Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
#19
Posted 09 November 2018 - 11:51
IpsilanteCucuruz, on 09 noiembrie 2018 - 11:23, said:
Eu as propune ca pe liniile unde exista gard sa poata circula si autobuzele si taxiurile. Astfel poate s-ar mai elibera putin benzile de masini... Ideea e sa separi traficul de transport in comun de masini. In Bucuresti, de exemplu, viteza medie e cam de 8 km/h. O linie de tramvai separata poate obtine fara probleme 25-30 km/h, ceea ce face transportul in comun mai interesant decat cel auto. Rezultatul final e scaderea per total a traficului. Va mai trebuie doar si niste tramvaie moderne, cu viteza si capacitate marita. Pe zonele de trasee comune, busul poate intra si el pe liniile de tramvai si folosi aceleasi statii. [ https://farm1.staticflickr.com/256/19689417606_884c56b2b5_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aici un exemplu de linie de tramvaie separata, si ce densitate si viteza se poate obtine, cu tramvaiele actuale [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9d3H-hOIryw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 09 November 2018 - 11:54. |
#20
Posted 09 November 2018 - 11:56
@initiator - uite cum arata si pe la altii.
https://newsby.maria...niilor-tramvai/ Degeaba salivati aiurea la orice vi s-ar parea voua ca ar putea fi o banda auto. Ati bloca-o si p-aia in secunda doi. Plus ca ati avut banda respectiva si a fost mereu asa numita "banda a marlanelii". Sa nu mai zic ca sunteti un om in cate-o masina! 2 oameni pe 8-9 metri liniari de banda! Si trotuarul l-ati lua dac-ati putea! Si-asa a fost injumatatit in multe locuri pentru a face loc la parcari. Celor care au case-n porumb: sorry, le-ati luat cu buna stiinta, tata. Middle class nu s-a nascut in porumb, daca asta ati crezut la cumparare. As vota cu 7 maini si pentru taxa auto in centru, si pentru interzicerea (din ce in ce mai mult) masinilor in zonele centrale. Am masina, insa mi se pare ridicol sa nu folosesc metroul, atata timp cat e si mai comod, si mai ieftin, si mai rapid, si mai predictibil. Si asa trebuie sa devina si transportul de suprafata. Edited by cattavencu, 09 November 2018 - 12:01. |
#21
Posted 09 November 2018 - 11:58
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Nu avem destule mijloace de transport in comun, nu merg bine si nu ajung unde trebuie! fitze romanul obisnuit cu fundul in masina nu va considera niciodata ca sunt destule, ca merg bine si ca ajung unde trebuie. de fapt chiar daca ar fi parfum, lui tot ii pute ideea de a merge cu ele, ca saracii |
#22
Posted 09 November 2018 - 12:02
Flat, on 09 noiembrie 2018 - 11:58, said:
fitze romanul obisnuit cu fundul in masina nu va considera niciodata ca sunt destule, ca merg bine si ca ajung unde trebuie. de fapt chiar daca ar fi parfum, lui tot ii pute ideea de a merge cu ele, ca saracii S-au imbunatatit conditiile de mers in vreun imputit de tramvai, odata cu montarea gardurilor? Nu cred, parere personala de utilizator de tramvai. |
#23
Posted 09 November 2018 - 12:03
#24
Posted 09 November 2018 - 12:04
don_dannielo, on 09 noiembrie 2018 - 12:02, said:
S-au imbunatatit conditiile de mers in vreun imputit de tramvai, odata cu montarea gardurilor? Nu cred, parere personala de utilizator de tramvai. |
#25
Posted 09 November 2018 - 12:05
r_murphy Nu ai nimerit-o. Taxiurile sunt considerate transport public local Legea serviciilor de transport public local, legea nr. 92/2007 (3) Serviciile de transport public local de persoane cuprind:
a) transport prin curse regulate; b) transport prin curse regulate speciale; c) transport cu autoturisme in regim de taxi; d) transport cu autoturisme in regim de inchiriere. Edited by bobocul, 09 November 2018 - 12:14. |
#26
Posted 09 November 2018 - 12:12
don_dannielo, on 09 noiembrie 2018 - 12:02, said:
