Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#91
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postfigo1988, on 23 mai 2018 - 14:26, said:



Emil, iti inteleg perspectiva, dar este un grad in toate. Eu nu cred ca putem cobori sub nivelul actualei administratii. Cunosc oameni angajati pe acolo, stiu cum se face treaba, e crunt. Nepotism e un cuvant foarte usor. Si atunci, trebuie schimbat ceva, macar pentru a-i forta pe primi sa se restructureze. Stii cum e, "numai un idiot face acelasi lucru de mai multe ori si se asteapta la rezultate diferite". Cam asa suntem noi, bucurestenii. Votam combinatorii vechi, dar cumva ne asteptam sa se schimbe?

Eu nu zic ca ND e vreo eminenta, dar cred sincer ca ar face treaba mai buna decat cei de acum. Si pentru cetatenii de rand care nu au vreo treaba directa cu primaria, si pentru cei care vor sa investeasca.
Am sustinut eu ca administratia asta e ok? E un dezastru. Dar cum sa ii sustin pe unii care vor produce unul si mai mare si care se pretind a fi curati ca lacrima cand de fapt oricine e familiar cu mediul de business stie situatia. Degeaba s-au dus in partidul ala oameni cu sperante de viitor ca n-au nici o putere, liderii sunt problema.
In fine Asta e situatia in .ro. Noi votam raul cel mai mic.
Daca vrei sa investesti si esti altceva decat o multinationala o sa fii privit cu suspiciune si tratat exact ca un infractor periculos. Mai cu seama la astia care sunt niste oameni profund frustrati. Iti faci iluzio daca crezi ca sunt niste oameni de bun simt. Nu sunt. Si eu i-am sprijinit si i-am si votat dupa care mi-am dat seama din ce aluat sunt. Never again.

#92
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postvalecris16, on 23 mai 2018 - 14:21, said:

A avut ,emil_sv o postare mai sus in care spunea....'Timpul pe care il petreci in drum spre si dinspre locul de munca este unul dintre cei mai importanti factori in perceptia calitatii vietii.'arat...
Adevarat...din momentul in care ai iesit pe usa casei si ajungi la job, pana intri apoi in casa..... se considera timp acordat acestui job....
De peste 7-8 ani...in momentul in care un angajator are disponibil un post/job....din start va chema la un eventual interviu doar persoane care au domiciliul in apropiere,dar este valabila si reciproca....timpul devine cea mai importanta 'moneda'.....

Companiile mari(dar si cele mijlocii....) care vor sa supravietuiasca in jungla de bucale, se orienteaza din timp catre un sediu la marginea orasului,catre o iesire/intrare  principala....iar in timp,acel sediu ,devine sediu principal....

Sectorul cu cea mai mare suprafata verde( parc...spatii verzi...etc) ramane sect. 3....
In viitorul apropiat primaria generala va trebui sa ia o hotarare privind renuntarea la un mijloc de transport de suprafata din oras...fie el tramvai///autobuz///trolebuz...asta pentru o fluidizare a traficului de suprafata.
Masurile adiacente, in care nu mai dai voie sa intre orice/oricat in oras...in care distributia de marfuri se va face doar seara dupa ora 22.00.....sunt si ele de actualitate,dar mai trebuie sa se si doreasca acest lucru.

Per ansamblu...de undeva trebuie inceput....masurile care trebuiesc luate sunt majoritatea nepopulare.....dar alternativa unui oras blocat de dimineata pina seara cu o populatie gata de scandal//bataie Posted Image  la orice ora, este  cea mai rea din toate....

Apropos' in imaginea de mai jos stie cineva cind trebuie sa cedeze trecerea autocamionul?? si in ce ordine se trece???
- cum sa se renunte la mijloace de transp in comun?? mai ulte masinute personale cu o singura persoana cu 2000kg de metal sub cur?

- in imaginea aceea: de ce ne facem ca nu pricepem ce simplu este? solutiile sint deja postate in acest topic, vin singure, de bun simt

- de ex vezi mai sus: "inainte se ridicau masinile, acum nu se mai ridica".

