Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#55
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 eireman, on 23 mai 2018 - 11:28, said:

Citesc aici si ma doare capul...capra vecinului sport national... sa se interzica masini,sa se faca parcarea sute de euro...unde ma? In “capitala europeana” cu cele mai mici salarii din UE?
Pentru “capitalisti”: bai,voi nu aveti capitala,orasul ala e capitala doar in acte,arata a oras din Africa sub-sahariana. Nu se poate compara cu nici o capitala din Europa,arata jenant. Va plangeti de trafic si poluare? Hai serios? Pai va nu aveti centura!
Nu va puteti compara cu Budapesta si voi visati low emmison zone din Londra? Pai Oradea de ex are soseaua de centura adevarata in comparatie cu poteca din Bucuresti.
Voi ati crezut ca laudele cu mii de euro pe metrul patrat contruit tin loc de dezvoltare? Sau afacerile cu spatii verzi transformate in betoane tin locul unei calitati a vietii ca in Viena de ex,recunoscuta pe plan mondial cand vine vorba de conditiile oferite? S-a vrut smecherie,aveti smecherie. Si ciorba e perfecta cu primarita vizionara ce va conduce...O meritati din plin si va merita...
E drept ca Oradea e un oras bine administrat, sau cel putin asta a fost impresia mea, dar un oras mic e mult mai usor de administrat decat un monstru ca Bucuresti. Alta problema in Bucuresti vine si din structura administratiei. Avem 6 sectoare, 7 primarii, cate una pe sector plus primaria generala. E o tocanita de administratori care nu se inteleg intre ei. Am fost de curand la o dezbatere in care un prof de la fac de arhitectura vorbea despre lipsa de coordonare si greutatea comunicarii intre variile primarii. Bucurestiul are nevoie de o reforma fundamentala a structurii administrative. Problema e ca tot ce se face acum o sa ramana in picioare in timpul vietii noastre... Avem fix zero sanse si daca se face aceasta reforma maine sa avem un oras civilizat, placut care sa concureze alte orase de gen din UE la calitatea vietii. Marea scadere a calitatii vietii a intervenit in ultimii 3-4 ani cu supraglomerarea orasului din cauza cresterii masive a populatiei. Pt mine cel putin asta e un factor imens de calitate a vietii. Parcuri sunt destule, facilitati etc in oras avem, noi acum avem o problema de densificare si de lipsa de transport adecvat. Timpul pe care il petreci in drum spre si dinspre locul de munca este unul dintre cei mai importanti factori in perceptia calitatii vietii.

Iarasi mai e si perioda comunista la mijloc. Nici un oras din tara asta nu a suferit mutilarile si densificarile fara rost pe care le-a suferit Bucurestiul. Noi avem cartiere cu densitate de Hong Kong... ca eram multi si trebuia sa fim supravegheati. De asta si exista toate cartierele astea comuniste. Asta este acum.

Moscova de ex s-a apucat de rezolvat problema blocurilor comuniste, dar cu niste costuri sociale care in Romania nu ar putea fi suportate de nici un partid politic. In plus la noi drepturile de proprietate sunt mai bine protejate de stat si e putin probabil sa reusim sa le urmaam exemplul. Asadar trebuie gasita o alternativa. Singura care exista este orasul multipolar, adica un mic conglomerat de orasele care functioneaza ca unul. Dar pt asta trebuie investitii masive. Bani ar fi, dar nu ii pasa nimanui si nici daca le-ar pasa nu au viziunea necesara. Si PSD si PNL au avut orasul pe mana, cel care a mai facut cate ceva a fost independentul psdist Oprescu si cam atat. Alternativa nu ai, ca aia de USR sunt niste retardati penibili si aia cu atat mai putin nu au nici o viziune alta decat sa blocam si sa oprim tot.

https://www.theguard...ushchevka-flats
https://www.theguard...ar-down-housing

Edited by emil_sv, 23 May 2018 - 12:55.


#56
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

 unbrutus, on 23 mai 2018 - 12:47, said:

Eliminarea taxei a reversat acest trend, oamenii aducand inapoi banii in tara inmatriculandu-le in ro.
- si acest factor a crescut artificial statisticile. Deci atentie ca lucrurile nu sint asa alb si negru
Sa inteleg ca nu e chiar asa se rau?
Poate vorbim de alte orase, eu vorbesc de Bucuresti.
Chiar dimineata, in fata mea sau sicanat doi si ala din spate a depasit in tromba pe banda 1 lasand un fum negru in spate.
Avea un Opel diesel, parea sa ai lejer 15 ani modelul respectiv. Nu stiu cum se face ca sunt mai multe Opel-uri decat Loganuri.