in vreun imputit de tramvai, asta chiar pare a fi un "imputit de tramvai" ?!?! din pacate nu se poate controla/interzice urcarea IMPUTITILOR in mijloacele de transport IN COMUN, fapt cu care sunt "foarte de acord" , dar este cu totul o alta chestiune, o alta fatza a discutiei, de care onor tovarasa primaritza sefa a capitalei, nu poate fi(rea) invinovatita, oricit am vrea .. http://newsby.marian...940-800x450.jpg |
#27
Posted 09 November 2018 - 12:18
Daca pe benzile alea ar fi putut circula si autobuzele, poate n-ar fi fost o idee dramatica. Daca politia ridica masini si dadea amenzi celor parcati neregulamentar care ocupa o banda poate iar n-ar fi fost aiurea. Daca tramvaiele nu erau niste relicve demne de pus intr-un muzeu, poate n-ar fi o idee chiar asa de tampa. Daca primaria s-ar apuca de niste parcari subterane, si de inlocuit mijloacele de transport public cu unele civilizate si moderne poate n-as fi impotriva. Daca imbecilii astia n-ar fi scos taxa ca sa nu se umple de harburi fumigene peste tot poate as mai accepta si o idee creata cum a fost asta.
Dar cum aceasta masura n-a fost compensata cu nimic, sunt de acord ca e o stupizenie de zile mari. Si de ce dracului au mancat o jumatate din banda cu gardurile??? Chiar sunt imbecili? Au aparut peste noapte si pe bulevardul marasti (cel dintre manastirea Casin si hotel Pullman). Acolo e spatiu de doua benzi auto si linie de tramvai, in schimb e doar o banda auto si o linie de tramvai care are mai bine de juma de metru ca are o zona de protectie cu niste dale de beton asa. Acolo se puteau face lejer 2 benzi pe sens + tramvai, dar nu... nimanui nu i-a venit ideea asta, au pus garduri d-astea idioate si au ingustat banda de mers unde se mai strecurau 2 masini in paralel. Acum e strict doar o banda pe sens auto ca bineinteles au aparut gardurile fix pe asfalt. Era atat de simpla ideea asta se vede ca e loc daca n-ar fi dalele alea idioate de beton degeaba langa sina de tramvai, nu inteleg de ce administratia publica atrage chiar toti oamenii cu intelect cat temperatura camerei. Iata: Edited by emil_sv, 09 November 2018 - 12:19. |
#28
Posted 09 November 2018 - 12:22
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Cei care au "onoarea dubioasa" de a locui in "frumoasa" capitala a Romaniei stiu ca in mareata strategie a Primaritei a fost incurajarea mersului cu Mijloace de transport in comun jegoase, fabricate acum juma de veac! Pentru ca e iLOGIC sa faci inaccesibila o banda de circulatie (linia de tramvai) + o legislatie cretina, care nu te lasa sa depasesti refugiul de tramvai, am ajuns sa punem garduri ca sa nu mai calce anvelopa auto pe acolo (loc sfant al tramvaiului). Punerea in practica a insemnat niste garduri minunate, care pe alocuri au mai mancat inca 40% dintr-o banda de circulatie (nu exagerez, e horror). Pe anumite portiuni din Sos Colentina si Bd Stefan cel Mare au ramas utilizabile (pt ca sunt masini parcate) cca 1.5 benzi, oar cand ai o infinitate de masini care se gatuie de la 3 benzi la 1.5, va dati seama ce se intampla. Am fost la Iasi (capitala Modavistanului), unde se intampla ceva ciudat! Se intampla ca pe acolo au facut semaforizare inteligenta SI au transformat linia de tramvai intr-o banda de circulatie auto! Blasfemie! Asadar, in Iasi au castigat o banda auto, iar in Bucuresti au blocat 50% dintr-o banda de circulatie pe 2 bulevarde principale!? Cat de cretin sa fii? Ba'voi sunteti asa de prosti in Bucuresti? stais a de ao zapada, sa vedeti beneficiile acelui gard! Stiu povestea cu incurajarea mijloacelor de transport in comun, doar ca NU merge! E o poveste! Stiti diferenta dintre poveste si realitate? Nu avem destule mijloace de transport in comun, nu merg bine si nu ajung unde trebuie! Despre poluarea imensa facuta de masinile personala in fiecare zi, pentru ca STAU pe loc, in loc sa mearga, are rost sa vorbim? E groaznic! La orele de varf, stai 30-40 de minute pe 2-3 Km, iar daca deschizi geamul de la masina (arunci ceva, desigur) noxele sunt imense. Miscarea asta e un fel de benzina aruncata pe foc, de care banuies cca d-na Fiirea e foarte mandra. Daca ar fi masuratori pe bune ale noxelor (dar nu mai sunt deloc), ar arata ce imbecilitate s-a facut cu aceste garduri, care au blocat circulatia pe doua artere importante din oras! P.S. Astept acum parerile voastre, mai ales ale acelora care ne vor pe toti pe biciclete, trotinete etc + al acelora pe care ii duce metroul de acasa, pana la munca. Nu mai pot cu atata prostie... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iibQo0wnaso?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Linia de tramvai nu merge a fi banda de circulatie zic eu. Nesimtirea in bucuresti e maxima. Trebuie totul luat si regandit de la 0. Sa iti zic eu cum se curata zapada cand o arunca peste masinile care circula in pasaj. Si nu e vorba de bulgari de zapada, e vorba de mormane intregi de zapada. |
|
#29
Posted 09 November 2018 - 12:32
don_dannielo, on 09 noiembrie 2018 - 12:02, said:
S-au imbunatatit conditiile de mers in vreun imputit de tramvai, odata cu montarea gardurilor? Nu cred, parere personala de utilizator de tramvai. pai s-au imbunatatit fiindca nu mai faci o ora pe traseu, faci mult mai putin acum si s-au construit tramvaie noi, chiar pe liniile 1 le vezi http://farm8.staticf...26ec84d5c_b.jpg |
#30
Posted 09 November 2018 - 12:43
Pe Mihai Bravu nu trebuiau să pună de la Ferdinand spre Pasajul Obor, sensul spre pasaj. Pentru că cretinii care au făcut blocurile au îngustat strada... adică până aproape de Pasajul Bucur Obor e mai îngustă cu o bandă comparativ cu porţiunea dintre P-ţa Iancului şi Bd. Ferdinand.
Pe acolo era nevoie de gard pe sensul celălalt cam pe o distanţă de 100-150 m ca să nu fie blocate tramvaiele de cei care vor să vireze la stânga şi stau prea aproape de linie de tramvai. Şi pentru pietoni e nasol, că pe o distanţă de circa 750 m nu există trecere de pietoni (alţi idoţi, când au lărgit bulevardul trebuia să facă pasaj pietonal şi staţie de tramvai cam la 100 m de pasaj) şi ocoleşti de înebuneşti. În rest, cam sunt de acord cu ele. Nu cred că au toţi care merg cu maşina nevoie de ea. Că doar nu toţi au copii mici, nu toţi transportă persoane cu diziabilităţi sau valori ori merg mai mulţi într-o maşină (dacă merg mai mulţi într-o maşină atunci e eficentă maşina), nu toţi se duc să facă cumpărături voluminoase zi de zi, nu toţi prestează servicii sau trebuie să ajungă la mulţi clienţi într-o şi nu toţi locuiesc în zone prost deservite de transportul în comun sau unde acesta lipseşte ori trebuie să schimbe mai multe mijloace de transport în comun pentru a ajunge la locul de muncă sau nu toţi pleacă cu noaptea-n cap de acasă. Aia cu şcoala mai e uneori şi din motive de greutate a ghiozdanului, că f.r.s.l.f., de când am terminat eu clasa a VIII-a şcoala nu s-a prea schimbat în bine şi greutatea aia de ghiozdan poate nenoroci copilul. Dar la noi e mai rău decât în "Caracatiţa" cu hoţie, corupţie, incompetenţă, nepăsare Legea e aiurea: dacă treci cu maşina prin dreptul refugiului de tramvai, dar pe firul de circulaţie opus se consideră că circuli pe contransens, chiar dacă e mai bine s-o faci aşa, că dacă treci prin dreptul refugiului rişti să răneşti pe cineva (oamenii mai stau pe linia de tramvai ca să vadă dacă vine tramvaiul). Edited by djl, 09 November 2018 - 13:00. |
#31
Posted 09 November 2018 - 12:46
Pai hehe, cu vitele din Bucuresti nu se poate face altfel educatie. Lasi linia de tramvai neingradita, e plina de masini. Uite, in Cluj au avut o idee buna: sens unic auto cu 2-3 benzi, si un sens separat pentru autobuze dar din directia opusa. Totusi, cred ca oile din Bucuresti ar fi circulat pana si pe contrasens numai sa ajunga primii.
|
#32
Posted 09 November 2018 - 12:49
Şi în Bucureşti mai avem artere de genul. Nu prea sunt fentate.
|
#33
Posted 09 November 2018 - 12:50
Eu unul m-am bucurat cand au aparut pe portiunea Afi - Politehnica - pod Basarab
Degeaba se revolta unii, la romani merge doar cu gardul sau cu biciul. Sa stai in tramvai in spatele coloanei de masini ?! Pe bune ?! De cand cu garduri pe acea portiune, estimez cel putin 5 minute in MINUS pe acest traseu ! Da, in minus, pentru ca nu mai vin toti smecherii sa depaseasca pe linia de tramvai si apoi sa forteze intrarea pe banda la semafor, blocajul fiind garantat. Poate mai e cineva din zona care sa confirme ce-am spus. Dar de cum era inainte sa fie linia 41 modernizata mai stie cineva ? @cattavencu Big, enormous like ! Edited by ergon, 09 November 2018 - 12:53. |
|
#34
Posted 09 November 2018 - 12:55
Înainte să fie modernizată linia 41 nu era aşa de nasol pentru că nu era traficul de acuma. Nu cred că erau mai mult de 400.000-500.000 de automobile în Bucureşti pe atunci (şi ce bine era!). Într-un week-end, traficul fiind mai liber eram în tramvaiul de care am vorbit şi îmi venea să stau în genunchi şi să-i mulţumesc lui Dumnezeu pentru traficul liber. Că era aşa de bine pentru creier!
Păcat că nu folosesc şi reţeaua feroviară pentru transport în oraş şi împrejurimi... să poţi ajunge din Obor, Pantelimon, Chitila, Periş cu trenul în Pipera. Edited by djl, 09 November 2018 - 12:56. |
#35
Posted 09 November 2018 - 12:58
Da ma, si pe Brancoveanu au facut mizeria aia de scuar cu pomi si briz-brizuri pe mijloc + parcarile refacute asa ca din 3 benzi au ramas doua, scuarul ala l-a facut ca sa poate trece metroul ca tramvai nu e, si uite asa au futut traficul pe un bulevard unde deja era haos. Hai sa zic, gardul ala mentine linia tramvaiului neblocata, da' scuarul asta ce dracu face (in afara de sifonat bani si ocupat o banda de-am boulea)?
|
#36
Posted 09 November 2018 - 12:58
N-am facut multe drumuri prin Colentina in ultima vreme dar alea care au fost au fost decente. Faptul ca banda de tramvai nu mai e banda de jmekeri3 e bine. Apoi, ca se circula pe 1 banda jumate, asta e vina alora care parcheaza "unde au treaba". N-ar merge mai departe sau sa intre pe o straduta sa caute un loc astfel incat sa nu-i incurce pe ceilalti dar la plans ca nu face primaria si n-au loc de mers si parcat sunt primii.
Veneam azi spre munca si era unu' parcat pe tot trotuarul (cica astepta pe cineva) in conditiile in care, parcarea era libera, vreo 2 masini de libera, o puneai si desfacuta cu toate usile deschise larg de libera imediat dupa ce se termina trotuarul. Il durea in sticks de faptul ca toata lumea trebuia sa-l ocoleasca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users