- sintem singura natiune din lume probabil unde probele video nu pot fi folosite pt amenda... de ce nu iti vine imediat solutia cand privesti acea poza?
Este evident ce se intampla acolo... unii trec pe rosu, galben etc. Camerele trebuie sa trimita automat pe baza nr de inmatriculare amenzile acasa la acesti soferi.

In 2 saptmaani investitia in orice camere, oricat de scumpe ar fi, s-ar amortiza.

Cineva a intrat pe linia de tramvai, sau pe contrasens sa faca stanga mai repede... camera trimite amenda. Simplu. Elegant. Fara scandal in strada intre "agenti" si soferi

Apoi, se hasurasera cu galben intersectiile, nu aveai voie sa patrunzi in zona hasurata... pe bani grei probabil facuta hasurarea.
Camerele trimit amenda pt cei surprinsi pe zona hasurata. Simplu. Elegant.

Ce e atat de greu fratilor? Camere in fiecare intersectie... nu va mai exista nici una blocata in maxim 30 de zile cand se duce vorba despre ele... problem solved for ever.

View Postfigo1988, on 23 mai 2018 - 14:26, said:

Eu nu zic ca ND e vreo eminenta, dar cred sincer ca ar face treaba mai buna decat cei de acum. Si pentru cetatenii de rand care nu au vreo treaba directa cu primaria, si pentru cei care vor sa investeasca.
ND chiar e o eminenta tinand cont strict de CVul lui si studiile lui...
Ma intreb ce o recomanda pt o functie de manager pe Firea... fosta prezentatoare tv si sotia lui pandele... un mic paradis infractional... 2 primari analfabeti, cu doctorate false, care ne dau noua lectii si ne hotarasc vietile... si pun multe borduri si panselute.

nu ar fi pus panselute Nicusor Dan, hai sa fim seriosi... ar fi reclamat pretul mare. E rau ca reclami.. am auzit=o si pe asta.

View Postemil_sv, on 23 mai 2018 - 14:40, said:

Dar cum sa ii sustin pe unii care vor produce unul si mai mare
hai sa ii votam si sa vedem DACA vor produce... asta e culmea... ii pedepsesti acum pt ce iti imaginezi ca ar face in viitor... fara sa le dai o sansa.
In schimb pui o toapa ca Firea acolo...

View Postemil_sv, on 23 mai 2018 - 14:40, said:

Si eu i-am sprijinit si i-am si votat dupa care mi-am dat seama din ce aluat sunt. Never again.
gata, inapoi la PSD? esti tare... scoala rusa de manipulare nu se dezminte Posted Image

Edited by unbrutus, 23 May 2018 - 14:53.


#93
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postunbrutus, on 23 mai 2018 - 14:50, said:

hai sa ii votam si sa vedem DACA vor produce... asta e culmea... ii pedepsesti acum pt ce iti imaginezi ca ar face in viitor... fara sa le dai o sansa.
In schimb pui o toapa ca Firea acolo...


gata, inapoi la PSD? esti tare... scoala rusa de manipulare nu se dezminte Posted Image

Hai nu mai vorbi cu mine, ca mi-e imposibil sa ma cobor asa de mult, oricat as incerca. Zau!
Discutam despre urbanism si solutii in Bucuresti, tu ai ajuns la politica si acuze ca am dat eu link la un articol intr-un context de care nu tii seama. Las-o balta.

Zi frumoasa!

Edited by emil_sv, 23 May 2018 - 15:05.


#94
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,333
  • Înscris: 31.07.2017

View Postvalecris16, on 23 mai 2018 - 14:21, said:


In viitorul apropiat primaria generala va trebui sa ia o hotarare privind renuntarea la un mijloc de transport de suprafata din oras...fie el tramvai///autobuz///trolebuz...asta pentru o fluidizare a traficului de suprafata.


Io nu vreau nicio fluidizare.. ca sa ce.. ca sa mearga mai multe cazane, in general ale provincialilor parasutati in bucuresti. sa se renunte la niste autobuze, pentru ca sunt foarte poluante, si cam atat. Sa fim pregatiti psihic pentru pretul de 30.000 lei vechi / calatorie in bucuresti. Sa repetam iarasi.. nu este nevoie de pasaje, tuneluri, strazi mai late, poate acesta sunt o mare prostie. Transport in comun, atat!

