Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018
#19
Posted 18 October 2018 - 22:25
m6d, on 18 octombrie 2018 - 22:16, said: Mda...â€util†și distrugător coment....ma bag la negocieri cu oe Daca nu cedează îl ameninți că ai prins o reducere buna aici https://vossenwheels...-series-hf-2-5/ |
#20
Posted 18 October 2018 - 22:25
a, scuze.....dupa mine aste aste sunt optionale care tin la ...femei. De exemplu eu cand am folosit (acum fo 10ani) prima masina cu scaune incalzite am crezut ca m-am pisat pe mine.....senzatie oribila sincer! prefer sa-mi inghete curul 10 minute decat asa....
Edited by alexpet, 18 October 2018 - 22:30. |
#21
Posted 18 October 2018 - 22:30
alexpet, on 18 octombrie 2018 - 22:25, said:
a, scuze.....dupa mine aste aste sunt optionale care tin la ...femei. De exemplu eu cand am folosit (acum fo 10ani) prima masina cu scaune incalzite am crezut ca m-am pisat pe mine.....senzatie oribila sincer! bobalex18, on 18 octombrie 2018 - 22:25, said: Daca nu cedează ĂŽl ameninți că ai prins o reducere buna aici https://vossenwheels...-series-hf-2-5/ |
#22
Posted 18 October 2018 - 22:58
Macar jantele sa fie hibride daca motorul nu e. Sa o stapanesti sanatos. Sau e un el?
Serios acum, sunt mai bune alea hibrid spre deosebire de jantele de aliaj mai accesibile. PS. Nu-mi place climatizarea in meniu. Deloc. Edited by underb, 18 October 2018 - 22:57. |
#23
Posted 19 October 2018 - 07:33
underb, on 18 octombrie 2018 - 22:58, said:
Macar jantele sa fie hibride daca motorul nu e. Sa o stapanesti sanatos. Sau e un el? Serios acum, sunt mai bune alea hibrid spre deosebire de jantele de aliaj mai accesibile. PS. Nu-mi place climatizarea in meniu. Deloc. Despre jante, ai luat hibridele de la Alcar? Ca eu doar la ei am gasit hibride...sunt de treaba? |
#24
Posted 19 October 2018 - 08:45
m6d, on 19 octombrie 2018 - 07:33, said:
...meniul cu consum si info rulare este doar ondemand cu temporizare...apare pe ecrancateva secunde si dispare...asta e . ... hihihi! știi de ce? pt că „psihologie”: dacă te uiți prea mult ce consum ai - treci la altă frumusețe!!! aaa... era să uit! soția (mea) întreabă dacă geamurile portierelor din spate se deschid „a la Louis de Funes”! |
#25
Posted 19 October 2018 - 11:41
m6d, on 19 octombrie 2018 - 07:33, said:
Da , sunt destul de multe chestii lipsite de ergonomie ....ca doar nu sunt nemti...dar si la nemti au inceput sa puna totul pe ecrane . La fel trebuiesa dezactivez start stopul de pe ecran, meniul cu consum si info rulare este doar ondemand cu temporizare...apare pe ecrancateva secunde si dispare...asta e . Despre jante, ai luat hibridele de la Alcar? Ca eu doar la ei am gasit hibride...sunt de treaba? Edited by underb, 19 October 2018 - 11:44. |
#26
Posted 19 October 2018 - 17:03
So , azi m-a bătut 200 km , tot oraș, ca asta o sa facă jucăria asta , dar am de gând sa mai pun ceva km in se și in afara orașului.
Parca parca motorul se mai lasă , cutia încă smucește un pic însă asta necesita ( cică) mai mulți km. Consumul mediu a scăzut la 8,7% deși am cam început sa bag talpa mai adânc uneori. Interesant e ca , atunci când accelerezi copios, cu pedala pana la fund, motorul suna chiar drăguț, nu ca un aspirator.... Continua etapa de descoperire a fierataniei. Fain și ca e atât de rară încât încă nu am văzut pe strada alta ....doar modelul vechi. Cum zicea un prieten, dacă nu se vând așa bine sunt proaste.....la bășcălie...sper. |
#27
Posted 19 October 2018 - 20:00
Salut, garantia de 4 ani cam ce acopera? Cati cai are?
Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de incidente neplacute. |
#28
Posted 19 October 2018 - 20:45
MihaiF16, on 19 octombrie 2018 - 20:00, said:
Salut, garantia de 4 ani cam ce acopera? Cati cai are? Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de incidente neplacute. Garanție 4 ani și 100.000 km și acoperă cam tot mai puțin consumabile. Cai putere 110 , cuplu motor 205 nu la 1750 rpm. Acum ma chinuiam cu CarPlay ul și înjuram de zor ca nu merge și când colo nu știe decât pana la iPhone 6 ....noroc ca il mai am și pe ăla...și merge Waze și Maps și altele |
|
#29
Posted 20 October 2018 - 21:53
Hello.
