Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
#37
Posted 09 November 2018 - 12:59
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Pentru ca e iLOGIC sa faci inaccesibila o banda de circulatie (linia de tramvai) + o legislatie cretina, care nu te lasa sa depasesti refugiul de tramvai, am ajuns sa punem garduri ca sa nu mai calce anvelopa auto pe acolo (loc sfant al tramvaiului). biciclisti-automobilisti.jpg 65.54K 88 downloads Edited by DaculScoril0, 09 November 2018 - 12:59. |
#38
Posted 09 November 2018 - 13:05
Daca era o ... fashionista, vreo influencerita cu bicicleta roz altfel stateau lucrurile. Linia 41 are succes pentru ca au montat garduri, sincronizat semafoare etc. Hai sa lansam ghiulele dupa cum ne pica noua bine. Pfff....
|
#39
Posted 09 November 2018 - 13:15
#40
Posted 09 November 2018 - 13:15
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Nu mai pot cu atata prostie... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iibQo0wnaso?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Este o solutie de compromis, evident. Totusi, cea mai ieftina si aplicabila. Nu merge sa tranformi banda de tramvai in banda auto, din multe motive. Tramvaiul nu ar opri, pe acolo ar depasi toti, ar intoparce toti. Nu cu indisciplina din Bucuresti. - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CUA334vKXDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tramvaiul nu poate fi oprit usor, asadar va trebui sa circvule excesiv de incet si de prudent. Nu ca asa ar circula mult mai bine... Bineinteles ca ar treui facute autostrazi /pasaje suspendate prin zonele industriale. Nu avem multe masini, am vazut statistica. Transportul in comun e departe de a putea inlocui masina personala. Mai ales acum, dar si in general. Din foarte multe motive. Nu domnule, trebuie "luate" o mare parte din masinile care merg acum pe strazi cu treceri (samafoare) si "mutate" pe acele highways. Asa cum se face peste tot. Asta cu gardurile e o solutie de compromis (peiorativ), e un chin pentru soferi, va dati seama, trebuie venit din spate puternic cu:
Un tren din asta (similar RER, poate mai rapid) ar circula pe camp pana unde poate cu 80-120 km/h, apoi prin orase suspendat sau subteran. Si cu statii rare, esential e sa fie rapid: Bragadiru-Palatul parlamentului ar trebui facut in 15 minute. Tren cu vagon clasa busines in care te poti duce la costum, cu masuta la laptop si incarcator, aer conditionat. Edited by aaaa4567, 09 November 2018 - 13:16. |
#41
Posted 09 November 2018 - 13:16
@ xcit : Dacă uneori trecerile de pietoni sunt prea departe una de alta... În unele locuri ar merge făcute pasarele.
Edited by djl, 09 November 2018 - 13:16. |
#42
Posted 09 November 2018 - 13:18
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Am fost la Iasi (capitala Modavistanului), unde se intampla ceva ciudat! Cat de cretin sa fii? Ba'voi sunteti asa de prosti in Bucuresti? stais a de ao zapada, sa vedeti beneficiile acelui gard! Despre poluarea imensa facuta de masinile personala in fiecare zi, pentru ca STAU pe loc, in loc sa mearga, are rost sa vorbim? E groaznic! La orele de varf, stai 30-40 de minute pe 2-3 Km, iar daca deschizi geamul de la masina (arunci ceva, desigur) noxele sunt imense. Nu mai pot cu atata prostie... Tu chiar crezi ca, marind spatiul pentru autoturimsme vei merge mai lejer? Chiar asa optimist(a) esti? Ba din contra, maresti spatiul pentru cazane personale in detrimentul cazanelor de mare capcitate nu faci decat sa muti si mai multe persoane spre cazanul personal, deci strazile ajung si mai aglomerate. Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Nu mai pot cu atata prostie... |
#43
Posted 09 November 2018 - 13:19
Gardurile, bordurile si megalitii au succes intr-o societate necivilizata, care tanjeste dupa totalitarism.