Repet, e nevoie si de ele.
Cine a iesit dimineata la ora 5 din Bucuresti pe A1, a vazut venind spre Bucuresti trenulete de masini (parca sunt legate unele de altele) pe ambele benzi.
Sirul tine pana pe la km36.
Bucurestiul nu poate fi separat de Ilfov. Oamenii aia se intorc seara acasa. Mai trec si pe la hipermarket, mai cumpara si fara sa aiba bani (adica cu cardul de credit) si uite asa merge societatea de consum. Consum care creste si nivelul de trai bineinteles.

#57
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Hobo, on 23 mai 2018 - 11:37, said:

Capitala europeana cu cele mai mici salarii, dar plina de masini. Cum atitudinea este greu de schimbat cu binele, poate pretul parcarii si limitarea accesului masinilor in centru ii va determina pe uniii sa isi lase masinile acasa si sa ia metroul. Daca ii arde la buzunar, atunci poate isi dau seama ca masina nu este obligatorie. Evident, asta nu se aplica tuturor, unii chiar au nevoie de masina, dar multi au alternative in a ajunge la munca dar prefera sa fie parte din trafic.
Nu-s chair asa mici salariile, media in Bucuresti e pe la 750 eur pe luna, iar costurile vietii nu sunt comparabile cu cele din vest. TOtusi in Bucuresti iti cumperi un apartament cu 3 camere nou cu 60k fata de preturile de pe afara .

 TheWarrior, on 23 mai 2018 - 11:42, said:

cine crede ca te poti dezvolta fara masini e un copil, sau gandeste ca un copil.
Mersul pe bicicleta e pt vacanta la Tusnad Bai sau Vatra Dornei la aer curat.
Asta cu sa mergem toti pe bicicleta e o ineptie, dar nu putem sa ne dezvoltam exclusiv pe masini, s-a dovedit ca e un model prost peste tot in lume. Trebuie un mix intre masini, transport public etc.

Unii oameni fac doua drumuri pe zi, la munca si inapoi, altii fac 10. Aia care fac doua drumuri pot merge cu transportul in comun lejer, ceilalti mai greu. Cu toate astea si unii si altii trebuie sa aiba la dispozitie infrastructura adecvata ca nu pot sa am pretentia sa foloseasca exclusiv una sau alta daca il fortez intr-un discomfort serios.

 unbrutus, on 23 mai 2018 - 11:50, said:

pentru ca pe zonele de promenada, salile de sport si terenurile de sport se scot bani frumosi din nimic
nu trebuie multa fundatie, doar pui niste borduri si panselute cu 100 ron firul si te-ai imbogatit.

E o reteta veche.

Si sa ne fereasca Dumnezeu si Alah de un PUG facut de Firea!
Bine ar fi daca nu l-ar termina... poate poate la urmatoarele alegeri iese baiatu ala de la USR... ala a mai trecut prin strainatate pe la niste facultati si poate face ceva mai normal...


chiar 10.000 euro + 6500 lei pt masinile electrice, pt ca se cumuleaza... si cu astia 1000 probabil o sa fie raiul strainilor care vor veni sa ia masina de la noi si sa plece cu ea... cel putin pt un ungur prost sa fie sa nu isi ia electrica de la noi... legi tembele de la PSD... de aia zic... sa ne fereasca dumnezeu de PUG facut de Firea


fara masini inseamna transport in comun, nu neaparat bicicleta. Taxiuri plus transp in comun.
O parcare trebuie sa costa mai mult ca un drum cu taxiul asa e peste tot in lume
Numai la noi mergi la victoriei si lasi masina gratis pe unde vrei
Baiatul ala de la USR e un bou patentat la fel si restul idiotilor usristi. Garantat n-o sa fie in stare de nimic sunt un partid de frustrati si reclamagii. Am interactionat cu mai multi la varii dezbateri pe tema orasului, pentru niste oameni vezi doamne tineri etc sunt incredibil de incuiati si de lipsiti de viziune. Sa ne aducem aminte ca Nicusor dan in plina campanie milita pentru oprirea tuturor santierelor de infrastructura ca fac prea multa galagie si ar trebui facut un studiu sa vedem cum afecteaza oamenii care locuiesc in zona. PE BUNE?
Sa nu mai zic ca solutia lor la orice este interzicerea si oprirea. CU astfel de oameni fereasca Dumnezeu/Alah/Zeus/Zamolxe si toti zeii hindusi.

Edited by emil_sv, 23 May 2018 - 13:06.


#58
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 13:02, said:

Nu-s chair asa mici salariile, media in Bucuresti e pe la 750 eur pe luna, iar costurile vietii nu sunt comparabile cu cele din vest. TOtusi in Bucuresti iti cumperi un apartament cu 3 camere nou cu 60k fata de preturile de pe afara .
Nu te-ai mai uitat de mult pe preturi. Nici in Popesti-Leordeni (ILFOV) nu mai gasesti 3 camere cu 60k.

Daca vrei nou in Bucuresti, o zona buna, e cam dublu.

Edited by MembruAnonim, 23 May 2018 - 13:10.


#59
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 bobalex18, on 23 mai 2018 - 12:42, said:

exact...și lipsa actelor pe terenuri plus achiziția drepturilor litigioase de diferite persoane suspecte. ne dezvoltăm pe verticală în loc să alegem să ne extindem. spre exemplu, doar dacă am avea un campus uriaș  studențesc în snagov cu acces rapid pentru studenți, traficul s-ar decongestiona
Nici macar nu e nevoie de chestii asa de extreme, cu totii am fost studenti, vrei acces la facilitati, la oras etc nu prea e ok. Centura ca lumea, parcari in orase, pret mare la parcari, cresterea capacitatii si extinderea liniilor de metrou, urbanizarea in fiecare sector de zone noi residentiale cu tot ce trebuie in ele de la scoli la parcuri, biserici samd, identificarea unor poli de business si gandirea infrastructurii de transport public sa serveasca acele zone adica sa nu mearga dupa ureche cu liniile de metrou. De exemplu metroul spre otopeni ocoleste zona din baneasa care e in oglinda cu pipera, acolo sunt niste mii de hectare care ar fi trebuit urbanizate pentru rezidential/comercial/business etc. O sa treaca de-a lungul DN1 si o sa aiba si o statie in padure... de ce? Nimeni nu stie. Dar eu stiu. Lipsa de coordonare, lipsa PUG etc. si problemele continua pt ca nu se rezolva fundamentul.

#60
2015Dan

2015Dan

    Genuine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,506
  • Înscris: 31.10.2017

 donbalon, on 23 mai 2018 - 08:37, said:

Esti cumva din neamul mamei Omida de ai previziuni? Ti-a iesit in cafea?

Indiferent de aceasta gluma a ta mai mult sau mai putin reusita, imbunatatirea traficului din Bucuresti si a infrastructurii rutiere cad in sarcina administratiei, care este condusa temporar de Firea, deci ea poarta principala raspundere in acest moment. Din moment ce conditiile nu se imbunatatesc, este logic ca reprezentantii administratiei se ocupa cu altceva decat cu gasirea de solutii pentru problemele bucurestenilor. E ridicol ca "edilii" nu-si fac datoria, in timp ce aici pe forum atatia oameni incearca in mod onest sa propuna solutii pe care, din pacate, nu au posibilitatea sa le puna in aplicare.

#61
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 TheWarrior, on 23 mai 2018 - 12:59, said:

Avea un Opel diesel, parea sa ai lejer 15 ani modelul respectiv. Nu stiu cum se face ca sunt mai multe Opel-uri decat Loganuri.
si ce te-a facut sa crezi ca a fost inmatriculat de cand s-a eliminat taxa?
stii ca intre timp s-au introdus taxe noi pt masinile vechi, cum ar fi ITP anual pe masinile mai vechi de 12 ani, si ITPul filmat si automat masina nu mai e inmatriculata daca nu are ITP etc etc

Sau tu de fiecare data cand vezi o masina mai veche pe strada te gandesti ca toate s-au inmatriculat anu trecut? Chiar si 15 ani daca avea, inseamna ca era din 2003, deci Euro 3 cel putin, nu 1 sau 2 cum ai zis tu. Trebuie sa lasam exagerarile si sa gandim... democratia originala din Ro nu a dat roade. E mai bine sa inventam cat mai putin si sa copiem legile din UE. Daca la aia e altfel, mai bine sa facem ca ei. Nu de alta, dar pare sa functioneze

#62
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 MembruAnonim, on 23 mai 2018 - 13:09, said:

Nu te-ai mai uitat de mult pe preturi. Nici in Popesti-Leordeni (ILFOV) nu mai gasesti 3 camere cu 60k.

Daca vrei nou in Bucuresti, o zona buna, e cam dublu.
Zona buna... sincer nu mai sunt la curent cu preturile minime, dar parca asa stiam ca ar costa 3 cam, 60-70k in zone gen popesti, domnesti etc. Or fi crescut dar popesti e destul de cautat din cauza metroului.

Edited by emil_sv, 23 May 2018 - 13:16.


#63
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 13:02, said:

Asta cu sa mergem toti pe bicicleta e o ineptie, dar nu putem sa ne dezvoltam exclusiv pe masini, s-a dovedit ca e un model prost peste tot in lume. Trebuie un mix intre masini, transport public etc.
Am trecut prin extreme. Inainte de 89 transportul in comun era de baza, fiind supraaglomerat. Mergeau autobuzele cu usile deschise.
Autoturismele aveau combustibilul cartelat, stateau pe dreapta.
In anii 2007-08 autobuzele erau goale si autoturismele mergeau pe contrasensul liniei de tramvai, chiar si pe trotoare ca sa scurteze asteptarea.
Lucrurile mergeau spre bine pana sa apara o noua ofensiva de proprietari auto (la mine in bloc, putini sunt cei care nu au 2 sau 3 masini pe apartament).
Mergeau mai bine, de ce spun asta? Sau mai facut pasaje, poduri, asta pe unde merge eu.

Mai continui tu cu politica, acolo e vorba de alta discutie, coruptia ne-a adus in situatia in care suntem. Eu sunt linistit, nu votez cu nimeni, nu ma intereseaza, pt mine toti sunt la fel.
In afara de constructiile finantate din bani europeni (unde aia se uita de 10 ori ce semneaza) restul sunt schimbari de borduri, panselute, pomi exotici schimbati in fiecare primavara, sau schimbarea florilor de beton din fantinile de pe bd. Unirii (e un santier la Unirii acum).

#64
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Hamutovski, on 23 mai 2018 - 08:39, said:

Da dar santierele finalizate nu vor face minuni. Vezi Pasajul Basarab care este blocat la orele de varf.
Daca faci pasaje, parcari si bulevarde - vei avea masini. Si-asa sunt multe masini iar aerul este practic irespirabil. In Bucuresti miroase predominant a diesel si praf, pe langa alte "miresme".
Solutia este undeva la mijloc: intre pasaje, parcari, transport in comun si biciclete.

Ideea principala: Pasajele si bulevardele in plus NU vor scapa Bucurestiul de aglomeratie ci il vor aglomera si mai mult decat este in prezent.
wow, aici te contrazic, pasajul Basarab a fost si ramane una din cele mai mari realizari post decembriste in bucuresti/tara pt descongestionarea traficului.
Cum adica la mijloc intre pasaje? Pasajele sint primordiale.
Pe Basarab se misca tot timpul, e aglomerat dimineata dar se merge tot timpul, practic nu se opreste aproape. Pe pasaje prin definitie nu exista semafoare.
Vezi si pasajul Baneasa, este la fel de providential. Podul Grand. Piata Sudului. Si cel de la Obor... imagineaza-ti viata fara ele.

Pasajele trebuie sa se finalizeze urgent si sa se mai faca si altele, in special la traversarile cu centurile, si prin toate zonele aglomerate

#65
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 TheWarrior, on 23 mai 2018 - 13:17, said:

Am trecut prin extreme. Inainte de 89 transportul in comun era de baza, fiind supraaglomerat. Mergeau autobuzele cu usile deschise.
Autoturismele aveau combustibilul cartelat, stateau pe dreapta.
In anii 2007-08 autobuzele erau goale si autoturismele mergeau pe contrasensul liniei de tramvai, chiar si pe trotoare ca sa scurteze asteptarea.
Lucrurile mergeau spre bine pana sa apara o noua ofensiva de proprietari auto (la mine in bloc, putini sunt cei care nu au 2 sau 3 masini pe apartament).
Mergeau mai bine, de ce spun asta? Sau mai facut pasaje, poduri, asta pe unde merge eu.

Mai continui tu cu politica, acolo e vorba de alta discutie, coruptia ne-a adus in situatia in care suntem. Eu sunt linistit, nu votez cu nimeni, nu ma intereseaza, pt mine toti sunt la fel.
In afara de constructiile finantate din bani europeni (unde aia se uita de 10 ori ce semneaza) restul sunt schimbari de borduri, panselute, pomi exotici schimbati in fiecare primavara, sau schimbarea florilor de beton din fantinile de pe bd. Unirii (e un santier la Unirii acum).
Da pt ca este extrem de ieftin sa detii o masina. Nu trebuie sa fie. Trebuie sa ai costuri de parcare, posesie etc. La noi sunt exagerate la unii si ridicol de mici la altii.

Daca de politica nu iti pasa, nici n-o sa se schimbe ceva.

Santierul de la unirii ma ingrijoreaza profund. Sper sa nu ne trezim cu niste fantani anvelopate si vopsite bej-maro. Eu stiu ca sunt comuniste etc dar sunt frumoase, alea trebuie pastrate pentru posteritate.

#66
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 12:51, said:

Parcuri sunt destule, facilitati etc in oras avem
am impresia ca stai in alt oras de fapt, cum sa avem destule parcuri?
si alea pe care le aveam au fost TOATE ciuntite de retracedari ilegale si constructii de blocuri
Sintem undeva la ani lumina de verdeata/cap locuitor comparat cu alte capitale

Ce facilitati avem???

Edited by unbrutus, 23 May 2018 - 13:40.


#67
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 unbrutus, on 23 mai 2018 - 13:22, said:

am impresia ca stai in alt oras de fapt, cum sa avem destule parcuri?
si alea pe care le aveam au fost TOATE ciuntite de retracedari ilegale si constructii de blocuri
Sintem undeva la ani lumina de verdeata/cap locuitor comparat cu alte capitale
S-ar putea sa ai dreptate stiam ca la nivel de sector 1 avem printre cele mai multe spatii verzi, am extrapolat pt orasul intreg dar s-ar putea sa fie alta situatia in medie. Cel putin pe unde ma invart eu (zona de nord) mi se par suficiente.

#68
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 12:51, said:

Timpul pe care il petreci in drum spre si dinspre locul de munca este unul dintre cei mai importanti factori in perceptia calitatii vietii.
in vreo 4-5 ani se vor finaliza si magistralele noi de metrou... o sa fie ceva ceva mai bine sa zicem. Pasaje nu stiu sa mai fie in lucru, dar inca maxim 50 de ani si se fac si astea...
noi nu mai prindem, dar viitorul suna bine

#69
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

 unbrutus, on 23 mai 2018 - 13:15, said:

Trebuie sa lasam exagerarile si sa gandim... democratia originala din Ro nu a dat roade. E mai bine sa inventam cat mai putin si sa copiem legile din UE. Daca la aia e altfel, mai bine sa facem ca ei. Nu de alta, dar pare sa functioneze
Bine, 1,2,3,4 nu conteaza, asta vreau sa zic si eu, lasam masinile sa circule, le taxam si cu banii facem infrastructura.
Apoi cand ne va mai creste nivelul de trai, le interzicem si trecem pe electric sau ce o mai fi la moda atunci, hidrogen, etc.

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 13:20, said:

Da pt ca este extrem de ieftin sa detii o masina. Nu trebuie sa fie. Trebuie sa ai costuri de parcare, posesie etc. La noi sunt exagerate la unii si ridicol de mici la altii.
Sunt de acord, ai masina, platesti.
Dar nu sunt in stare sa ia banii. Ma rog de ei sa le dau bani. Inainte vreme, era o parcare, apoi intre timp au retrocedat terenul si s-a construit un bloc cu 10 etaje.
Am pus masina pe o alee. De 17 ani le zic sa traga niste linii si sa le dau bani. Imi spune ca nu se poate ca e alee.
La 50m e trotoarul de la bulevard, trotoar marcat cu sute de locuri de parcare de o parte si de alta. Pe acolo trec 10000 de oameni zilnic, unde tin eu masina, trec poate 100 pe zi.
O sa spuneti ca sunt idioti, asa spun si eu.

Edited by TheWarrior, 23 May 2018 - 13:31.


#70
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Transportul in comun, aia ne omoara pe noi in Bucuresti. Pana la piste de biciclete adevarate (nu desenate sub masinile parcate), pasaje, parcari la intrare in oras, etc problema e transportul in comun. Autobuzele sunt total imprevizibile neavand un traseu dedicat, nu au un orar de sine statator, tramvaiele merg cu 20 la ora cand e liber doar ca sa stea apoi in spatele masinilor care trebuie sa se replieze pe banda inainte de refugiu, tramvaie foarte rare comparativ cu nevoile din orele de varf, etc. Civilizatia atrage populatie asa a fost de cand lumea, problema noastra e ca ratatii de la conducere nu vad mai departe de votul prostimii care statistic e mai multa decat aia care gandesc. De aia nu pierde nimeni timpul cu strategie de dezvoltare, urbanism, etc. E mai simplu sa faci un spectacol, un targ unkkt pe unde sa supurezi banul decat sa faci un pasaj de 500 de metri ca apoi sa te ia DNA-ul sa vada de ce a costat de doua ori mai mult ca la Viena.

#71
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 unbrutus, on 23 mai 2018 - 13:28, said:

in vreo 4-5 ani se vor finaliza si magistralele noi de metrou... o sa fie ceva ceva mai bine sa zicem. Pasaje nu stiu sa mai fie in lucru, dar inca maxim 50 de ani si se fac si astea...
noi nu mai prindem, dar viitorul suna bine
E cel peste centura la domnesti, mai este continuarea A3 pana in fabrica de glucoza si cred ca mai sunt cateva.

Metroul il tot cacaie. Eu as continua si din pipera macar pana la mini orasul ala din Tunari facut de turci, am uitat cum ii zice. Acolo sunt niste mii de oameni si potential mai multi pe viitor. Toti cu masina pana in oras, cum ar fi daca ar avea metrou?
Dar raspunsul autoritatilor si al populatiei va fi:
-Cine i-a pus sa isi cumepre acolo daca n-au transport public
- DE ce sa le fac eu alora metrou da-i in ....
- Cum sa facem infrastructura publica pentru privati?
si alte imbecilitati.
Si daca prin absurd s-ar trece de mentalitatea imbecila si s-ar face, ar fi ulterior arestati toti cei implicati pentru ca au facilitat niste dezvoltatori privati cu metrou. Nu conteaza ca aia platesc taxe acum si inca 100 de ani de acum incolo pe proprietati. La o dezvotlare de asemenea anvergura statul ar trebui sa fie obligat sa organizeze transportul public.

Edited by emil_sv, 23 May 2018 - 13:36.


#72
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 13:02, said:

Baiatul ala de la USR e un bou patentat la fel si restul idiotilor usristi. Garantat n-o sa fie in stare de nimic sunt un partid de frustrati si reclamagii. Am interactionat cu mai multi la varii dezbateri pe tema orasului, pentru niste oameni vezi doamne tineri etc sunt incredibil de incuiati si de lipsiti de viziune. Sa ne aducem aminte ca Nicusor dan in plina campanie milita pentru oprirea tuturor santierelor de infrastructura ca fac prea multa galagie si ar trebui facut un studiu sa vedem cum afecteaza oamenii care locuiesc in zona. PE BUNE?
Sa nu mai zic ca solutia lor la orice este interzicerea si oprirea. CU astfel de oameni fereasca Dumnezeu/Alah/Zeus/Zamolxe si toti zeii hindusi.
dap, am vazut mai sus ca tu iti tragi inspiratia de la moscova, clar nu are cum sa iti placa de USR, care are in general oameni cu doctorate facute pe bune in strainatate (occident, nu rusia).
Astia care am mai trait pe afara zic eu ca avem oricare mai multa viziune decat toti PSDistii din voluntari bucuresti si giurgiu la un loc.
Santierul de la metroul dr taberei a omorat efectiv oameni, tinand cont ca 9-10 ani oamenii aia nu mai au trotuare si trebuie sa isi duca copiii prin strada printre masini, iar afacerile celor cu buticuri la parter de bloc au disparut... ce conteaza... trebuie sa tinem cu dintii de santierele de infrastructura.

Asa e si in Rusia... conteaza afacerile mari, unde politicienii fura miliarde. La metrou e loc mult de muls banu public.

Si eu as fi reclamat asa ceva. Lucrarile se fac fara a omori toti oamenii din jur sau a le da vietile peste cap pe timp nelimitat

 emil_sv, on 23 mai 2018 - 13:15, said:

Zona buna... sincer nu mai sunt la curent cu preturile minime, dar parca asa stiam ca ar costa 3 cam, 60-70k in zone gen popesti, domnesti etc. Or fi crescut dar popesti e destul de cautat din cauza metroului.
si eu zic ca nu esti la curent cu multe aspecte, insa e bine ca cunosti ce se intampla la mama rusia

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate