Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Huawei Mate 20 Pro
Last Updated: Nov 17 2023 11:19, Started by
Daco_Get
, Aug 12 2018 14:21
·
58
#595
Posted 14 November 2018 - 12:06
Nu eu am spus-o, ca nu ma pricep la asta.Eu doar am spus ce spune majoritatea oamenilor cu experienta dar deja vad ca voi sunteti hateri asa ca nu are rost sa mai facem offtopic ca Note7, ca ala, ca ala.Aici vom discuta doar de problema telefonului si da vedem daca se rezolva.Respect
|
#596
Posted 14 November 2018 - 12:14
Eu am P20 și voiam să-mi iau Mate 20 dar în condițiile astea nu as da P-ul la schimb pe un Mate 20 înverzit 😁
|
#598
Posted 14 November 2018 - 12:30
Tomaz2015, on 14 noiembrie 2018 - 12:14, said:
Eu am P20 și voiam să-mi iau Mate 20 dar în condițiile astea nu as da P-ul la schimb pe un Mate 20 înverzit 😁 |
#599
Posted 14 November 2018 - 12:42
aceton, on 14 noiembrie 2018 - 10:56, said:
La Note telefonul lua foc. La Huawei ai doar un inconfort vizual. Ai perfecta dreptate,dar la 1000 euro totul trebuie sa fie perfect,eu unul n as inchide ochii la asa ceva mai ales tinand cont de suma. Indiferent ca inlocuiesc display urile sau schimba telefoanele,si au cam dat autogol,multi se vor reorienta. |
#600
Posted 14 November 2018 - 12:56
Eu am dat 750£ pe el nou la O2 UK si primesc ceasul+wireless charger cadou.Eu zic ca in jurul a 500£ scazand ceasul si incarcatorul wireless este prea bine.Este deja jumatate de pret dintr-un Note9 sau nu mai zic de AiFon si din punctul meu de vedere si mai bun(am testat anul asta la telefoane de m-am plictisit)....Nu neg ca au problema asta cu displayul, eu sunt dispus sa trec peste si sa vad daca se rezolva.
Update : O2 UK nu mai au in stoc, astept sa vad ce stoc nou vine si ce imi trimit ca si replacement.O sa va tin la curent cu ce se intampla |
#601
Posted 14 November 2018 - 14:21
Pt cei care l au luat din Romania și au probleme cu verzeala ecranului, cum se procedează? Ți l schimba pe loc sau cum? Eu l am luat la precomanda LA Orange dar n am chef sa rămân fără telefon 3 săptămâni cât l or tine ei în garanție... Ca altul n am. Vreun sfat, vreo idee? Voi cum ați procedat. Merci
|
#602
Posted 14 November 2018 - 14:33
Eu l-am luat la precomanda de la orange. L-ai comandat online? Cat timp a trecut de cand il ai? Daca au trecut cele 14 zile in care il poti returna ti-l trimit in garantie.
Eu l-am luat printr-un reprezentant de la firma la care lucrez si aveam doar 48 de ore drept de retur, dupa a zis ca o sa-l trimita in garantie, drept urmare l-am returnat in cele 48 de ore. Nu aveau pe stoc si nici nu au stiut sa-mi zica cand aduc. Daca aveau pe stoc mi-l schimbau pe loc. Edited by birau1982, 14 November 2018 - 14:33. |
#603
Posted 14 November 2018 - 14:40
Nu vreau sa îl trimit înapoi pt ca îmi place. Vreau doar sa mi l schimbe pe loc, dar nu știu dacă vor vrea asta. Vineri se împlinesc cele 14 zile la mine
|
#604
Posted 14 November 2018 - 14:45
Daca au pe stoc ar trebui sa il schimbe. Suna la un orange shop sa vezi daca au.
|
|
#605
Posted 14 November 2018 - 15:38
#606
Posted 14 November 2018 - 22:26
Da, are verzeala pe margini. Nu ma deranjează f tare dar na. În unele situații se vede. N au pe stoc la Orange, sper sa mi l schimbe și după cele 14 zile care expira vineri...
|
#608
Posted 14 November 2018 - 23:16
Andrades01, on 14 noiembrie 2018 - 22:26, said:
Da, are verzeala pe margini. Nu ma deranjează f tare dar na. În unele situații se vede. N au pe stoc la Orange, sper sa mi l schimbe și după cele 14 zile care expira vineri... |
#609
Posted 14 November 2018 - 23:28
Ar fi bine sa meargă și în România ca și la tine în UK dar ma îndoiesc. I am sunat azi pe cei de la Orange dar mi au zis ca mi trimit curierul sa îl predau și ei îl repara și mi l aduc înapoi. Sau pot sa îl predau și mi dau banii înapoi, nu se înlocuiește. Problema e ca vineri expira cele 1r zile și nu știu ce sa fac. Nu l as preda ca îmi place dar și problema cu verzeala e destul de serioasa totuși
|
|
#610
Posted 14 November 2018 - 23:56
Salutari tuturor. Vreau sa va fac si voua cunoscuta situatia mea. Achizitie facuta de la Orange. Display LG. Problema ii la fel ca si la voi.. Un verde turbat.. Maine am sa iau legatura cu cei de la huawei Romania si totodata cu cei de la orange si discutia se va purta in felul urmator:
-inlocuirea telefonului cu unul nou deoarece nu am dat aproape 1000 de euro pe el ca dupa nici 2 saptamani sa-l trimit in service si sa stau fara el vreo 3 saptamani... -in cazul in care nu se doreste inlocuirea imediata sau cand revine pe stoc am sa ma adresez celor de la ANPC si atunci lucrurile se vor rezolva altfel Rabdare am ca nu ma deranjeaza foarte tare, dar nu sunt de-acord cu asemenea practici mai ales la un telefon de 1000 de euro platiti. V-as atasa si pozele dar nu stiu cum deoarece sunt nou pe forum si nu stiu cum sa pun attach |
#611
Posted 15 November 2018 - 00:12
Deschide versiunea standard și dai la mai multe opțiuni de răspuns.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users