Mania proletara este calmata intotdeauna prin restrictii. Populatia se bucura atunci cand vede represiuni impotriva dusmanilor de clasa. Gardul primariei este un balsam pentru antisocialii care nu suporta un stil de viata activ si productiv. Cei activi si productivi muncesc mai mult, agonisesc mai mult si automat au nevoi mai mari. Bolsevismul romanesc latent condamna soferii, oamenii din suburbii, privatii si in general pe toti cei care se deplaseaza mult. Omul ideal locuieste intr-un apartament minuscul, merge la lucru cu transportul in comun, cumpara cu sacosa, mananca putin, nu are familie numeroasa si este bland ca o oaie. Oile au nevoie de garduri. |
#44
Posted 09 November 2018 - 13:19
Wotan, on 09 noiembrie 2018 - 11:51, said:
E o solutie normala, a fost aplicata deja si in alte orase aglomerate https://www.heraldsu...a3cacf49f4e179c Ideea e sa separi traficul de transport in comun de masini. In Bucuresti, de exemplu, viteza medie e cam de 8 km/h. O linie de tramvai separata poate obtine fara probleme 25-30 km/h, ceea ce face transportul in comun mai interesant decat cel auto. Rezultatul final e scaderea per total a traficului. Va mai trebuie doar si niste tramvaie moderne, cu viteza si capacitate marita. Pe zonele de trasee comune, busul poate intra si el pe liniile de tramvai si folosi aceleasi statii. [ https://farm1.staticflickr.com/256/19689417606_884c56b2b5_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aici un exemplu de linie de tramvaie separata, si ce densitate si viteza se poate obtine, cu tramvaiele actuale [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9d3H-hOIryw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ideea e sa lasi oamenii sa aleaga, sa permiti si circulatia masinilor. In fine... |
#45
Posted 09 November 2018 - 13:19
#46
Posted 09 November 2018 - 13:22
Sincer sa fiu nu prea inteleg de ce, majoritatea, da vina de garduri. Pana la urma, s-a circulat multa vreme fara ele. Ca s-a circulat bine sau rau, e partea a doua.
Eu cred ca gardurile sunt o idee buna dar prost implementata. Inteleg ca se reduc benzile dar trebuie sa vedem si pe aia care parcheaza anapoda pe prima banda zile intregi. Situatia, pare a fi exact ca in poza colegului de mai sus: toti care se plang sunt soferi care stau in trafic si sunt prea comozi (majoritatea) pentru a utiliza transportul in comun. Vad 2 mari probleme: 1. Oamenii care nu fac nimic in sensul educatiei proprie de a mentine curat si civilizat transportul in comun. 2. Lipsa travaielor acolo unde exista linii. Daca ar fi dupa mine, nu m-as apuca de garduri. in primul rand, as aduce tramvaie cu un numar cat mai mic de locuri pe scaun. Linia 41 ar fi un punct de inceput extraordinar. Un tramvai poate transporta pana la 300 de calatori ceea ce se poate traduce in 300 de masini care n-ar fi necesar a se deplasa. Ce parere aveti ? |
|
#47
Posted 09 November 2018 - 13:23
Barboso, on 09 noiembrie 2018 - 11:45, said:
O imbecilitate sinistra, la fel ca pistele degeaba... asta... de bicicleta de pe Victoriei. Se cunoaste ca nu esti (si) bicilist! Pistele sunt geniale pentru biciclisti. Incearca sa mergi cu bicicleta pe marginea soselei si o sa vezi atunci senzatii tari! Poate ar fi trebuit luat mai mult din trotuar decat din carosabil, dar asta e alta problema. A se vedea tentativa de piste de biciclisti de pe Bd. Buzesti, unde au pus stalpisori de plastic care au disparut in maxim 1 luna de la montare si unde sunt numeroase cazuri in care se parcheaz masina chiar pe banda de biciclisti. Eu sunt si sofer (de mai mult de 20 ani) si biciclist (de mult mai mult de atat), asa ca zic ca inteleg ambele parti. Din punctul meu de vedere, principala vinovata de traficul haotic din Bucuresti este Politia!!! Ia sa stea o luna doar in trafic si sa aplice legea pentru toate incalcarile de legislatie si sa vezi cum se linisteste traficul ca prin minune. Dar atata vreme cat sunt o multime de nesimtiti/e (bizoni mi se pare prea bland) in trafic care fac ce vor, e normal sa fie asa.... Edited by bogwol, 09 November 2018 - 13:29. |
#48
Posted 09 November 2018 - 13:26
terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:19, said:
