Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Modificare pret
Last Updated: Jun 24 2018 16:10, Started by
MembruAnonim
, Jun 23 2018 17:54
·
0
#19
Posted 23 June 2018 - 18:40
modoran, on 23 iunie 2018 - 18:33, said: Magazinele online o fac si de cateva ori pe zi, cateodata chiar intre momentul cand esti pe pagina produsului si cand dai sa trimiti comanda, de ce nu ar fi si in magazinele fizice la fel ? Mergi in Flanco, pui ochii pe pe niste casti de ex. de 150 lei (retul de la raft indicat de eticheta), ajungi la casa si te taxeaza si 210 lei. Este corect ori ba? Tu ce crezi? |
#20
Posted 23 June 2018 - 18:43
Da, de ce nu ? Pur si simplu refuzi sa platesti si gata daca nu-ti convine. Ghinionul tau sa se intample chiar in momentul acela. Cred ca e oarecum obligatoriu sa se modifice si pretul la raft daca te intorci inapoi sa verifici, daca nu e modificat se poate considera inselaciune sau ceva de genul.
|
#21
Posted 23 June 2018 - 18:45
modoran, on 23 iunie 2018 - 18:43, said:
Da, de ce nu ? Pur si simplu refuzi sa platesti si gata daca nu-ti convine. Ghinionul tau sa se intample chiar in momentul acela. Cred ca e oarecum obligatoriu sa se modifice si pretul la raft daca te intorci inapoi sa verifici, daca nu e modificat se poate considera inselaciune sau ceva de genul. Gresit. Comerciantul este obligat sa iti vand cu pretul de la raft. Nu merge faza "Daca nu iti convine pleaca". Edited by MembruAnonim, 23 June 2018 - 18:45. |
#22
Posted 23 June 2018 - 19:07
MembruAnonim, on 23 iunie 2018 - 18:45, said: Gresit. Comerciantul este obligat sa iti vand cu pretul de la raft. Nu merge faza "Daca nu iti convine pleaca". Ceea ce este oprostie. Tu cand iei produsul de pe raft, nu devine proprietatea ta. Este inca a magazinului. Pretul de pe raft este o invitatie sa cumperi, este o promisiune ca ti se va vinde produsul la pretul respectiv. Dar e doar o promisiune, nu o relatie contractuala. Tranzactiav se desfasoara la casa si abia atunci acest produs devine proprietatea ta (de unde ma apuca si dracii cand sunt verificat la iesire la en gross-uri, aia nu ar tb sa mai aibe dreptul sa'ti scotoceasca prin cumparaturi, poate doar vizual, dar fara sa le atinga). Deci, in principiu, eu cred ca pretul de la casa este fcel corect si cel ce se ia in considerare la tranzactie. Asta e partea sa fii mai catolic decat papa. Acum, eu daca as fi manager de magazin, negutator, patron etc, sau in general vorbind, pt ca tu nu vrei ca sa ai clienti frustrati plecand din magazin injurand, pt ca tu ii vrei inapoi etc etc etc, as onora pretul cel mai mic. Iar daca se intampla o greseala, intre pretul de raft si casa, si produsul e platit deja si clientul baga de seama mai tarziu asta, i'as oferi chiar acel produs gratuir daca nu are o valoare mare, sau o reducere de 10-20 de lei etc in plus fata de pretul cel mai mic, plus scuzele de rigoare (asta nu e inventie de a mea, ci se practica prin alte tari) British airways a anulat saptamana trecuta sute de bilete si returnat banii pe motiv ca au pus biletele in vanzare la un pret gresit mai mic decat trebuia. Pretul mic, dar nu genul cu 5 lire zbori pe un bilet de 150, ci din cate am citit, cam la jumatate de pret. Pur si simplu a anulat biletele si returnat banii. Exemplu de carte, de "asa nu", de relatii proaste cu clientii |
#23
Posted 23 June 2018 - 19:12
Pusca si cureaua lata. Si atunci de ce sunt amendate magazinele pt neconcordanta pretului de la raft cu cel de la casa daca tu zici ca nu e nimic gresit??
Edited by MembruAnonim, 23 June 2018 - 19:13. |
#25
Posted 23 June 2018 - 19:50
Daca observi faci o sesizare si iti dau diferenta daca a fost deja incasat, sau daca nu, iti modifica la casa pretul.
Asta desigur la hipermarketuri... la alea de cartier detinute de patronasi te iau si la bataie. |
#26
Posted 23 June 2018 - 19:58
Indiferent de magazin, camd am reclamat diferenta de pret mi s-a returnat diferenta. Am platit doar pretul afisat la raft. Si mi s-a intamplat de 3-4 ori, in magazine diferite. Nicaieri nu am avut probleme. Am mers cu bonul la "relatii clienti" si pe urma am verificat pretul la raft impreuna cu angajatul. De fiecare data mi-au dat diferenta de bani inapoi fara sa fie nevoie sa fac altceva. Eventual completat ceva formular.
Am patit si sa fie la casa pretul ci 60% mai mic decat la raft. Dar am tacut Se mai intampla sa se greseasca. Dar de obicei iti returneaza diferenta fara comentarii, trebuie doar sa o ceri. Nu mi-a modificat niciodata pretul la casa. Au zis ca nu pot. Dar de la casa ma trimiteau la relatii clienti sa imi dea diferenta inapoi. Edited by PoeOvidiu, 23 June 2018 - 19:58. |
#27
Posted 23 June 2018 - 19:58
#28
Posted 23 June 2018 - 20:09
argentum, on 23 iunie 2018 - 19:07, said:
Tu cand iei produsul de pe raft, nu devine proprietatea ta. Este inca a magazinului. Pretul de pe raft este o invitatie sa cumperi, este o promisiune ca ti se va vinde produsul la pretul respectiv. Dar e doar o promisiune, nu o relatie contractuala. Tranzactiav se desfasoara la casa si abia atunci acest produs devine proprietatea ta Edited by pasilla, 23 June 2018 - 20:10. |
|
#29
Posted 24 June 2018 - 16:10
Trebuie sa dovedesti intentia pt a proba inselaciunea, altfel e doar o greseala.
Ceea ce e cam greu la un simplu pret schimbat. Poate doar daca arati ca asta e o practica continua si la mai multe produse. Altfel, din cate stiu, si la casa se afiseaza pretul. Ca tu nu urmaresti, e problema ta. Cand ai un supermarket cu 5000-10000 de produse, eu zic ca e oarecum, nu neaprat normal, dar de inteles sa ai niste erori ici colo. Dovedeste intentia de inducere in eroare (asa cum se practica la tarifele de taxi afisdate pe portiere la particulari etc), si da, ai inselaciune. Altfel, dupa cum sunt convins ca se intampla, e doar o greseala. Cand vrea supermarchetul sa te fure, te fura cu actele in mana si habar nu ai. Incepand de la cum este aranjata marfa pe raft (jos, sus, la nivelul ochiului) unde e pozitionat raftul cu produsul x in magazin, pana la pretul pt diferite unitati de masura unde ai pret mai mare pt cantitati mai mari |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users