Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Viraj stânga de pe linia de tramvai, două benzi pe sens
Last Updated: Nov 05 2021 23:46, Started by
toma13
, Jul 25 2018 15:58
·
0
#145
Posted 29 July 2018 - 11:42
aline, titoo e (a fost) agent constatator de asigurari... la interpretarea legii, astia sunt mai rai ca politia, doar doar sa nu-ti dea banii.
te face din vorbe si explicatii in asa fel incat sa se te scoata vinovat. e deformatie profesionala. |
#146
Posted 29 July 2018 - 13:35
alin62, on 29 iulie 2018 - 11:27, said:
Esti total pe langa, tramvaiul se afla in trafic, trebuie sa respecte regulile de circulatie, nu i da nimeni dreptul sa intre in masini. Se pare ca tu nu ai deloc permis, poate doar permis de jungla. Ia cauta tu mai departe si vezi daca vatmanul care se credea in filme, a primit vreo medalie de onoare... https://www.ziarulde...ra--132878.html Ar trebui sa retii ultimul citat pus acolo „Eu am discutat şi cu poliţia să facem nişte informări pentru ca toţi participanţii la trafic să conştientizeze riscurile la care sunt expuşi în momentul în care opresc sau staţionează pe linia de tramvai” Sa nu mai vorbesc de faptul ca ai tras concluzia ca eu as incuraja sau as fi de acord cu modul in care procedeaza unii vatmani , am vrut sa arat cam ce ar putea sa pateasca cei care nu elibereaza calea tramvaiului si traiesc cu impresia ca isi vor repara masina pe banii asigurarii celor de la RATB. Edited by Dany_Darke, 29 July 2018 - 19:39. |
#147
Posted 29 July 2018 - 14:02
titoo, on 28 iulie 2018 - 20:59, said:
Si ce reguli de circulatie trebuie sa respecte tramvaiul , cu articole din legislatie te rog . Se pare ca nu circuli prin Bucuresti sau ti-ai luat permisul recent, ca eu am vazut pana acum cativa ani tramvaie care "radeau" fara nicio jena orice masina ii statea in cale. Ti-am spus, arata-mi un singur caz in care un vatman a fost scos vinovat ca a lovit o masina stationata pe sine. Si uite bomboana de pe coliva si vezi tu, nu e de pe vremea lui "Ceasca" https://observator.t...nat-260408.html cauta tu continuarea si vezi ce a patit vatmanul. daca tramvaiul a oprit si a plecat din nou cand avea obstacol cam intra la tentativa de omor, pe langa distrugere. ca ii iei fata si nu are ce face fara sa ii accidenteze pe toti din spate e una, sa plece de pe loc ca sa intre in tine e cu totul altceva. |
#148
Posted 29 July 2018 - 14:36
_-livio-_, on 29 iulie 2018 - 14:02, said: daca tramvaiul a oprit si a plecat din nou cand avea obstacol cam intra la tentativa de omor, pe langa distrugere. ca ii iei fata si nu are ce face fara sa ii accidenteze pe toti din spate e una, sa plece de pe loc ca sa intre in tine e cu totul altceva. |
#149
Posted 29 July 2018 - 20:28
Ti-am spus, arata-mi un singur caz in care un vatman a fost scos vinovat ca a lovit o masina stationata pe sine.
Initiatorul a pus o intrebare simpla pe un caz concret : o intersectie din Iasi, cu doar 2 benzi de circulatie pe sens din care pe una circula si tramvaiul. Nu sunt moderator dar discutia a luat-o rau in balarii. Mai ales la titoo. Ca sa nu dormi impacat cu gindul ca ai dreptate si aplici legea doar in litera si nu si in spiritul ei iti dau un caz din pacate tot din Iasi, cind vatmanul a iesi mai mult decit vinovat : accidentul de la Fundatie de acum citiva ani cind un tramvai condus de un iresponsabil a produs un intreg carnagiu - https://www.bzi.ro/u...to-video-212951 Pe strazi nimeni nu are scuza in fata legii ca l-a lovit indreptatit ca-i statea in cale. Nimeni. |
#150
Posted 29 July 2018 - 21:24
andu2006, on 29 iulie 2018 - 20:28, said:
Ti-am spus, arata-mi un singur caz in care un vatman a fost scos vinovat ca a lovit o masina stationata pe sine. Initiatorul a pus o intrebare simpla pe un caz concret : o intersectie din Iasi, cu doar 2 benzi de circulatie pe sens din care pe una circula si tramvaiul. Nu sunt moderator dar discutia a luat-o rau in balarii. Mai ales la titoo. Ca sa nu dormi impacat cu gindul ca ai dreptate si aplici legea doar in litera si nu si in spiritul ei iti dau un caz din pacate tot din Iasi, cind vatmanul a iesi mai mult decit vinovat : accidentul de la Fundatie de acum citiva ani cind un tramvai condus de un iresponsabil a produs un intreg carnagiu - https://www.bzi.ro/u...to-video-212951 Pe strazi nimeni nu are scuza in fata legii ca l-a lovit indreptatit ca-i statea in cale. Nimeni. |
#151
Posted 29 July 2018 - 21:46
Art. 103. – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens și cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligația să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.
