Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

Despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#1
Hamutovski

Hamutovski

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 07.03.2009
Dragoș Rebegea, CEO Ericsson România: Dacă ar fi să mai luăm încă o dată decizia, probabil că vom avea probleme mari în a alege între Iași, Cluj, Timișoara, București, motivul fiind legat de forța de muncă, condițiile pe care orașele respective le oferă, în special în ce înseamnă sănătatea muncii, până la urmă. Bucureștiul este extraordinar de aglomerat. Unul dintre sediile noastre e în zona Pipera, Barbu Văcărescu. Prima dată, când nu eram în poziția actuală, eram un angajat al companiei, aproape am urât că ne-am mutat acolo, plecând de la un sediu din Piața Victoriei.

Sursa completa aici: despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților

Stirea respectiva este doar o mica scanteie din problemele mari care sunt in Bucuresti referitoare la drumul catre si dinspre locul de munca.

Infrastructura este complet depasita atat cea rutiera cat si cea a transportului in comun sau cea a metroului.
Pur si simplu nu exista alternative decente in a te deplasa la serviciu (si nu numai la serviciu): In masina personala stai pe loc de-ti vine acru, autobuzele/tramvaiele/metrourile sunt pline pana la refuz si nu exista o interconectare eficienta intre ele, cu bicicleta daca mergi - vei muri sau iti vei rupe o mana sau picior deoarece trebuie sa te strecori printre masini, copaci, gropi sau pietoni, mersul  pedestru nu prea e viabil - e in functie de distanta ..... si tot asa.

La penultimul loc de munca unde am stat 1 an, faceam 1h 15m dus - 1h 15m intors, indiferent ce varianta de transport alegeam. Practic daca adun orele respective rezulta ca aproximativ 30 de zile+nopti din an le-am irosit pe drum.

Viitorul Bucurestiului nu il vad sa fie unul prea bun dpdv al transportului: metrou nu se construieste, tramvaie si autobuze nu se cumpara, piste de biciclete nu exista cu exeptia a 2 km pe Calea Victoriei. Nu mai vorbesc de poluarea aerului si poluarea fonica pt ca as dezvolta prea mult.

Singura solutie o vad sa te muti cu chirie cat mai aproape de locul de munca, dar nu este aplicabila pentru toata lumea.

Eu sincer ma gandesc de ceva timp sa ma mut intr-un oras de provincie, sa lucrez pe bani mai putini dar sa beneficiez de alte avantaje in detrimentul banilor.

Edited by Hamutovski, 23 May 2018 - 07:37.


#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,499
  • Înscris: 30.10.2003

 Hamutovski, on 23 mai 2018 - 07:16, said:

Eu sincer ma gandesc de ceva timp sa ma mut intr-un oras de provincie, sa lucrez pe bani mai putini dar sa beneficiez de alte avantaje in detrimentul banilor.
Incepi sa gandesti sanatos.

P.S. unul din principalele preocupari ale unui primar e sa ii ofere celui ce munceste cele mai bune conditii de trai: drum rapid si sigur pana la lucru, oportunitati de recreeare si odihna, un somn linistit. Daca omul lucreaza bine, vin si banii si celelalte lucruri.

Edited by Bursul, 23 May 2018 - 07:30.


#3
Hamutovski

Hamutovski

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 07.03.2009
Daca Primaria Bucuresti s-ar axa pe aceste principii, Bucurestiul s-ar dezvolta exponential.
Din pacate ideile bugetarilor din primarie sunt axate pe spaga, cumetrii, interese mafiote etc...

#4
2015Dan

2015Dan

    Genuine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,506
  • Înscris: 31.10.2017

 Hamutovski, on 23 mai 2018 - 07:35, said:

Daca Primaria Bucuresti s-ar axa pe aceste principii, Bucurestiul s-ar dezvolta exponential.
Din pacate ideile bugetarilor din primarie sunt axate pe spaga, cumetrii, interese mafiote etc...