Gardurile, bordurile si megalitii au succes intr-o societate necivilizata, care tanjeste dupa totalitarism. Mania proletara este calmata intotdeauna prin restrictii. Populatia se bucura atunci cand vede represiuni impotriva dusmanilor de clasa. Gardul primariei este un balsam pentru antisocialii care nu suporta un stil de viata activ si productiv. Cei activi si productivi muncesc mai mult, agonisesc mai mult si automat au nevoi mai mari. Bolsevismul romanesc latent condamna soferii, oamenii din suburbii, privatii si in general pe toti cei care se deplaseaza mult. Omul ideal locuieste intr-un apartament minuscul, merge la lucru cu transportul in comun, cumpara cu sacosa, mananca putin, nu are familie numeroasa si este bland ca o oaie. Oile au nevoie de garduri. Vorba aia: daca romanul are un apartament si brusc ii vin 1000 de potentiali cumparatori, atunci romanul activ si productiv ii mareste pretul. Insa daca pe un loc de parcare din centru vin 1000 de potentiali clienti romanul activ si productiv vrea ca primaria sa-i faca moca inca 999 de locuri de parcare. Nu oile au nevoie de garduri, ci parazitii! Ai insiruit niste aberatii demne de Tariceanu, pentru care a nu face orice-i trece prin cap e bolsevism. Cand pretul pentru circulatia in oras o sa fie corelat cu cererea, atunci se va circula bine. Primariile trebuie sa opreasca subventionarea transporturilor de orice fel. Sa lasam piata libera. Te bagi? S-ar putea sa ai un soc cand numai abonamentele de parcare te vor costa 200 de euro lunar. Un pensionar care se plimba moca cu tramvaiul costa mai putin decat un parazit de la volan. Edited by doh, 09 November 2018 - 13:28. |
#49
Posted 09 November 2018 - 13:30
bogwol, on 09 noiembrie 2018 - 13:23, said:
Se cunoaste ca nu esti (si) bicilist! Pistele sunt geniale pentru biciclisti. In afara de soferi, fiecare minoritate dotata cu roti doreste exclusivitate. Tramvaiele vor exclusivitate, autobuzele vor exclusivitate, bicicletele vor exclusivitate. Interesant este ca soferii de autoturisme sunt cei care detin majoritatea pe sosele. Discriminarea pozitiva este un concept politic gresit care are scopul de a masca o problema adevarata. |
#50
Posted 09 November 2018 - 13:31
terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:19, said: Gardul primariei este un balsam pentru antisocialii care nu suporta un stil de viata activ si productiv. Adica aia care depasesc coloanele de masini, intorc pe banda continua, nu respecta semaforul? Asta inseamna un stil de viata activ? Ciudate afirmatii (asta ca sa fie elegant). |
#51
Posted 09 November 2018 - 13:31
terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:19, said:
Oile au nevoie de garduri. Edited by jm2010, 09 November 2018 - 13:35. |
|
#52
Posted 09 November 2018 - 13:33
Nu înțeleg aia cu discriminarea șoferilor. Au interdicție în tramvaie, sau ce?
Edited by slai, 09 November 2018 - 13:33. |
#53
Posted 09 November 2018 - 13:35
@doh - asa e ca n-ai masina?
Asadar suntem intre pensionari si aprazitii de la volan? Ai oarece idee cate piei ia satul de la parazitii de la volan si de pe volan? - Impozit local + vigneta - taxe si accize pe combustibil - asigurari - TVA pe volan (masina) si pe piese/servicii adiacente, de la spalatorie, pana la parcari si taxe de acces. Daca faca calculul la centima, ma enervez si imi iau bicicleta, doar sa ma bucur ca n-am mai dat nimic statului roman, dar dupa aia ma vait ca n-am pista dedicata... E un cerc vicios. Daca le pui pe hartie, statul ar sucomba fara masini. Noi, astia mai tineri alergam, ca sa facem bani, sa traim si sa impingem societatea inainte. Nu ma intelegeti gresit, daca as putea (deja nu vb de civilizatie), personal as folosi mijloace de transport in comun, dar sunt asa de proaste si primitive, incat ies din calcul. Am dus masina in service si Uber nu gasea masina. M-a dus o prietena pana la Mall Baneasa, de und eam luat un autobuz. Horror! Mizerie, nespalati, frane si acceleratii de roller-coaster, scandal cu controlori. Totul a culminat cand am ajuns la o statie de metrou. Autobuzul s-a bombat deodata. Dupa ce am coborat, am mai facut inca 20 de minute pe jos! Total, cca 50 de minute de mizerie umana. Prefer sa stau ca o duamna in masina mea si sa injur, decat alternativa "civilizata" de mai sus. Stiu, n-aveti sa fiti egali voi in aceasta mizerie! E visul oricarui roman, ca ceiluilalt sa ii emarga la fel (de prost) ca si lui. Daca unui ridica capul, trebuie pus la pamant! |
#54
Posted 09 November 2018 - 13:35
terratec, on 09 noiembrie 2018 - 13:30, said:
In afara de soferi, fiecare minoritate dotata cu roti doreste exclusivitate. Tramvaiele vor exclusivitate, autobuzele vor exclusivitate, bicicletele vor exclusivitate. Interesant este ca soferii de autoturisme sunt cei care detin majoritatea pe sosele. Din punctul meu de vedere, ca si sofer in Bucuresti, principalul repros pe care il adresez PMB este refuzul de a amenaja parcari supraetajate in spatiile de printre blocuri. Atunci o mare parte din masini nu ar mai ocupa banda 1 si traficul s-ar fluidiza simtitor. Edited by bogwol, 09 November 2018 - 13:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users