Sunt din Iași și eu, aici în mare parte iti este permis sa circuli pe linia de tramvai si sa faci stânga. Nu avem cate 3-4 benzi pe sens deci ni se permite prin marcaje (bineînțeles unde se poate). |
#152
Posted 01 September 2018 - 18:50
Naijax, on 25 iulie 2018 - 17:41, said:
Stii ce faceau vatmanii pe vremea lui Ceausescu ? Pur si simplu dadeau peste tine - mai tare sau mai sour Stii ce era amuzant ? Militia le dadea intotdeauna - dar intotdeauna - dreptate Daca iti scapai masina in tramvai sau tramvaiul scapa in masina - ghici ? - vatmanul nu avea nicio vina Actiunea deliberata se numeste distrugere si este pedepsita penal. Pe internet exista multi fanatici ai tramvaielor care sunt in stare de orice pentru a-si sustine zeul. Vatmanii care produc intentionat accidente nu trebuie lasati sa mai conduca niciodata mijloace de transport. Acesti oameni sunt periculosi si trebuie tratati in institutii de specialitate. gabrieln2016, on 28 iulie 2018 - 07:25, said:
Si eu procedez uneori ca tine cand trec prin Bucuresti si doar unde cunosc bine intersectia. Totusi sunt perfect constient ca ma expun la doua riscuri daca ma prinde un tramvai din spate: 1. Sa ma "altoiasca" tramvaiul; 2. Sa ma "altoiasca" politia cu o amenda pentru ca am comis o contraventie. Scuza ca " Tramvaiul nu era prin zona .........." nu tine daca un politist trece chiar atunci pe acolo. El vede o masina in fata tramvaiului, masina care, dupa lege, nu are ce cauta acolo. Ideile enumerate de tine sunt valabile in mediul rural. Ar fi cazul sa le imbunatatesti. Legea nu acopera toate situatiile reale si nici agentul rutier nu este judecator. Atitudinea ta ii incurajeaza pe vatmanii care comit infractiuni cu buna stiinta. Exista situatii perfect legale in care unii soferi ajung victime din cauza unor lacune legislative si a unor infractori cu permis de conducere. Probabil ca tu folosesti un aparat de vazut in viitor pentru a te feri de cei rau intentionati. Edited by terratec, 01 September 2018 - 18:50. |
#153
Posted 10 September 2018 - 00:37
terratec, on 01 septembrie 2018 - 18:50, said: Exista situatii perfect legale in care unii soferi ajung victime din cauza unor lacune legislative si a unor infractori cu permis de conducere. Probabil ca tu folosesti un aparat de vazut in viitor pentru a te feri de cei rau intentionati. Perfect legal inseamna ca legislatia sa prevada in mod expres anumite lucruri, ori daca vorbim de lacune legislative, inseamna ca nu putem spune "perfect legal". |
#154
Posted 10 September 2018 - 12:39
Eu ma lovesc de situatia asta zilnic. Daca vrei sa faci stanga de pe banda 1 blochezi toata circulatia, ok lasi tramvaiul sa treaca, dar in spatele lui vin altii care merg inainte, deci tot nu ai cum sa faci stanga. Asa banda tramvaiului devine banda de inainte, iar prima banda devine banda de stanga. Si iti iei morman de injuraturi si claxoane
|
|
#155
Posted 10 September 2018 - 12:48
Un motiv bun pentru interzicerea totala a circulatiei pe banda de tramvai. Sau pe orice banda destinata transportului in comun.