Foarte bune principii, chiar asa. Dar "bugetarul" care poate sa le aplice este "duamna" Firea, si nu functionarii de rang inferior din primarie.
Ea pare preocupata sa comenteze despre politica externa si de orice altceva cu exceptia problemelor concrete pe care ar trebui sa le rezolve.
Prevad ca se va pronunta in curand si despre pilonul II de pensii.

#5
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
"traficul din București /infrastructura rutieră /probleme angajaților"
O ciorba perfecta.

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
1. Orasele nu se extind pt ca nu se extind retelele edilitare, serviciile sociale si drumurile.
2. Urbanismul e praf, adica incearca o fortare a iesirii micro-productiei din oras, dar nu vrea nimeni sa iasa, pentru ca nu vin angajatii!

Solutii exista, dar pe durata de ani si implica viziune+bani, chestii ce ne lipsesc cu desavarsire.

Vezi si topicul meu:
Solutii pentru traiul in Bucuresti?

#7
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,331
  • Înscris: 31.07.2017
E foarte greu sa faci ceva cu traficul fara masuri nepopulare :

1. 2 euro ora de parcare in centru.
2. nu se parcheaza nicaieri gratis - peste tot costa cate ceva
3. taxa de intrat in oras.
4. nu se mai elibereaza autorizatii mai mari de de p+4..totul cat mai mic.
5. interzicere masini euro2,3,4 cat mai restrictiv


E greu, dar toate astea sunt foarte nepopulare si duc pe termen scurt la pierderea de capital politic.

#8
2015Dan

2015Dan

    Genuine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,506
  • Înscris: 31.10.2017

 kopac, on 23 mai 2018 - 08:04, said:

E foarte greu sa faci ceva cu traficul fara masuri nepopulare :

1. 2 euro ora de parcare in centru.
2. nu se parcheaza nicaieri gratis - peste tot costa cate ceva
3. taxa de intrat in oras.
4. nu se mai elibereaza autorizatii mai mari de de p+4..totul cat mai mic.
5. interzicere masini euro2,3,4 cat mai restrictiv


E greu, dar toate astea sunt foarte nepopulare si duc pe termen scurt la pierderea de capital politic.

O solutie populara ar fi finalzarea santierelor care treneaza de ani de zile.
Daca ar aplica macar o parte din ce ai spus aici, si tot ar fi bine.
Dar nu: "duamna" ne propune sa mergem pe biciclete

#9
iab

iab

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 06.10.2009

 kopac, on 23 mai 2018 - 08:04, said:

E foarte greu sa faci ceva cu traficul fara masuri nepopulare :

1. 2 euro ora de parcare in centru.
2. nu se parcheaza nicaieri gratis - peste tot costa cate ceva
3. taxa de intrat in oras.
4. nu se mai elibereaza autorizatii mai mari de de p+4..totul cat mai mic.
5. interzicere masini euro2,3,4 cat mai restrictiv


E greu, dar toate astea sunt foarte nepopulare si duc pe termen scurt la pierderea de capital politic.

Exista de pilda minunea aceea de cladire neterminata pe Splaiul Independentei, peste Dambovita de Spitalul Municipal;
ar putea fi transformata intr-o mare parcare supraetajata, unde sa iti parchezi masina daca ai treaba in centru, sau la Spitalul Municipal.
Si se mai pot face astfel de parcari si in alte locuri.

Mai exista linia de tren care deservea fabricile din Drumul Taberei, Progresului si trece pe langa Plaza, Afi, conecteaza cartiere etc.
De ce e lasata in parasire si
nu e folosita sa mai preia din calatorii de la RATB si metrou, macar atat de la capatul cartierului Militari pana la Razoare?

Edited by iab, 23 May 2018 - 08:13.


#10
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,331
  • Înscris: 31.07.2017
eu nu vreau sa se faca parcari, spre deloc. este o idee proasta. nu vreau nici pasaje, alta idee proasta. lumea va fi prea stresata sa mearga cu masina si va prefera ratb-ul. asta este drumul, cat mai putine parcari, pasaje, largiri - totul sa se bazeze pe transport public  de capacitate mare - tramvaie - pe care le cam avem si metrou - mai greu de facut.

