Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
#73
Posted 09 November 2018 - 13:54
super8, on 09 noiembrie 2018 - 13:49, said:
Teoretic e bine ca s-a pus gardul ala... Garduri de separare pentru tramvai, montate pe șoseaua Ștefan cel Mare.PNG ..caci nu mai sunt incomodate tramvaiele. Problema e ca acel gard a fost pus prea departe de linia de marcaj existenta "mancand" din banda automobilelor. De vina nu e Primarul Capitalei caci daca puneau gardul intre linia de tramvai si banda aia alba, nu mai disparea o portiune din sosea. Vinovati pt. problema sunt analfabetii functionali ai firmei de constructii care a facut lucrarea. Firma "patronata" de cineva de la PSD. Solutia decongestionarii traficului este mutarea gardului intre linia de tramvai si banda aia alba. Da... pai tramvaiul e mai lat decat ecartamentul, apoi mai ui si o zona de siguranta daca se merge "pe scara"+ gard + aripioare reflectorizante, nu mai ramane jumatate de banda auto, dar se respecta toate regulamentele. E fix ca la urbanism: ai voie sa construiesti, max H10, dar retrageri minim 5m sau jumatate din inaltimea la cornisa => laturi de minim 5m, iar tu ai toata deschiderea de 15m => faci casa de 5m latime, pt ca doar retragerile conteaza in lege! |
#74
Posted 09 November 2018 - 13:55
terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:19, said:
Gardurile, bordurile si megalitii au succes intr-o societate necivilizata, care tanjeste dupa totalitarism. Mania proletara este calmata intotdeauna prin restrictii. Populatia se bucura atunci cand vede represiuni impotriva dusmanilor de clasa. Gardul primariei este un balsam pentru antisocialii care nu suporta un stil de viata activ si productiv. Cei activi si productivi muncesc mai mult, agonisesc mai mult si automat au nevoi mai mari. Pe undeva, e bine ca unii au plecat si v-au lasat sa fiti cat de productivi vreti, acasa. Nu prea ne meritam unii pe altii, pe bune. Nu ne -am putut schimba unii pe ceilalti si, intr-un fel, solutia a fost sa ne separam pe criteriul civilizatiei (cei plecati). Sa aduci oda masinii, azi, in 2018, sub masca "productivitatii" e ca si cum ai fi entuziasmat de epoca (pre)industriala. Edited by cattavencu, 09 November 2018 - 13:58. |
#75
Posted 09 November 2018 - 13:55
#76
Posted 09 November 2018 - 13:56
Din cate am inteles rezultatele sunt bune si vor fi extinse in toata capitala unde exista aceasta suprapunere de linie cu strada aglomerata. La fel se vorbea si cand a inaugurat Base tramvaiul 41 modernizat... lumea e foarte multumita de el acuma pentru ca trece fluierand pe langa masinile in coloana. Mai e problema mica pe Averescu dar acolo e strada ingusta rau si nu se poate pune gard.
Liniile 1/10 vor beneficia si ele de garduri, nu stiu daca s-a facut deja sau nu, dezicia s-a luat in primavara. Edited by andreic, 09 November 2018 - 13:59. |
#77
Posted 09 November 2018 - 13:56
djl, on 09 noiembrie 2018 - 13:52, said:
Şi permiteţi-mi să nu cred că toţi cei care folosesc maşina în Bucureşti chiar au nevoie de ea. Plusez cu 40+, si nu cred ca se plimba cineva prin Bucuresti de placere, mai ales la 6+ lei litrul de cherosen. Oamenii activi... "activeaza". Nu a zis nimeni sa scoatem transportul in comun, ci sa nu blochezi aberant calea aia proasta de rulare. Transportul in comun, in forma sa actuala si viitoare (avand in vedere resursele vs nevoi), este o porcarie, o mizerie si nu e o solutie. |
#78
Posted 09 November 2018 - 13:57
djl, on 09 noiembrie 2018 - 13:42, said:
Într-o lume normală oamenii nu-şi iau maşină dacă nu au unde s-o parcheze şi dacă locurile de parcare sunt limitate nu şi-ar lua maşină dacă chiar nu ar avea nevoie de ea. De asemenea nu s-ar muta în cartiere prost construite, unde nu prea există nimic, cu acces greoi şi i-ar lăsa pe cei care fac asemenea prostii să dea faliment. Şi într-un final nu ar vota prostii. Parcări etajate nu se fac pentru că banii pentru lucruri utile se duc pe pomeni şi şpăgi. Din aceleaşi cauze se degradează şi transportul în comun. Oamenii isi cumpara masina pentru ca nu pot trai fara ea. Cei mai multi romani depind de masina atat pentru a lucra cat si pentru a rezolva problemele casei. Dezvoltatea din ultimii 30 de ani nu s-a facut planificat si au aparut multe probleme greu de rezolvat. Nu mai exista zone mixte rezidentiale-industriale-comerciale-afaceri. Oamenii locuiesc la distante mari fata de job. Ce propui pentru un locuitor de langa Bragadiru cu job in Pipera ? Daca ar schimba mijloace de transport in comun ar pleca la 6AM si s-ar intoarce la 9PM. Ii platesti tu un salariu dublu pentru a anagaja special administrator al casei ? Lumea este diferita fata de Coreea de Nord. O economie libera nu este un lagar de munca. Ai de ales intre diversitate si corectitudine impusa prin teroare. |
#79
Posted 09 November 2018 - 13:57
terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:19, said:
Gardurile, bordurile si megalitii au succes intr-o societate necivilizata, care tanjeste dupa totalitarism. Mania proletara este calmata intotdeauna prin restrictii. Populatia se bucura atunci cand vede represiuni impotriva dusmanilor de clasa. Gardul primariei este un balsam pentru antisocialii care nu suporta un stil de viata activ si productiv. Cei activi si productivi muncesc mai mult, agonisesc mai mult si automat au nevoi mai mari. Bolsevismul romanesc latent condamna soferii, oamenii din suburbii, privatii si in general pe toti cei care se deplaseaza mult. Omul ideal locuieste intr-un apartament minuscul, merge la lucru cu transportul in comun, cumpara cu sacosa, mananca putin, nu are familie numeroasa si este bland ca o oaie. Oile au nevoie de garduri. Asa-i cand vanezi vrajitoare...le vezi peste tot, chiar si in biserica. Quote De vina nu e Primarul Capitalei caci daca puneau gardul intre linia de tramvai si banda aia alba, nu mai disparea o portiune din sosea. Vinovati pt. problema sunt analfabetii functionali ai firmei de constructii care a facut lucrarea. Firma "patronata" de cineva de la PSD. Solutia decongestionarii traficului este mutarea gardului intre linia de tramvai si banda aia alba. Edited by H6D-100c, 09 November 2018 - 14:00. |
#80
Posted 09 November 2018 - 13:58
Tramvaiul 41 a insemnat o refacere totala a terasementului si a caii de rulare, a benzilor etc.
Aici au pus un pasture peste o rana purulenta. |
#81
Posted 09 November 2018 - 14:00
Asta asa e, ar fi bine sa modernizeze si linia totusi.
|
#82
Posted 09 November 2018 - 14:02
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said: Nu mai pot cu atata prostie... e opinia ta. Gardurile sunt foarte bune. De ce sa circulati pe linia de tramvai si in loc sa ajunga in statie in 10 minute sa stea vatmanul dupa cardurile de masini? Iar cui nu ii convine e liber sa se intoarca in orasul natal. E unu pe youtube care are masina si tot asa plange de mama focului ca e aglomerat, dar nu vrea sa se intoarca inapoi la tara Asta e situatia, nu poti baga 5 kile de nisip intr-o galeata de 4kile Solutia eu am mai spus, masinile mai vechi de 10 ani scoase din circulatie automat Cel mai ieftin impozit auto 3000 lei Atunci vor mai scadea nr de rable de 1000-1500 euro |
|
#83
Posted 09 November 2018 - 14:06
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 13:56, said:
Plusez cu 40+, si nu cred ca se plimba cineva prin Bucuresti de placere, mai ales la 6+ lei litrul de cherosen. eu ma plimb de placere. mai ales seara. cand suntem in night drive mood iau prietena in dreapta si ne dam pe strazi mai pustii aiurea cu 100+ si muzica tare Adm, on 09 noiembrie 2018 - 13:56, said:
Transportul in comun, in forma sa actuala si viitoare (avand in vedere resursele vs nevoi), este o porcarie, o mizerie si nu e o solutie. este singura solutie terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:57, said:
Oamenii isi cumpara masina pentru ca nu pot trai fara ea. Cei mai multi romani depind de masina atat pentru a lucra cat si pentru a rezolva problemele casei. yeah right fitze asa cum nici eu nu pot trai fara yacht terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:57, said:
Ce propui pentru un locuitor de langa Bragadiru cu job in Pipera ? erm.. sa se mute din Bradagiru? undeva mai aproape de Pipera? cand te muti in fundul unui sat de genul ala iti asumi prostia |
#84
Posted 09 November 2018 - 14:06
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 13:35, said:
Ai oarece idee cate piei ia satul de la parazitii de la volan si de pe volan? - Impozit local + vigneta - taxe si accize pe combustibil - asigurari - TVA pe volan (masina) si pe piese/servicii adiacente, de la spalatorie, pana la parcari si taxe de acces. și cu toate astea nu sunt suficiente aceste taxe. Și da, și eu sunt șofer, și chiar conduc destul de mult în București și-mi pare rău că trebuie s-o fac. |
#85
Posted 09 November 2018 - 14:08
zzhunt, on 09 noiembrie 2018 - 14:02, said: e opinia ta. Gardurile sunt foarte bune. De ce sa circulati pe linia de tramvai si in loc sa ajunga in statie in 10 minute sa stea vatmanul dupa cardurile de masini? Iar cui nu ii convine e liber sa se intoarca in orasul natal. E unu pe youtube care are masina si tot asa plange de mama focului ca e aglomerat, dar nu vrea sa se intoarca inapoi la tara Asta e situatia, nu poti baga 5 kile de nisip intr-o galeata de 4kile Solutia eu am mai spus, masinile mai vechi de 10 ani scoase din circulatie automat Cel mai ieftin impozit auto 3000 lei Atunci vor mai scadea nr de rable de 1000-1500 euro De ce sa nu fie si impozitul pe apartamentul tau 5000 de lei? Poate atunci mai scade numarul taranilor care tot vin la Bucuresti, ce parere ai ? te coafeaza? |
#86
Posted 09 November 2018 - 14:09
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Despre poluarea imensa facuta de masinile personala in fiecare zi, pentru ca STAU pe loc, in loc sa mearga, are rost sa vorbim? E groaznic! La orele de varf, stai 30-40 de minute pe 2-3 Km, iar daca deschizi geamul de la masina (arunci ceva, desigur) noxele sunt imense. |
#87
Posted 09 November 2018 - 14:09
@ Adm : Sunt de acord că transportul în comun din Bucureşti nu e bun. Asta şi din cauza oamenilor care se bucură la vehicule noi, dar nu se gândesc că atunci când le taie pe alea vechi taie potenţialul de a avea mai multe traseee. Nu sunt de acord să păsteze orice rablă, dar nici să distrugă ceea ce poate fi folosit. Asta se întâmplă când nu gândeşti. Şi eu blestem uneori transportul în comun, deşi sunt mare fan al lui.
Dar unii ar putea face faţă transprotului în comun, însă preferă să-ţi fută nervii. @ terratec : eu nu am nevoie de maşină. Cel puţin nu deocamdată. M-aş umple de nervi la traficul din Bucureşti. Şi aşa înjuram traficul când eram cu bicicleta (cu aia mă pot strecura). Eu nu am zis că nu ar exista oameni care nu au nevoie de maşină. Dacă mergi din Bragadiru în Pipera normal că ai nevoie de maşină. |
|
#88
Posted 09 November 2018 - 14:11
bogwol, on 09 noiembrie 2018 - 13:31, said:
Adica aia care depasesc coloanele de masini, intorc pe banda continua, nu respecta semaforul? Asta inseamna un stil de viata activ? Ciudate afirmatii (asta ca sa fie elegant). Nu poti sa reduci totul al transportul in comun: mai ai zone mai putin deservite, transport de marfa etc etc, de ce nu, zone exclusiviste, paduri, centre comerciale (o familie care vin la aprovizionarea saptamanala, sau daca tramsporti materiale de constructii). Transportul de comun va deservi o majoritate, dar trebui lasat loc si pentru conditii premium. pana la urma e oras, avem si sei de departamente, zone de agrement, de well being etc. Edited by aaaa4567, 09 November 2018 - 14:14. |
#89
Posted 09 November 2018 - 14:12
biogood, on 09 noiembrie 2018 - 14:09, said:
Sigur, caşcarabeta ta polueaza mai mult daca sta cu motorul la ralanti decat daca o turezi pe la 2500-3500 rpm mergand prin Bucuresti. In rest ce sa zic, de ce sa mearga cei cu tramvaiul si soferii sa stea in trafic, atunci cand ar putea sa stea toata lumea in trafic. Din pacate unii dintre noi avem nevoie de masina ca sa ne facem treaba, daca tu concepi ca anumite servicii de urgenta sa se faca cu tramvaiul inseamna ca tara asta este pierduta pe veci, din pacate si eu as vrea sa merg cu bicicleta, as face o economie imensa la buzunar, dar nu pot, cand am primit autorizatia de functionare a trebuit sa dovedesc faptul ca am capacitatea de a interveni rapid, daca tu vrei sa ma duc cu tramvaiul la interventii o sa fac si asta, dar sa nu te plangi pentru calitatea proasta a serviciilor Edited by Platon, 09 November 2018 - 14:13. |
#90
Posted 09 November 2018 - 14:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users