In Viena, Bratislava, Varsovia, Praga, Berlin, Amsterdam s-a putut. La noi de ce nu s-ar putea? In Bratislava am luat 20 euro amenda pentru ca am intrat 30 metri pe o banda de autobuz rasarita pe neasteptate in fata mea (banda 1 s-a transformat in banda de autobuz si mi-a luat cateva secunde sa intru pe banda 2). |
#156
Posted 11 September 2018 - 12:33
danvlas, on 10 septembrie 2018 - 12:48, said:
Un motiv bun pentru interzicerea totala a circulatiei pe banda de tramvai. Sau pe orice banda destinata transportului in comun. In Viena, Bratislava, Varsovia, Praga, Berlin, Amsterdam s-a putut. La noi de ce nu s-ar putea? In Bratislava am luat 20 euro amenda pentru ca am intrat 30 metri pe o banda de autobuz rasarita pe neasteptate in fata mea (banda 1 s-a transformat in banda de autobuz si mi-a luat cateva secunde sa intru pe banda 2). Nu avem infrastructura pentru asa ceva, plus traficul din Bucuresti esti mult prea mare pe toaat durata a zilei, zici ca unii nu muncesc deloc. |
#157
Posted 11 September 2018 - 12:43
Nu stiu daca ai vazut "infrastructura" din Amsterdam. Transport in comun, biciclete si, din cand in cand, cate o masina.
Asta e solutia, dar romanii nu se gandesc la binele comun pe termen lung, ci doar la binele propriu pe termen scurt. Asa ca nimeni nu concepe ca-si poate lasa masina in parcare si poate circula altfel. Asteptam sa se largeasca bulevarde, sa se construiasca parcari, dar sa fie gratuite. Sorry. Pur si simplu nu se poate. |
#158
Posted 17 September 2018 - 14:35
Chiar am vazut "infrastructura" din Amsterdam, inclusiv alte cateva orase din olanda si mai multe din Germania.
Am avut un soc cand am ajuns in Amsterdam. Erau parcari imense de sute de biciclete peste tot. Eu as merge cu bicicleta, dar unde? Sa mor cu zile ca da un prost peste mine? Aia au benzile lor, au semafoare. Am vazut faza in Maastricht, scuter oprit pe banda lui la semafor, a trecut masina de politie pe langa si i-a zis prin portavoce sa isi puna casca sau sa se dea jos. Si omul s-a dat jos! In Romania, nu schimbam nimic de ani de zile, doar ne adaptam la conditiile existente, gen si topicul asta, la mica intelegere. nu ai voie pe linia de tramvai, dar te bagi, e aglomeratie, inclusiv masinile de politie circula pe acolo. |
#159
Posted 04 November 2021 - 16:55
Haideti ca vin si eu cu o nelamurire.
Am voie, dpdvd LEGAL sa fac stanga de pe banda de tramvai, in urmatoarea situatie : [ https://i.ibb.co/zStfbXn/received-1267732976984755.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Intreb acest lucru, deoarece, un INSTRUCTOR auto, cu elev, vira stanga de pe B1, eu fiind pe B2 si era foarte suparat ca l-am claxonat. |
|
#160
Posted 04 November 2021 - 18:16
Marcaj întrerupt... deci poate fi încălcat... atat timp cat acorzi prioritate tramvaiului poti circula si chiar vira la stanga de pe linia de tramvai.
Ni stiu cum numeroși tu benzile de circulație dar corect este de la bordura spre axul drumului ... Edited by Tarzy, 04 November 2021 - 18:16. |
#161
Posted 05 November 2021 - 10:37
Art 107(3) din Regulament:
Dacă în intersecţie circulă şi tramvaie, iar spaţiul dintre şina din dreapta şi trotuar nu permite circulaţia pe două sau mai multe rânduri, toţi conducătorii de vehicule, indiferent de direcţia de deplasare, vor circula pe un singur rând, lăsând liber traseul tramvaiului. Conform legii trebuia sa stai la rand pe B1, indiferent de directia de deplasare. In anumite conditii, linia de tramvai se poate folosi ca banda de circulatie, dar nu in intersectie. |
#162
Posted 05 November 2021 - 12:12
Tot imi e neclar ). Este si un indicator cu inainte sau la dreapta...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users