Dar stiti de ce vor bucurestenii metrou, sa foloseasca altii metroul si ei sa mearga linistiti cu masina..

#11
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,361
  • Înscris: 11.08.2003
Cand iti dai voit cu tesla-n prune si apoi zici ca te doare, ti-o cam meriti. Acum, motivul pentru care toata lumea se inghesuie in Pipera pentru ca apoi sa se planga de aglomeratie imi scapa momentan. Poate acolo covrigii sunt in coada cainilor, dreaq stie, poate ca preturile la chiriile cladirilor sunt prea mici. Nu dau vin pe angajati, pentru ca nu ei au cam decis unde sa aiba firma sediul.
Da, e intr-adevar aglomerat, am prins odata bara-la-bara in pasajul pietonal de la metrou Unirii dar sunt o caruta de zone libere si in alte parti ale capitalei pentru a face o cladire de birouri. Unde mai pui ca dezvolta si zona, un pic.
In ultimii 2 ani am trecut de la 16km de casa (30-45 min cu masina, 40 cu bicla sau 3 ore pe jos :) ) la 7 km (40-45 cu metroul, 30 cu bicla) si acum la 3 km (35 pe jos, 15 cu ratb). Nu e dracu' chiar asa negru. Nu pentru toata lumea.

#12
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018

 2015Dan, on 23 mai 2018 - 07:41, said:


Foarte bune principii, chiar asa. Dar "bugetarul" care poate sa le aplice este "duamna" Firea, si nu functionarii de rang inferior din primarie.
Ea pare preocupata sa comenteze despre politica externa si de orice altceva cu exceptia problemelor concrete pe care ar trebui sa le rezolve.
Prevad ca se va pronunta in curand si despre pilonul II de pensii.
Esti cumva din neamul mamei Omida de ai previziuni? Ti-a iesit in cafea?

#13
Hamutovski

Hamutovski

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 07.03.2009

 2015Dan, on 23 mai 2018 - 08:09, said:


O solutie populara ar fi finalzarea santierelor care treneaza de ani de zile.
Dar nu: "duamna" ne propune sa mergem pe biciclete
Da dar santierele finalizate nu vor face minuni. Vezi Pasajul Basarab care este blocat la orele de varf.
Daca faci pasaje, parcari si bulevarde - vei avea masini. Si-asa sunt multe masini iar aerul este practic irespirabil. In Bucuresti miroase predominant a diesel si praf, pe langa alte "miresme".
Solutia este undeva la mijloc: intre pasaje, parcari, transport in comun si biciclete.

Ideea principala: Pasajele si bulevardele in plus NU vor scapa Bucurestiul de aglomeratie ci il vor aglomera si mai mult decat este in prezent.

#14
iab

iab

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 06.10.2009

 kopac, on 23 mai 2018 - 08:18, said:

eu nu vreau sa se faca parcari, spre deloc. este o idee proasta. nu vreau nici pasaje, alta idee proasta. lumea va fi prea stresata sa mearga cu masina si va prefera ratb-ul. asta este drumul, cat mai putine parcari, pasaje, largiri - totul sa se bazeze pe transport public  de capacitate mare - tramvaie - pe care le cam avem si metrou - mai greu de facut.

Dar stiti de ce vor bucurestenii metrou, sa foloseasca altii metroul si ei sa mearga linistiti cu masina..

E ok transportul in comun, dar poti sa vrei o masina sa mai mergi la tara in week-end, sa mergi in vacanta, sa o folosesti in cazuri urgente sau mai speciale.
Ce faci cu ea, o tii in sufragerie? In plus, parca s-a mai incercat candva "la comun" cu de-a sila, si nu a fost un experiment complet popular.

 donbalon, on 23 mai 2018 - 08:37, said:

Esti cumva din neamul mamei Omida de ai previziuni? Ti-a iesit in cafea?

Ohoho, s-au trezit fanii Mmei Firea! Buna dimineata!

#15
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Hamutovski, on 23 mai 2018 - 07:16, said:

Singura solutie o vad sa te muti cu chirie cat mai aproape de locul de munca, dar nu este aplicabila pentru toata lumea.
Eu sincer ma gandesc de ceva timp sa ma mut intr-un oras de provincie, sa lucrez pe bani mai putini dar sa beneficiez de alte avantaje in detrimentul banilor.


Daca lucrezi in Pipera te poti muta in chirie in zona aia numai daca esti manager, ceva si lucrezi pe bani adevarati. Ca daca lucrezi in call-center pe 1700 lei pe luna, nu cred ca iti da mana.
In privinta provinciei, normal ca, daca ai un job bun prin Primarie traiesti infinit mai bine acolo, pentru ca castigi mai mult decat 90% din corporatisti (oamenii la sapa) si cheltui de 3x mai putin decat intr-un oras mare.  Plus beneficiile legate de lipsa poluarii si a stresului capitalist sunt incomensurabile.

 Adm, on 23 mai 2018 - 07:57, said:

1. Orasele nu se extind pt ca nu se extind retelele edilitare, serviciile sociale si drumurile.
2. Urbanismul e praf, adica incearca o fortare a iesirii micro-productiei din oras, dar nu vrea nimeni sa iasa, pentru ca nu vin angajatii!

Bucurestiul e dezvoltat tembel - s-au facut birouri numai in nord, in sud ZERO absolut (desi e metrou facut de Ceasca pana la iesirea pe autostrada A2).  De ce n-au trantit niste cladiri de birouri si in Popesti Leordeni, splai Vitan sau in zona Policolor, de exemplu?  Ca tot sunt 90% call-centere.

Stiu mari companii care si-au deschis baze logistice prin Bolintin sau Ciorogarla si nu gasesc angajati, ca nu se duce nici drku acolo.  Chiar daca compania pune la dispozitie un microbuz pentru transportul angajatilor, faci 1.5 ore pe centura la dus si inca vreo doua ore la intors, pentru ca nu-i asa, nu avem centura.  Si atunci, angajatii aia, cam cat ar trebui sa fie platiti sa se duca acolo si sa faca 14 ore plecati de acasa, ca pentru 2000 lei pe luna nu se duce nici drku la Naiba'n praznic.

Criza fortei de munca nu are radacini doar in salariile mici ci si in faptul ca transportul, stresul, zgomotul si poluarea din marile orase, ajung sa nu mai faca banii, de la un prag incolo. Iar acest prag a fost atins.  Corporatiile din RO si-au inchipuit ca pot construi birouri oriunde si ele se vor umple singure cu oameni. Uite ca nu-i asa.

Edited by rosix, 23 May 2018 - 08:59.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Hamutovski, on 23 mai 2018 - 07:35, said:

Daca Primaria Bucuresti s-ar axa pe aceste principii, Bucurestiul s-ar dezvolta exponential.
Din pacate ideile bugetarilor din primarie sunt axate pe spaga, cumetrii, interese mafiote etc...
Daca le-ati mai face si voi cate o sesizare, cate o scrisoare...

 rosix, on 23 mai 2018 - 08:56, said:

Bucurestiul e dezvoltat tembel - s-au facut birouri numai in nord, in sud ZERO absolut (desi e metrou facut de Ceasca pana la iesirea pe autostrada A2).  De ce n-au trantit niste cladiri de birouri si in Popesti Leordeni, splai Vitan sau in zona Policolor, de exemplu?  Ca tot sunt 90% call-centere.
De cativa ani a inceput sa se dezvolte si zona Centru-Vest (Grozavesti/Politehnica). Sunt cateva cladiri livrate acolo dar sunt si mai multe in constructie.

#17
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Solutii sunt, doar ca implica ca administratia sa faca ceva.

1. Urgent centura autostrada in jurul orasului. Circa 2007  facuse o institutie sau alta un studiu care releva faptul ca aproximativ 25% din masinile din oras sunt in tranzit. Momentan proiectul de centura are 2 benzi pe sens. Deja de la stadiul de proiect este subdimensionat. Pt un oras de aproape 3 mil de locuitori si care produce 25% din PIB-ul tarii este insuficient. Care e situatia la CNAIR si ce gandesc dansii? Iata:

"Faceţi de urgenţă încă o centură în jurul Bucureştiului, altfel riscaţi să vă blocaţi complet". Este avertizarea experţilor de la Banca Europeană de Investiţii, care au monitorizat actuala centură."

"Responsabilii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere susţin că rezultatul studiului a fost pentru ei. o revelaţie, deşi de ani de zile şoferii se plâng de traficul imposibil de pe centura.."

http://www.b365.ro/i...let_258296.html

Studiul expertilor de la BEI a fost o REVELATIE pt CNAIR!!! O REVELATIE!

2. Reducerea per total a densitatii orasului. Din 90 incoace acest oras s-a dezvoltat exclusiv prin densificare. Nu s-a urbanizat ca lumea nici o zona noua. Doar pe ici pe colo peticiri si adaugiri. Nu asa se face treaba. Avem exemple in orice tara vrem sa ne uitam. Intai se decide planul zonei dupa se trece la constructia infrastructurii si apoi se da drumul la treaba pentru constructia de caldiri. La noi daca ar fi fost asa, ar fi fost o drama la ritmul in care ar face administratia infrastructura. Trebuie sa fie proactivi.

3. Transport public. Extinderea retelei de metrou, folosirea trenurilor urbane lucru care din cate stiu nu prea exista, avem destula cale ferata in si in jurul orasului. Sunt curios daca exista posibilitatea folosirii salbei de lacuri din jurul orasului pentru transport de persoane pe apa.

4. PUG adecvat la nevoile de astazi. De 18 ani se screme primaria sa termine acest PUG la care lucreaza. 18 ani. Firea a zis ca pana la sfarsitul anului e gata. CHiar asa ma intreb daca oare va fi adecvat anului 2018. Populatia orasului a crescut mult si infrastructura nu mai face fata. E nevoie de infrastructura noua, cai alternative etc.

5. Bucurestiul/Romania din cauza lipsei de infrastructura si transport public s-au dezvoltat in stil american, adica pe baza de automobil, ca nu exista alternativa. SI avem o dezvoltare stil american in care toata lumea merge cu masina pe o infrastructura de tara subdezvoltata. Poti acuza oamenii?

6. E prea ieftin sa detii o masina. S-a umplut de harburi, daca maxim ce iti permiti e o masina de 2000 de euro, paote totusi nu ar trebui sa ai masina? Sunt tone de masini vechi si poluante care lasand la o parte calitatea aerului, ocupa locuri de parcare degeaba, ca sunt multe care nu merg decat o data pe saptamana, ca le vad parcate zilnic in aceleasi locuri. Poate ar trebui sa coste un loc de parcare pe strada un 100 eur pe luna zic eu. N-o sa merite sa tii un harb din anii 80-90 pe locul ala daca te costa atat. Iarasi parcari cu plata, 5-10 lei pe ora nu 1.5. Sunt o gramada de locuri unde se pot face parcari subterane si nimeni nu misca un deget.

7. Stau in afara Bucurestiului, din 2011 pana acum timpul pe care il fac pana la locul de munca a crescut de 3-4 ori. De la 15 min in 2011-2013 la 45-60 acum. La fel si seara cand vin acasa. Nu mai suport ma oboseste psihic statul degeaba in trafic. Singura solutie este sa ma mut inapoi in oras si asta si voi face anul asta pt ca in felul asta castig o ora minim pe zi din viata. Nu imi convine ca trebuie sa ma mut, dar poti pune un pret pe timp? Sunt un om activ nu imi pot permite o ora pe zi de stat degeaba asteptand sa se miste ala din fata.

8. Mentalitatea administratiei orasului si a oamenilor din Romania in general nu este sanatoasa. Problema este ca nimeni nu se gandeste sa adauge valoare nicaieri asa cum gandesc oamenii normali afara. La noi daca propune cineva nu stiu sa se faca un bulevard nou sau sa se asfalteze o zona cu teren viran se ridica urmatoarele probleme in mintea lor:

a. De ce sa facem asta ca sa le ridicam proprietarilor din zona preturile la terenuri? Sa isi faca singuri care vor. Da, chiar am auzit-o p-asta. Vi se pare normal? De ce platim taxe? Ca sa platim din buzunar infrastructura? Ce e rau in a ridica valoarea unor proprietati? Problema e ca ei personal nu beneficiaza si nu ii intereseaza.

b. Daca vine DNA sa ne ia la intrebari ca am facut infrastructura in beneficiul lui X sau Y. Da asta e o problema foarte reala care pune frana multor proiecte. Statul roman a condamnat oameni la inchisoare pentru asa ceva. Absolut halucinant.

c. Pt orice proiect de anvergura medie sau mare se cer si se asteapta bani de la bugetul de stat, in conditiile in care exista bani europeni de luat aproape gratis. Problema e ca nu sunt in stare sau nu vor sa faca proiecte in acest sens, ca nu prea le convine ca e control mare pe ei, mai putin ca la banii veniti de la buget. Ponta le taiase macaroana si a obligat multi sa nu mai ceara de la bugetul de stat bani pt proiecte, noul guvern a redeschis conducta. Asta e o problema din mai multe puncte de vedere. IN primul rand fortand primariile sa ia fonduri pe cat se poate de multe proiecte se creea o directie in acest sens, si poate ar fi fost mai activi, si am fi crescut si absorbtia, acum toata lumea cere bani de la buget pt orice rahatel. In al doilea rand s-a revenit la mentalitatea precedenta in care toti asteapta sa vada daca primesc sau nu bani si nimeni nu face nimic intre timp.

9. Puzul pe zona de nord a fost un pas intr-o directie buna. Prevazut bulevard cu 10 benzi pe sens, legare in centura, paracuri, spatii publice, transport in comun, ronduri, o chestie foarte misto si civilizata. Stiti ce soarta a avut? Tot statul roman a sabotat chestia asta. IN loc sa dea drumul la constructia infrastructurii, s-a dat in judecata singur si si-a anulat partial puzul. Din ce cauza? Din cauza unui poligon de trageri din padure. Pentru ca ne trebuie un poligon de trageri in mijlocul orasului. Se puteau cheltui niste bani pentru mutarea acelui poligon in alta parte. Dar nu, s-a preferat anularea celei mai misto urbanizari de dupa 89, si stergerea unor potentiale valori de sute de milioane de euro dac anu mai mult. QED Nimeni nu gandeste sa adauge valoare nicaieri, si de aici pleaca problema. Acolo nu s-a facut infrastructura propusa unde ar fi incaput niste zeci de mii de familii si ar fi trait in conditii civilizate, a ramas o parloaga mizerabila cu blocuri pe ici pe colo in camp.

Edited by emil_sv, 23 May 2018 - 09:16.


#18
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,518
  • Înscris: 18.10.2011

 iab, on 23 mai 2018 - 08:11, said:

(1) Exista de pilda minunea aceea de cladire neterminata pe Splaiul Independentei, peste Dambovita de Spitalul Municipal;
ar putea fi transformata intr-o mare parcare supraetajata, unde sa iti parchezi masina daca ai treaba in centru, sau la Spitalul Municipal.
Si se mai pot face astfel de parcari si in alte locuri.

(2) Mai exista linia de tren care deservea fabricile din Drumul Taberei, Progresului si trece pe langa Plaza, Afi, conecteaza cartiere etc.
De ce e lasata in parasire si
nu e folosita sa mai preia din calatorii de la RATB si metrou, macar atat de la capatul cartierului Militari pana la Razoare?

(1) e in demolare si nu cred ca era construita pt asa ceva. Acum 10 ani a fost vanduta unor greci, sa faca aoclo mall. Nu imi dau seama de ce se mai permite asa ceva. How about un parc, niste parcari, o zona de acces pentru viitoarele tunele etc etc?

(2) sa preia - adica teoretic. Sper ca glumesti, e o linie intr-adevar parasita si nefunctionala. Nu are ce sa preia, nu poate. Poate te referi la spatiu. Si da, e de mirare cum de nu -sau apucatpana acum sa faca ceva - linie de metrou + autostrada pe acolo.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate