 2022 - 20:03
#4962
Posted 07 December 2022 - 21:05
Chatul e aiurea, dar poți selecta problema, o specifici și atunci ești transferat la un consultant.
Pe mine m-a ajutat respectiva să o rezolv. A fost foarte amabilă și am conversat pe email. O persoană al cărei nume începe cu L. |
#4963
Posted 07 December 2022 - 21:13
spune combinatia magica, eu am incercat toate posibilitatile cu Dana, chiar am verificat toate ramurile botului dar nu vrea sa lase locul "colegei"
|
#4964
Posted 07 December 2022 - 22:41
Combinația este simplă,
din meniu selectezi cea mai pertinentă/apropiată categorie în care s-ar încadra sesizarea/solicitarea, iar după un răspuns inutil al bot-ului selectezi: Quote Dana: Te mai putem ajuta cu alte informatii? Dana: Menu Options: Da Nu selectezi: Da Dana: Stai fara griji, un coleg va prelua cat de curand solicitarea ta! Edited by Floryn, 07 December 2022 - 22:44. |
#4965
Posted 08 December 2022 - 08:43
JAWS, on 07 decembrie 2022 - 20:03, said:
Aveau si call center...sau l-au desfinat si pe ala? Daca suni acum pe numerele care erau, adica 021 200 52 00 si 0722 25 00 00, dai de un robot care spune ca te asteapta pe chat , apoi iti inchide automat apelul.... simpatici rau. Probabil au faut ei niste calcule cu angajatii si au zis ca decat sa tina sute de oameni pe call center mai bine reduc la 20-30% care raspund prin chat dupa Dana si eventual mai si suna cand e ceva mai nasol. Business... Edited by Maskatu, 08 December 2022 - 08:44. |
|
#4968
Posted 08 December 2022 - 09:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users