Azi am decis sa dezvirginez un pic cactusul așa ca ne-am urcat ( știu ca nu trebuia in rodaj) 3 Adulți și 2 copii și am mers pana la Orăștie - arsenal park, apoi Geoagiu Bai și Ă®napoi la Cluj. Pentru cât de Ă®ncărcată era mașina pot spune ca se descurca absolut onorabil. Trage fără nici o problema la deal sau in Depășiri, fără a se dori o sportiva. Am atins fără sa vreau chiar și 150 kmph pe o bucățică de autostrada iar in rest coloana, cârnat de mașini....ma rog, viteza medie a ieșit 66 kmph. Consumul a ieșit foarte bine ( ținând cont ca acum a Ă®mplinit 500km și cât de plină a fost mașina...) la 6%. Comportamentul pe drum județean și pe autostrada e exemplar, motorul se aude extrem extrem de puțin in habitaclu ( și aici Ă®l compar cu un golf 7 diesel 1600cmc pe care Ă®l am la firma ) la fel ( de puțin) se aude și zgomotul produs de vânt/ oglinzi sau de rulare ( aici e suspensia progresiva). La o utilizare civilizata și progresiva cutia eats6 de la Aisin se descurca bine Ă®nsă dacă te trezești brusc sa fii sportiv te poți trezi cu schimbări mai bruște și mici smucituri ( de Ă®nțeles la ce motoraș are agregatul asta) .....și astea se pot rezolva dacă pui cutia pe sport. Despre spațiu...a fost mai Ă®nghesuit ținând cont de doi inși de peste 100 kg in fata Ă®nsă s-a putut găsi spațiu bun pentru fiecare. Factorul care a limitat un pic șoferul ( pe mine ) a fost scaunul copilului pus pe mijloc , in spate, care m-a Ă®mpiedicat sa ma mai dau Ă®ncă vreo 3-4 cm in spate ca sa fie absolut lăfaiala .per ansamblu a fost foarte bine . Faza cu computerul de bord trebuie sa o rectific, am găsit modul de Afișare continuu și am făcut câteva poze. O nota de 10 pentru frâne , niște frâne foarte eficiente și sensibile la orice Ciupitura de pedala. Scaunele și poziția de conducere sunt foarte bune....chiar și pentru coloana mea. Attached FilesEdited by m6d, 20 October 2018 - 22:08. |
#30
Posted 20 October 2018 - 22:17
Fă-i ceva la diacriticele alea că m-au zgâriat pe retină
Să o stăpâniți sănătoși! |
#31
Posted 20 October 2018 - 22:18
Mama lui de autocorent. Zici că ai scris in bulgaro-ungara.
Cum e pozitia la condus? Confortul? |
#32
Posted 20 October 2018 - 22:36
corcodel10, on 20 octombrie 2018 - 22:17, said:
Fă-i ceva la diacriticele alea că m-au zgâriat pe retină Să o stăpâniți sănătoși! bobalex18, on 20 octombrie 2018 - 22:18, said:
Mama lui de autocorent. Zici că ai scris in bulgaro-ungara. Cum e pozitia la condus? Confortul? Cred ca nu merge scrisul când pe tableta când pe telefon...ca așa am făcut. Scuze. Bobalex...confort foarte foarte bun la volan, loc sa te cracanezi pana 195 cm....și nu doar pe lungime...și pe lățime. Consola centrală e minimalista, aproape ca lipsește ....așa ca îți poți lasă genunchiul drept mult in lateral. |
#33
Posted 20 October 2018 - 23:02
Cactus-ul vechi nu mi-a plăcut. Plasticele alea "aruncate" pe mijlocul ușii nu își aveau rostul (poate practic, că estetic ZERO - din pctul meu de vedere). La cel actual, arată altfel, a mașină. Totuși, puteau face geamurile spate electrice. Despre cele 2 tablete din bord, tot respectul meu.
Edited by corcodel10, 20 October 2018 - 23:05. |
|
#34
Posted 21 October 2018 - 08:48
Ai lasat tu demarajul hibridului pt un puretech? 0 50 km in cate secunde?
Felicitări de jucarie si drumuri bune! |
#35
Posted 21 October 2018 - 08:55
Da și eu sunt de aceeași părere. Specialiștii acuza ca noul model e prea conformist, ca nu mai e “unic” Ă®nsă actualul model e chiar drăguț, nu mai e ciudat.
Interiorul rămâne complet diferit de plutonul german , lipsa consolei centrale masive de la mașinile clasice și forma atipica a Bordului asigura atât confortul cât și aspectul. Eu unul sunt mulțumit. Rămân ceva mai sceptic in privința motorului.....e prima mașina in 3 cilindri ....trage bine dar parca nu am Ă®ncredere....dar timpul ne va lămuri. cris26, on 21 octombrie 2018 - 08:48, said:
Ai lasat tu demarajul hibridului pt un puretech? 0 50 km in cate secunde? Felicitări de jucarie si drumuri bune! Ce naiba se tot bubuie diacriticele astea retroactiv la fiecare reeditare a unui post ???? Edited by m6d, 21 October 2018 - 08:49. |
#36
Posted 21 October 2018 - 08:57
Care demaraj 0-50 la Yaris?! doar pe electric ai 30 de cai disponibili iar daca ai și termic papa cat un amg )))
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users