#95
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
De la an la an e din ce în ce mai nasol.
Acum 11-12 ani pe linia 232 (linie care ajunge la P-ţa Unirii, dar trece pe Şos. Olteniţei, şosea destul de aglomerată) mai puteau circula autobuze cu cutie manuală. Acum cred că ar fi crimă... în zona 11 Iunie nu o fi aşa de nasol decât rar, dar să vezi pe Şos. Olteniţei...

Edited by djl, 23 May 2018 - 22:59.


#96
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 16.05.2015
Cand o imagine face cat o mie de cuvinte...
[ https://pbs.twimg.com/media/Ddye1AwVwAEKj6Z.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#97
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,333
  • Înscris: 31.07.2017
https://www.hotnews....oca-poluezi.htm

#98
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Cea mai simpla metoda de decongestionare a traficului este transportul alternativ. Se pot dezafecta liniile de tramvai si face o configuratie pe sens cu una sau doua benzi de circulatie, una de stationare si o pista de biciclete/trotinete electrice intre banda de stationare si trotuar. Asfalt fara gropi si cu canalizare buna, pentru ca nu circuli cu bicicleta daca te fac fleasca masinile care trec prin balti cu apa.. Trotuare bine asfaltate, pentru a prelua o alta parte din traficul pe distante scurte, trotinete si skate/penny (mai ales copii) plus pietoni. Transport in comun bine calculat, sa nu stai ca sardelele, si sa-ti poti cara cu tine o bicicleta pliabila sau o trotineta.

Lumea circula cu masina pentru ca e nevoita, in autobuz ar sta ca sardelele si ar face tot acelasi timp, alti au 1-2 km pana la mijlocul de transport sau trebuie sa-l schimbe. Daca faci cu masina o ora si cu autobuzul o ora ca sardelele, alegi masina. Daca faci o ora cu masina si o ora jumatate cu autobuz plus drum pana la statie alegi masina. Daca faci 40 de minute cu bicicleta pe piste alegi bicicleta. Daca faci o ora cu autobuz cu umplere decenta plus trotineta pana la statie alegi autobuzul. Nu faci mare lucru cu restrictiile, lumea va plati si viniete si benzina daca nu are alternative. Zilele cu trafic agomerat vor fi cele cu ploaie, zapada, insa astea nu sunt foarte multe si se poate suplimenta transportul in comun.

Edited by spooky51, 24 May 2018 - 12:29.


#99
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

View Postspooky51, on 24 mai 2018 - 12:27, said:

Nu faci mare lucru cu restrictiile, lumea va plati si viniete si benzina daca nu are alternative. Zilele cu trafic agomerat vor fi cele cu ploaie, zapada, insa astea nu sunt foarte multe si se poate suplimenta transportul in comun.
Corect, cei care au nevoie si nu au alternative vor plati, dar cei care au alternative si nu au neaparat nevoie de masina, si sunt multi dinastia comozi, vor renunta la masina si va contribui si asta la decongestionare. Mai putine masini inseamna un transport in comun mai punctual, mai putine masini inseamna mai mult loc si pentru biciclisti, scutere etc.. Baby steps :)

#100
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Să desfinţăm tramvaiele. Proastă gluma. Îmi cer scuze, dar nu cred că o să avem cel puţin 100.000 de biciclete în Bucureşti ca să zici că gata, biciclete vor transporta mai mulţi oameni decât tramvaiele într-o zi. Plus că dacă e foarte frig, ploiae, extrem de cald o să fie destui care renunţă la bicicletă. Într-un tramvai cu burduf (adică tramvai articulat) încap în bune condiţii cam 70 de oameni. Cam cât durează ca pe o pistă la fel de lată cât firul de circulaţie al unui tramvai să plece 70 de biciclete? O coloană de 70 de biciclete, dacă pot circula 2 biciclete una pe lângă alta dacă bicliştii sunt cu experienţă (adică să nu intre unul în altul când cei din faţă fânează sau încetinesc) pe o pistă lată de să zicem 4 m vor ocupa mai mult decât lungimea unui tramvai V3A. Cu tot cu bicileta şi distanţa de siguranţă va ieşi cel puţin 1,5 m x 70/2 = 52,5 m... un tramvai am impresia că nu sare de 35 m. Plus că tramvaiul poate merge mult mai repede, chit că opreşte în staţii... câşi biciclişti scot în medie 30-35 k.m./h? Da, pe distanţe scurte e utilă bicicleta, însă peste 6-7 k.m. nu prea.
O soluţie ar fi fost să fie şoseau de centură largă de 3 benzi/sens şi cu pasaje denivelate de la Pipera până la Chitila. Să fie pod dinspre Giuleşti spre Şos. Chitila, şosea Chitila - Chiajna. Pe porţiunea dintre Bucureşti - Ploieşti şi Bucureşti - Târgovişte circulă autobul 304. Dacă drumul ar fi mai liber, autobuzul ar veni mai repede, ar parcurge drumul mai repede, aşa că şi cei care vin dinspre P-ţa Presei şi cei care stau în Bucureştii Noi ar fi ajuns mult mai facil la birouri aflate pe Şos. Odăii mergând cu acel autobuz. Plus că din anumite zone ai fi ajuns mai repede cu maşina pe centură decât prin oraş. Prin zona de Nord lărgesc centura, dar nu mai ştiu cât de mult e lărgită.

#101
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postspooky51, on 24 mai 2018 - 12:27, said:

Se pot dezafecta liniile de tramvai
aoleo de unde vii cu ideile astea... liniile de tramvai ar trebui extinse... asa cum e prin toata europa civilizata.
Asa cum e tramvaiul 41, care e un succes enorm...

#102
Sunny_Days

Sunny_Days

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 04.08.2010
Bucurestiul sta pe un butoi cu pulbere din punct de vedere al traficului aglomerat. Soferii se sicaneaza reciproc, se injura, se claxoneaza din orice, se iau la bataie, se impusca/injunghie etc... Astea le vezi zilnic la tot pasul. Nervii si ura plutesc in aer. Traficul in Bucuresti a atins un nivel critic din toate punctele de vedere.

Eu vad 2 motive majore:

1. Autorizatii de constructie emise pe spaga de catre primarii, aici incluzand blocuri de locuit dar si cladiri de birouri. Toate au fost construite haotic si rapid, fara un plan de viitor - doar profitul a contat.
2. Lipsa investitiilor in transportul public (de exemplu in nici o tara civilizata nu-ti mai cumperi calatorii de la buticuri si babe sictirite, peste tot exista automate - si asta e doar un aspect minor)

Edited by Sunny_Days, 28 May 2018 - 19:07.


#103
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Dar automatele alea din afară dau rest?    :rolleyes:
Sunt de vină şi cei care cumpără sau închiriează în clădirile construite aiurea. Ar trebui să ajungă să le demoleze din lipsă de clienţi.

#104
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 06.09.2017
---->>>  Zona Aurel Vlaicu - Pipera se aglomereaza si mai mult  <<<---

"Bangladesh style"

Ok, trecand peste faptul absolut normal si banal ca in Romania se elibereaza autorizatii de constructie pe spaga de catre primarii.

Dar cat sa fii de prost ca investitor sa nu-ti dai seama ca lumea incepe sa fuga de zona aia cum fuge dracu de tamaie ? E totul sufocat si blocat acolo. Infrastructura e ZERO BARAT - nu se mai poate face nimic in sensul imbunatatirii ei.


Multi angajati deja prefera salarii mai mici (ori mai mari .. depinde) in alte zone, c a s t i g a n d timp in locul banilor.


PS off topic: cuvantul " c a s t i g a n d" e imposibil de scris pe acest forum. jesus fucking christ

Edited by Cool_Kick, 28 June 2018 - 06:05.


#105
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postdjl, on 24 iunie 2018 - 23:37, said:

Dar automatele alea din afară dau rest? Posted Image
da

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate